Video: Cum functioneaza un diferential Tehnica Auto 8 Iulie Video: Cum functioneaza un diferential
Toate comentariile (57):
144 comentarii 521 puncte
in sfarsit un articol interesant !!!
08 iul 2011, 16:40
+63
95 comentarii 111 puncte
era si timpul !
08 iul 2011, 16:59
+32
45 comentarii 22 puncte
a observat cineva aparitia primului cursor de mouse in acest video???
08 iul 2011, 18:02
+14
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
181 comentarii 131 puncte
din 1937 chiar:))))
08 iul 2011, 23:20
+24
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
IQ'ul romaniei a crescut cu +1 :)) mai bagati poate poate mai ia unu bacu la mecanica
09 iul 2011, 01:47
+13
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
marius3191
63 comentarii 57 puncte
asta e modificare de cartier....sunt diferentiale cu alunecare limitata
10 iul 2011, 01:37
+6
23 comentarii 56 puncte
Foarte tare... nota 10+ :)
08 iul 2011, 16:44
+27
144 comentarii 521 puncte
deci incata odata !!! BRAVO !!! ca site-ul asta incepuse sa arate ca un fel de cancan
08 iul 2011, 16:49
+24
21 comentarii 18 puncte
chiar mai oribil
09 iul 2011, 07:48
0
47 comentarii 177 puncte
nota 20 pentru asta. Mai bagati din astea !
08 iul 2011, 16:51
+19
44 comentarii 90 puncte
Poti sa stii!!! +1
11 iul 2011, 12:26
+2
631 comentarii 899 puncte
Nota 10 pentru articol
08 iul 2011, 16:51
+16
bja09
42 comentarii 173 puncte
Foarte tare 10+ :)
08 iul 2011, 17:14
+19
120 comentarii 323 puncte
foarte interesant..chiar mi-a placut
08 iul 2011, 17:15
+14
29 comentarii 146 puncte
foarte frumos filmuletul :) chiar interesant ;)
08 iul 2011, 17:27
+10
9 comentarii 14 puncte
Componenta importanta a unei masini, atat. Componenta importanta a unei masini puternice este cel autoblocant.
08 iul 2011, 17:42
+13
adichelu
234 comentarii 141 puncte
pai si autoblocantul face ca axul sa nu se mai invarta , adica exact cum era la inceput inainte sa ii adauge axul de rotatie, ce mare inginerie ?
14 iul 2011, 01:21
0
guny_angelo
95 comentarii 240 puncte
super tare. acum am inteles ce inseamna toata chestia asta! super articol, 10!!
08 iul 2011, 17:45
+12
taz-quattro
365 comentarii 145 puncte
Nici nu ma uit la film pt ca l-am vazut de foarte multe ori pana acum. Bun articol. Asta da, 4T!
08 iul 2011, 17:50
+3
381 comentarii 502 puncte
Un articol interesant, dar cred ca sunt multi care stiu deja cum funcioneaza. Oricum, diferentialul deschis are un un dezavantaj enorm, si anume ca intotdeauna va roti doar roata ce are rezistenta la inaintare mai redusa, iar in cazul in unei curbe, roteste doar roata din interiorul curbei ( la tractiunea fata), iar daca acceleratia este prea mare, frecarea dintre cauciuc si asfalt depaseste coeficientul de aderenta, iar roata se invarte in gol. La masinile cu tractiune spate, diferentialul tinde sa invarta roata din exteriorul curbei. Daca diferentialul nu e pozitionat central, atunci va tinde sa invarte roata cu planetara mai scurta. De aici rezulta si principiul de baza al ESP-ului. Cand apare subvirarea, se franeaza roata din interior, iar cuplul motorului e redus (ECU opreste unul, doua sau chiar toate injectoarele, in functie de caz), iar la supravirare se franeaza rotile in exteriorul curbei, de pe ambele punti iar daca e cazul se limiteaza si cuplul. Desi esp-ul e eficient, un diferential cu alunecare limitata reduce aparitia acestor situatii, si de asemenea le face mai controlabile. Ar fi foarte util un articol care ar explica detaliat cum functioneaza diferentialele cu alunecare limitata si cele auto-blocante.
08 iul 2011, 17:51
+23
164 comentarii 3 puncte
filmuletul e tare. dar cred ca mercedes a facut unu cu 40 de ani inaintea astuia :))
08 iul 2011, 17:55
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Foarte bine explicat! Un articol de 10!Bravo 4 tuning!
08 iul 2011, 18:01
+2
Diesel505
30 comentarii 55 puncte
+10 de la mine . E foarte bine ca puneti articole despre cum functioneaza partile componente ale unei masini . Mai bagati ! :)
08 iul 2011, 18:02
+5
111 comentarii 349 puncte
trebe sa fii batut in cap sa nu intelegi:)
08 iul 2011, 18:21
+6
adichelu
234 comentarii 141 puncte
ai dreptate , chiar a explicat mai rau ca la prosti :))))
14 iul 2011, 01:24
0
toreto
29 comentarii 103 puncte
interesant si foarte usor de inteles..bravo nota 10
08 iul 2011, 19:49
+5
81 comentarii 86 puncte
foarte educativ frate...
08 iul 2011, 20:18
+8
56 comentarii 44 puncte
Foarte frumos .. chiar unele chestii nu le stiam... aia cu autoblocant ;) ;) sa tot mai ne dea informatii de gen :P
08 iul 2011, 21:51
+5
1 comentarii 5 puncte
Super tare!!! Chiar daca este vechi acest film, este excelent!Si foarte educativ! Bravo!!!
08 iul 2011, 22:06
+5
davay
124 comentarii 411 puncte
10 cu felicitari.mai vrem !:x
08 iul 2011, 22:44
+6
costybanica
43 comentarii 18 puncte
Sincer, am avut cateva cazane cu tractiune spate si inca mai am una acum dar principiul functionarii m-a sarit cu mult pana acum; astea da articole pe langa cele cu aripioare, lampi albastre si folie pe geamuri (TUNACIUNE).
08 iul 2011, 22:56
+5
9 comentarii 17 puncte
Superb.
09 iul 2011, 00:09
+3
1 comentarii 2 puncte
fain articol!
09 iul 2011, 01:16
+2
127 comentarii 18 puncte
La masinile astea noi avem dezavantajul ca toate detaliile tehnice nu prea se vad, dar am un IMS la care am desfacut majoritatea ansamblelor si subansamblelor si astfel am fost fascinat de ingeniozitatea tehnica folosita in constructia lui..Bun filmuletul, interesant, chiar daca-l vazusem..Bravo!
09 iul 2011, 10:17
+3
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare