probabil e in functie de noroc. am un logan in familie care are 140k in 3 ani....1.5 dci 68cp....mers la rupere....in afara de un amortizor rupt , parbriz fisurat si scartaitu plasticelor din interior nu prea am ce sa-i reprosez.....ca e un gunoi asta stie toata lumea dar ca nu e fiabil, asta e cam exagerat!
daca ai grija de logan, merge snur...cunosc pe cineva care detine un logan si-l foloseste zilnic ca are firma..nu-i face nimic, s-a umplut de praf peste tot, negru si urat, are clapetele la usi rupte, bordu plin de erori, recent i s-au rupt si doua prezoane, injectoarele sunt praf, masina e din 2006 si are cam peste 350.000 km, face 400.000 curand...in afara de faptul ca e foarte mizerabila, tot troncane pe ea, dar nu cedeaza. Mentionez faptul ca zic unii ca apare rugina la loga, ala nu are pata de rugina, dar e daramata masina...eu zic ca proprietarii respectivi cum tin la masina, asa tine si ea...daca esti numai talpagiu si nu-i faci nimic, nu tine. Nu sunt fan Logan, defapt tot ce a facut pana acum Renault la Dacia nu ma uimeste cu nimic, dar pot sa zic ca sunt masini bune pentru cat costa. Singura dacie care mi-a placut si mi-a ramas in suflet e Papuc Double Cab, si de ce e in stare, nu e nici un logan sau alta straineza.
Pai ai enumerat o gramada de probleme, de ce zici ca e fiabila? Sau tu crezi ca passaturile sau celelalte masini diesel din 2001 cu 189.000 de km REALI vezi doamne, cedeaza numai cu atatia km? Cred ca multi ar fi socati daca ar afla cati km reali au masinile lor de import!
12 dec 2011, 19:18
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
sincer , si eu am mers cu un taxi logan 1.4 BENZINA ( deci fara gaz ) care avea 370.000 km ... in afara k interioru era rupt varza trosnea bubuia scartaia ... masina mergea bine !
In primul rand faptul ca Dacia intra intr-un top alaturi de Toyota este o stire de care merita sa fim mandrii (daca era intrun top alaturi de Fiat si era castigatoare va bucurati mai mult?!). In al doilea rand, mi se pare oarecum natural ca cineva care a dat mai putini bani pe o masina sa o ingrijeasca mai putin. Concluziile sunt scoase din context, cei care fac astfel de stiri (cei care le produc nu cei care le reproduc...nu de alta dar sa nu-i magulim pe cei din urma), stiu ce pricepe prima data mintea saraca a multimii si ambaleaza diamantul in rahat. Dacia intr-un top alaturi de Toyota.......ia mai ganditi-va
adik daca strang 9000 sau cat e un logan nou, pot sa si defechez in el ca nu e masina scumpa nu?...trebuia sa gasesti alt motiv pt care unii nu isi ingrijesc masinile ,cum ar fi: sunt niste libidinosi; unu care are prafu de 2 degete pe bord crezi ca sta intr-o casa curata?
12 dec 2011, 14:37
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
prietene tu nu prea stii sa citesti dacia e intr-un top alaturi da toyota problema e ca toyota e pe primele locuri si dacia pe ultimele in materie de fiabilitate
Sunt posesor de Logan 1.4 + GPL din 2008. Am 87000 km, o folosesc zilnic cate 100 km. Inafara de consumabile si ca mai are cativa greierasin, nu a trebuit sa schimb nimic.
Au aparut cateva pete de rugina mici, dar in rest masina e perfect functionabila. Avand in vedere ca iti poti lua una noua cu 4500 euro nu o consider un gunoi. Cati bani dai, atat face.
O masina fiabila,inseamna un golf 2 sau 3,care au peste 10-20 de ani in trafic,si in care inca nu scartaie nimic...si care inca nu au rugina!
Sa va iasa din cap expresia cat dai atata face...Loganul ca si alte modele Dacia,este supraevaluat! Cine stie un pret corect de productie,stie despre ce vorbesc...sa nu mai spun de piese,si de faptul ca o pompa de injectie stricata,costa cat jumatate din masina! Aia nu e fiabilitate! Daca unora dintre voi nu vi s-a intamplat,nu inseamna ca altii care totusi le ingrijesc,nu au avut experiente urate cu aceste masini!
Nu laud nici o marca,nici marca care o detin eu,dar Dacia ar fi pe ultimul loc,in alegerea unei masini,indiferent de ce model Dacia vorbim!
Am detinut aproape toate modelele inafara de Sandero si Duster si le primesc la garaj zi de zi si va garantez ca nu este o masina usor de reparat si la care sa efectuezi operatii cu usurinta,spre deosebire de masinile straine,care au un aranjament si o gandire logica sub capota!
Fiecare isi cumpara ce ii place,asa cum fiecare isi exprima parerea pe acest forum!
nu va mai bateti capul....toate incep sa fie din ce in ce mai slabe fata de cele vechi...adica sa te tina un anumit nr. de km si apoi sa bagi bani cu galeata in ele, si foarte scumpe. Asta e marketing si asa fac ei bani...sa nu te tina mult incat sa cumperi alta piesa noua...sau masina sa te tina maxim 4-5 ani sa te saturi de ea apoi sa o arunci sa-ti cumperi alta. Daca inainte le faceau ca de tank sa tina o viata, uite acum mai mult de 10 ani nu garantezi pe ele...daca omu ar tine-o viata, ei ce ar mai manca? le fac din adins, si lasati si germanele ca nu sunt mai bune...cel putin astea noi, au destule bube in cap.
La masini a inceput sa fie ca la aparaturi electronice, gen copiator/imprimanta care merg pana la un nr de copii dupa acea trebuie sa o resetezi, cea ce se face mai mult la reprezentanta (la imprimantele vechi daca erai mester ti-l resetai singur) Acum vb de masini care sunt facute sa nu mai tina 10-20 de ani! Doar modelele de top, scumpe sunt facute sa tina in ziua de azi, care te usuca oricum la intretinerea ei. Da e o chestie de marketing si trebuie sa ne obisnuim cu asta. Cat despre Dacia - Renault, cei de la Renault cauta profitul maxim prin vanzarea de modele low-cost, pe ei nu ii interseaza sa tina o viata, ci doar sa fie ieftina si cat de cat utila ptr banii respectivi!
exact...dar vezi tu..nu prea mai e rentabil...vreau sa spun ca daca se strica asa de repede si e si scump de reparat, banii nu se mai castiga asa usor, sau sunt multe cheltuieli, nu prea se renteaza...nu e ca electronicele care s-a ars sau e prea scumpa piesa respectiva, dao incolo cumperi altu maine, ca e destul de accesibil...pe cand o masina nu e asa, tot tre sa continui sa bagi bani in ea, si bagi pana realizezi ca ai indopat o gramada de bani si nu-si mai scoate nici cat ai dat pe ea. Deja e un prieten pe forum care s-a tapit cu al lui Renault Megane din 2006 e varza totala,a bagat bani in el cat lua alta poate chiar noua. Nu mai sunt ceea ce au fost.
Ai reparat altceva dinafara de dacia 1310 ? astea straine mai usor de reparat ? iti garantez ca un golf din anu asta are mult mai multa electronica pe el decat un logan din acelas an . La logan nu e logic ce e sub capota , injectoarele is in porbagaj , pompa de injectie ii in locu la baia de ulei logic ce spui .
Sa incerci sa repari cele 4 chiulase care le am fisurate in garaj,care provin dupa niste 1.9D (f8q),date jos dupa masini care nu au nici 120000 km...sau sa iti mai spun de clipsuri si fibra optica la pompa de injectie care se rupe imediat? Sau bujii la Logan 1.5 DCI ,imposibil de scos,fara sa dai chiulasa jos?
Un golf are sigur mai multa tehnologie,dar cu greu il faci sa cedeze dupa 3-4 ani,mai ales pe partea mecanica...si cu siguranta schimbi 4-5 randuri de bujii pana se rupe una...mai lasati calculatorul si pune-ti mana pe chei,reparati si mai vorbim...si pe abecedar din cand in cand...
cred ca Daciile pana la Duster, sunt cele mai simple masini de reparat, nu stiu ce vezi asa complicat...pai daca astea zici tu ca e greu sau complicat, pai la o masina germana, frantuzeasca ce mai faci? mai ales ca marea lor dilema e electronica, prea putin mecanic. Am condus si am reparat aproape toate modelele Dacia, masini care daca sti meserie, te joci in ele. Cel mai finutz mi s-a parut Dacia Pick Up 1.6 Injection, un motor foarte rezistent si destul de vechi ca conceptie dar rezista de 2x mai bine fata de unu din asta mai nou.
din contra, eu cred ca sunte cele mai fiabile...nu stau ele bine la capitolul consum (cele pe benzina) sau siguranta, confort...sunt masini simple si tocmai in asta consta fiabilitatea lor, nu are ce sa se strice la ele :)...+ ca sunt usor de intretinut...
Tu ai vazut alt film. Daca nu ai siguranta, consum, confort, la ce mama ***** mai e fiabila ? Ca iesi cu ea pe sosea ca la loterie ? Ca poate intra unu in tine si esti ca si cu Huidu ? Geez, parca ganditi cu alt cap ...
asta e un fel de antireclama la Dacia, au vazut ca merg vanzarile bine si s-au gandit sa mai scoata cate un zvon din asta....nu sunt fan Logan, nu am Logan si nici nu vreau sa imi cumpar dar ce e al lui e al lui....daca nici asta nu e masina fiabila, avand in vedre drumurile noastre si conditiile care sunt la noi......daca bag Toyota aia pe straziile de la mine din cartier in 2 luni praful se alege de ea...pe cand Loganul e Off-Road :))
asta e un fel de antireclama la Dacia, au vazut ca merg vanzarile bine si s-au gandit sa mai scoata cate un zvon din asta....nu sunt fan Logan, nu am Logan si nici nu vreau sa imi cumpar dar ce e al lui e al lui....daca nici asta nu e masina fiabila, avand in vedre drumurile noastre si conditiile care sunt la noi......daca bag Toyota aia pe straziile de la mine din cartier in 2 luni praful se alege de ea...pe cand Loganul e Off-Road :))
Eu as tinde sa zic ca nemtilor le e un pic ciuda si chiar frica de viitoarea masina de la Dacia, care va avea ca target chiar tarile din vestul europei (spre deosebire de Logan care avea target Europa de est in principal). In Europa de vest, monovolumele de 5+2 locuri sunt la mare cautare si cu siguranta Lodgy va avea succes.
Ia ganditi-va putin.
Au fost testate peste 7.000.000 de masini si din toate astea Loganu a iesit cea mai putin fiabila.
Numai cand ma gandesc la taxiurile Logan cu care am mers imi vine sa rad.
Cred ca singurul TOP unde dacia este fruntasa si ,
Vad ca user-ii :
satanic6war6master6
mr_bombastic_dma
s-au abtinut de la comentarii in topicul asta deoarece au primit confirmarea unor specialisti ca Dacia este o marca de tot rasul si nu se merita sa dai 9.000 Euro pe ea!
Chiar ma bucur ca s-a facut acest top.
Nui vorba de lash. Nimeni nu ne tine sa facem masini bune! Am avut posibilitatea sa avem uzina volkswagen in Romania. Este numai vina noastra pentru ce ni se intampla!
Detin logan diesel 1.5 dci cumparat de la reprezentanta,super intretinut,50.000,mo torina buna,nu forje,la 50.000 injectoare si pompa praf.masini de cacao,imi pare rau ca am dat banii pe ea. La banii aia era un golf 4 beton
Ce? Eu am logan de 7 ani si nu am schimbat nicmic altceva decat consumabile,sunt multe smecherii in categori auto,sunt firme de masini carora nu vor sa-si piarda din vanzari.
diesel sau benzinar?
dieselu ce il am eu o fost un lot cu probleme scos de dacia,printre primele care au fost foarte proaste.pompa de injectie face un span fin care il baga in injectoare si pa injectoare
lasa ma ca merge asa, de aia nu mai cumpara strainii logan, e un fel de antireclama a nemtilor pentru ca lor le-au scazut vanzarile. nu am logan, dar mi se pare o masina buna la cat dai pe ea.si daca mai aveti argumente ca la banii aia iti iei ceva second mai bun, vezi ca un logan dci second, nu mai vechi de 2 ani il iei cu maxim 5000 de euro si arata si merge ca si cum ar fi noua
inca o chestie... unde sunt toate loganurile pe care arata astia la tv ca le cumpara nemtii?? UNDE?? am stat 1 saptamana in Germania si anume in Stuttgart, Nurnberg si Muchen iar intr-o saptamana am vazut maxim 5 loganuri si alea 2 de franta unul de romania si 2 intr-un parc auto...asa ca totul e doar o publicitate infecta..
O prostie de stire.In primul rand e total eronata.Anul trecut in Germania a iesit pe locul al 2-lea cea mai fiabila masina.Acum e la polul opus?E imposibil.Greseli in stiri.
Aia de la ADAC fest lauda loganu si astialalti s.au gasit sa ii bage probleme :))) S.au facut teste de anduranta la logan (dauertest) si a iesti beton. Si era dci