Uf...nu am votat deoarece aleg Audi pentru aspectul exterior , BMW pentru interior iar Mercedes doar pentru durabilitate si renume.
Pro Audi : Designul exterior foarte rafinat si subtil
Contra Audi : Designul interior nu a suferit mari modificari .
____________________ _____________________ _______
Pro BMW: Designul interior depaseste si Audi si Mercedesul din punctul meu de vedere + niste motorizari fantastice.
Contra BMW: Noul aspect nu ma impresioneaza cu nimic , seria 1 2011 dupa parerea mea seamana cu un cangur pe cocaina iar acest model imi lasa aceeasi impresie
____________________ _____________________ _______
Pro Mercedes: Anii de calitate si inovatie , o tehnologie avansata in fiecare masina. Designul exterior
Contra Mercedes: Motorizarile , interiorul lipsit de personalitate , pretul.
Aceasta este parerea mea pentru aceste 3 masini , nu sariti cu Dislike ca nu aveti de ce .
03 nov 2011, 20:12
+39
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
iti respect parerea, dar nu vad unde e sportivitatea in acest model, sta pe sosea ca un autobuz si arata a masina de bosorogi
inainte pe acest site toti erau mari adepti ai tuningului, acu nu stiu care mai de care se da in stamba ca apreciaza rafinamentul audi in detrimentul sportivitatii bmw, si asta doar din cauza ANUMITOR posesori de bmw care se cred zmei
hai sa traiti... BINE
e foarte greu de ales...ca performante sunt f apropiate....totul depinde de gust la aceasta alegere...ca,calitat e si confort evident ca toate 3 sunt de top...votez Mercedes C class,imi place mult cum arata cu facelift'ul asta,mi se pare cam cel mai elegant,dar oricum sunt de vis toate 3.
"In versiunea de baza, automobilul constructorului din Ingolstadt este propulsat de un 1.8 TFSI de 120 CP" - Pai daca TFSI-ul de 1.8 furnizeaza 120CP, ala aspirat (fara turbina) cat poate sa furnizeze....90 CP?
Eu alerg Mercedes!!! Va spun si de ce, imi plac si modelele audi sau bmw, dar au inceput sa semene atat de tare intre ele...Audi A4-5-6-8 si Bmw 3-5-7, pe cand la Mercedes, nu ai cum sa incurci C-E-S klasse.
La clasa asta as alege un C 250 CDI sau CGI, 204 cai din cilindree redusa = consum mic + performante bune!
Nu e vorba ca nu poate sa scoata mai mult (vezi varianta de 170cp a aceluiasi motor)...ideea e sa fie optimizat pentru consum, de aceea are cai mai putini (la fel ca si c200 cdi sau bmw 318d, care la aceeasi cilindree scot mai putini cai)
Eu te-am inteles, dar daca iti aduci aminte Audi avea 125 cai pe motoarele de 1.8 prin anul 2000, iar acum in 2011 tot din cilindreea de 1.8 + turbo are 120 cai, asta nu inteleg...
nu,inseamna ca niste retardati dau - dupa ce un inapt a dat - cand a gandit cu p*la ! la o masina daca puterea creste nu creste automat si consumul. motoarele evolueaza de la o generatie la alta,nu stiu inaptii ce e aia evolutie!
Off:deci sa inteleg ca daca se creste puterea la o masina scade si consumul....hai sa lasam basmele...intr-adeva r e avansata tehnologia, nu spun...dar nu ai de unde sa scoti putere mare fara un consum pe masura.
On: BMW, pt calitatea motoarelor, rafinament, sportivitate si traditie!!
ai perfecta dreptate am si eu BMW si are pe motorizarea disel cel mai bun consum....Bmw reuseste sa mareasca performanta si sa scada consumul ! BMW FOREVER
ai dreptate..mai ales la interior..e aceeasi consola de la vechiul seria 3..si la audi aceeasi consola e si p a6 respectiv a4 modelul anterior..cei de la mercedes ..adauga mereu cv mai nou
Ma bucur ca pana la urma toata lumea a cazut de acord ca toate sunt masini superbe si ca fiecare dintre cele trei marci au clienti diferiti, intradevar, grea alegere, deoarece fiecare exceleaza la anumite capitole, fiecare merge pe o alta idee de design! Eu aleg noul BMW serie 3, datorita motorizarilor, confortului interior si nu in ultimul rand designul exterior
Eu sincer....am un e46 :)) dar nu aleg doar dupa brand,cum am spus si mai sus c'class'ul ,,m-a cucerit mai mult'',nu ca bmw'ul ar fi mai urat...doamne fereste chiar e mai high-tech ca aspect si mai agresiv...dar C'ul asta nush...are un ,,ceva'' :) o eleganta mai aparte...pentru mine cel putin :)
toate 3 sunt superbe...desi sunt fan VAG si adoram motoarele turbo de la ei se pare ca au trecut si cei de la BMW la benzina turbo...asa ca de data asta o sa aleg BMW !!!
Am vazut in Germania toate modelele Audi si BMW mi-se par la fel cu fratii sai,cat despre MB.vedeam aceeasi masina in fiecare zii si pe zii ce trecea ma uimea agresivitatea ei si nu doar pe mine,ci pe toti trecatorii,era tot negru,da in nici un carz culorile de la bord sa fie asa cum e in poza de mai sus,ii un lux in ea de inebunesti.mmi-se pare ca poza de mai sus ii de la C Black Series care ii mai jos. Aleg MB C. cu totul ca pe forumul acesta niciodata no sa castige un Audi sau Mercedes din cauza ca majoritatea sunt BMW-isti. am avut si eu un BMW 316,deci nu am nimic impotriva nimanui, ci doar opinia mea.
Dupa "ochiul" meu BMW are cel mai frumos exterior si interior,iar Audi nu e departe deloc la interior de BMW! Exteriorul nu stiu cui ii va placea la Audi ...Mercedes ...Classic beauty and presence!Interiorul seamana cam mult cu generatia trecuta iar la exterior nu sau schimbat prea multe ! Oricum sunt 3 bijuterii!Orice ai alege nu iti iei "pacaleala"!:))
Cum **** sa alegi A4 in favoarea noului seria 3 ??? A4 cu tractiune fata si quattro cu tractiune haldex care tot tractiune fata e ??? am vazut un Q5 odata nu putea sa urce un rahat de panta si un X3 s-a dus fara probleme .Cum sa nu alegi noul seria 3 la ce motorizari au pe el si la ce handling are ??? pentru Xdrive , pentru interior/exterior
Bai inteligentule, presupun ca tu nu ai realizat ca traciunea de la Q5 este integrala, la fel ca la X3? Tipic majoritatea fanilor BMW, sa n-aibe o boaba de cunostinta despre marca lor favorita. Stii macar ce-i ala xDrive macar? Sau handling? De ce folosesti termenii pe care nu ii cunosti? In concluzie, manevrabilitatea X3-ului nu este foarte de diferita fata de cea a Q5-ului, n-ai pe cine minti.
Aleg tractiunea integrala fiindca in unele situatii se descurca mai bine ca cea pe spate. 4 roti cu aderenta mai bune ca 2! Cu sistemele de control ale tractiunii, subvirarea a fost redusa substantial in cazul noii tractiuni quattro, si desi nu mai exista supravirare in traciunea pe spate a BMW-ului, o traciune integrala poate trai si fara sisteme aceste sisteme fara sa aiba probleme mari de manevrabilitate!
In primul rand bai inteligentule dai pe wikipedia si scrie Haldex Traction , citeste si vezi cat de proasta e si apoi arunca o privire aici
http://www.4tuning.t v/Peo9vGeJ0FP/Audi_Q 5 _versus_BMW_X3___Qua t tro_sau_xDrivei.html
sau cauta pe site-ul 4tuninig xdrive vs quattro
Tractiunea pe fata este pentru modele entry, cu motoare sub 170 de cai, crezi ca ajuta tractiunea pe spate la asa putini cai (considerand si greutatea masinii)?
Si nu inteleg, care ar fi problema cu Volkswagen? Golf si Passat sunt modele apreciate in toata lumea, nu inseamna ca sunt la fel ca si modelele Polo, Up.
P.S Volkswagen -> Audi -> Lamborghini
In primul rand pot sa iti spun ca Ford Focus ST nu are 300 de cai , poate vroiai sa spui Ford Focus RS si in al doilea rand pot sa iti spun ca pe circuit-ul de la Nurburgring RS-ul cu 305 cai si tractiune fata este pe pozitia 167 cu 8:26 iar Porsche Boxster S cu doar 280 de cai si TRACTIUNE SPATE este pe pozitia 142 cu 8:18 , sunt 8 secunde diferneta si crede-ma ca ala cu RS-ul a muncit sa scoata timpul ala in skimb Porsche-ul se conduce foarte usor si toate astea datorita tractiuni spate , nu o sa vezi niciodata un supercar cu tractiune fata pentru ca nu se poate sa pui foarte multa putere pe rotile cu care virezi , masina devine instabila
Eu cred ca esti un cretin daca vorbesti asa , e si normal ca pentru tine WV sa fie o masina extraordinara tinand cont ca te-ai plimbat doar cu dacia 1310 in dreapta , nu mai jigni oamenii aiurea WV e o masina foarte buna dar e sub BMW sau Mercedes