Nu e aia ...Koenigseggu-l pur si simplu nu poate pune puterea jos ...si a pierdut "onorabil" tinand cont ca sau dat din roll ! Pe aceiasi pista de pe loc acest Koenigsegg alb ccxr a fost batut de un Lambo stock Super Veloce( 670 cai)! La limita dar la batut...!Cum so simtii proprietarul sa dea 1.5 milioane pe masina si sa vina unu cu un Lambo sau un Porsche si sa te afume pe 400 sau pe 1 mila ...
are doua motoare de audi rs4 dar e bine de stiut ca rs4 are v8-ul ala la 15 grade ceea ce inseamna ca e monobloc .teoretic e un v16,practic w16 si are 2 arbori din moment ce sunt doua motoare.
Bugatti nu are 2 motoare V8 sudate impreuna. Scrie pe youtube W16 si vei vedea cum arata un motor de Veyron. Are un singur arbore cotit si un bloc motor special, nicidecum 2 motoare sudate, sau 2 arbori sau alte aiureli scoase din burta....
Ma mir cum poti sa zici asa ceva fara sa te documentezi inainte....iar partea cu 2 motoare de audi rs4 m-a amuzat total....
Imi cer scuze ca voi fi rautacios, dar useri cu asa comentarii infantile nu au ce cauta aici...umflati randurile degeaba....
copil prost ce esti.normal ca e facut special pt veyron,dar provine de la audi respectiv vw.revino cu picioarele pe pamant.lumea nu e asa roz cum crezi tu.
Grupul VAG construieste motorul W16 si e facut la Salzgitter in Germania.Veyron NU are 2 motoare RS4 de 15 grade monobloc , si nici 2 arbori cum ai zis mai sus!!!
Vad ca insisti in continuare in prostia ta, daca nu crezi ce iti spun da un search pe google, sau mai bine las-o asa cum e, fiindca deja ti-ai dat cu dreptul in stangul.
Multumesc pentru compliment dar nu mai sunt copil de foarte mult timp, ma gandesc de 2 ori inainte de a scrie ceva .
Se poate dezactiva. Cu el ridicat nici nu poate atinge viteza maxima, nici nu accelereaza la potentialul maxim. E stupid sa faci un drag-race cu ala activat, la fel cum au facut la TopGear vs McLaren F1. Si nu mi-e f clar nici de ce n-au folosit Veyron SuperSport. Ma mir ca nu i-au pus si plumb in portbagaj veyron-ului, doar asta mai lipsea :))
@shu.lee
Ai dreptate, sa treaca o masina super-sport in modul "DRAG" atunci cand face un DRAG-race e exact acelasi lucru ca scoaterea scaunului din dreapta... de unde apareti frate...
Era de asteptat ca veyron-ul sa castige 4x4 (W16, 16.4L, 4 turbine) vs tractiune spate (V8, 4.7L, twin-supercharged). Oricum a fost o cursa incitanta !
S-ar tine si mai bine daca nu ar avea cutia aia de tir ...care atunci cand schimbi pierzi 1-2 secunde intre trepte ...Iar din cauza asta cum am zis mai sus si o masina 5-600 cai ii pune mari probleme ( mai ales de pe loc)!