Autoturismele Dacia de serie: care crezi ca e cea mai reusita? Top 10 17 Octombrie Autoturismele Dacia de serie: care crezi ca e cea mai reusita?
Toate comentariile (71):
145 comentarii 149 puncte
Pacat ca nu am putut raspunde de 2 ori ! Raspunsul ar fi fost : Dacia Duster MK2 si Dacia 1300!
17 oct 2013, 15:42
+13
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Acum se poate sa votezi de mai multe ori!
17 oct 2013, 15:42
+3
naic
24 comentarii 59 puncte
Loganul a reusit sa scoata Dacia din anonimat si sa o transforme intro companie adevarata cunoscuta atat in Europa cat si in lume. Pareara mea cea mai reusita Dacie este Dacia Logan pt inovatie, succes, technologie.
17 oct 2013, 15:47
+12
1298 comentarii 3108 puncte
Din cate inteleg din articol Dacia noastra se vinde mai bine la altii , dar nu si la noi ...noi stim sa aruncam cu rahat in aceasta marca sa spunem ca e de tot rahatu' cand alte tari le cumpara cu zecile de mii ...intr-adevar nu e un S-Class , dar daca la altii se vinde atat de bine inseamna ca e buna in clasa ei ....poate chiar foarte buna
17 oct 2013, 15:53
+8
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Se vinde bine afara, dar se vinde f bine si la noi. Cred ca peste un sfert din masinile care se cumpara la noi anual sunt Dacii.
17 oct 2013, 16:58
+1
223 comentarii 312 puncte
In primul rand uita-te la cele mai mari piete de export pentru Dacia. Maroc, Rusia, Brazilia, India, Turcia, Algeria, Franta (sub sigla Renault). Te asigur ca nu vei vedea Dacia in Suedia, in Danemarca, in Norvegia, in Statele Unite, in Japonia, cate 2, 3 in Olanda, cate 2, 3 in Anglia, cate 4-5 in Germania si cate 40 50 la noi. Poate e buna in clasa ei, dar clasa ei este clasa cu pretul cel mai redus. Filozofia Dacia este sa fie o masina ieftina, nu performanta si nu extraordinara. Si din cauza ca sunt saraci peste tot care vor masina, Dacia are succes.
22 oct 2013, 13:48
-2
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
Vorbesti prostii. In Franta nu se vinde nici un Logan sub sigla Renault. Dacia se vinde in toata Europa si prin imprejurimi ca Dacia. Ce ai vazut tu cu Renault..se vinde prin Rusia, America de Sud, Africa de Sud ca Nissan etc. In Europa este Dacia. Si culmea ca eu lucrez in Suedia si vad pe fiecare zi Dacia Duster, Dacia Logan si Sandero si aproximativ toate tarile pe care le-ai mentionat eu le tranzitez si am vazut destule Dacii...si tu povestesti aici la conationalii tai despre texte din astea, cred ca nici nu ai iesit din orasul in care locuiesti si vorbesti numai ce auzi pe internet. Dacia 90% vinde la export si 10% in Romania, ca in Romania nu-si pot permite toti un Logan nou asta e adevarul, salariile de 150 euro pe luna minim pe economie si multi is la limita cu traiul de viata, dar macar au un internet acasa sa comenteze ca Logan-ul e de *****, dar saracu viseaza sa aiba unul.
22 feb 2014, 19:57
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1298 comentarii 3108 puncte
Saracu'....e handicapat....:(
17 oct 2013, 16:16
0
robi_jam
32 comentarii 114 puncte
Dupa parerea mea Dacia face cele mai bune masini low-cost din Europa, si nu uita ca din anii 70 pana cand a aparut Loganul, si inca si acum Dacia 1310 este masina care si-o poate permite oricine, nu ma refer la timbru de mediu si la inmatriculare ci la fiabilitate si pretul foarte scazut de achizitie. Tu ce experienta oribila ai avut cu o Dacie de esti atat de revoltat?
17 oct 2013, 16:22
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Dacia 1100 (renault 8) 1300 (renautl 12) logan (renault/dacia) duster sandero lodgy-->> care sunt renault 98%
17 oct 2013, 16:28
+4
3 comentarii 1 puncte
Nu fi așa sigur pe ultima afirmație!
22 oct 2013, 12:19
0
8 comentarii 10 puncte
Totu' ii fain si bine, dar poza cu Dacia Liberta este a mea! Cine v-o dat-o voua sa o folositi??? Daca ati fi cerut v-as fi dat, dar asta e furt de poza!! (Cine nu ma crede ca poza e a mea, sa intre pe Flickr si sa caute EddyCJ! Acolo o sa-mi gasiti poza!)
17 oct 2013, 16:38
-2
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Ca un lucru, fizic sau virtual, sa ii apartina cuiva, trebuie ca acest fapt sa fie vizibil. In mediul online, o fotografie isi primeste drepturi de autor printr-un watermark al fotografului. Aceasta imagine insa nu are asa ceva. Si la prima cautare pe Google dupa Dacia Liberta, apare si aceasta imagine. Daca ar fi avut semnatura proprietarului, am fi lasat-o acolo. Daca am fi avut cui sa-i cerem voie sa o postam, am fi facut-o. Poate ca iti apartine, dar in viitor asigura-te ca stie toata lumea si semneaza imaginea cumva, ca asa poate afirma oricine ca este facuta de el.
17 oct 2013, 16:49
+1
8 comentarii 10 puncte
Eu inteleg ca nu scrie numele meu pe poza. Dar uite, iti dau linkul: http://www.flickr.com/photos/48564187@N02/6339802523/in/set-72157627758097248 Acolo jos scrie la "Additional Info": Some rights reserved! Acolo am pus "non commercial use or share"! Iar despre cere de voie, un mail pe Flickr linistit mi-ati fi putut sa-mi trimiteti! Am mai primit mail'uri pe Flickr, de la oameni care m-au indrebat daca pot sa-mi copieze poza sa o puna pe un site! Desigur ca asa am fost de acord! Iar pe site unde l-au pus au scris "photo by EddyCJ"!
17 oct 2013, 17:04
+1
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Am inteles si ai dreptate. Insa tu nu prea ai cum sa demonstrezi ca este fotografia ta. Pentru ca oricine si-o poate pune pe Flickr ca tine. Pentru viitor zic. Acum iti cer eu voie sa folosim poza. Sau daca nu, voi pune alta fara nicio problema, sa nu te superi.
17 oct 2013, 17:48
+3
8 comentarii 10 puncte
Puteti sa-mi dati linistit un comment la poza pe Flickr si va raspund ca dovada! Dar cu cerere de voie va las garantat! Asa ca puteti lasa poza. :)
17 oct 2013, 22:08
+1
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
mie , ca design imi place foarte mult sandero stepway mk2, dar nu pot sa uit de dacia 1100 cu discuri de frana la toate rotile, si de dacia 1300 cu motorul ei amplasat longitudinal .
17 oct 2013, 16:38
+7
113 comentarii 303 puncte
Duster mk1/2 sunt preferatele mele. Se vand ca painea calda in afara, dar si la noi sunt multe. Marca Dacia ofera la 10.000E o masina noua, cu garantie, destul de fiabila si economica, si cu ceva dotari. CIne vrea poate sa puna si piele pe ea, daca e musai nevoie. Variantele mai echipate au si navigatie si scaune incalzite ETC. Cine vrea 200+ cp, si masaj in scaun si sa fie noua plateste pretul pt bmw,mercedes etc- sunt banii lui si are dreptul sa isi cumpere ce doreste. In rest, despre astia care au masina sh la 4000E si arunca cu rahat in dacia am o vorba pt ei - STRUGURII SUNT ACRI. sa nu mai pomenesc de cele pe la 1500-2000E...
17 oct 2013, 16:56
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
THUNDER77
66 comentarii 17 puncte
Sa stii ca nu "toti strugurii sunt acri" . Problema este ca sunt pusi la o "inaltime" prea mare si , eu unul , nu doresc sa devin sclavul bancii sau al firmei de leasing pentru o masina . Nu contest Dacia la general , am avut o Dacia 1100 din 1969 , pe care am invatat de-altfel sa conduc si am avut si o Dacia 1300 , din 1980 . La momentul acesta sunt placut impresionat de Duster , atat mk. 1 cat si mk. 2 , din pacate insa nu mi le permit pe nici una , nici macar la mana a doua . Ar trebui sa fii un pic mai intelegator si sa vezi dincolo de aparente . Numai bine !
17 oct 2013, 21:34
+6
209 comentarii 353 puncte
Se refera la parvenitii care n-au o chifla in burta dar isi cumpara ursi, pisici si ''Mertzane'' pana in 4-5 mii de euro. Si vin si comenteaza la articolele cu Dacia ca fiind o masina de ***** ca la banii aia isi ia el BMW sau Mercedes ''adevarat''. Nu la cei care isi iau o masina la mana a 2-a din cauza ca nu au posibilitatea financiara sa isi cumpere macar o Dacie noua. Tatal meu si-a luat un Logan nou nout in 2007 in rate. A avut rata fixa pe bune si rata a fost mica. E adevarat ca a platit la ea pana 7 ani dar la cat era rata nici macar nu se simteau acei bani, iar masina merge in continuare ceas. O mare prostie este leasing-ul. Pentru ca dobanda e variabila si pici la mila monezii euro. Si in functie de cum creste sau scade euro asa vei plati si tu leasing-ul. Am 2 vecini care si-au luat Logan diesel. O idee absolut ''geniala''. Si fiind posesor de Logan nu ma ascund dupa deget. Motorul diesel la Dacia, cel putin Logan MK1/Sandero MK1 a fost un motor de rahat. Acum cica sunt mai bune. Eu tot cred ca benzina e la putere. Si le-au luat pe leasing. Au facut Loganul de 7000 de euro, ca nici macar full nu l-au luat de 12-13 mii de euro. Iar unu din ei fiind un chitros si bagand motorina de la soferii de tube sau alte utilitare s-a trezit ca trebuie sa mai dea vreo 2000 de euro sa ii refaca injectoare si nu mai stiu ce pe la motor. Intr-un cuvant l-a facut praf. Mare greseala. Leasing-ul este pentru cei cu o situatie financiara peste medie. Trebuindu-le bani sa plateasca ratele care pot fi uriase sau mari. Mici mai niciodata. O zi buna.
18 oct 2013, 17:22
+6
113 comentarii 303 puncte
amandoi spuneti corect. La asta m-am referit. Nici eu personal nu am decat un cazanel la 2000E care merge bine, dar nu se compara cu NOU, oricat l-as ridica in slavi. Sunt constient de situatie pt ca in familie a fost un logan nou (2005) apoi Ibiza 2011 care va fi vanduta pentru....MCV 2013, care are materiale la fel de bune la interior, consum mai mic, si spatiu mai mult.
18 oct 2013, 18:25
+1
THUNDER77
66 comentarii 17 puncte
Am inteles acum la ce faci referire si ii dau dreptate si colegului Skelter ;) . De "jmekerii" mentionati mai sus , sunt satul si eu dar nici noi , nici altii nu vor putea schimba mentalitatea acestor "automobilisti cunoscatori" . Eu sper ca , pe viitor , cand situatia financiara se va imbunatati , sa imi pot permite un Duster , chiar la mana a doua . Inca nu sunt convins de "avantajele" ratelor pentru masina :)
18 oct 2013, 19:08
+1
223 comentarii 312 puncte
O intrebare am. Cunosc pe cineva care are Logan Mk1 full. A dat 12600E. Ma rog e in rate. Pe diverse site-uri cu vanzari masini... si din Ro si din afara..... am gasit Audi A4 din 2011 la 11-12 mii de euro. Tu acum, ce ai prefera daca ai banii cash? Eu personal as merge pe Audi fara sa clipesc. E doar parerea mea si te rog sa nu mi-o iei in nume de rau.
22 oct 2013, 13:58
0
113 comentarii 303 puncte
N-ai cum sa zici ca masina din 2011 e rea sub nici o forma. Sincer nu stiu ce as alege sa am 12600 cash...tentatia e mare. Dar gandeste-te ca un spoiler costa la A4 ala cat 3 salarii. Daca pe langa aia 12600 "invarti" si alti bani atunci DA. Daca ai strans 5 ani din buci pt ei atunci NU.
22 oct 2013, 18:24
+2
223 comentarii 312 puncte
Foarte pertinent raspunsul. Te felicit pentru gandire. Din fericire imi permit sa iau acel A4, insa personal inca nu vad rostul unei masini :) Asa ca merg pe jos, transport public (mai rar) sau bicicleta. Vei ajunge departe cu gandirea asta.
22 oct 2013, 18:50
-2
35 comentarii 33 puncte
Nu a existat nici un logan diesel la 7.000E, cele mai ieftine au fost de pe la~8.500 in sus. Pe vremea aia( a dieselului E3 si E4 problematice) un diesel "full" nu costa 12-13.000 ci maxim 10.000-10.500. Referitor la reparatii, nici alea nu costa 2.000E ci 1000-1200RON de reconditionat un set de injectoare, si cam la fel turbina si pompa, deci mai "taie" din ele.
02 dec 2014, 11:53
0
5 comentarii -1 puncte
Chiar nu a-ti gasit fotografii pe net cu dacii 1100 si 1300 de a-ti pus cu Renault 8 si Renaul 12? Pacat, se vorbea de fapt de dacii, chiar daca primele aveau doar emblemele diferite.
17 oct 2013, 17:40
-1
st3v3
196 comentarii 327 puncte
Am ales SuperNova ,as fi ales si Solenza deoarece sunt doua caroserii facute de DACIA si nu sunt copiate dupa un RENAULT ca celelalte mentionate... Motorul totusi este de Renault... As minti daca as spune ca nu'mi plac cele noi de exemplu Logan 2 facelift, ori Stepway 2... Sunt niste masini chiar reusite... Salutari !!!
17 oct 2013, 17:52
+4
156 comentarii 218 puncte
4tuning vedeti ca si solenza a avut dotare cu airbag !!!!
17 oct 2013, 19:10
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
THUNDER77
66 comentarii 17 puncte
Tu nu ti-ai luat tratamentul in ultima perioada , nu-i asa ?
18 oct 2013, 19:11
+2
248 comentarii 132 puncte
Daca faci parte din multimea de incuiati fara idei si pareri nu inseamna ca eu tre' sa fiu tratat sa ajung ca tine.
18 oct 2013, 21:21
-1
32 comentarii 166 puncte
Am o Dacia Sport si in actele masinii spune ca are 4 locuri (nu 5 cum spuneti voi). Daca Dacia Lăstun a fost proiectata de inginerii romani inainte de Dacia Nova, cum ar putea fi Nova prima dacie proiectata si construita integral in Romania?
17 oct 2013, 19:51
+4
1298 comentarii 3108 puncte
Eu stiam ca Lastunul nu e dacie ...trebuia sa fie Dacia 500 , dar nu mai stiu dc nu a fost aprobata sa fie facuta in serie si a fost facuta drept Lastun , dar stiam ca a fost proiectata de niste studenti nu de inginerii Dacia ....
17 oct 2013, 21:06
0
32 comentarii 166 puncte
Atunci inseamna ca si titlul articolului este gresit, din moment ce se vorbeste de cea mai buna dacie...
18 oct 2013, 02:04
+3
13 comentarii 10 puncte
Exact, mai documentati-va, Dacia Sport are doar 4 locuri si nu 5, asa scrtie in cartea masinii (am si eu una ;) )
18 oct 2013, 16:52
+1
79 comentarii 177 puncte
Se pricepea aproape toata lumea s-o repare, o legai cu sarma si mergea.......d-aia e CASTIGATOARE, da' cine n-a avut-o nu are de unde sa stie. Berlina 1300 ramane ,,THE QUEEN'', pentru multi chiar daca le e greu sa-si aduca aminte.
17 oct 2013, 20:18
+2
THUNDER77
66 comentarii 17 puncte
Frumoasa initiativa dar , din pacate , ma vad obligat sa fac urmatoarele observatii : 1. Primele doua imagini apartin unui Renault 8 si unui Renault 12 , modelele din care au derivat Dacia 1100 si Dacia 1300 . Sunt multe surse de unde se pot lua imaginile reale ale celor doua Dacia , inclusiv cu variantele emblemelor uzinei . 2. Dacia 500 " Lastun" este primul autoturism romanesc de clasa mini , nu primul autoturism de conceptie romaneasca . Nici nu am avut , nici nu avem asa ceva . Singurele legaturi intre Dacia 500 si modelele Dacia deja existente la acea vreme , sunt numele si unele subansamble furnizate de uzina de la Colibasi . In rest , proiectarea a fost realizata de un grup de studenti de la Facultatea de Mecanica Timisoara , clasa Autovehicule Rutiere , iar constructia "Lastun"-ului a fost realizata integral la Timisoara , in fosta uzina Tehnometal , devenita ulterior Intreprinderea de Autoturisme Timisoara ( I.A.T ). Ca dovada a neimplicarii uzinei Dacia in proiectul "Lastun" este sigla autoturismului , care este o sigla de sine statatoare . 2. Initiatorul proiectului "Lastun" a fost ex-presedintele Nicolae Ceausescu care isi dorea un autoturism de mici dimensiuni , ieftin si economic , la "pret de televizor". Dacia 500 era destinata in special tinerilor ( categorie pe care Ceausescu si-o dorea cat mai apropiata ) ca raspuns la modelele est si vest-europene de la acea vreme : Fiat 500 , VW Golf , Yugo , etc. precum si romanilor care nu isi permiteau o Dacia 1310 , avand in vedere faptul ca un Lastun" era cu 25.000 de lei mai ieftin decat Dacia 1310 . Din pacate , Dacia 500 a fost un fiasco total , multiplele probleme de constructie fiind consecinta directa a calitatii slabe a materialelor utilizate acest lucru conducand la incetarea productiei . 3. Dacia 1320 etse un model de sine statator , nu Liberta . Denumirea a acestui model este Dacia 1320 C.N. , initialele insemnand Caroserie Noua , nu Ceasuescu Nicolae asa cu se credea pana acum . Este un
17 oct 2013, 20:27
+3
THUNDER77
66 comentarii 17 puncte
Imi cer scuze pentru greselile de scriere , imi joaca feste tastatura :) Cum pot vizualiza intregul comentariu ??????
17 oct 2013, 21:37
0
1298 comentarii 3108 puncte
Uite cineva care spune ce trebuie despre Lastun .....pt ca asa stiam si eu ca fost facuta de studenti nu de inginerii Dacia sau mai stiu eu cine ...
17 oct 2013, 21:57
0
fast-mazga2furious
29 comentarii -20 puncte
DACIA 1410 SPORT EDITION. THIS IS THE BEST CAR EVER!
17 oct 2013, 20:44
+3
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
De acord. Am iubit-o de cand eram copil. Si a fost conceputa de iubitorii de masini sport pentru iubitorii de masini sport, cu toate constrangerile din acea vreme.
22 oct 2013, 12:41
+2
bizkuite
111 comentarii 217 puncte
De acord cu tine, in copilarie, era una parcata in fata blocului si visam la una similara, seamana cu un "american muscle", iar tipul ala avea si jante de Aro 10, care eram ceva mai late si arata super, per total... e singura Dacie care mi-a starnit interesul.
22 oct 2013, 15:35
+1
THUNDER77
66 comentarii 17 puncte
Alte cateva erori vazute in articol , pe care as dori sa le corectez , sunt : 1. Dacia Nova : Pentru cei care nu stiu , modelul exista deja la finalul lui 1985 si trebuia sa fie inlocuitorul lui Dacia 1320 . Tergiversarile si opozitiile venite din partea nomenclaturii de stat au dus in final la aparitia Daciei Nova de-abia in 1995 , deci cu 10 ani mai tarziu . Totodata vreau sa punctez faptul ca atat Nova , cat si celelalte doua modele derivate - SuperNova si Solenza , sunt autoturisme cu caroserie in doua volume , mai precis hatchback ( "trapa in spate" din cuvintele englezesti hatch - trapa , back - spate ) . Faptul ca la SuperNova si la Solenza a disparut luneta masiva , ce acoperea tot hayon-ul , nu transforma cele doua modele in caroserie sedan . Eliminarea lunetei a fost facuta din urmatoarele ratiuni : reducerea costurilor prin integrarea in hayon a unei lunete mai mici , impunerea unei linii mai sportive a caroseriei , lucru obtinut datorita noii forme a hayon-ului si eliminarea radacinilor baza ale modelului initial Dacia Nova , radacini venite prin copierea si adaptarea elementelor de caroserie prezente la Renault 11 si Peugeot 309 .
18 oct 2013, 01:13
+2
THUNDER77
66 comentarii 17 puncte
Continui lista de corecturi : Solenza difera clar de Nova si SuperNova prin multe lucruri si evidentiaza linia ce urma sa o adopte uzina Dacia la viitoarele modele . Singura similitudine intre celelalte doua vehicule - Nova , respectiv SuperNova si Solenza ramanand linia laterala a caroseriei care era asemanatoare . In rest farurile , capota , hayon-ul , masca fata , stopurile , sigla si bordul au fost complet redesenate . Elementele testate pe Solenza au fost mai tarziu inglobate in modelul ce avea sa o preceada si sa o inlocuie totodata , si-anume in Dacia Logan . In ceea ce priveste Dacia 1325 Liberta , aceasta a aparut dupa Dacia 1320 , pe care a inlocuit-o practic , si a fost lansata in 1991 . Denumirea de Liberta a fost pusa pe masina , in semn de respect pentru libertatea obtinuta de romani dupa revolutia din 1989 . Nu faceti greseala de a concluziona ca Dacia 1320 C.N. este Dacia 1325 Liberta ! Intre cele doua sunt diferente mari , incepand cu ampatamentul care la Liberta este mai scurt , stopurile care au alta forma decat cele de la 1320 , geamurile triunghiulare spate si hayon-ul , s.a.m.d.
18 oct 2013, 01:22
0
aleXpeed
116 comentarii 184 puncte
In ordinea personala... 1: Dacia 1410 Sport; 2. Dacia 1300; 3. Dacia Logan Ph1 1.6 16v.
18 oct 2013, 02:59
0
84 comentarii 198 puncte
Cine spune ca Daciile 1300 au fost masini bune nu stiu ce este aia o masina buna... pentru mine Dusterul este cea mai calumea Dacie facuta vreodata...o masina care mi as cumpara o acum daca as avea banii necesari...o masina pentru cei pragmatici.
18 oct 2013, 15:35
+1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
vedeti ca la dacia nova ati pus o poza cu supernova!
18 oct 2013, 15:46
+1
st3v3
196 comentarii 327 puncte
E clar ca nu stii sa faci diferenta intre Nova si SuperNova. In poza este o NOVA , cea de sub ea este SuperNova .
18 oct 2013, 17:11
0
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
e clar ca nu sti tu diferenta, uita-te mai atent si vezi ca numai eleronul difera!
19 oct 2013, 22:23
+2
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Nu stiu sigur daca a existat modelul super nova si sub numele de nova o perioada de timp, posibil, insa diferente de ordin estetic nu exista.E clar ca nu stii tu diferenta din moment ce sustii ca modelul din cele doua imagini difera.Si ca sa vezi care e dacia nova, uite aici: http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.automobileromanesti.ro/images/mari/Dacia/dacia_nova-11.jpg&imgrefurl=http://www.automobileromanesti.ro/Dacia/Dacia_Nova/&h=450&w=600&sz=116&tbnid=WBk9n1HddclAkM:&tbnh=94&tbnw=125&zoom=1&usg=__z-CVWQtpixaS8ZCpMONF09NfRgs=&docid=A4RmqoBIxC0gSM&hl=ro&sa=X&ei=k-JiUtTDL4TNtAb68YCgCg&ved=0CDIQ9QEwAg
19 oct 2013, 22:53
+1
st3v3
196 comentarii 327 puncte
cred ca ti'ai raspuns singur la nelamurire, deci ca sa iti raspund asa tie si pentru ca nu stii sa te documentezi dar mai si strigi sus si tare si te bati cu pumnii in piept ca tu esti , ca tu stii. Se pare ca nu stii absolut nimic, primele Dacia Nova au intrat in productie in anul 1995 cel de care pomenesti tu cu luneta pe tot haionul, - In anul 1998 s'au fabricat primele motoare 1.6 litri cu injecţie monopunct produs de firma Bosch , sau care se mai cunosc sub numele de R524 GTi care s'au pus pe modelele cu haion normal fara eleron, ca in poza de mai sus (DACIA NOVA) . - In anul 2000 este lansat modelul SuperNova, un model care a fost evolutie a daciei nova , modelul era echipat cu un grup motopropulsor Renault de 1,4 litri MPI. Sper ca te'am lamurit destul . Salut !
20 oct 2013, 10:21
0
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Din moment ce spui ca nu stiu diferenta intre cele doua, care arata exact la fel, care dintre noi nu stie? Chestia cu eleronul tine de varianta de echpare a masinii.Oricum in poza e acelasi model de masina sub alta denumire,fara nici o diferenta de ordin estetic.Daca tot au vrut sa puna poza cu nova trebuia sa puna cu primul model,pentru ca al doilea arata exact la fel cu supernova, motiv pentru care am si zis ca poza nu e buna.
20 oct 2013, 13:09
0
27 comentarii 70 puncte
Articol la fel de nedocumentat ca multe alte aici . Cum adica Dacia 1310 are motor de 1310 cmc? Oamenii astia nu au habar de ce vorbesc. Si cica Dacia 1410 are motor de 1410cmc. Parca vorbesc de masini straine. Cultura auto ZERO
18 oct 2013, 15:58
-1
4 comentarii 10 puncte
daca nu ai detinut o dacia 1300 inseamna ca nu iti place dacia..
18 oct 2013, 16:32
+4
84 comentarii 198 puncte
1300 a fost un jeg de masina, punct.
24 oct 2013, 00:14
-1
9 comentarii 6 puncte
cand te-ai nascut tu, Dacia 1300 facuse deja istorie. Ma indoiesc ca esti in masura sa iti "dai cu parerea" despre asta
02 dec 2014, 18:44
0
micrak11
193 comentarii 205 puncte
Dacia 1300............
18 oct 2013, 19:32
0
THI
4 comentarii 5 puncte
Dacia 1410 Sport , Super Nova si 1310! Parere personala si din ce am vazut eu.
18 oct 2013, 21:34
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare