cine a spus ca sunt facute special pentru piata romaneasca...oricum la noi nu o sa prinda la public pentru ca romanii vor 500cp sa consume 1l/100km si sa mearga si cu motorina din rabe si locomotive.
Masinile nu isi vor pastra portierele din sticla din motive de siguranta(cred ca asta era la mintea cocosului).Acestea sunt doar concepte care ne ajuta sa ne facem o idee despre cum vor arata i3 si i8.In mare parte isi vor pastra formele caroseriilor insa vor interveni modificari majore la nivelul farurilor, stopurilor dar mai ales la interior.
se pare ca avem un om care lucreaza la bmw printre noi:) ca sa stii, nu tot ce e transparent e sticla:) stii ca exista geamuri(nu stiu care-i compozitia lor) care rezista la gloante, nu? nu stiu cum vor arata masinile astea si daca-si vor pastra usile alea "din sticla" am spus doar pentru cultura ta generala:)
da, problema cu geamurile anti glont, e urmatoarea pe langa faptul ca sunt foarte scumpe, mai sunt si foarte grele, un metru patrat (vb aici de grosime de 19-22 mm, nu ceva serios) e undeva la 42+ kg. Exista variante si putin mai usoare,dar pretul e deja exhorbitant.
Bai sulee, sau cum te-o chema, in primul rand nu trebuie sa lucrezi la BMW ca sa iti dai seama ca geamurile alea nu vor fi utilizate si la modelele de serie si in al doilea rand tu ai habar macar, cat cantareste un geam dinala rezistent la gloante si cat de scumpa este realizarea lui?Nu am nevoie de parerea ta pentru cultura mea generala, nu mersi! ;))
cred ca portierele sunt dintr/un policarbonat de calitate. deci nu va ganditi ca cineva ar pune geam acolo in primul rand ca se sparge si apoi e mai greu
aici pt ca e bmw nu a luat nimeni dislike... si dupa aia daca spun ca cei care dau dislike sunt frustrati... se supara... iar masinile arata fain pe strada.. dar cel mai mult imi place i8
horse ****! ce s-a pussified BMWu.
Audi fac masini cu motoare cat mai mari si mai puternice, iar bmw a inceput sa o dea pe tractorase colorate.
NU MA INTERESEAZA CARUCIOARELE COLORATE DE CORA MARCA BMW, MA INTERESEAZA MASINI PUTERNICE CUM A FOST M5 E39 LA VREMEA LUI (fastest saloon on the planet).
Mai multe DETALII: http://www.bmw-i.com /en_ww/bmw-i8/
Mi se pare fascinant modul in care pentru I8 au creat rigiditatea structurala laterala, au pus intreaga traversa laterala a masinii in usa din sticla, WOW!