nu inteleg de ce dati -, masina e foarte urata, atat la interior cat si exterior, o masina de duzina care nu incanta cu nimic. E o cutie de rahat ce va fi foarte apreciata de romani si probabil va avea un pret mult peste ce ofera!
nu inteleg de ce dati -, masina e foarte urata, atat la interior cat si exterior, o masina de duzina care nu incanta cu nimic. E o cutie de rahat ce va fi foarte apreciata de romani si probabil va avea un pret mult peste ce ofera!
avand in vedere ca cea mai ieftina Skoda e 9000e si fara sa fi ales vreo optiune, adica Fabia 1.2, asa imi se pare. Iar intrebarea trebuie s-o pui altfel, primesti sufiecient pentru cat platesti, nu cumva platesti cateva mii de drag ca ai o replica de VW?
Interiorul mi se pare foarte frumos! Compara-l cu interiorul altor masini DIN ACEEASI clasa si ai sa vezi diferenta. E o masina de dimensiuni mici, e normal sa nu fie foarte estetica. Insa daca te gandesti mai bine, nu este chiar asa urata, mai ales din fata si din lateral. Mie-mi place. Parerile sunt impartite!
vezi ca motorul de 1.3 de pe fabia e unul din cele mai bune motoare diesel dpdv al consumului. scoate 3.x litri extern si intern undeva la 5litri. deci eu zic ca un motor mai mic ar scoate un consum de ar sta cainii in coada.
de ce un motor diesel daca are o cilindree asa mica? Nu stiu dar eu nu vad sensul unui motor diesel pe o masina de oras mica si usoara, pe langa asta nu cred se va face mare economie anuala sau pe perioada utilizarii vehiculului.
motor diesel pentru ca intotdeauna se poate un consum mai mic decat cel oferit de o masina pe benzina, indiferent de capacitatea cilindrica a acestuia. treaba asta cu economia/amortizarea investitiei este foarte discutabila. aici depinde foarte mult cat mergi cu masina, asa ca fiecare isi alege cum stie el mai bine.
irelevant, e o tărtăcuţă de oras care este folosita in mediul urban. Cati km poti face pe zi ca om normal, ca doar nu faci de 3 ori pe saptamana Bucuresti-Iasi, retur si sa iti pui problema consumului? De aceea zic ca economie in privinta consumului nu va exista si cred ca va fi o alegere in functie de simpatia cumparatorului, daca se poate zice asa.
ma jur ca nu am scris eu asta cu "null", nu stiu cum a aparut, am scris cu totul altceva!
Ideea e ca acest consum nu conteaza asa tare pentru ca amortizarea investitiei nu cred ca va exista, e o masina folosita in oras, ceea ce inseamana ca un om normal nu parcurge distante astronomice, adica nu faca km cum ar face Bucuresti-Iasi de 3 ori pe saptamana. Asa ca motorul pe benzina nu va face risipa in buzunar iar cel pe motorina nu va aduce economii simtitoare. De aceea cred ca in cazul masinilor mini alegerea motoarelor diesel/benzina se face din simpatia pentru unul din tipurile de combustibil, daca se poate spune asa.
i-auzi ZeosSupreme : http://www.4tuning.r o/alte-stiri-auto/2-0 06-kilometri-cu-un-si ngur-plin-vezi-ce-mas ina-a-reusit-aceasta- performanta-9212.html
se pare ca nu sta chiar asa rau nici la capitolul Diesel .
nici nu ma mira, o alegi doar sa nu fii in gramada. Alegi masina asta daca mergi doar prin oras si nu ai nevoie de spatiu de incarcare. Alegi Logan daca mai mergi cu el pe la tara, mai bagi 2-3 saci in portbagaj, mai cari cate ceva, deschizi usile din spate, etc. Sunt masini diferite cu tinte diferite, asemanatoare probabil ca pret!
nu, era la fel de urata si daca avea pretul de 100lei sau era primita cado'. Nu pretul dicteaza frumuseaza, ma refer la cumpararea unui produs la un pret redus, nu inseamna ca e mai frumos, mai ieftin da.
Asta nu e masina pentru Romania, e o masina pentru tarile ce au o cultura in a avea masini folosite in scopul in care au fost create. In vest, cum stie toata lumea, Citigo e o masina de toata ziua, folosita in mediul urban, cum ei isi petrec weekend-urile in afara orasului si nu ca noi la mall, au si o masina pentru distante mai mari. Nu o vad buna pentru noi pentru ca noi folosim o singura masina, bani nu sunt prea multi iar sa ai 2 masini nu e chiar simplu si pe langa asta masina e limitata ca spatiu si accesibilitate.