f tare ...
insa parere personala: jantele vechi erau mult mai misto, plus combinatie de culori. si nu ma refer insasi la culori, ci la grafica in 2 nuante (poza 21). eu asa a prefera sa o am, reconditionata, dar cu aspectul ala, cu jantele alea, cu barile puse si cu portbagajul pe acoperis.
saaaau, imi place cum arata in poza 11, chiar daca aia nu e vopseaua finala, dar imi place cum arata in albastru ala :)
felicitari posesorului
WUW DE 3 ORI!!! eu sunt fan vw (nu ca ar conta prea tare) si vreau sa iti sun ca iti apreciez munca si pasiunea.a iesit foarte bine, imi place foarte mult culoarea si faptul ca ai pastrat look-ul clasic.Sincere felicitari pentru o treaba excelenta.
"Jantele de pe masina sunt de Porsche 914 Fuchs. Adica un fel de roti ce valoreaza greutatea lor in aur pentru cunoscatori."
Acum toti rromi vor urmari masina si vor fura jantele :))
Glumesc! Ador masinile Vw vechi,mai ales Beetle si Golf 1
Felicitari!
masina arata mult mai bine cand era la arad , insa munca depusa acum e de apreciat , forma finala nu prea . dar stiti cum este , gusturile nu se discuta :)
multumesc ptr parerile si comentarile pertinente si...neavizate,dar cum spunea si moderatorul topicului sau reportajului este cal look,fiecare stil in parte are caracteristice lui mai exact tot ce are broscaciunea mea pe ea,cit despre,,tobe,, nu sint tobe sau tips-uri de la piata este toba custom baby monza special ptr brotaci;)
Lunga istoria acestei masini!! A plecat de la Cluj, de la un mosulet simpatic care avea un fiu in SUA si ii tot trimitea "jucarii" pt VW. Nenea venea la mine sa i le pun pe masina, ca nu se pricepea deloc. Imi pare bine sa vad ca aceste masinute nu sunt lasate sa rugineasca. Citeva pareri: tuburile de PVC in praguri se vor topi. Daca caloriferele sunt intregi si instalatia etansa, la intrare sub bancheta aerul cald poate atinge si 200'C!!! Daca se dorea un look '59, trebuiau stopuri mici, si nu astea, care sunt 69-72. Personal nu imi plac aceste "mixuri": fata de 70, roti de porsche, fara bare, etc. In rest sunt convins ca s-a pus mult suflet si multa munca si va felicit cu tot dragul!!!
am stopuri de oval dar nu am garnituri dar acum ma concentrez asupra altui proiect un rat look un broscoi impecabil la mecanica dar carapacea sa fie darimata mai putin motorul de porsche de 3 litri;)
fain proiect, per total arata bine insa la fel cum au sezisat si altii, sunt cateva lucruri care nu se pre potrivesc:
aspectul din '59 in partea spate era total daca pe langa fusta, capota si suportul pt iluminare al numarului ar fi pus si stopurile mici care sunt senzationale (eventual LED).
cele 4 evacuari ar fi dat mai bine daca avea montata bara spate iar jantele Fuchs, desi sunt un must have pe masinile clasice, nu se potrivesc pe Beetle-ul asta.
Imi plac la nebunie broscutele, dar in cazul de fata rezultatul este un mix nereusit de elemente din ani diferiti. Cam ca o Dacie 1300 cu stopuri duble si bord CN... :) Pentru un aspect total de '59, ar fi trebuit, pe langa elementele enumerate deja, si celebra luneta ovala, splituita in doua. Ar fi aratat demential! Oricum, felicitari pentru munca! E de apreciat efortul.
daca traforam un oval sau split care nu au nici o legatura cu anul 59, ma cutitau toti broscarii,am lucrat cu un broscoi,low buget,ca sa nu mai zic ca un oval sau split incepe de la 8-9 mii de euro in stare de cotet de gaini,inca nu stim noi ce inseamna restaurare si tuning pe clasice drept dovada,fara suparare lui EDDY ce sa ii zic ca m-am gindit sa ii pun xenoane si neoane sub ea...poate ca ii placea daca lui ,ii plac LED-urile
deviezi totusi.
nu am spus xenoane si luminite, astea-s obiceiuri tipic romanesti de a pune vorbe false in gura cuiva...
se vede ca nu stii despre ce vorbesc.
daca ai fi vazut in realitate stopurile model 59, identice cu cele originale, la forma si aspect, dar pe LED, sunt sigur ca ti le-ai fi montat.
iata despre ce vorbesc: http://www.collector motors.com/1958beetl e .htm
bafta cu proiectul si sa auzim de bine!
ca sa nu ne tiganim acum cred ca stiu mult mai bine cum arata stopurile de 59...ce ai aratat tu sint de oval model,, snowflake,,ce intradevar s-au montat si pe unele din 59,model standard dar alea sint marfa de contrabanda,nu le gasesti asa usor... le-amlasat din simplul motiv ca nu am bari sa atasez lampa suplimentara de marsariere si astea sint gata incorporate....clar nu aveti in mare parte habar de broscaciuni,greseala mea ca am postat-o aici se pare ca e36 are mai mare priza la public!!!!!
@georgeopel: Ai dreptate, split-ul s-a facut pana prin '53, iar ovalul pana prin '57. Tu ai mers pe look-ul din '59. Recunoaste insa ca split-ul arata demential! :)
daca avea bara nu mai sareau asa in ochi....am incercat tot felul de variante dar imediat dupa fusta este toba,nu imi permite sa intru.....vreau sa merg la stelco sa fac o galerie ptr turbo si atunci am sa scot ,,toba sub prag