Se intampla in Romania! Un barbat, acuzat ca si-a furat propria masina Legislatie Auto 9 Septembrie Se intampla in Romania! Un barbat, acuzat ca si-a furat propria masina
Toate comentariile (31):
138 comentarii 360 puncte
Nu prea poti sa iti furi propriul automobil. Doar Violarea de Domiciliu o sa o poata proba in instanta.
09 sep 2011, 13:17
+11
24 comentarii 8 puncte
nici macar violarea de domiciliu,din moment ce usa era descuiata..
10 sep 2011, 00:00
0
darck_angel64
55 comentarii 33 puncte
n-are importanta ca usa era deschisa, sau inchisa, cand ai calcat proprietatea altuia fara a fi invitat raspunzi pt fapta ta, cauta in Codul Penal si te lamuresti. ce-mi place cand vorbeste juristul din roman, e hilar...
10 sep 2011, 08:36
+1
5 comentarii 23 puncte
Da, cum poti sa furi un bun pe care detii acte...aia cu incalcarea proprietatii mai merge dar in rest...doamne ce aberatie, furta calificat. Suntem asa penibili in ceea ce priveste institutiile statului si deciziile sale. Eu imi fur masina zilnic din parcare, o sa ma predau politiei. Toate cele bune, ne vom intalni cu totii in arest.
09 sep 2011, 13:24
+19
34 comentarii 24 puncte
Daca s-a completat un proces verbal de ridicare a masinii, si a fost completat corect, poate fi acuzat si de furt calificat, chiar daca e vorba de propietata sa. teoretic, masina a fost ridicata legal, deci a intrat in custodia firmei de ridicari (fara a avea dreptul de a se folosi de ea), drept urmare, propietarul si-a furat masina.
09 sep 2011, 13:28
+1
Smara
115 comentarii 318 puncte
Definita furtului in codul penal nu acopera si aceasta situatie indiferent de cum ai incerca sa o interpretezi. De altfel nu au prea multe sanse nici cu violarea domiciliu. O sa mearga fluierind prin instanta mosul cu ei. Asta daca nu o sa dea procurorul ,,neinceperea urmaririi penale,, si probabil o amenda administrativa
09 sep 2011, 15:36
+3
802 comentarii 715 puncte
Cumva proprietarul a semnat pt ridicarea ei? In caz contrar, procesul verbal devine nul. Doar politia sau un procuror iti pot confisca un bun si pune sechestru pe el, caz in care poti fi acuzat de furt. Insa in acel caz, esti instiintat si semnezi predarea bunului. In orice caz, chestiile astea sunt furt calificat pe fata. Daca ar vrea sa faca ceva treaba firmele respective, ar trebui sa se apuce de construit parcari. Pana acum nu am patit-o, dar cu prima ocazie ii si iau la omor pe hingheri.
09 sep 2011, 18:46
+1
72 comentarii 243 puncte
cel mai mare abuz pe care il poate face cineva ... stiu pe cineva care "i-a prins" cand ii ridicau masina , dar deja o pusesera pe platforma , tipul ( in jur de vreo 150 de kilograme are , fara exagerare ) , s-a pus in fata masinii de ridicarii si a sunat revoltat la politie acuzandu-i pe cei de la ridicari ca ii fura masina ... fiind intrebat in acest caz ce face persoana respecitiva le-a raspuns politistilor ca sta si se uita la hoti ... este abuziv ceea ce fac aceste firme de ridicari auto , deoarece ei nu iti pun la indemana un act , un proces verbal ceva prin care iti arata ca iti ridica masina , singurele hartii primite de la ei sunt acele acte care dovedesc ca ei ti-au pastrat masina si o chitanta ... daca ti-ar pune la indemana un proces verbal prin care arata ca-ti ridica masina ar fi furt cu acte in regula ... eu zic ca dupa ce ca primariile au un comision foarte mic din aceasta afacere fac o mare greseala ca incurajeaza asa ceva ... apropo Craiova este singurul oras din tara unde daca vii si vrei sa stationezi indiferent unde si nu ai achitat o taxa de parcare pe o zi / o luna / un an vei fi amendat , aceasta regula aplicandu-se in afara impozitului si fiind obligatorie atat celor care vin din afara cat si locuitorilor orasului Craiova .
09 sep 2011, 13:35
+2
256 comentarii 1023 puncte
Da, dar diferenta este ca in Craiova nu exista parcari cu taxa pe ora, nici locuri de parcare inchiriate in jurul blocurilor si nici cioroi care te hartuiesc sa le dai bani pt parcare. In plus, vigneta de parcare se cumpara de la orice chiosc de ziare si costa cativa lei. Avantajul este ca astfel platesc parcare atat locuitorii orasului cat si cei care au masinile inmatriculate in alte orase/tari desi ocupa locuri de parcare zi de zi. Din pct meu de vedere, acest lucru ar trebui implementat in mai multe orase, inclusiv in Bucuresti. Poate asa, pt cativa lei, nu te mai simti hartuit de cioroii parcangii sau de disputele din jurul blocurilor din cauza locurilor de parcare. Parerea mea...
09 sep 2011, 14:10
-1
1562 comentarii -156 puncte
si unde se duc banii pe care ii platesti ? cata prostie pluteste in tara asta...
09 sep 2011, 19:11
+1
503 comentarii 588 puncte
Si daca eu vin din alt oras si nu stiu de treaba asta cu taxa, cine ***** ma informeaza? Ai spus tu si e de apreciat, dar cand ajungi acolo te trezesti fara masina, fara nici un avertisment din partea autoritatilor sau a celor care ar trebui sa spuna ce si cum.
09 sep 2011, 20:50
0
72 comentarii 243 puncte
probabil :))
10 sep 2011, 15:41
0
Flippy20
270 comentarii 588 puncte
in Slatina e cam acelasi sistem ...ziua parcare cu ora seara parcare pe baza unei vigneta in functie de zona :) si DA(in caz ca nu esti din oras) esti avertizat destul de des ca trebuie sa iti cumperi bilet ziua :)
11 sep 2011, 13:10
0
3 comentarii 0 puncte
Intotdeauna cei care sunt angajatii firmelor de ridicare a masinii stau la panda si un minut dak lipsesti de lg masina,ti-a si blocat roata si poate ti-o si ridica!!! kestia cu si a furat masina nu mise pare asa cum spuneti voi !! si yo as fi procedat la fel fttuuuiii i nnnn dumenzaiii mmmmsssiiiii!!!!ar trebuie desfiintate toate firmele astea de ridicare/masini ,dar romania din ce sa traiasca!!!noi treb sa platim si banii pe aerul respirat!!!!!M[]ie
09 sep 2011, 13:36
0
1153 comentarii 4446 puncte
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!:O No comment!
09 sep 2011, 13:42
+6
256 comentarii 1023 puncte
Azui bre, dar tu zici vreodata ceva inteligent in comentariile tale? Peste tot, vad acelasi gen de comentarii de la tine, cu replici demult fumate si idei rasuflate.
09 sep 2011, 14:13
-4
1153 comentarii 4446 puncte
POy la o asemenea aberatie..nu cred ca altfel de comentarii isi au rostul..dara nu toata lumea atat de ,,intelgienta'' ca tine fiecare isi spune parerea..!
09 sep 2011, 14:23
+5
1153 comentarii 4446 puncte
Scz pt micile greseli gramaticale...m-am grabit!
09 sep 2011, 14:24
+3
325 comentarii 709 puncte
Este imposibil sa fie acuzat de furt calificat
09 sep 2011, 14:27
+2
vasile_gabriel
12 comentarii -181 puncte
chestia cu ridicarea masinii este chiar legala caci si in franta se face astfel de lucruri si vorbesc din fapte patite mie mi sa ridicat masina o data(asta fiind dimineata la prima ora) si cand mam trezit mam uitat pe geam si nu mai era masina dupa care am intrebat baiatu de la hotel daca ma poate ajuta si a sunat la politie(parca nu mai stiu sigur) si a aflat ca masina mia fost ridicata fiind parcata intrun loc unde trebuiau sa se inceapa niste lucrari de reabiliare asa ca nu numai in romania se ridica masini si nu te anunta cu nimic si eu mai stiu o chetie dar na nu stiu cat e de adevarat dar la noi in romania nu prea se tine cont de ea(cred) ca atunci cand iti ridica masina trebuie sa ii anunte cineva ca sati ridice masina nu sa o ridice asa de capu lor caci daca tio ridica asa de capu lor ar cam fi furt zic eu sper sa nu primesc minusuri la ce am zis :D
09 sep 2011, 14:30
+5
297 comentarii 724 puncte
nu este neaparat nevoie sa fie chemati de cineva. in sectorul 1 umbla in gasca cu o masina de la politia locala( mai rar de la rutiera) si cand vad o masina parcata aiurea cheama "organul" care ii insoteste prin statie fac poze la masina si o ridica. si in zona in care stau eu se ridica aproximativ in fiecare zi. exista si situatii cand ii chemi sa o ridice dar nu suni tu direct la firma de ridicari ci sunti la politie( la sectia de care apartii sau politia locala) si apoi ei cheama firma de ridicari, sau daca ai ghinionul sa fie o masina scumpa spre foarte scumpa... nu se baga nimeni nici la ridicat nici la amenda nici la nimik si te lasa cu poarta blocata.. (asta am patit-o eu)
09 sep 2011, 14:57
+3
37 comentarii 54 puncte
Aceste firme au ca baza de constituire nu ridicatul masinilor ci blocarea rotilor. Este specificat clar ca masinile se ridica doar daca blocheaza sau impiedica traficul, sau daca blocheaza un loc de parcare. Eu de exemplu, daca nu am pe unde parca parchez masina cu rotile lipite de trotuar, ca sa nu poata baga carligele. Sau luati-va placuta cu numarul! De altfel, uneori stau in balcon si vad cum cei de la ridicari, in momentul in care ridica o masina blocheaza traficul. Claxoane si injuraturi, asta le trebuie, in graba de a fura respectiva masina sper ca odata sa le cada de pe platforma, sa vad cum se scot atunci. S-au mai bine am pune mana pe pietre sa spargem geamurile, nu masinii care ridica ci masinii care e ridicata.
09 sep 2011, 15:09
+1
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
asa am vrut si eu sa fac atunci cand mi-a fost ridicata masina in bucuresti...dar aia au niste bariere metalice la iesirile din parcul unde tin masinile ridicate si mi-a fost frica sa nu provoc masinii daune mai mari decat as fi dat pe taxa de ridicare, respectiv 700ron...
09 sep 2011, 15:13
0
YCEE
557 comentarii 995 puncte
deci daca vine hotul si iti fura masina de pe strada..si o gasesti la el in curte..si te duci si ti`o iei....hotul de va acuza de violare de domiciliu..nu mai pun cazul de furt ca o furi de la hot :-?? cam asa ar fi in viata reala
09 sep 2011, 15:14
+6
62 comentarii 69 puncte
doar in romania simti la tot pasul ca cineva isi bate joc de tine si de banii tai...
09 sep 2011, 16:08
+4
art
19 comentarii 19 puncte
Pentru parcare ilegala ar trebii sa iti dea amenda, nicidecum sa se atinga cineva de bunul tau, mai ales sa-l si confisce ........... poate in cazurile extreme cand dobitocu o are parcata pe linia de tranvai sa o ia de pe linie si s-o puna in apropiere unde nu incurca pe nimeni si nimic, iar politia rutiera sa vina la fata locului si sa-l astepte pe inaptul respectiv sa vina la masina si sa primeasca amenda. Nu iei tu p**a calului, un infect, masina mea la tine pe proprietate indiferent unde o las !!!!!
09 sep 2011, 22:55
+1
76 comentarii 98 puncte
Invatati sa scrieti,in sula mea!!!
10 sep 2011, 21:21
+1
noxe
253 comentarii 499 puncte
invatati sa scrieti ducandu-va la scoala DIN NOU, in sula lui negru_yo n-aveti cum=))) si daca vreti sa nu vi se mai ridice masinile de catre furaciosii astia luati-va o caracatita dupa voi in portbagaj si oriunde parcati aiurea din pricina lipsei locurilor de parcare puneti-va caracatita la roata;) nu va mai deranjeaza nimeni GARANTAT:))
11 sep 2011, 05:31
+4
15 comentarii 5 puncte
Eu nu sunt de acord cu ideea tampita de a se ridica autoturismul parcat neregulamentar. Mai degraba fapta lor se poate incadra la furt calificat. Pot sa aplice amenzi, dar cum sa rididice masina? Daca mi s-ar fi intamplat mie, eu as fi sunat la politie si as fi reclamat furtul masinii. Foarte bine a procedat nenea ala ca si-a luat masina inapoi. Asa ar trebui sa procedeze toti. Oricum contractele sunt incheiate pe sub mana intre consiliile locale si anumiti patroni, inruditi cu jegurile astea care ne conduc ca sa se imbogateasca impreuna. Romania... la ce altceva te poti astepta?
11 sep 2011, 13:32
+1
37 comentarii 54 puncte
Daca suni sa reclami ca ti s-a furat masina, aia stiu deja ca ti-a fost ridicata!
11 sep 2011, 16:39
0
andi_cimpean
125 comentarii 283 puncte
Sunt de acord cu ridicarea maşinilor atâta vreme cât sunt oferite şi locuri de parcare şi în continuare, şoferii nu ţin cont de ele sau parchează cum le vine lor mai repede! În cazul de faţă, nu prea văd cum este furt, atâta vreme cât deţine actele pe bunul care se consideră a fi furat? Poate fin acuzat de intrare prin efracţie şi cam atât!
12 iun 2012, 15:34
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »