Cauciucuri de iarna vs. cauciucuri all-seasons Ghidul soferului 21 Septembrie Cauciucuri de iarna vs. cauciucuri all-seasons
Toate comentariile (67):
84 comentarii 198 puncte
Traducerea lui all-season: "merg in toate sezoanele la fel de prost". ~Nautilus
21 sep 2011, 16:00
+81
81 comentarii 86 puncte
:))))))
21 sep 2011, 16:11
+2
1562 comentarii -156 puncte
in romania nu ai ce face cu anvelope de vara pentru ca drumurile sunt pline de praf si nisip,pui o frana si te duci taras...
25 sep 2011, 17:12
0
10 comentarii 19 puncte
nu-i chiar asa.... depinde in ce zone umblati
27 sep 2011, 13:24
+1
florinache
216 comentarii 53 puncte
am avut cauciucuri all season si am dat bani degeaba pe ele
21 sep 2011, 16:43
+23
iBogdannn
112 comentarii 174 puncte
Asta iarna am facut un test la misto cu un amic cu aceasi masina doar ca eu aveam cauciucuri de vara(masina circula ft putin) si el unele de iarna(ce'i drespt si ceva zdravan) . Mai in gluma mai in serios , m-am dus 5-6 masini in fata , in conditii asemanatoare fililmuletului de mai sus .
21 sep 2011, 17:13
+9
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
cel mai simplu iti testezi calitatea cauciucului intr-un giratoriu. Vezi ce viteza maxima poti prinde. Asa am testat eu cauciucurile de iarna pe asfalt vara
21 sep 2011, 20:44
+1
493 comentarii 1318 puncte
explica, nu am inteles nimic! Pe cele de vara cum le verifici: cauciucuri de vara, iarna intr-un sens giratoriu si vezi ce viteza prinzi?
21 sep 2011, 21:00
+2
81 comentarii 81 puncte
daca vrei sa maresti oarescum viteza itit iei cauciucuri pentru iarna, dar daca vrei sa mergi doar din punctul a in punctul b iti iei cauciucuri si atat. cu gaselnita asta a ministerului transporturilor nu prea da mana tuturor sa incalte masina cu gume de iarna si atunci prefera sa ia all season . am 3 masini din care 2 pentru munca, daca le iau 2 randuri de cauciucuri la fiecare m-au mancat. asa ca la cele de munca am luat all season caci merg incet si numai prin oras iar la cealalta am 2 randuri. si ca mine sunt multi. oricum va fi prima iarna din 92 incoace cand o sa am cauciucuri de iarna si slava domnului ca nu am facut inca nici un accident iarna .
21 sep 2011, 17:26
+3
laurentiu.ionut18
87 comentarii 59 puncte
si crezi ca din punctul A pana in punctul B nu poti sa derapezi sau sa te dai de cur in intersectie?
21 sep 2011, 17:43
+17
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
10 comentarii 19 puncte
oare cine te-o pus sa zici asta? ia zi tu cum redresezi masina cand ti-o ia de fata intr-o directie? intotdeauna, trebuie sa ai anv mai bune pe fata, pt aderenta la viraj si franare. spatele il redresezi mai usor... invata niste tehnici de derapare controlata si ai sa vezi
27 sep 2011, 13:27
+2
15 comentarii -7 puncte
Vorbim clar despre derapatu in curba. Daca iti fuge fata iei foarte frumos picioru de pe acceleratie si se redreseaza singura, daca vei frana si blochezi rotile masina merge inainte, adica in sant sau in participantii la trafic ce vin din sensul opus. Daca iti fuge spatele daca vei tine volanul virat si incerci sa pui frana te vei invarti precum un titirez si tot in sant ajungi, daca faci frana de motor se va intampla acelasi lucru. Cand fuge spatele intotdeauna singura modalitate de redresare este contrabracarea, mai ggreu de aplicat cand din fata vin alte masini. Si acum ca sa ne amuzam, iarna daca ai sa incerci sa mergi cu anvelope de iarna pe fata si pe spate anvelope de vara vei avea o mare surpriza, la fiecare curba spatele va pierde aderenta si iti va fugii (partea buna este ca ai aderenta pe rotile motoare ca sa iesi din vreo zapada mai mare si frana mai buna), daca ai vara pe fata si iarna pe spate si nu vei adapta viteza, la prima curba nu vei lua curba pentru ca fata pierde aderenta dar daca incetinesti (frana de motor nu aia din podea) ai sa vezi ca rotile incep sa prinda ceva aderenta si nu vor mai fi probleme. Acelasi lucru se poate intampla si daca ai anvelope de iarna de doua feluri de ex: Michelin si Debica sau cine stie ce resapate unde diferenta dintre ele este una enorma.
27 sep 2011, 13:49
0
15 comentarii -7 puncte
Am uitat sa specific, pe drumurile publice nu vorbim de derapare controlata, ca nu e normal sa te joci cu frana de mana sa pui viata altora in pericol, a ta nu conteaza daca doar atat te duce capul.
27 sep 2011, 13:51
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
luati all seazon si niste lanturi si mergeti responsabil si nu aveti nici o problema. Pe vremuri ne descurcam cu daciile 1300 cu cauciucuri de vara prin nameti si acum toti se plang ca se sfarseste lumea ca ei cu traction control si esp n-au cauciucuri bune...
21 sep 2011, 20:45
+3
15 comentarii -7 puncte
am mers anul trecut in bucuresti cu anvelope de vara si lanturi pe fata in ziua aceea cand a nins foarte tare si erau nameti pe toate strazile, inclusiv pe bulevarde. La fiecare curba imi fugea spatele foarte rau, lantu il folosesti doar in situatii extreme si o lopata si un saculet de nisip in portbagaj nu strica niciodata :)
27 sep 2011, 12:57
+2
146 comentarii 141 puncte
Bine punctat +1.
29 sep 2011, 08:44
0
BrandyMPX
69 comentarii 156 puncte
Fratilor ... spunem drept ... pe timpu lu ceasca` erau numai dacii , numai cauciucuri de 2 lei si numai zapada pe drum o iarna intreaga si totusi romanu putea sa isi stapaneasca masina ... acum? ce sa vezi ? dintr-o data sunt indispensabile cauciucurile de iarna ... si intr-adevar la cati soferi "buni" sunt in tara asta chiar sunt indispensabile ...
21 sep 2011, 17:40
+5
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Ai oarecum dreptate dar uiti sa iei in calcul cateva aspecte moderne: viteza medie de deplasare (contrar parerilor noastre si a timpilor petrecuti pe soselele patriei) a crescut, numarul masinilor a crescut de asemenea insa a scazut dramatic calitatea conducatorilor auto. Astfel legiuitorul spera ca daca prostul nu stie cand si cum sa puna frana , macar gumele de iarna sa-l mai scape. In principiu ar fi binevenita sustinerea examenului in poligon, pe timp de noapte si pe timp de zi.
21 sep 2011, 17:51
+19
BrandyMPX
69 comentarii 156 puncte
+1
21 sep 2011, 19:44
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
la cati au luat si o sa ia bacu... lasa asa obligatioriu ca e mai bine pt toti :))
21 sep 2011, 20:46
+3
laurentiu.ionut18
87 comentarii 59 puncte
ce legatura are bacul cu cauciurile de iarna:))
21 sep 2011, 23:21
+5
180 comentarii 200 puncte
Am mers in fiecare iarna cu cauciucuri Micheline all season , pot sa spun ca sunt excelente, absolut niciodata nu am avut probleme Nu contest ca nu este diferenta intre cele de iarna, insa daca nu mergi cu viteza ca un nebun, nu o sa ai absolut nici o problema garantat Pt cine dorea putea sa isi cumpere insa ca sa te oblige sa le cumperi intr-o tara precum Romania de saraca, pur si simplu este bataie de joc !! Oricum majoritatea isi vor cumpara sh f uzate asta nici nu se discuta . Oare asta era ultima problema de rezolvat cauciucuri de iarna? sau dezapeziri cum trebuie , si asfaltari? Traim in...
21 sep 2011, 18:04
0
wieee
20 comentarii 40 puncte
problema e ca din cauza sistemelor de ''siguranta'' ABS, .......SI ALTELE soferii nostri de acum nu mai stiu sa controleze ei masina se lasa doar in baza sistemelor .Eu nu am avut niciodata cauciucuri de iarna si am 14 ani de soferie.
21 sep 2011, 18:36
+1
493 comentarii 1318 puncte
pune-ti si vei ramane uimit ce poti face cu ele. Asa am zis si eu la inceput, chiar si taicamiu care e conducator auto dinainte de 90, eram sceptici in privinta lor, pana acum vreo 4 ani cand am realizat ca fara ele nu vom mai intra in vreo iarna. Pur si simplu iti alegi locurile cu multa zapada si fara emotii masina trece cu brio. Ideea e ca poti calca frana, poti reduce viteza mai repede pentru ca iti confera aderenta. Cele de vara se transforma in plastic iar frana iti este dusman, nu siguranta.
21 sep 2011, 19:41
+14
65 comentarii 222 puncte
wieee..cu tot respectul..dar ma indoiesc ca tu dupa 14 ani de "soferie" fara cauciucuri de iarna (probabil nu ai mers iarna) esti mai destept decat aia care proiecteaza masini de zeci,sute de ani..cum sa problema e abs ?!io am condus 3 ani dacie fara abs..si iarna mi se intampla se ma infing in cate un morman de zapada..sa nu pot sa iau o curba,sa nu pot sa franez decat la limita..stii ce se intampla cu o masina care nu are abs ?nu o poti controla ..asta dak nu cumva esti ken block..masina fara abs se duce ca sania..unde vrea..ce ai invatat in 14 ani de soferie?trebuia sa te omori sau sa omori pe altul sa vezi utilitatea cauciucurilor de iarna.ABSului..esp.. etc ?
22 sep 2011, 00:06
0
25 comentarii 19 puncte
pentru cultura ta generala , pe o zapada afanata e mult mai bine fara abs pentru ca se infig cauciucurile in zapada , nu merge pe ea . iar pe gheata si cu abs si fara abs e tot aia . iar daca tu zici ca te infigi in mormane de zapada iarna inseamna ca esti un sofer foarte prost eu am masina turbo benzina si iarna trecuta am mers cu cauciucuri de vara si uitema sunt intreg
22 sep 2011, 21:08
-3
493 comentarii 1318 puncte
nu asta e ideea, am vazut persoane ce fac naveta cu bicicleta si iarna, altii cu cauciucuri foarte vechi si tocite si sunt si ei intregi ca si tine. Discutia e despre performantele cauciucurilor de iarna, care doar unii ca tine le contesta si asta doar din cauza banilor. Si da, sa stii ce 4 cauciucuri de iarna sh sunt mai bune ca unele all season sau unele de vara. Daca nu esti convins ar trebui sa facem o intalnire, sa facem teste si sa convingem si alte persoane ce pot face M+S, doar asa cu o campanie de desteptare a romanilor putem schimba mentalitati invechite apasate de amprenta comunismului.
23 sep 2011, 14:02
+12
58 comentarii 29 puncte
nu stii ce este abs-ul . Distanta de franare este aceeasi dar iti poti mentine directia dorita atunci cand ai abs . La asta s-a referit . Pe zapada / gheata fara abs te duci sanie , cu abs te duci fix unde ti doreste sufletul . Am fost salvat de 2 ori datorita abs-ului si datorita faptului ca si infranat am putut schimba directia si nu m-am dus unde a vrut masina . Deci cultura ta generala lasa de dorit . O zi buna
16 nov 2011, 17:39
+1
magyyx99
17 comentarii 8 puncte
io sunt sofer pe duba si am trecut iarna trecuta cu cauciucuri de vara si nam patit nimik nici eu nici masina ;) .acuma depinde de noroc daca dai de vreun JANEL care se crede regele zapezilor ai puso daca nu esti bine
21 sep 2011, 19:30
+1
493 comentarii 1318 puncte
eu stiu ce zici tu, si nu contest ca se poate si fara, dar daca vrei sa intri cu masina pe unde vrei si sa iesi pe orice vreme, e bine sa le ai. In urma cu doua ierni pe o strada nedezapezita, am plecat de pe loc la fel cum plec si vara pe uscat. Cel la care am fost, avea cauciucuri de vara si de fiecare data l-am impins sa plece de pe loc, iti spun cat se poate de serios, ofera o aderenta foarte buna. Fa un test in iarna asta cu vreun prieten, si vei vedea ce zic, asta daca vom avea zapada:).
21 sep 2011, 19:58
+1
58 comentarii 29 puncte
cunosc cazuri ( de la televizor ce e drept ) care au dus-o viata mai lunga de 100 de ani ....sau care au batut cancerul . Asta nu inseamna ca toti avem noroc asa cum ai avut tu . Iti sugerez sa incerci cauciucurile de iarna ...norocul se termina pana la urma ( sincer sper sa nu ti se termine sau sa i se termine altuia cand iti trece familia pe vreo trecere de pietoni , nu inteleg sunt n studii ...2 metri daca ii fur la o franare pe timp de iarna este suficient cat sa fiu inainte de trecere de pietoni sau dupa ...cu oamenii sub masina ) . Iti urez o iarna fara evenimente
16 nov 2011, 17:42
0
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
sincer , acest filmulet mi se pare facut foarte la misto ..adica masina neagra cand intra in curba intra la o viteza constanta controlata , iar celalalt se vede ce VITEZA are si iese in DECOR
21 sep 2011, 20:07
+3
559 comentarii 808 puncte
Rezultatul mi se pare ceva normal..... ceva ciudat mi se pare ca ei testeaza BMW si filmeaza roata din fata..... inteleg ca acolo e directia dar la demaraj nu cont directia...
21 sep 2011, 21:07
+5
ubres
50 comentarii 98 puncte
La masinile din ziua de astazi chiar este necesara montarea anvelopelor de iarna...este o diferenta destul de mare...dar pe vremea cand aveam batrana dacie iarna foloseam numai anvelopele de vara si sincer nu aveam probleme!:) Orice gume ai avea pe masina iarna trebuie sa conduci prudent si sa nu te bazezi foarte mult pe dotarile electronice ale masini pentru ca nu te scapa de incidente!
22 sep 2011, 11:54
+1
493 comentarii 1318 puncte
prudent trebuie sa fii si vara si iarna. Sistemele de siguranta cuplate cu cauciucurile de iarna fac minuni. Hai sa nu ne mai kacam pe noi ca nu sunt bune si nu fac mare lucru, tu ai simtit cum calci acceleratia la maxim si masina da inapoi din cauza ASR-ului, pur si simplu simti ca face ce simte calculatorul si nu cel de la volan.
22 sep 2011, 13:50
+1
16 comentarii 6 puncte
daca stam si analizam...suntem de cacao...marea majoritate avem masini straine...smechere.. .astia cu daciile nu prea se plang...si cu dacia stim cam toti....si vara pe asfalt curat de-abia tragi de ea;))dar uite ca soferii...bineintele s experimentati de dacie nu intampina probleme asa mari...;))
22 sep 2011, 13:05
+3
Andrei0
41 comentarii 11 puncte
La temperaturi scazute anvelopele de vara se intaresc , adica zici ca sunt din plastic nu din cauciuc, in schimb gumele de iarna sunt mai moi iar la temperaturi mici isi pastreaza aceiasi flexibilitate si aceiasi consistenta. Inafara de acest aspect anvelopele de iarna au un profil diferit fata de cele de vara. Parerea mea este ca daca nu ai bani de cauciucuri de iarna noi ia-ti macar unele second-hand cat de cat bune la un pret mult mai mic decat unele noi. Si daca facem o comparatie intre niste cauciucuri de iarna mai vechi (aprox. 50% uzura) si unele de vara sau all-seasons noi , va rezulta ca cele de iarna sunt alegerea favorabila.
22 sep 2011, 19:29
+1
78 comentarii 29 puncte
eu unul m-am cam saturat de discutia asta , da intradevar cauciucurile de iarna sunt mai bune iarna , ca orice lucru dedicat , cele de vara sunt mai bune vara deasemeni , dar exista si solutia all season pt cine nu se crede la nfs si merge responsabil , am facut iarna cu cauciucuri de vara care erau si tocite si eram ca pe sanie , mai rau , cand a venit vara am schimbat cauciucurile pt ca deja patinau si pe apa , din motive financiare mi-am laut cauciucure all season ,iarna trecuta am folosit all seasonul si pot sa spun ca exista cauciucuri all season , si anume vredestein quatrac 3 , e adevarat ca arata mai mult ca unele de iarna , si sunt mai moi , iar daca iti place sa ii dai cu scart vara cu ele cam sar bucati din cauciuc ca na sunt moi ,in shimb faci niste cerculete frumusele cu ele, dar iarna zici ca sunt de iarna , nu e nici o diferenta , asa ca cine vrea sa isi ia all season sa se orienteze spre ele sunt excelente . Decat 2 seturi de SH , mai bine un set de all season nou , nu credeti ca e mai bine?
22 sep 2011, 23:42
+2
16 comentarii 6 puncte
sunt de acord cu tn....decat sh...sau de vara...al season e alegerea perfecta...la criza de azi...
23 sep 2011, 09:25
+1
19 comentarii 16 puncte
singura data cand am avut probleme cu cauciucurile all season a fost pe zapada afanata atat... in rest m-am descurcat fara probleme... am condus cu mai multa grija si atat... totul depinde de unde te duci si cat de mult o sa mergi pe zapada...
23 sep 2011, 09:51
+1
66 comentarii 28 puncte
Aia care spun ca all-season sunt varza le pot spune ca ei sunt varza. De ce nu spui si firma de all-season cu care ai avut probleme. Eu am all-season pirelli aquamile si nu am avut probleme pe ploi, pe uscat si pe zapada. Pe gheata nici mama cauciucului, abs-ului sau ce vrei tu nu te scapa de derapaj. Uite test facut de mine intre all-season eu cu pirelli si un prieten cu nokian. Masina, golf 3 1.9 diesel, fara abs fara nimic. Eu m-am chinuit un pic prin zapada afanata cu a mea iar cu masina lui nu am avut nici o problema. Comparatie intre masina mea si un BMW X5 in parcare la IKEA iarna trecuta. Dimineata cand nici nu se deschisese magazinu era unu cu un bmw care se chinuia sa iasa din parcare. Am dat sa parchez langa el si mi-a facut semn sa nu o fac ca el a ramas intepenit. Cu toate astea am parcat, mi-am facut cumparaturile si am plecat.. el tot acolo era cu tot cu bmw-u lui cu all-season pe ele. Conteaza si marca si soferul, asta-i parerea mea. Am vazut si o blonda cu anvelope de iarna care o tura de mama focului pe un pod si cu rotile data maxim stanga si ditamai coada in spatele ei. Cat despre data la care trebuie sa ne echipam masinile cu anvelope de iarna ... nu exista in lege o data exacta. Pentru mai multe detalii puteti citi aici o discutie pe care eu am purtat-o cu autoritatile. http://bigboystalk.b logspot.com/2011/08/p rostiai-la-putere.htm l Asta ca sa si vedeti cat stiu autoritatile despre aceasta lege. Iar in directivele respective, enuntate in lege se spune ca anvelopele all-season cu marcaj M si S sunt anvelope de iarna. Spor la citit.
27 sep 2011, 11:53
0
11 comentarii 43 puncte
Incaltati-va cu Goodyear VEC 4SEASONS 97V XL FP TL (de exemplu) si nu mai bateti campii. Macar dati o cautare cu cest Goodyear si vedeti-i poza/ profilul. Comparati cu minunatele anvelope de iarna. Intelegem ca tara va vrea prosti/ i.e. sa pompati TVA de-aiurea pentru doua seturi de anvelope. *Si mai cugetati la ceva: anvelopele, folosite sau nu, dupa 6 ani expira (6-10 ani de la data fabricarii, nu de la data luarii in folosinta). Calculati cat va costa si cat TVA platiti pentru 2 randuri de anvelope (iarna/ vara) in 6 ani.
27 sep 2011, 12:52
-1
66 comentarii 28 puncte
Ionvescu... lasa-i ca au bani de dat pe anvelope SH sau pe 2 randuri de anvelope si spatiu de depozitare. Noi nu suntem tara nordica unde sa simti nevoia de anvelope exclusiv de iarna. Si daca stai si te documentezi putin, vedeti ca sunt site-uri unde sunt comparate anvelopele si primesc note, asa puteti poti sa faci o alegere buna. Cereti codul DOT si puteti sa aflati data de fabricatie al anvelopei ca sa nu luati un cauciuc imbatranit.
27 sep 2011, 12:58
0
5 comentarii 3 puncte
Conduc de peste 45 de ani si am lucrat 43 pe masini de diferite marci si marimi dar pot sa spun ca cel mai important lucru este maniera in care conduci.Am citit spunandu-se de franare pe zapada sau gheata avand anvelope de iarna sau all seasons.Daca folosesti frana poti avea anvelopele lui peste deoarece riscul este la fel.In cate tari din UE sunt obligatorii anvelopele de iarna?Probabil cei care le lauda atata au ceva firmulita care vinde asa ceva si doresc sa le bage in cap guvernantilor sa ne oblige sa avem numai anvelope de iarna.Dupa ce conduceti masini cu zeci de tone in spate prin zone muntoase in conditii de iarna grea veti vedea ca nici lanturile nu prea sunt de mare folos iar anvelopele de iarna sunt o simpla iluzie(nu si pentru cei care le fabrica sau le vand).Singura solutie este curatarea drumurilor.Poate ati vazut la TV ambuteiaje in tari din vest pe timp de iarna (chiar cu anvelope de iarna).DECE?!!!.
27 sep 2011, 13:14
+2
58 comentarii 29 puncte
deci esti cretin , tu nu esti sofer ...esti un simplu cretin . Cum poti sa zici asa ceva dupa mai bine de 40 de ani de experienta la volan ? In cate tari UE sunt obligatorii ? zi mi tu 3 in care nu sunt obligatorii . Eu la vama am fost verificat mereu daca am cauciucuri de iarna , este specificat in polita de asigurare in germania ca daca nu este echipat corespunzator adica cu rahaturile alea de iarna nu vei fii despagubit in nici un fel in caz de accident si nici nu te va asigura daca il lovesti pe vreunu ... Prietene imi pare rau ca ti vorbesc asa dur ...de fapt nu mi pare , ai trait degeaba , pur si simplu esti un prost
16 nov 2011, 17:50
0
11 comentarii 43 puncte
DOT e imprimat pe laterala anvelopei. Ultimul grup de semne din linia DOT spune cand fu anvelopa fabricata. E de gasit sub forma (exemplu) 1208, unde "12" este saptamana, "08" anul. Carvasazica anvelopa a fost fabricata in saptamana a 12-a din anul 2008. Dati un ochi la Bridgestone: http://www.bsolution -mea.com/bridgestone/ dotcode.php
27 sep 2011, 13:16
0
66 comentarii 28 puncte
@Murar... pai nu sunt obligatorii in tarile din UE... sunt doar recomandate, dar la noi trebuie cumva sa se faca o crestere de vanzari de anvelope, trebuie facut cumva ca firmele de asigurari sa nu mai plateasca despagubiri, trebuie sa isi mai traga si el o parte din amenzi si asa sa ne inchida gura cand mai zicem ceva legat de curatarea drumurilor pe timpul iernii. Asa daca cumva te rastorni cu masina si nu ai anvelope de iarna, firma de asigurare va spune ca nu te poate despagubi ca nu ai anvelope de iarna si politia iti va da amenda ca ai murdarit soseaua cand ti-ai imprasiat sangele pe jos. Sunt de acord ca anvelopele de vara nu au ce cauta iarna pe drumuri, asta nu o contest. Ca sa adaug inca ceva... ai masina cu garda de 10... 15 cm sa zicem si ai cele mai cele anvelope de iarna, pot sa pun pariu ca ramai intr-o zapada de 15 cm lejer... ca sa nu zic 20 cm.
27 sep 2011, 13:22
+1
14 comentarii 10 puncte
Cine a folosit anvelope de iarna de calitate nu poate contesta utilitatea lor, mai ales la trecerea de la cele de vara. Pentru zapada mica si fara timp extrem sunt ok si all-s, mai ales ca la noi sunt cateva zile efectiv cu zapada greu de trecut. Reteta cea mai buna este 4x4 echipat corespunzator, unde se poate si mai ales daca masina este folosita pe drumuri grele...
27 sep 2011, 13:46
0
d_a_v_i_d
76 comentarii 6 puncte
Cu siguranta all-seasons... Eu am la ea anv de vara si anv de iarna noi... Dar asa am cumparat masina ...iarna -vara:D daca era sa am la ea numai vara imi luam all-seasons
27 sep 2011, 14:47
+1
25 comentarii 50 puncte
cine urca iarna asta cu mine la cota ??? eu am m+s'uri .... hai unu cu cauciucuri de iarna sa vedem care urca/coboara decent ... filmam si postam aici ;) rezultate pure ...
27 sep 2011, 19:55
+1
12 comentarii 2 puncte
DIN NOU au intrat toti specialistii sa-si dea cu parerea pe site :)) ce ma distreaza sa citesc comm fiecaruia... Legat de subiect...anvelopele de iarna sunt lege!!! Ok, poate nu ai neaparat nevoie de ele pentru ca tu conduci prudent, dar daca vei avea - cu siguranta o sa`si faca treaba! Sa nu uitati ca iarna nu inseamna sa fie -20 grade afara si asfaltul curatat de zapada si dat cu sare, anvelopele de iarna se refera in mare parte la ZAPADA. Nu stiu cati dintre voi au vazut cum e sa pleci de la semafor pe zapada, echipat cu anv de vara..... uneori e ffff greu iar alteori e fffff amuzant :))) Ce sa mai punem ca poate mai vrem si sa urcam pe pasajul Basarab... Sa facem o referire si la batrana DACIE, la care aveam anvelopa 165/65 R 13..... cei care stiu ce inseamna 165 (ar trebui sa stiti cu totii) probabil si inteleg k manevrabilitatea este mult mai buna decat la BMWEU ala mare si dragalas, la care anvelopa este doar mare, ca la ce latime are nu mai e deloc dragalasa! e adevarat ca majoritatea autovehiculelor BMW au tractiune spate si iarna trebuiesc puse la pastrare dar asta e deja off topic. Intrebare : 2 Anvelope de iarna montate pe puntea fata sau spate? Raspuns : 4 anvelope montate pe 4 jante! Si mai era o vorba "iarna nu`i ca vara!" si nu va mai dati cu parerea ca ii bagati pe altii in ceata si oamenii poate chiar au nevoie de un sfat bun!
27 sep 2011, 20:32
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare