Vezi ca cel mai mare motor Volvo e 4.4 v8 si a fost pus pe xc90 si s80, iar motoru' ala e facut in Japonia de Yamaha pentru Volvo. La Koenigsegg cel mai mic motor din cele 2 daca nu ma insel e un 4,7l! Citeste inainte sa scrii din burta. AAA, vezi si de curiozitate cel mai mare motor de pe xc70.
Prima oara Koenigsegg a folosit motorul v8 4.6 l de la Ford Mustang ce i-a atasat 2 turbine si dupa aceea au marit usor capacitatea cilindrica la 4.7 l pentru o mai buna performanta pentru modelul cc8s.
a observat cineva ca in presa din romania se scriu titluri care n-au nici o relevanta cu subiectu,toate titlurile de articole sunt gen "cancan"zici ca toti care scriu sunt niste retardati si unii chiar analfabeti
pai daca ar fi un volvo din 67 cu original(stock)af face acest ferrari la viteza si la demaraj doar in cadere libera,fiind mult mai greu
puteau sa specifice ferrari(stock) vs volvo tunat,supradotat,tot al modificat
[romi] : corpurile diferite ca greutate cad cu aceeasi viteza..
Orice obiect care se află în cădere liberă va accelera către centrul Pământului, indiferent de viteza iniţială. Această acceleraţie are valoarea de 9,8 m/s2 (în fapt, acceleraţia gravitaţională este de 9,8 m/s2 la nivelul solului, scăzând odată cu depărtarea de Pământ). Cauza acestei acceleraţii a fost găsită de Newton, cel care a descoperit legea atracţiei universale.
Greutatea corpurilor depinde de masa acestora şi de atracţia gravitaţională, conform relaţiei:
G=F=m*g
unde G este greutatea , F este forţa cu care se acţionează, m este masa, iar g este acceleraţia gravitaţională.
Pentru a înţelege diferenţa dintre masă şi greutate, citiţi acest articol.
Al doilea principiu al lui Newton, ce descrie mişcarea oricărui obiect, arată că:
F=m*a
unde a este acceleraţia corpului.
Comparând cele două formule, se poate observa că făcând înlocuirea lui F din cea de-a doua cu valoarea acestuia din prima, rezultă a=g.
F=m*g=m*a => a=g
Cu alte cuvinte, acceleraţia obiectelor lăsate în cădere liberă este identică cu acceleraţia gravitaţională, cu valoarea de 9,8 m/s2. Masa, mărimea ori forma obiectelor nu apar ca factori în descrierea mişcării obiectelor. Oricât de spectaculos ar părea, un purice şi un Boeing 747, lăsate în cădere liberă de la înălţimea de un 1 Km, vor ajunge la sol în acelaşi timp. Experienţa cotidiană ne spune că nu este chiar aşa, dar lucrurile sunt diferite în realitate din cauza frecării cu particulele de aer care survine atunci când obiectele sunt în cădere.
Galileo Galilei este omul de ştiinţă care a observat fenomenul explicat mai sus. Acesta a efectuat experimente folosind bile pe un plan înclinat şi a constatat că distanţa parcursă de bile într-un anumit timp nu depinde de masa bilelor. Ipoteza lui Galileo a fost dovedită în 1971 pe Lună, atunci câ
vreau sa te felicit si sa-ti spun cu un deosebit respect ca ai dreptate. Intr-adevar este motor de Supra..m-am uitat si eu p you tube dupa masina este un Volvo Amazon '67 "Vocks" cu tractiune spate cu de fapt au toate batranicile Volvo..cine este interesat poate cauta. Numai bine si respect pt urechea fina :)
Asta da masina sa ,,rupi'' fitzosii in doua cu ea :))...sa stai linisitit la semafor si apoi sa vezi ca vine un tupeist langa tine razand ca ce coaja de masina ai...si apoi sa il umpli de praf.
Mda . Deci nu dau vina pe autorul articolului pentru ca asta e peste tot dar : Nu-mi place cum suna un something de shaptej da ani bate nu stiu ce bolid din era science-fiction(ca pentru noi "muritorii de rand" asta sint). Aia nu mai e "o masina din anul nu stiu care" - doar ca arata ca un ceva vechi nu inseamna ca e o masina din anul ala. Stiti e chiar si un trabant care bate ferarri-ul ala dar ala nu mai e trabant cum nici chestia aia nu e ce era la vremea ei. PS : Curios cu koenigsegg , poate o fi un koenigsegg cu ambalaj retro :))
11 nov 2011, 18:54
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
M-am gandit si la varianta asta pentru ca totusi, Ferrari are 570 CP, accelereaza de la 0-100km/h in 3.4s, nu mai zic de viteza maxima...iar tehnologia pe care o are pe el nici nu mai incape discutie!
In mod sigur acest Volvo este construit de la 0 pe un sasiu de generatie noua si foarte performant, dar ce motor poate sa aiba? Eu vad un 6 in linie, nu vad vreun compresor sau turbina, nu ma pricep foarte bine, doar imi dau cu parerea!
Eu am curaj sa afirm ca motorul e cu ce a iesit din fabrica masina. Pui mai ditai turbina pe un motor de vre-o 3 litri 6 cilindrii in linie, si cam aia este. Sa nu uitam ca suedezii fac masini si nu ii doare capul cat mai umfli tu motorul, ca tot nu crapa. Daca mai este si 4x4, super usurata cam asta este rezultatul... cum spunea colegul mai sus, pe koegnisseg is motoarele de la xc 70, dar diferenta este cam puterea volvo inmultit cu 3. De ce? Nu creapa nici in ruptul capului :))
te domina prostia! Cel mai mare motor pe xc70 e 3.2 6l, cel mai mic motor pe Koenigsegg adica pe modelul CC8S este un 4,7 v8. Pentru cunostintele tale primele modele au avut la baza un v8 Ford si apoi de la modelul CCX in 2006 Koenigsegg au propriul lor motor, dezvoltat de ei. Citeste inainte sa scrii tampenii. Daca motoarele Volvo nu "creapa", ce zici alea de Ford sunt indestructibile sau nu stiai ca Ford din 1999 pana in 2008 a detinut divizia de masini de la Volvo?
nu ma domina deloc, dar credeam ca colegul de mai sus stie ce vorbeste si am postat inainte sa primeasca atatea replici vis-a-vis de prostia care a spus-o. Asa ca te rog sa nu te mai umfli asa in fata calculatorului ca poate cel caruia te adresezi, este umflat in felul lui natural si tot nu face valuri ca tine, ca este asa mai bine crescut de felul lui si nu arunca cu jigniri asa la intamplare. Imi pare rau de prostia spusa dar nu cred ca e nevoie sa ma taxezi asa. Mersi.
Inteleg ca tu te iei dupa nea' Ion care le stie pe toate si nu ai curiozitatea sa vezi ce prostii debiteaza, le iei de bune, chiar daca nu au treaba cu realitatea? Nu am inteles remarca referitoare la umflat, dar cel umflat natural e umflat cu indolenta si ar face bine sa-si revizuiasca umflaturile, va avea de castigat.
asta e ceva cam in gen fast and furious tokyo drift...knd fac aia cursa aia cu buick-ul si viperu'...de ala cu viperu radea de coaja lu' ala...dar baiatu i-a demonstrat k nu conteaza cum arata exteriorul ci ceea ce e sub capota...deci respect pt cel care acest volvo...
11 nov 2011, 22:10
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
ekofresh are si el dreptate intr-o privinta , pe circuit nu are ce face in fata acelui ferrari , se va juca cu el . Pe linie dreapta da ii da clasa volvo .
Dar totusi , troaca nu este ... arata foarte bine masina ... chiar daca nu imi place stilul ala .
Motor de SUPRA o lula. Nu va suparati, mai ales d_moushi tu ai citit undeva ca scrie ca e motor de supra? Crezi ca Volvo ia o masina de-a sa , pune un motor de japoneza si il pune la SEMA la standul lui ?! Motorul este de pe s80 si XC90 2.8 T6 B6284T , este un motor biturbo de :
Engine specifications Designation: Volvo B 6284 T
Output 268 hp at 5400 rpm (200 KW/90 rps)
Max torque 280 ft. lbs. at 2100-5000 rpm (380 Nm at 35-83 rps)
Number of cylinders 6
Bore 3.19" (81 mm)
Stroke 3.54" (90 mm)
Displacement 2.78 liters
Compression ratio 8.5:1
Number of valves 24
Valve clearance when checking (mm)
Charge air cooler (Intercooler)
De aici au inceput modificarile....Nu uitati...Volvo face masini si motoare. de la masini mici, camioane, vapoare si avioane.
mi-am facut user doar ca sa postez aici
INCREDIBILLL !!!!! se vede ca suntem romani ...va e greu sa cititi inainte sa dati din gura aiurea( internetu asta e foarteeee mareeee si plin de detalii despre de toate ).sunt unii pe aici fara suparare ( nici eu nu ma consider un cunoscator intre ale "tuningului")care sunt pe langa total,nici cea mai vaga idee despre ce vorbesc dar cu asa o convingere o spun incat tinzi sa ai crezi!!!
masina e cu motor din aceasi gama (Volovo ) dar cat,cum,de ce nu cred ca mai are importanta ( tinand cont de cum e fabricata masina ) o singur turbina din cate stiu ,sasiu tubular ,masina vea 4 usi la origine...baiatu e ceva .. la Koenigsegg ( nu stiu daca nu chiar ele se ocupa acolo de caroserie ) caroseria pe volvo facuta in intregime de el
Si da fiecare cu gusturile lui ....egal ca sunt contra cutie de tabla facute in nu stiu ce garaj a lu' Gheo sau o masina facuta intr-o companie renumita....toate firmele mari au plecat tot de la o cutie de tabla ( pentru ca asa au "vazut" ei ca trebuie facuta )
VA ROG macar aduceti argumente la ce spuneti,daca nu sa luam aminte la ce fac altii si noi NU
a observat cineva ca in presa din romania se scriu titluri care n-au nici o relevanta cu subiectu,toate titlurile de articole sunt gen "cancan"zici ca toti care scriu sunt niste retardati si unii chiar analfabeti
pai daca ar fi un volvo din 67 cu original(stock)af face acest ferrari la viteza si la demaraj doar in cadere libera,fiind mult mai greu
puteau sa specifice ferrari(stock) vs volvo tunat,supradotat,tot al modificat
pai da e logic da asa o spune titlu de parca ce stiu ce volvo sa descoperit care a stat ascuns intr-un garaj timp de 40 de ani si era ceva singura buc gen prototip si vai doamne da clasa la demaraj si viteza unui asa zis supercar din zilele noastre
gen zilele astea pe cancan, simona sensual arestata si violata asa zice titlu,apoi incepe articolu cu ceva indicii dupa care iti spune ca totul a fost o farsa
nu putea sa inceapa cu o farsa i sa facut unei parasute doar sa mai facem raiting cu inculti si cocalari si extra pitipoance