felicitari pt faptul ca nu te ai atacat si nu ai facut ca un mare ratat cum mai fac unii sau altii pe aici. Ai un mare plus de la mine pt simplu fapt ca aici ai dat dovada de caracter.! bvo!
si cand te gandesti ca e mai scumpa intretinerea decat la un viper.... (si inainte sa dati dislike intrati pe net la intretineri) o masina pur si simplu legendara. nu as da masina asta pe niciuna germana sau americana...( inafara de viper-ul nou sau sls)
In Romania cred ca e mai usor sa intretii un NSX decat un Viper, adica numai daca o sa compari impozitul/taxa de inmatriculare intre un 8.3 L si un 3.0/3.2 L! Dar na, la noi toate trebuie sa fie diferite
foarte frumoasa masina, dar nu arata in poze asa de bine ca live, e mult mai joasa si mai lata, iar la ce tehnologie are pe ea in anii 91....no comment
O LEGENDA!Respect maxim japonezilor pentru minunatia asta !Si in prezent un exemplar pastrat bine pune mari probleme unor masini mult mai puternice pe circuit ,datorita motorului fasnet si al suspensiei setate perfect!
nsx a fost sursa de inspiratie in constructia mc laren f1, Gordon Murray designerul mc laren f1 a declarat ca dupa ce a condus honda nsx, toate celelalte, porsche, ferrari, lamborghini, i-au disparut din minte..
clipul acesta chiar si acuma ma lasa masca, la fel si NSX, e o legenda, o masina unica;
in orice caz parca mai mult as alege un supercar japonez decat unul european 'fitzos"
superba cu adevarat.in constanta este una care arata foarte bine rosie,nu ma satur sa o privesc.un link interesant cu mici detalii....honda/acu ra....tot aia e http://www.youtube.c om/user/saabkyle04#p/ search/0/BdImP2LyOQI
Pentru adevarati cunoscatori se stie ca un NSX nu o sa poata fii comparat niciodata cu nici o alta masina! Masina unica din toate punctele de vedere! Si adusa spre perfectiune de Ayrton Senna(ceva unic pentru o masina).
Cat de frumoasa e masina asta...si cat de bine surprinde spiritul ei filmuletul. Ce frumoasa e si muzica, bine aleasa, perfect!
Masina asta e o piesa rara, de colectie, nu merita sa te bagi la curse, etc. cu ea, e prea frumoasa si prea bine facuta.
Sa o conduci doar pentru frumusetea de a conduce.
o masina extraordinar de bine echilibrata, desi are tractiune spate e foarte greu de facut drifturi cu ea..a fost construita sa bata ferrari 356 si a reusit..pacat ca honda nu reinvie traditia sport si ca pornit pe panta eco..
americanii vor sa aiba in garajul lor un charger sau un mustang vechi, eu unu vreau sa am in garajul meu un nsx, ori un 300zx, ori o celica din ani 70. JAPAN FOR EVER.