Masina care le da fiori nemtilor de la VW. "Face Polo sa arate plictisitor"

Masina care le da fiori nemtilor de la VW. "Face Polo sa arate plictisitor"
  • Noua generatie Peugeot 208 porneste in Romania de la 13.949 de euro
  • Versiunea de baza ofera un benzinar cu 75 CP de cai putere sub capota
  • Dotarea standard cuprinde inclusiv display tactil cu diagonala de 7 inch
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la doar 13.949 de euro. In standard, versiunea de baza ofera inclusiv aer conditionat si display tactil cu diagonala de sapte inch.

Anuntata cu surle si trambite chiar in primavara anului trecut, cu ocazia celebrului Salon Auto de la Geneva, cea mai recenta generatie a subcompactei Peugeot 208 este genul de masina care stie cum sa impresioneze. Grila supradimensionata a radiatorului, luminile de zi care "simuleaza" coltii unui leu, dar si celebrul sistem i-Cockpit cu afisaj pe parbriz 3D reprezinta doar cateva exemplare in acest sens.

Sub capota, clientii au la dispozitie numeroase optiuni dintre care sa aleaga, de la un benzinar cu trei cilindri in linie si 75 CP pana la un sistem de propulsie complet electric, cu autonomie de 340 km (WLTP).

Pe piata din Romania, dupa cum precizam si la inceputul acestui material, cea mai recenta generatie a subcompactei Peugeot 208 porneste de la 13.949 de euro, versiunea de baza a masinii prezentate cu ocazia celebrului Salonui Auto de la Geneva din primavara anului trecut gazduind in compartimentul motor o unitate 1.2 PureTech. Care livreaza puntii fata, printr-o cutie manuala, 75 CP evident.

Comercializata sub denumirea Active, echiparea entry-level cuprinde chiar si jante din otel pe 16 inch, lumini de zi cu tehnologie LED sau aer conditionat manual + filtru polen, potrivit configuratorului oficial.

In varianta de top, cunoscuta sub numele de GT Line, cea mai recenta generatie a subcompactei Peugeot 208 costa aproape 20.300 de euro, fara eventualele dotari optionale. De aceasta data, propulsia masinii prezentate cu ocazia celebrului Salonui Auto de la Geneva din 2019 este asigurata de o motorizare 1.2 PureTech de 100 CP, care lucreaza alaturi de o transmisie automata cu opt trepte de viteza.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 25 Februarie 2020