Masinile inmatriculate in Bulgaria pot deveni o amintire Legislatie Auto 22 August Masinile inmatriculate in Bulgaria pot deveni o amintire
Toate comentariile (171):
laurentiu.ionut18
87 comentarii 59 puncte
Am o intrebare, daca eu am masina inmatriculata in Spania este vre-o problema, din cate am inteles decat masinile de Bulgaria au probleme. Masina mea este inscrisa pe Spania cu numerele lor vechi.
22 aug 2011, 18:27
0
79 comentarii 17 puncte
cat de idioti sunt unii...si ce daca unii au Q7 sau seria 6 sau pisica pe bulgaria...asta NU inseamna ca sunt mai prosti ci ca platesc preturi exorbitante la taxe...poate omu ala a muncit 4 ani in spania ca sa isi ia o masina pe care cu adevarat o merita la cat a muncit...dar veniti voi idiotii si spuneti ca toti prostii au numere de bulgaria. la o motorizare de 4 platesti 70 pe an...in 3 ani iti mai iei 5 masini. sa va vad pe voi cand nu o sa mai aveti ce maca si o sa fiti muritori de foame...cand o sa va vina plicu la poarta ca trebuie sa platesti 3 mii la masina ca e inmatriculata pe RO...pe cand unu tot la fel muritor de foame...plateste 200 de euro. sa va vad atunci ce mai ziceti... legat de subiect...pana nu o sa fie un numar universal pentru toata europa nimeni nu o sa fie multumit.
22 aug 2011, 19:07
0
266 comentarii 429 puncte
Daca faci bani de Q7 ai bani si de un rahat de inmatriculare...
22 aug 2011, 20:41
+5
79 comentarii 17 puncte
nu prea ai bani si de inmatriculare..tinan d cont la la motor de 4000 dai 70 de mil...plus taxele in fiecare an;)
22 aug 2011, 22:03
0
325 comentarii 709 puncte
Un om care are bani de q7, are si acei 70 de mil. Nu-ti convine, cumpara-l nou si astfel vei plati inmatriculare 0 RON. Pana una alta, va uitati la drumurile din Germania, va uitati la educatia lor, dar nu va ganditi niciodata ca ei aleg sa cumpere masini noi in functie de buzunar! Pentru romanul din tine probabil ca moka(eventual sa-ti mai dea statul vreo prima), taxe 0, autostrada pana in fata portii, ar fii ideal! Dar pentru toate astea cine vrei sa plateasca? Hai trezirea si la munca daca vreti q7 si alte balarii.
22 aug 2011, 23:57
-1
58 comentarii 122 puncte
Singura problema din punctul meu de vedere nu este ca "vai masina pe bulgaria" ci ca asiguratorii bulgari nu platesc.Nu vorbesc din auzite. Voua v-ar convenii sa va loveasca cineva din vina lui si sa nu recuperati nimic? Acum pe bune.. ca in rest, naiba sa il ia de stat roman ca aici aveti dreptate, taxa noastra e pur idioata.
22 aug 2011, 19:08
+2
105 comentarii 105 puncte
eu am fost lovit de o masina inmatriculata in ro si nu am recuperat nimic. asa ca....respect celor cu bun simt, indiferent de tara unde isi au inmatriculata/e masina/ile
22 aug 2011, 19:49
+2
58 comentarii 122 puncte
Pai ce noi suntem mai breji ca ei? Bineinteles ca nu.
22 aug 2011, 19:56
+3
501 comentarii 1117 puncte
Corect, traiasca CARPATICA si restul firmelor de asigurari "doar cu vorba si banii luati" !
22 aug 2011, 20:03
+3
325 comentarii 709 puncte
Plateste la tiriac si vei vedea banii foarte repede. Cum le ziceam si altora, tipic romanesc, vreti si moka si de calitate. Masina nu este pentru toata lumea. Ar trebui sa intelegeti ca inainte de "distractie" ar trebui sa fie munca... Dar romanul tot roman...
23 aug 2011, 00:01
0
105 comentarii 105 puncte
heaven, problema este in felul urmator : esti lovit, asigurarea ti-o da cel vinovat, degeaba ai tu asigurare la nu stiu ce firma ok daca cel vinovat nu are si implicit ramai cu ochii in soare
23 aug 2011, 22:27
0
11 comentarii 18 puncte
Haii ma....ce naiba aveti????Stiri de genul asta tot apar de 1 an si vad ca nu s-a intamplat nimic.Ce tot plangeti atata ca curvele la cununie ca asigurarea de Bg nu plateste?Nici asiguratorii romani nu platesc.Eu am umblat la Asirom 2 luni sa iau banii pe o amarata de aripa.Timp in care am cheltuit jumate din bani pe benzina.Daca te loveste o masina de Germania, Sua, UK..etc..crezi ca banii vor veni mai repede???Nu este vina omului de rand care abia a avut si el 2-3 mii si si-a permis un Golf 3 de BG, si care plateste asigurare si Itp la fel ca si cei din Ro, este vina asiguratorilor, a legilor de *** si a politicienilor de *** pe care ii avem.Ganditi inainte de a deveni plante! Pace voua!!
22 aug 2011, 19:53
+2
70 comentarii 83 puncte
Am mai spus-o si o sa o mai spun, astia baieti destepti, ne-au asteptat pe noi sa punem taxa si ei nu au pus k sa mergem la ei sa platim impozite, taxe(cum ar fi cea de pod) si cu ocazia asta sa mai luam una-alta d p'acolo... C bine era sa facem noi asa si nu ei... Rable sunt peste tot, dar dak e veche nu inseamna k e neaparat rabla!!! C vina am eu k imi plac masinile pre 1995, d c imi ingradesc libertatile???
22 aug 2011, 20:37
+2
82 comentarii 120 puncte
Dedicatie pentru toti cei care se simt melteni, si sunt de acord cu ce vor sa faca rahatii cu ochi de la conducerea tarii: Cu banii pe care ii dau pe o "rabla" de dincolo in romania imi iau o "adevarata bijuterie" in tara, adica, "pe afara-i vopsit gardu, inauntru leopardu", toate scoarbele preparate, si reparate la nea costica in coltu blocului, care se prezinta superb, dar daca pleci la drum lung ar trebui sa ai bani la tine sa ai de platforma pentru orice eventualitate... Asa ca idee, a mea e fiat, e inscrisa pe Romania, ca am prins taxa veche, dar e din 96, si are doar vreo 230.000 km, si eu am luat-o cu 200.000. Intr-un an am facut 30.000, pe drumuri de toate felurile, 2 drumuri Satu Mare + 2 Drumuri Delta + 1 Drum la mare + Transfagarasan si Transalpina, pe linga trafic de oras si pe linga oras. Am incredere sa plec oriunde cu ea indiferent de distanta, sau de drum, si am dat pe ea 1500 E, cu tot cu taxa... Da, cazan de-ala atat de blamat de voi! Ce **** mea masina iti iei in romania cu 1500 E, adica 60 si ceva de milioane sa faci atatia km, si in orice fel de drum, fara sa iti fie frica sa ii dai 160, sa nu cumva sa se rupa, asta daca ajunge la viteza aia ca se stie ca romanii sunt mari amatori de liniute la semafor, si plecari de pe loc cu scartz, ca sa demonstreze ei cat de raceri(a se citi reisari)sunt! Hai bafta voua "patriHotilor", oameni contrariati de asemenea faradelege: cum sa furi statul roman... doamne fereste el de apara si ne ofera de toate, adica pardon, ne ofera chitante pentru toate taxele absurde. Din nou, bafta si o viata plina De *****!
22 aug 2011, 20:48
+2
325 comentarii 709 puncte
Nu trebuie sa fii patriot ca sa ai bani de o masina noua. Trebuie doar sa muncesti. Au ajuns masinile precum telefoanele mobile, toti vrem A8/IPhone4, dar daca se poate sa fie gratis sau eventual sa ni le dea statul pentru onoarea ca suntem romani. Sunt hoti si nenorocitii "de sus", dar si poporul este cel putin la fel de hot. Ne meritam soarta pana nu vom scapa de combinatori, borfasi, tigani si toate rasele astea nenorocite de oameni care au impresia ca toate se pot cumpara cu bani putini.
23 aug 2011, 00:08
+1
8 comentarii 34 puncte
am o intrebare...:daca numele meu apare in talonul de bulgaria in dreptul rubricii utilizator.. ce se intampla? eu am un contract de lesing cu o firma detinuta de un roman in ruse.. am luat masina in lesing pe 20 ani..si am numele trecut in talonul de bulgaria..cam care ar fi problema??
22 aug 2011, 21:18
0
70 comentarii 83 puncte
Am mai spus-o si o sa o mai spun, astia baieti destepti, ne-au asteptat pe noi sa punem taxa si ei nu au pus-o k sa mergem la ei sa platim impozite, taxe(cum ar fi cea de pod) si cu ocazia asta sa mai luam una-alta d p'acolo... C bine era sa facem noi asa si nu ei... Rable sunt peste tot, dar dak e veche nu inseamna k e neaparat rabla!!! C vina am eu k imi plac masinile pre 1995, d c imi ingradesc libertatile???
22 aug 2011, 21:30
0
BMW-SEX
68 comentarii 45 puncte
pe mine daca ma loveste o masina cu numar de bulgaria nu conteaza unde si ce asigurare are ca o sa isi blesteme tzatza care a supto si ziua cand a inscris masina la bulagri ma duc la puscarie da ai fac de petrecanie ori imi cumpara masina ori a puso
22 aug 2011, 21:50
0
82 comentarii 120 puncte
Si daca te loveste unu de Ro cu asigurare la carpatica??? ce faci??? Astea sunt doar texte, te incadrezi la ceea ce am zis mai sus...
22 aug 2011, 22:51
0
BMW-SEX
68 comentarii 45 puncte
chiar ma lovit unu cu asigurare la carpatica si am luat bani de la ei in 8 luni cam tarziu da iam luat dar de la bulgari nui mai iua nici nepoti lu nepoti mei
23 aug 2011, 10:29
0
79 comentarii 17 puncte
si daca te loveste un tir cu numar de RO sa vezi cum iti aduni dintii de pe asfalt.
23 aug 2011, 20:39
-1
adytzastar
11 comentarii 57 puncte
eu detin un e46 2.5i inm pe bg nu cred ca e normal sa dau la inmatriculare 3700 euro cand daciile noastre din 2002 care scria MARE pe luneta DACIA CU MOTOR CU INJECTIE circula nestingherite pe strazile capitalei cu caroseria gaurita de rugina si cu rotile strambe si usile legate cu sarma... nu as putea compara in vecii vecilor nici macar un Logan nou noutz 0 km cu un e 46 cu 150.000 km la nimic deci masinile noastre sunt defecte de cum ies pe poarta fabricii si mai costa si o caruta de bani cum sa dai 10000 euro pe un logan cand poti sa dai doar 4000 de euro pe un BMW cu absolut tot ce vrei pe el.Pune o masina romaneasca nou noutza cu o masina straina cu 200000 km si iti spun sigur ca vei alege masina straina. Cum poti sa ceri sumele astea uriase sa inscrii o masina buna si sa fortezi omu sa cumpere un cazan de logan. De rabele astea care sunt fumigene siu circula pe strazile Romaniei inmatriculate in Romania ce sa mai zici alea nu mai polueaza nu? O tara de *** mi-e rusine ca traim in ea sus in conducerea tarii numai oameni de nimic furaciosi si ciorditori. Nu sunt nici eu de acord cu cazanele inscrise pe BG dar sunt si maini bune mai bune ca cele noi romanesti.
22 aug 2011, 22:12
0
105 comentarii 105 puncte
nu sunt de acord cu ceea ce zici in privinta masinilor, nu compara o masina noua cu una second hand. nu cred ca intelegi
22 aug 2011, 22:20
0
325 comentarii 709 puncte
Total de acord. Daca in toate tarile ar cumpara toti numai second handuri, cine ar mai produce masini? Nu va inteleg, vreti drumuri de calitate, dar sunteti inca un popor cu mentalitate "second hand"!
23 aug 2011, 00:12
+1
5 comentarii 1 puncte
se vorbea mai sus de faza cu accidentul.dar daca te loveste un cetatean bulgar atunci ce plm faci,cum iti iei bani?eu am masina inm pe bg pt ca in tara noastra de ***** nu poti sa o inm pt ca ma costa 3500 e.mai bn sa se faca revolutie fratilor ca asa nu mai merge.si sunt precis ca cei care tot comenteaza pe aici si sunt impotriva masinilor pe bg sigur au bani sau fura tasu sau masa si el sta si toaca bani.ps.sa imi bag pl in tara asta de ***** si in cei care o conduc.
22 aug 2011, 22:36
+1
BMW-SEX
68 comentarii 45 puncte
daca te loveste un cetatzean bulgar se merge la politie si se rezolva ca e masina pe numele lui da un cetatzean roman care are o procura posibil facuta de ion in capu strazi ce faci si nici asigurarea nu e valabila ca la fel e facuta de ion eu unu nu stiu ce ias face depinde de moment si stare vorba aia decat sa planga mama mai bine sa planga masa il execut
23 aug 2011, 10:40
0
adytzastar
11 comentarii 57 puncte
@dreamcar Adica vrei sa spui ca un logan 0 km e mai bun decat un BMW din 2002 in stare buna? :)) Cred ca ma faci sa rad defapt nu numai pe mine, ne faci pe toti sa radem... Mai ales loganul de 1.4 care daca pornesti aerul abea mai pleci de pe loccred ca loganul dupa 10 ani o sa aibe numai gauri de rugina pecand un bmw din 85 nu ai sa vezi asa ceva
22 aug 2011, 22:53
-1
105 comentarii 105 puncte
stii sa faci scaderi? din 85 pana in 2011 cati ani au trecut? uzura nu se pune? cati rad de mine ca am logan 1.2 16v si le dau in nas mai ales iarna cand mie imi porneste la sfert de cheie. rugina vezi pe orice masina daca nu este intretinuta. vrei putere? o masina second hand spre exemplu din 85 cum zici tu nu mai are nici 60% din puterea sa. oricat ai reface motorul, blocul sau este "obosit", se slabesc legaturile intre molecule(etc). se poate face o lista intreaga cu diferente intre o masina noua si una second hand.
23 aug 2011, 22:16
0
6cai
4 comentarii 5 puncte
bine face cu voi noi plate`am ca fraeri cate 300-400 euro pt motoare de 1.2 si voi 500 pt 2.5 ...ia mai luati si voi putina _(_
22 aug 2011, 22:57
-1
82 comentarii 120 puncte
Na.... poftim, uite frustratul... Treb sa iti pui nick-ul 6 neuroni,sau 2 in functie de posibilitati. Da cine **** mea te-a pus mah sa iti faci imprumut si sa iti iei masina cu motor de 1.2??? Creierasul ala al tau, atat, nimeni altcineva, ca doar ce te-ai gandit tu, imi iau masina cu motor de 1.2, ca are consum mic, si imi iau noua, chiar daca platesc rata 5 ani, ca na, e noua si nu trebuie sa bag bani in ea. Pai daca atat te-a dus capul, de ce mama dracului te frustrezi acum???
22 aug 2011, 23:02
+2
325 comentarii 709 puncte
La o masina noua, rareori va trebui sa schimbi ceva major in primii 5 ani. Cat despre second hand...
23 aug 2011, 00:13
+2
6cai
4 comentarii 5 puncte
auzi mah boshcetarule da tu dp ce drequ ti`ai luat bmw mercedes ca sa fii jmecher ha? ai dat p` ea af 2000 de euro si taxa cat ii 3000 bata`va d`zoo de tzarani ce sunteti ;)
24 aug 2011, 13:27
0
82 comentarii 120 puncte
Oameni care au cap sa nu le ploua in gat, ce plm. Treziti-va dracului, ca daca oamenii ar avea bani si-ar lua masini noi nu sh. Toata ideea de Sh, e sa iti iei o masina cu care sa faci o naveta sau sa te misti mai usor fara sa fii nevoit sa iti faci imprumut ca sa ai ce plati ca boul ani buni la banci. De aici vine si problema cu inmatriculatul, ca daca in tara mea de ***** ma costa cu tot cu inscris o masina sh cat una noua, tot nu am bani, si atunci daca pot sa ies mai ieftin, normal ca asa o sa fac. Dar na.... plm, in tara asta devine tot mai acut sindromul rumegusului in loc de creier
22 aug 2011, 22:57
0
adytzastar
11 comentarii 57 puncte
Sa nu mai zic ca la noi in Ro pe langa faptul ca ne cer mii de euro taxa de inmatriculare impozitele sunt de-a dreptul exorbitante cum sa platesti pt un motor de 2.5 l aproape 200 euro cand acolo e de 10 ori mai mic???
22 aug 2011, 22:58
0
adytzastar
11 comentarii 57 puncte
@6cai daca ai fost obisnuit toata viata ta sa mergi cu tramvaiul sau pe bicicleta e normal ca un Matiz sa ti se para OZN,una e sa fii impatimit sa conduci o masina puternica si una e sa conduci o masina care te duce si te aduce de la munca, eventual un gratar Duminica.
22 aug 2011, 23:04
+1
160 comentarii 64 puncte
legea zice ca ai voie sa circuli 90 de zile pe teritoriul romaniei cu o masina inscrisa in alta tara membra UE dar nu se atesta niciunde data la care ai intrat in romania. tare, nu? eu am circulat 2 ani cu un e46ci inmatriculat in germania, cu impozit si asigurare platite acolo, si nu m-a intrebat nici un militian la ce data am intrat cu masina in tara. masina e acum inmatriculata pe romania, si nu am nimic impotriva celor cu masini inmatriculate in BG atata timp cat masinile lor corespund dpdv tehnic si au asigurarea si impozitul la zi.
22 aug 2011, 23:21
+1
adytzastar
11 comentarii 57 puncte
de acord cu antosan 77 daca ai masina OK atunci circula frate cu ea si inmatriculata in china daca nu esti in stare sa faci o taxa decenta oricum nu ma incalzeste cu nimic ca imi scrie pe tabla de la numar Ro doar ma lasa rece...
22 aug 2011, 23:40
0
325 comentarii 709 puncte
Eu nu vad nici o problema in a circula cu masini inmatriculate chiar si in Congo. Partea proasta este ca din pacate: sunt multi care au acte false pe bg, nu toate firmele de asigurari accepta sa-ti plateasca politele facute in bg, in bg poti face inspectia tehnica si unei masini pe care o duci pe platforma(nefunction ala). Atat timp cat actele sunt ok si starea masinii este buna, de ce sa nu fie inmatriculata oriunde? Dar fiti realisti si intrebati-va singuri, oare cate masini pe bg respecta aceste lucruri?
23 aug 2011, 00:18
+2
3 comentarii 0 puncte
Eu sunt de parere ca RO a ajuns una din cele mai de rahat tari ever!! , normal ca romanu baga banu la BG daca la noi cu taxa de poluare mai achizitionezi probabil (in unele cazuri) poate inca o masina (taxa Galactica) , si da , normal eu nu am vazut schimbari referitor la drumuri , tot pe marte ne aflam asa ca de ce sa le mai bagi bani la buget , probabil doar isi faca ei si familiile lor burtile mare sau se duca cine stie pe unde sau sa se imbrace de ultima moda , si tu poti face asta , peste 60mil de euro au intrat la bulgari , daca nu erau animale si erau oameni cu capul pe umeri toti banii astia erau la noi in buget , in buget nu in buzunare sau sa il scape pe nu stiu care din parnaie , ROMANIA ! TARA DE RAHAT! sincer nu sunt mandru ca's roman!
23 aug 2011, 02:39
0
3 comentarii 0 puncte
Astora le trebuie o mare revolutie DINOU! , ca romanu e cam prost si tace in ultima vreme de ceva ani incoace. astia ce spun lasa ca nimeni nu zice nimic , in special noi soferii din toata tara ar trebui sa iesim , pentru ca nu e normal , iar in al doilea rand romania e moarta fara soferi , din toata europa (asta numai stiu unde am auzit/citit ) ca romanii sunt cei mai buni soferi din toata europa. suntem capabili de multe , oare de ce nu suntem si de asta , o noua Revolutie ar pune capat tuturor tampeniilor de la conducere si taxe aiurea
23 aug 2011, 02:48
0
2 comentarii 2 puncte
am citit cateva coment-uri si am ajuns la concluzia ca majoritatea sunt niste natarai,de aceea au ajuns in halul asta fara o chifla in stomac si isi pierd timpul pe net. baaaa desteptilor treaba cu masinile inmatriculate in alt stat nu se poate opri niciodata,nu poate exista nici o restrictie ca eu sau tu sa conducem o masina inmatriculata in alta tara,, baaa natarailor nu intereseaza pe nimeni de ce mi-a dat mie bulgarul sau neamtul,finlandezul( sau mama naibi ce-o fi proprietarul) sa circul cu masina lui....nu e treaba nimanui ce relatie este intre mine si proprietar de pe acte al masinii(poate suntem iubiti :)) )asa ca nu politia nu are dreptul sa va ceara procura sau act de vanzare cumparare sau altele ci doar actele masinii(talon,asig si verificare). spre exemplu daca iei masina mamei o pui sa iti faca procura ca sa poti circula?????? treziti-vaaaaaa. asa ca nu mai da-ti la militie cand va opreste procuri,acte de vanz-cump si alte tampenii,ei nu au dreptul sa le ceara ci doar au prins niste gaste si i-au luat de papagali de accea se intampla acestea
23 aug 2011, 10:02
+1
BMW-SEX
68 comentarii 45 puncte
vezi ca e lege si la noi daca circuli cu o masina mai mult de 3 zile poate sa fie si a lu maicata sau sorta fratitu trebuie sa te duci la militzie si sa declari si militzia itzi da foaie si la asigurare te trece pe tine utilizator ca sa potzi circula legal dar cum in romanica nu se respecta nimik se merge si asa
23 aug 2011, 10:53
0
RaTzOi
83 comentarii 135 puncte
la asigurare sunt deja trecut, pe cartea verde. aia de bg:)).
23 aug 2011, 11:44
0
105 comentarii 105 puncte
uau! da? inseamna ca eu merg ilegal de aproape un an(nimic de dat mare) . multumesc de info
23 aug 2011, 22:33
0
2 comentarii 2 puncte
ai dreptul la 30 sau 90 de zile sa circuli cand arati ca masina este in proprietatea ta (cum fac astia de arata la politie procuri,acte vanzare cump si altele),,,dar tu da-i actele normale si nu mai manca rahat din gura mult si nimeni nu are ce sa-ti faca...daca masina nu este a ta ci doar ti-a "dat-o" sa mergi bulgarul cu ea cum sa o inmatriculezi ?? sa i-o furi omului?:)) ba tare natarai mai sunte-ti..vorbiti mult,prost si fara rost,,coment-urile aste se lasa in caz ca poti ajuta pe cineva in cauza nu sa vb de situatia romania\ei sau alte rahaturi...
23 aug 2011, 10:07
+1
10 comentarii 9 puncte
Am facut accident iarna trecuta si am facut dauna totala la o duba , un ford transit de firma , am dat asigurarea , mi-am facut singur masina , nu a fost absolut nici o problema , fac ceva pe taxa voastra si pe propaganda curului
23 aug 2011, 17:14
0
1 comentarii 0 puncte
Ce comentari au uni: toti cocalari si au inmatriculat masina pe BG- uita te in trafic si vezi cati cocalari au masina pe ro si cati au pe bg. 2. Masinile pe bg sunt praf : asa cum a mai spus o persoana masinile provin din germania, spania, italia, si iti garantez ca sunt mai bune masinile alea cu 100.000 km decat cele din romania care au 30.000 din prea multe motive. (de cate ori ati fost loviti de o dacie care nici directie nu mai are) 3.sunt de acord ca pe cei care ii prind fara acte in regula sai arda 4. poluare : vb de sutele de mi de masini din 80,90.. care pana de curand erau si cele din ratb ? Eu am masina la bulgari si nu ma duc pt itp acela care il fac... dar ma duc la mecanic de cel putin o data pe an asta pt siguranta mea ;) ; iar la aia nu o sa vezi folie pe luneta din spate, cea din fata, sute de masini matriculate pe ro care sunt cu folie peste tot, geamurile crapate, etc. si alea sunt ok ? Din cauza unora care au dat teapa ii bagati pe toti in ***, de acea in spania fura un roman toti sunt hoti, in italia violeaza un roman toti sunt violatori, bagati in *** pe toata lumea.
23 aug 2011, 20:04
0
11 comentarii 8 puncte
Ce amuzant. Am mai citit stirea acum ceva vreme. Eu zic ca e presiune psihologica si a inceput lumea sa se fereasca de inmatriculari pe bg.
23 aug 2011, 21:10
0
mandrk
56 comentarii 67 puncte
Nu este presiune pshiho' . Este matematica. I-a lasat sa vina cu multe masini din Bulgaria si acum ii obliga sa le inregistreze. Si uite asa iau bani de 2 ori. O data de la romani care si-au permis sa ia din Romania si sa le inmatriculeze si 1 data de la romanii care nu si-au permis asta dar s-au descurcat la momentul acela. Acum iau bani si de la astia. Parerea mea este ca daca te judeci cu o companie de asigurari in Romania este mai usor decat sa te judeci cu una din Bulgaria. Eu unul mi-as dorii sa imi pot repara masina. Stiu peste 10 persoane care au avut probleme cu accidente unde au fost implicate masini BG. Deci cei care sustin contrariul probabil sunt implicati in afacerea cu BG si nu vor sa se sperie lumea sau pur si simplu au avut noroc
23 aug 2011, 21:25
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »