au facut si de data asta ceva modificari ca doar nu puneau astia 7 trepte pe vechiul motor ......
daca tineti minte 911 pleca f bine de pe loc dar la drum lung pierdea si poate acel 7 ajuta sa se mentina pe pozitie....
nu sunt articole eronate,daca asta se vede in videoclip asta este.Oamenii posteaza ce vad.Comentarii eronate postezi tu doar ca sa te afli in treaba.Apar tehnologii si fel de fel de noutati in lumea auto,iar voi nu credeti pana nu vedeti,orice este posibil,e secolul 21,wake up!
Nu stiu de ce ai primit 2 minusuri pana acum, dar eu iti dau un plus pt ca ai dreptate cu ceea ce spui. Si-n celalalt film postat pe site, la min 1:01 se aude cum se schimba treapta, se vede cum soferul o schimba din padele fara a atinge schimbatorul, dar baietii spun ca e manuala cu 7 rapoarte. Probabil ca vor pune 7 trepte, manuala, dar nu ceea ce e prezentat in acel film de unde sunt si aceste imagini. Deci, +1
@xenon24, uita-te la film mai bine :)
Daca te uitai mai atent la film ,observai ca sunt 2 masini acolo ,una e cu PDK cea de la min 1:01 (uita-te atent si la schimbator ,capul e clar cu buton ,negru cu argintiu) iar a 2-a masina e cea manuala ,se vede CLAR!
Eu vorbeam despre masina din care s-a filmat. La 1:01, tre' sa fii de acord cu mine, schimba treapta din padele. Se vede si se aude. Cat despre cea de-a 2-a masina, cu PDK, nu s-a mentionat nimic. Oricum, ei stiu ce vor pune pe masina aia. Nu ajung eu sa merg cu modelul ala de Porsche ca sa ma bucure sau nu, faptul ca pun nu stiu ce cutie pe masina :)
Da ,de acord ,de aceea ziceam ca e PDK cea de la 1:01. Cealalta ,de la min 1:22 este manuala ,e un scjimbator pe care apare paternul H ,uita-te atent. Oricum, asteptam press release-ul oficial si vom vedea.
Am condus masini cu cutie automata ( nu cu padele ) si nu mi`a placut deloc ...simt constatnt ca masina nu stie ce vreau eu de la ea ...si prefer cutie manuala din toate punctele de vedere ....poate doar pe un S sau un A8 sau un saptar se merita cutie automata pt ca e limuzina si nah pt comfort ...dar in rest cutia manuala rullz din punctul meu de vedere
Probabil k ai condus o masina cu cutie automata din generatie mai veche, incearca sa conduci o masina Audi sau VW cu DSG, sau o automata de la BMW, mai ales asta din ultia generatie cu 8 trepte e smechera rau, as alege fara ezitare o cutie automata in fata celei manuale! :D
Daca cei de la Porsche au considerat ca e buna o cutie de 7 trepte manuala banuiesc ca asa o fi..tinand cont ca de aprox. 48 de ani n-au gresit,nu cred ca ar face-o acum:D
Foarte corect,Porsche este una din cele mai bune masini fabricate vreodata!Iar o cutie manuala cu 7 trepte este o idee destul de buna,si nu cred ca va fi ceva prost,poate chiar ceva revolutionar in acest domeniu.
Si eu zic ca o cutie manuala, in 7 - 8 sau 15 rapoarte, cate s-or mai inventa, este mai ok decat o cutie automata. La fel, cred ca cei de la Poresche stiu ce au de facut. Asa cum a scris cineva mai sus, si eu conduc o automata, fortat fiind de imprejurari, pe care nu o suport deloc. Nu stie ce vreau de ¨ea¨. Iti trebuie un alt stil de condus... Si pe secventiala, face tot ce o taie capu, nu schimba cum mi-ar placea mie...
20 iul 2011, 13:01
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Da ,asa-i...d-aia de vreo 15-20 de ani nu mai sunt Porsche-uri decat in 6+1 trepte...ca acum ,in 2011 sa faca doar 5+1 ,genial ,asa-i?
Ce aberatii vorbesti.
Daca ai sti cate avantaje sunt cu 5+1...nu ai mai comenta asa mult...Multe firme de masini prefera 5+1 pentru a avea gear ratio mai bun, pentru accelerare, nu top speed...
6+1 sau 7+1 ...sunt pentru un consum redus la viteze mai mari...
gigi mai bine te abti.....7trepte nu sunt pentru consum la viteze mari.... acele trepte in plus sunt si pentru top speed pentru ca daca ai avea 5 viteze ai ajunge cu acul pe rosu si masina nu s-ar mai duce dar daca schimbi viteza masina mai accelereaza=cunostin te pe care si copii mei le au:))
daca ai citi mai cu atentie...o sa vezi ca am zis ca 5+1 nu e pt top speed, e pentru un timp cat mai bun pe circuit cu multe viraje...in concluzie 6+1,7+1 este pentru top speed...dar ce sa zici si tu acuma...te bagi in seama asa...
PS:si cand o sa mai cresti si o sa faci si tu 18 ani, o sa iti dai seama ca se scrie "ia-ti"...
cred ca o sa mai cresti tu ca eu am ceva mai multi ani si scriu de la serviciu si de aceea scriu cu greseli.... asa e cand tu stai pe wc si te crezi rege...
-Alex230...sanatate tie ca eu nici nu am stranutat, nici nu sunt bolnav...
-bory...te iert....daca esti de la serviciu si scrii cu greseli...si chiar scriu mesajul asta de pe wc...opa...stai ca am ramas fara hartie ...
cum sa puna cutie manuala cu 7 trepte ? cum cuplezi a7a ? ai 6, nu ? http://www.bmw.ro/ro /ro/newvehicles/z4/ro adster/2006/allfacts/ _shared/img/engine_6g ears_manual.jpg .. si pe a7a unde o mai bagi ? ii o prostie
:-j
Eu nu inteleg ce draqu' e atat de greu de crezut sau de realizat?! :)) A 7-a treapta va fi pt. a reduce consumul de carburant! Atat! Vor fi 6 trepte normale, plus inca una pt. mersul pe autostrada la 130-140 km/h, undeva pe la 1500 de ture si astfel masina sa mearga cat mai eficient posibil! Cati dintre voi au habar ca Porsche 911 Turbo PDK (spre exemplu) isi atinge viteza maxima in treapta a 6-a, cea de-a 7-a treapta fiind acolo pt. a reduce consumul de carburant! Probabil ca la transmisia asta manuala cu 7 trepte, a 7-a treapta va fi actionata doar printr-o ridicare a schimbatorului sau ceva de genul (cum se intampla la unele masini in cazul treptei de marsarier).
Cutia manuala ruleaza . Oricate padele , trepte , timpi de raspuns excelenti ar avea o cutie automata tot nu o sa fie ca cea manuala . Cand apesi tu acolo ambreiajul e alta poveste , e mult mai frumos . Nu mai rapid , dar senzatia e cu totul alta .
Da, senzatia e cu totul alta, dar la performante nu se compara. O masina de ultima generatie, cu dublu ambreiaj, schimba viteza cat ai clipi, mai ales cand esti pe padele. De exemplu : Rulezi in treapta a 2-a, deja a 3a este pe pozitie, cand ai actionat padela viteza s-a schimbat instant.
Nu are cum sa fie manuala mai rapida, clar asta. DSG scotea cel mai bun timp pana la PDK. DSG avea 0.2 sec, acum, PDK are 0 :| Nu stiu, n-am mers decat cu DSG pana acum. PDK doar in vise, dar si cu DSG-ul ala, tot nu face frana aia de motor pe care o controlezi tu, din ambreaj...
am mers si eu cu PDK ,nu mult dar am mers cat sa imi dau seama cum merge......e buna pentru masini de circuit, pentru timpi, iar pt masini normale pentru comfort dar in rest eu raman la DSG pentru ca sti cand se schimba viteza, nu te smuceste nu simti nimic.... doar simti cand se schimba treptele..... PDK are 0,1sec in realitate..... asa mi-au spus cei de la stand , iar DSG 0,2sec...