Masinile cu numere de Bulgaria vor putea circula in Romania doar 90 de zile! Legislatie Auto 12 Decembrie Masinile cu numere de Bulgaria vor putea circula in Romania doar 90 de zile!
Toate comentariile (280):
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
un mesaj catre 4TUNING , in loc sa INCURAJATI soferii si doritorii de o masian care nu au posibilitati de inmatriculare , sa dati sfaturi si IDEI mai mult speriati lumea cu reportajele voastre de ...tot .... spuneti si voi acolo cum se poate fenta cum se poate circula in contunuare , ce prevede UNIUNEA EUROPEANA ...voi GATA cei cu masinile inm intrun alt stat si punct
12 dec 2011, 16:29
+4
popicmisulic
74 comentarii 169 puncte
Ce sa faca? Sa incurajeze ce ? inmatriculari de masini care sunt ,,vai mama lor"?...ce sa incurajeze? inmatricularea de Golf 3/4, si BMW ,,pisicuta"?
12 dec 2011, 18:56
-4
145 comentarii -49 puncte
Scuza-ma ca iti spun da Golf 4 e fabricat din 98 pana in 2004 deci e cam recenta masina, golf 3 si pisicutzele ar trebui sa cam dispara!
12 dec 2011, 19:22
+1
5 comentarii 2 puncte
bah desteptul lu peste prajit...tu inainte sa comentezi la commenturile altora, uita-te la ora intai, eu de ex mai sus am scris imediat dupa ce a fost postat articolul, deci erau niste intrebari normale. dar nu ma astept de la unul care are username vwvento si are poza cu un peugeot la profil sa inteleaga ceva din articolul asta.macar ai avut pisica intretinuta, in stare buna, luata din afara, ca sa iti dai cu parerea? de ex, in Italia astia nu stau sa repare in spatele blocului nici in cel mai sarac sat, isi duc masinile la service, dar tu ce sa stii, daca nu ai iesit din casa pana acum...Du-te si joaca table pe yahoo!
13 dec 2011, 01:24
0
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
auzi , dar cam ce masian conduci tu ? ma refer la faptul ca nu toti AVEM banii tai !!!
12 dec 2011, 20:37
+2
popicmisulic
74 comentarii 169 puncte
Conduc o masina normala,inmatriculat a in Romania,cu ITP luat pe bune,cu RCA (Nu la Euroins) si echipata cu cauciucuri de iarna. Nu este vorba de bani! este vorba de MENTALITATE!
12 dec 2011, 21:31
-2
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Si "pisicutza mea" este inm. in Romania si ea are ITP luat pe bune, RCA valabil(nu de la Carpatica) si echipata cu cauciucuri de iarna +ca mananca putin ulei, nu polueaza, nu consuma ff multa benzina, deci pot spune ca este mai buna decat ff. multe masini care circula p strzile din Rom fabricate dupa 2000. A fost luata dintr-o tara unde ce masina ai aproape ca nu conteaza(Suedia - una din cele mai civilizate tari de pe glob). Acolo, majoritatea masinilor sunt din anii incepand cu 70 pana prin 90(mai ales Volvo-uri, Saab-uri, ca acolo se si fac), insa mai sunt o gramada de E30-uri, E36, chiar si E21 si E12(toate in stare foarte buna)+ multe Golf-uri 1 si 2, Polo-uri din 80,etcc.Nu sunt foarte multe masini noi si daca sunt vei gasi Aygo, Yaris,Jazz,in general masini de oras.Insa acolo,aproape ca nu masinile sunt principalele mijloace de deplasare, ci bicicletele!!!(sunt mai multe biciclete decat polulatia tarii)Deci oamenilor de acolo chiar nu le pasa ca nu au "masina noua" sau sa se simta "sfidati" cand trece un Seria 5 pe langa ei. Acea tara pur si simplu mi-a demonstrat ca nu conteaza vechimea masinii, atat timp cat este bine intretinuta(atat exterior cat si dpdv al functionarii cat mai bune a motorului). Insa la noi, totul este pe dos. Unii romani cumpara BMW E36 sau Golf3 cum ai spus tu doar pentru nume! Bani pt cauciucuri, benzina,asigurare nu mai au sau ca masina aceea polueaza foarte mult, avand un nr ff mare de km., nu mai conteaza. Si acei romani sifoneaza imaginea acestor masini in trafic, fancand sa crezi ca toti posesorii de E36 spre exemplu sunt la fel. Sunt de acord sa se ia masuri impotriva masinilor care polueaza mult, insa este o aberatie sa spui ca "toti cei cu golf3 gata sa scape de ele". O masina care polueaza mult, poate sa aibe si cativa ani. In legatura cu masinile inm in Bulgaria, sunt multi romani care isi inm. masinile acolo datorita taxelor exorbitante ale statului roman(taxa de prima inm., impozitul anual,etc) si ii inteleg perfect. Insa
13 dec 2011, 15:01
0
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Insa sunt si cazuri nefericite cand acestia cauzeaza probleme in trafic, nu au asigurare si astfel, tu sofer nevinovat, daca a intrat o masina de bg in tine, va trebui sa faci o gramada de drumuri, multe dintre ele inutile, ca nu putinesunt cazurile cand cei pagubiti nu au mai vazut 1 leu inapoi de la cei cu masina pe bg. Trebuie facut ceva in legatura cu acest lucru, insa interzicerea circulatiei masinilor bg.pe teritoriul nostru categoric nu este o solutie!
13 dec 2011, 15:02
0
Old School
226 comentarii 413 puncte
Ce bine ca mi-am inscris masina cand a fost taxa mica....Referitor la asigurare : eu nu am asigurare de cativa ani buni... merg usor sunt foarte atent, si vad ca nu s-a-ntamplat nimic, este adevarat ca nici nu prea merg cu ea cine stie ce km.
12 dec 2011, 16:30
0
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
e bine ce masina ai ? 1.2 ? sau 1.0 ?
12 dec 2011, 16:31
+1
Old School
226 comentarii 413 puncte
1.9 Tdi euro 2 si taxa a costat 1000 ron.
12 dec 2011, 21:05
-1
prallea
39 comentarii -21 puncte
referitor la subiectu vostru....eu am un opel vectra b inmatriculat pe bg, majoritatea ****** nu avem acte val......eu unu vb, voi credeti k mie imi convine sa platesc amenzi peste amenzi in caz k ar fii asa cum spuneti voi ? ...sau dk intru doamne fereste in vre unu sa nu am sa ii dau asigurare k sa ma iau cu el la bataie ....k sa fim de tot rasu, nu destul k santem desconsiderati in toate punctele de vedere.....si referitor de nr...eu unu credema k nu imi convine sa merg cu nr de bg, dar dk nu am bani sa imi iau ceva mai bun sau ceva pa romania....ce sa fac sa o vand pe asta si ce sa imi iau o dacie cu nr de romania k sa numai criticati voi.....nu pot sa fac asa ceva.....kt pot sa merg merg, knd nu se va mai putea vad ce fac.k dk ar scadea taxa as fii primu sa o inscriu...dar astia cer si pa masa si pa tasu........nu toata lumea se lafaie in bani...eu ma multumesc cu vectra mea.....k nu am bani de altceva............. ...asa k ganditi fiecare punctu vostru de vedere....nu si al altor persoane.........
12 dec 2011, 16:38
+4
7 comentarii 5 puncte
Ai perfectra dreptate prallea si eu am tot o vectra b inmatriculata in BG cu acte in regula tot e ok asigurare tot ce ii trebuie si sincer mi se pare o discriminare ... intradevar daca taxa auto de prima inmatriculare era ceva de genu 1000 Ron sau 500 euro cum e in BG era super ok si nu se plangea nimeni ... si amatori cu masinile inmatriculate in Ro si cu cojile de loganuri nu comparati o masina straina cu una romaneasca facuta acolo sa fie, asta e siguranta Dacia Sandero - 3 stele la testele euro ncap, Dacia logan - 3 stele , Dacia Duster - 3 stele pai normal k e asa ieftina la primu impact la 50 la ora esti la 2 m sub pamant
12 dec 2011, 23:15
+2
popicmisulic
74 comentarii 169 puncte
Ma bucura aceasta veste!...daca vrei sa te razbuni pe sistem nu dai fuga ca un las in Bulgaria la inmatriculat! iesi in strada si ARATI ca ti se par aberante taxele impuse de guvern! Daca ti se taie 25% din salariu nu dansezi dansul pinguinului si-l asculti pe Cerebel!cantand ,,romanul nu are nororc"!!!
12 dec 2011, 16:48
+4
22 comentarii 27 puncte
corect!!!!!!!!!!!!!! !in spatele monitorului toti sunt smardoi....
12 dec 2011, 16:50
-1
prallea
39 comentarii -21 puncte
dc nu se organizeaza un miting impotriva taxei ?.....daca s-ar face as sustine cu cea mai mare placere
12 dec 2011, 16:52
+4
3 comentarii 3 puncte
fac un apel la toti oameni cei care au masini aduse de afara eu zic sa iesim in strada pentru ca suntem in ue si avem voie sa circulam cu masini straine ei ce fac fac ceva abuziv sa vor ne oblige sa inscriem masinile vor sa iei impozit pe motor pe poluare pana la urma or sa ne ia si pe aerul care respiram si nu toate masinile pe bulgaria sunt rable am vazut si panamera si a6 nou pe bulgaria am auzit ca cei care au adus masini si au platit o data vama vor sa ii faca sa platesca taxa de prima inmatriculare deci ca urmare eu zic sa iesim in strada de ce sa platim noi bani care au luat de la uniunea europeana si iau bagat in buzunare trebuie sa iesim in strada sa o rezlovam cu oameni astia vor sa ne faca sa ne omoram avem preturi mai scumpe ca in strainatate aici in ro ce noi avem salarile de afara sa avem asemenea preturi cine nu e de acord sa posteze com si hai sa facem noi un miting toata lumea ca numai batrani au facut hai si astia tineri daca nu facem ceva acum o sa ajungem sa furam sa mancam no sa mai iesim noi din criza asta multi ani de acum inainte din cauza nu lu boc si a celui care zice sa traiti bine si noi nu mai putem de bine astept raspunsul vostru
12 dec 2011, 16:56
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
7 comentarii 5 puncte
Nu critica toate masinile k poate sunt mai bune de cat "Cazanu" tau, "Cazan" de masina e dacia ;)
12 dec 2011, 23:21
0
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Sunt unele Dacii 1310 care arata si functioneaza...Jos palaria!
13 dec 2011, 15:11
0
13 comentarii 14 puncte
Pai vezi de ce nu ajungem nicaieri pentru ca majoritatea nu am vrea sa-l ajutam pe "vecin" ci mai degraba il lasam sa moara cu tot cu capra. Nu era vb sa iesi "pentru cazane" ci pentru conceptul prost propus. Poate de la anu' sau peste doi ani la ce idei au retardatii astia iti vine si tie randul.
13 dec 2011, 13:31
+1
prallea
39 comentarii -21 puncte
eu unu eduard sant alaturi de tn.........
12 dec 2011, 17:00
0
22 comentarii 27 puncte
si eu ...eu sunt mult mai in pierdere decat orcine de aici...in 2005 am dat pe un e39 530d 22.500 euro(3000 si ceva vama)eu nu voi putea scapa de masina aia nicidata(nu ca as vrea) si asta din cauza unor cretini(inmatriculat a inainte de 2007-trebuie platita taxa care ar venii iar 3000 si ceva de euro)...am inteles e ilegal sa circuli cu masini inmatriculate in alte tari ...dar viniti cu soluti nu cu taxe micsorate recalculate si rasfu.tute
12 dec 2011, 17:02
0
3 comentarii 0 puncte
am o masina inmatriculata in bg de 2 ani jumate merg anual imi platesc taxele acolo fac asigurarea ITP caut sa fac asigurarea cu o firma mai cunoscuta si in romania acum am cu INTER AMERICAM masina e un golf 3 adus din austria credetima k e impecabila am luato cu 1000 euro din tara si la inmatriculare miau cerut 1970 euro si ce mai plateam alte taxe cred ca mai dadeam inca 300 euro asa k am preferat sa merg cu ea la bg masina e din 93 si am fost cu ea la un service in tara pt o verificare va spun sincer k cei de acolo miau zis k e mai teapana decat un logan din 96 sincer dc ar face astia taxa 500 euro si maine ma s duce sa o inscriu da la peste 2000 nu prea imi convine decat sa iau un cotet de logan de parca ar fi facut la comanda patronilor de cimitire ex :90% dintre accidentele frontale in care au fost implicate daciile logan la o vit de aprox 60 la ora soferul sau persoana din fata dreapta au decedat
12 dec 2011, 17:08
0
popicmisulic
74 comentarii 169 puncte
Nu vreu sa jignesc! critici Logan-u` dar nu ai bani sa-l cumperi.Mai bine te abtii.
12 dec 2011, 18:58
-2
diclatu
597 comentarii 55 puncte
De unde ai ma tu statisticile astea? :)) si daca ai o masina inmatriculata in bulgaria de unde NickNameul tau ct42cip. E cumva de la masina lui tactu? Dute ma cu masina ta impecabila de 1000 de euro. exista telefoane mobile de banii astia nu masini impecabile vechi de 20 de ani,
25 dec 2011, 16:37
0
3 comentarii 0 puncte
pardon era vorba de un logan din 2006 nu 96 care pt siguranta merita nota 1 din oficiu atat
12 dec 2011, 17:16
0
2 comentarii 1 puncte
E foarte simplu , ai masina pe bg , te opreste politistul si de cand te`a oprit mai ai voie 90 de zile sa circuli. El te noteaza mai exact te baga in baza lor de date ( masina ex. cu numar y a fost oprit la data de ) si mergi cat vrei dar daca ai ghinionul sa te opreasca si tu sa fi depasit cele 90 de zile , ai puso. Iti face dosar penal pe loc. Pentru cei care spuneau ca sunt proprietari in actele de bulgaria , va inselati , intradevar scrie numele vostru dar voi sunteti doar utilizatori nu si proprietari , iar pe politistul care te opreste nu il intereseaza ce si cum. Oricum pana se vor nota toate masiniile va dura mult si bine. Si oricum legea mai are mult pana sa fie votata.
12 dec 2011, 17:41
+1
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
nu asa se NOTEAZA MASINA prietenul meu , te prinde si iti verifica PROCURA atata tot care e valabila 3 luni , daca dupe acele 3 luni te prinde IAR , si ai o noua procura pe 3 luni iti SUGE ....fix ...intelegi tu
12 dec 2011, 20:39
+1
7 comentarii 23 puncte
CUM ISI DAU SEAMA ASTIA CAT SI CAT A STAT MASINA IN ROMANIA?????? CUM SE PROCEDEAZA???
12 dec 2011, 18:12
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Aici, nu e vorba te taxe, majorate sau nu. Nici de dreptul de a circula sau nu cu masini inmatriculate in alte tari. Cauzele care au determinat aparitia propunerii asteia de lege, care dupa parerea mea va fi promulgata, sunt cu totul altele; - prima cauza, este la ministerul de interne. Dupa faza cu "javra ordinara", militienii au picat RAU in dizgratie. De atunci, fac tot posibilul sa intre in gratia sefului cel mare si, in afara de scarbosul lins in fundul "celui mare", care uraste visceral tot ce inseamna roman, vor sa intre iar in gratiile lui. Cum? Simplu: avand tot felul de initiative, care de care mai cretine, care sa-i arate lui basescu ca ei sunt pregatiti sa limiteze cat mai mult drepturile cetatenilor, care oricum sunt calcati in picioare! - a doua cauza, tine de guvern, care la sugestia serviciilor secrete, care sunt specializate in manipularea maselor, incearca sa devieze atentia cetatenilor de la problemele cu adevarat importante. Dau ca exemplu doar marirea taxelor si a preturilor, somajul in crestere, care vor urma cirand, ca urmare a tampeniei facute de basescu zilele trecute la Bruxelles. Pentru deturnarea atentiei, o asemenea lege, e mana cereasca: va naste framantari, discutii si dezbateri, incat ei vor putea face ce vor, nebagati in seama. Iesirea in strada, ar putea fi o solutie, dar numai daca ar iesi cateva sute de mii de oameni simultan, in mai multe locuri din tara, cu o participare FOARTE masiva in Bucuresti. Asta, NU SE VA INTAMPLA! Pentru ca, odata dat jos basescu, nu exista o alternativa valabila... Opozitia, e opozitie doar cu numele, din pacate pentru noi!
12 dec 2011, 18:14
+5
Old School
226 comentarii 413 puncte
In sfarsit un comentariu destept...cei mai mari diversionisti sunt comunisti...din pacate tot ei ne conduc, bucurativa de libertatea care inca o mai aveti in curand va fi legenda.
12 dec 2011, 21:21
+1
Aditzu03
65 comentarii 93 puncte
daca se merge un week`end in tara din care provine masina si inapoi in ro, se mai poate inca 90zile? :) scz daca a mai intrebat cineva
12 dec 2011, 18:16
0
8 comentarii 2 puncte
daca tu esti fan golf3 nu critica lumea care din putinul care la avut si-a luat un logan....nu zic ca e o masina wow...dar nici un cotez nu e ...eu am un logan diesel ..de aprox 5 ani si sunt multumit de ea....si pe langa mai am si un opel si tot asa ....este o masina ptr romania noastra iubita si mai ales ptr drumurile noastre de ***....ca sincer nu cred ca e diferenta mare la un impact intre un logan si un golf 3 ....eu am prieten care a intrat frontal la 80 in stalp cu un logan si culmea nu a avut nimik mai tine si de noroc si de cate zile ai.....referitor la taxa sunt mult prea retardati si nu stiu cum si de unde sa MAI IA BANI ....si vb unui coleg prin porcaria asta de taxa nu fac decat sa le mai bage bulgarilor niste bani in buzunar.........atat a timp cat suntem condusi de cretinoizi nu avem ce face ...decat sa iesim in strada cu toate ca nici macar sub unghie nu o sa ii doara pe ei......
12 dec 2011, 18:17
+1
8 comentarii 10 puncte
Eu mi-as fi inmatriculat masina in Romania, dar un asa numit "Garcea" m-a oprit in trafic pt. control(atunci masina era pe Spania) si nush ce a gasit el in neregula ca a trebuit sa merg la sectie sa-mi spuna ca e ceva in neregula cu franele si trebe sa-mi retina certificatul de inmatriculare si placutele, normal am facut scandal, dar fara nici un rezultat, s-a ajuns la parchet unde s-a dat favorabil pt. mine, iar din momentul ala m-am dus la Suceava sa-mi recupereze certficatul si placutele, dar surpriza: le-au trimis in Spania.S-a dus frate-miu in Spania dupa ele si dupa tot acest timp m-am grabit sa o inmatriculez, dar din pacate erau masini rezervate pana in martie 2011(am vrut sa prind taxa veche-era 700euro) si astfel am ratat-o din cauza acelui politist, si asa am ajuns de am inmatriculat-o pe Bulgaria :( .
12 dec 2011, 18:20
+3
4 comentarii -8 puncte
futelasi in gura de retardatu dreaku DE POLITIST BELIT FARA CREIER!!!!STIU SENTIMENTU FRATEEEEE!imi pare rau pt tine! DE LA TOATA ROMANIA MULTA MULTA M_ _ E PT Politistii care habar nu au ce scrie in Codul Rutier!si mai zic "Politia siguranta si incredere"ce siguranta si incredere frate:))=))!!!srry pt limbaj...da nu mai pot cand aud si vad ce se intampla in jurul meu!!!hai salutare!
12 dec 2011, 22:27
0
88 comentarii -15 puncte
Eu vreau sa platesc 270euro anual pentru un jaguar s type R cu motor v8 nu 1100de euro,plus o inmatriculare uriasa!dece ei pot sa lase impozitul ala low si noi nu,si de unde poate dovedi ca am circulat 90 de zile ??
12 dec 2011, 18:36
-1
88 comentarii -15 puncte
Pai normal dece sratul roman sa bage impozit mic ca sa se cumpere 100 de cayenne uri de 100000 ca 24% sa mearga la stat si cu impozit gen bulgaria . Nu bai impozit 1200euro pentru cel cu 4.8 de pe S ca sa le cumpere din strainatate sau sa inmatriculeze in bulgaria, sa nu faca statul 2.400.000de euro doar pentru ca le-au cumparat in RO sia
12 dec 2011, 18:42
+1
3 comentarii -4 puncte
baieti , dar daca masina este inmatriculata pe firma (din BG) , nu merge sa circul cu ea mai mult de 90 de zile ? , sau nu merge treaba asta..?
12 dec 2011, 18:43
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
laurentiu.ionut18
87 comentarii 59 puncte
Tu reprezinti bmw din pacate, din cauza ta si a celor ca tine bmw are reputatia proasta din ziua de azi. Invata sa scrii corect.
12 dec 2011, 22:25
+4
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Corect!
13 dec 2011, 16:28
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Multe masini de legenda recenta au incaput pe mana semianalfabetilor din pacate. Cum o fi luat asta permisul de conducere? Semneaza cu amprenta degetului oare?
25 dec 2011, 16:43
0
laurentiu.ionut18
87 comentarii 59 puncte
e valabil si pt masinile de spania? masina mea este inmatriculata in spania pe numele lui tata, care este trecut in certificat, eu am o procura tradusa in romana cum ca am dreptul sa circul cu masina. la mine este vre-o problema?
12 dec 2011, 18:53
+1
2 comentarii 1 puncte
esti in aceasi poveste ca noi toti...ai procura deci nu esti proprietar ...90 de zile...
12 dec 2011, 19:22
0
127 comentarii 18 puncte
Saraca tara..plina de prosti: si care conduc si care sunt condusi..in loc sa faca impozitele si taxele mai mici care sa duca la o colectare mai mare, guvernantii nostri se screm sa scoata legi care de care mai nastrusnice si mai strambe..in aceste conditii sunt unii care sunt de acord, pe principiul ca DACA sunt loviti de unii cu nr de Bulgaria si n-au asigurari..nu intelegeti ca NIMENI nu are voie sa-mi ingradeasca (fie si partial) dreptul de a circula? Am trei masini pe Romania, dar nu mi se pare drept ce li se pregateste celor cu numere de Bulgaria..deci daca un cetatean cu nr de Bulgaria este oprit, el este trecut intr-o baza de date..daca se presupune ca tipul iese din tara pentru 90 de zile si in a 91-a este oprit in tara, el este pasibil de amenda si retinerea actelor..De ce?
12 dec 2011, 19:23
0
CT-96-GML
56 comentarii 80 puncte
N-ai inteles cum de altfel au facut-o majoritatea: NIMENI NU-TI INGRADESTE DREPTUL LA LIBERA CIRCULATIE,poti circula oriunde si oricat,cu o conditie : SA FI PROPRIETAR !,iar bulgarului,spaniolul ui,kuweitianului sau mai stiu ce natie o fi,atata vreme cat este trecut in CERTIFICATUL DE INMATRICULARE,deci PROPRIETAR,nimeni si nimic nu o sa-l trimita"acasa". P.S "Saraca tara..plina de prosti: si care conduc si care sunt condusi "..asta cam jigneste pe toata lumea si nu-i corect!
13 dec 2011, 23:51
0
14 comentarii 10 puncte
Asta este o alta antireclama inmatricularilor pe Bulgaria, un alt zvon pe care 4tuning s-a grabit sa-l afiseze contra sumei de aprox. 500 euro. Toata lumea este fericita: site-ul ia banii, statul se mai alege cu cateva taxe de inmatriculare de la fraierii ce nu au ce face cu banii, frustratii ce deja au platit taxa de ro sunt fericiti ca cineva va mai avea aceeasi soarta cu ei. Zvonuri de astea au mai fost si vor mai fi, toate pana acum s-au dovedit nefondate si se vor dovedi asemenea si pe viitor. De cand am intrat in UE tot se incearca in toata mass-media sa se faca antireclama, insa cine a avut/are masina de BG a vazut ca toate au fost nefondate. Atat timp cat vom fi in UE masinile de provenienta UE cu acte in regula nu pot fi interzise, cu atat mai mult cele de Bulgaria, unde taxele sunt acceptabile si nu cred ca risca cineva sa mearga cu acte expirate. Inmatriculati cu incredere, nu luati teapa aruncata iar in presa!!!
12 dec 2011, 19:30
+8
opelastra16
12 comentarii 2 puncte
eu de cand tot se baga articole pe 4TUNING cu legatura directa la masinilie inmatriculate pe BG am tot avut vreo 10 masini cu nr de bulgaria si acum am 2 masini pe bg , atata vreme cat imi platesc taxele , am asigurare si itp , mi se rupe de toata lumea.... sincer.... si nu , nu am masini cu motoare mari , am una cu motor de 1.6 si una de 1.2 , deci nu e vb ca vreau sa trag pe cineva in piept , insa ... ca sa platesc niste taxe aberante .... nu sunt de acord
15 ian 2014, 16:06
0
2 comentarii 1 puncte
chestiunea asta cu bulgari e de 3 ani incoace doar dak de la noi din paralament face o lege noua poate sa faca ceva da pana atunci nu pot face nimic pt k suntem in UE si dak s-ar face ceva ar intra tarile in conflict si dak intrat mai sunt si alte posibilitati iti iei frumos un avocat dai in judecata pt taxa si asa iti inmatriculezi masina mai ieftinache
12 dec 2011, 19:58
+1
43 comentarii 59 puncte
ce oameni ciudosi avem in parlament nu tear lasa imedeat sa bagi benzina di alta tara:))) i ciuda la boc ca nu inmatriculeaza destepti masinile in romania:))) zice acuma boc las ca i fac eu sa nu ma circule cu BG in ro :))
12 dec 2011, 20:11
0
2 comentarii 1 puncte
nu sti k se duceau astia in ungaraia sa ia benzina bulgaria si nu ii lasa sa treaca cu mai mult dak aveau in porbagaj
12 dec 2011, 20:12
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »