Masinile cu numere de Bulgaria vor putea circula in Romania doar 90 de zile! Legislatie Auto 12 Decembrie Masinile cu numere de Bulgaria vor putea circula in Romania doar 90 de zile!
Toate comentariile (280):
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
Doamneeee...ce bine ar face sa curete tara de cazane(pisici si golfuri 3 de cazi din ele ...rupte-n doua) NORMAL ca e taxa mare cand voi ati vrea sa dati 200e pe o masina si eventual nici un ban la taxe,asigurari si impozite...pt voi toti astia cu masini inmatriculate pe insulele "CICKY-CiCKY" va recomand cu caldura MERSUL PE JOS. TA-TAM ...si acum ...sa curga minusurile.
13 dec 2011, 19:27
0
27 comentarii 36 puncte
Ti-am dat eu plus. Ma enerveaza comentariile de genul "Am dat 1500 de euro pe masina iar inmatricularea e 2500. Doar nu oi fi prost sa dau atat". Pai mai bine munceste ma si ia-ti o masina mai buna.
13 dec 2011, 20:19
0
cippy_avr
38 comentarii 29 puncte
Daca am masina imatriculata pe bulgaria, inscrisa pe numele unui bulgar, dar am procura "totala" pe numele meu (adica pot face ce vreau eu cu ea, prin aceasta procura) atunci cum sta treaba? Am sau nu voie sa circul?
13 dec 2011, 19:43
0
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
puteai sa ai si jumatate de procura pe numele tau?
13 dec 2011, 20:22
0
miga
166 comentarii 37 puncte
dute la un politai cu contractul de vanzare cumparare si procura si o sa iti dea o felicitare sub forma de un dosar pe care o sa scrie penal......mama....d e unde veniti ma???tu cand ti ai luat masina nu ai intrebat si tu cum sta treaba cu actele aste de bulgaria??? din moment ce ai procura nu e logic k poti sa faci ce vrei cu masina,dak vrei poti sa intrii si intr-un "smecherit" din asta k 325ci,sau hashu_1985 care sunt asa de smecheriiii......si au niste masini asa de mistooooo cu clima bizonica cred si rad intruna de astia pe bulgaria,ce mi ar place sa faca un accident minor cu un cefos dasta de bulgaria dar cu toate actele aiurea k sa pomeneasca smecherie atunci!sa ma ierte D zeu dar unii chiar merita
16 dec 2011, 03:03
+1
9 comentarii 0 puncte
Sunt si eu un posesor de numere Bg , am un passat din 92 benzina motor de 2000 cm3 benzina , l-am cumparat acum doi ani de zile cu 700 de euro era adus din Germania in acel moment mai detineam un passat identic tot din acel an dar inscris pe Ro . Acest passat adus din Germania l-am cumparat cu gandul pt piese sa il descompletez si sa schimb piesele de pe asta inscris in Ro. Nu vreau sa par exagerat dar masina asta adusa din Germania arata ca noua pe langa ce detineam eu in acel moment, vazand ca merge foarte bine am mers cu ea la Registru Roman sa o imatriculez in Romania pt ca pe talonul de Germania era trecut euro 2 iar taxa era undeva la 4-500 de euro asa am calculat eu dar surpriza masina mea din euro 2 cei de la Registru Roman au catalogato non euro :)) acum ce sa fac ? bani cheltuiti stat la cozi... birocratie multa am auzit si eu de posibilitatea inscrierii masinilor in Bulgaria. Am ajuns si eu cu masina in Bg ca orice roman dezamagit de tara in care traieste si neavand alta solutie incercam si eu ca multi altii sa ma pot folosi de aceasta masina care in Ro taxa de imatriculare non euro era 8000 de euro. Masina merge si in ziua de azi nu am avut nici o problema cu ea, am asigurare am toate taxele platite la in in Bg nu sunt toate masinile de Bg cu asigurari false sau mai stiu eu cum zic unii. De ce sa fiu obligat de legile din Romania ca daca nu am un 6-8000 de euro sa imi cumpar un Logan sa nu am si eu o masina mai decenta si sa imi fac treburile zilnice cu ea ? sau sa merg pe jos ? Am fost si in S.U.A avand posibilitatea sa vad si acolo cum decurge o inspectie tehnica la o masina mai veche si totul a decurs foarte simplu intr-o ora am trecut cu bine de inspectie , voi credeti ca toti americanii au masini foarte scumpe ? doar aici e mentalitatea asta sa ai o masina cat mai scumpa ca altfel te vad oamenii pe strada. Consider ca toti avem dreptul sa avem o masina mai scumpa sau mai ieftina depinde de cat ne permitem sa dam pe ea, dar nu sa fi
13 dec 2011, 20:17
0
9 comentarii 0 puncte
vad ca am srcis prea mult si nu a intrat tot mesajul postat :) Auzi ce comentarii sa muncim mai mult sa ne luam toti masinin mai scumpe pai crezi ca nu ne-am lua ? De masinile romanesti care mai circula pe sosea dacia 1300 care le cad rotile la propriu sau de acele camioane care te gazeaza si in gura daca ai norocul sa te aflii in spatele lor sau de acele autobuze de oras care sunt vai de mama lor, de asemenea masini nu mai critica nimeni nimic nu ? Atat timp cat o masina e in stare tehnica buna si nu pune in pericol viata celor din jur , consider ca avem dreptul sa detinem o masina de genul acesta nu sa mergem pe jos sau sa ne giram casa sau mai stiu eu ce pentru un credit sa ne cumparam un Logan. Toti cu masini de Bg suntem niste "cefe late" sau mai stiu eu cum :)) ce ***** ... masini scumpe Bmw, Audi etc. din 2005 am vazut inmatriculate pe Bg toti sunt niste mafioti sau cocalari nu ? Dar de ce sa platesc dublu de ce ? Traim cumva in alta tara unde totul e lapte si miere ? traim intr-o tara de tot rahatul si unora vad ca le place si accepta acest stil de viata degradant si umilitor. Le fac o invitatie celor care sunt impotriva masinilor de Bg sa faca o vizita pana la Ruse sa vada si ei ca suntem ultimii ne-au intrecut si bulgarii la orice capitol vreti, nu vezi acolo birocratie etc ca la noi, va rog sa va abtineti de la genul asta de comentarii , avem si noi dreptul la o masina in tara asta asta . merci.
13 dec 2011, 20:37
-1
suru000
3 comentarii 0 puncte
nu va stresati cineva abereaza din nou.este imposibil sa se intample asa.cineva are interes sa nu se mai inmatriculeze masini in bulgaria/....( cineva de la conducerea tarii. nu stiu exact cine dar banuim cu totii...tariceanu si altii) eu am o masina cu numere ro dar daca as fii nevoit maine mi-as inmatricula o masina in bg. asa ca spor la inmatriculat bolizi in bg
13 dec 2011, 21:19
0
4 comentarii 2 puncte
nu vreau sa fiu tigan, si nici nu vreau sa ma laud dar am avut mai f multe msini si chiar noi si mai multe marci iar acu am logan dar aia ca domne ,,logan'' e un fel de nu stiu cum sa ii spun cand tu conduci o toroapa de 1000 E inscrisa la bulgari orice marca ar fi ea, nu se compara cu loganul,te lasa in drum
13 dec 2011, 21:34
0
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
Ai dreptate,masina noua e masina noua...sansele sa te lase in drum sunt mult mai mici,dar Loganul totusi e o conserva ambulanta...ai vazut ca 14% din loganurile cu peste 60.000km pica TUV-ul la nemtzi...oare de ce??? de "bine"ce-s facute ,iar in gama de masini nemtesti premium Mercedes,Bmw,Audi numai 4% din masinile cu vechime peste 10 ani pica verificarea tehnica...asta spune cam multe, si aici nu vorbim de masini de 1000e,vorbim de logan care nou costa 7-8000e poate si mai mult, bani la care iti iei o masina premium de prin 2004-2005 care nu-i cu mult mai scumpa la intretinere si care din toate punctele de vedere e mai fiabila,mai aspectuasa si mai sigura.Iar legat de bulgari, cred ca niciodata n-or sa renunte sa inscrie masini cu proprietari din alte tari...e foamea ca-n corea pe ei, la bulgari si-a spart foamea capu' ...doar daca statul roman da o lege in care sa nu mai poti circula cu procura mai mult de un nr X de zile din momentul in care esti luat in evidenta.
14 dec 2011, 00:39
+1
miga
166 comentarii 37 puncte
PT VALIIIY!!!.ma frate tu intr-un fel ai dreptate!dar dak masina aia de 1000e este ingrijita iti zic eu ca nu are cum sa te lase in drum. iar fraza cu "dar am avut f multe msini si chiar noi si mai multe marci iar acu am logan" spunei-o lu fitu poate el te v-a crede. NU AI CUM SA ALEGI ALTE MASINI PRECUM> OPEL,FORD,VW,BMW,AUD I SAU MERCEDES,,,,DUPA CE AI MERS CU VREUNA DIN ASTEA ORICE MODEL REPET NU AI CUM!decat dak nu esti sanatos. asa k lasa minciuna K INAINTE AI AVUT O 1310 SI DUPA TI AI LUAT UN LOGANPRESUPUN K IN LIEASING SI ACUM TE CREZI REGELE SOSELELOR IN MASINA TA ROMANEASCA NOUA.... gandeste-te k majoritatea toroapelor de 1000e sunt net peste masina ta la toate capitolele.Iar dak te sui in toroapa mea de 2500 de euro pe bg te cam pierzi in comenzi tu invatat cu robinetii aia de logan si volanul ala tip plosca
16 dec 2011, 02:34
0
4 comentarii 2 puncte
mai fratiilor nu vreau sa par un nesimtit dar nu poate toata lumea sa detina o masina de exemplu;ai salar 1800 ron cat cheltui pe combustibil pe luna?cat cheltui pe taxele masini anual?cat cheltui pe luna pe mancare?cat cheltui pe luna pe distractie?cat cheltui pe luna pe haine?cat cheltui cu intretinerea casei,facturi de la furnizorii de.................. ?tu cu ce mai ramai?in primul rand la cumpararea unei masini trebuie sa te gandesti ca intretinerea ei se face in service nu in spatele blocului cu un ciocan si o cheie franceza si o bucata de sarma,noi romani toti vrem sa fim patroni sa nu platim taxe,sa avem viile cu piscina,masina scumpa si toate pe bani putini,tata esti roman inmatriculeaza-ti masina in romania,nu iti permiti ia-ti bicicleta nu platesti taxe.puneti-va fiecare uni in locul altora sa vedeti rezultatu sa stai cu masina indoita in curte ca nu iti poti recupera paguba de la asigurari din bulgaria,noi suntem saraci si nu prea avem ce manca dar vrem masini de firma,haine de firma,vile si goi in buzunare ca nu avem cu ce sa le intretinem.astept comm.
13 dec 2011, 23:45
+1
9 comentarii 0 puncte
Pai chiar de asta daca am un salar mic nu inseamna ca nu am voie sa am o masinuta , ce comentarii poti asteapta SARPEe ? iti urez sa dai la pedale toata viata sau cine mai gandeste asa sa isi faca si un partid , poate atunci reusiti sa schimbati aceasta lege. Platesc destule alte impozite si taxe catre acest stat, dar sa vii sa zici asemenea fraze arata felul in care vezi problema si ma minunez ca sunt multi care gandesc asa.
14 dec 2011, 00:49
0
cml'ik
1 comentarii 0 puncte
frate toti astia care ati pus coment aici nici eu nu sunt de acord cu masinile pe bulgaria si nici in alta tara si as vrea sa se faca ceva in primul rand astea tot in tara polueaza in al doilea rand chiar daca uni platesc taxe aici in romania vreau sa stiu se face ceva in potriva poluarii? nu cred ca sa luat vreo masura ...sau poate a pus careva vreun filtru sa ne protejeje..... si parerea mea daca tot vor sa faca ceva sa faca taxa ca la bulgari k masinile astea tot aici polueaza si sa faca rarul mai aspru k adevarat prea multe rable care nu au nici o singurantza app rusine celor care au asa ceva si nu ne respecta pe ceilalti rusine celor din stat care ne conduc si care nu au cap.......o tara de tot rahatul
14 dec 2011, 00:52
0
6 comentarii 3 puncte
raulxx fa-ti recarosare la passat...adica pui motorul de pe a ta de ro pe cea de DE sau de BG, pe ce e ea acum...dupa care mergi la rar....e o alergatura dar cu vreo 500e ti-o faci de romania
14 dec 2011, 01:14
0
miga
166 comentarii 37 puncte
data trecuta cand s a dat zvonul k se va termina cu inmatricularile pe bulgaria a fugit lumea repede cu masinile la targ sa le vanda. s a dat vw passat din "99 pe 800 de euro ,corsa din 97 pe 200 de euro si etc,etc.indivizii astia l-au votat pe base,tot indivizii astia au tacut din gura si nu au iesit in strada atunci cand li s-a taiat 25% din salarii,tot indivizii astia iau si da spaga,din cauza prostiei nu merge tara asta fratilor,si mi e teama k sunt multii k ei. o intrebare pt.4tuning.de unde ati luoat voi articolul asta k la tv nu s a auzit nimic,si dak nici aia nu sunt dornici de stiri pe tema asta........!? p.s chiar dak ar fi sa dea legea asta,iti faci rezidenta sau o inmatriculezi pe firma si te doare undeva,nu mai fiti ma fraieri. hai incepeti cu minusurile!
14 dec 2011, 02:01
0
2 comentarii -1 puncte
lasati ma sa dea lege ca tot BG ne scapa pt o suma modica de 50 e faci rezidenta la BG shi te doate in p... nu stiu prea multe cum se face dar cel mai bine consulti un tipm care se ocupa cu inmatriculari BG . la inceput ma bucuram si eu de lege dar acum a venit timpul sa schimb mashina shi posibilitate de una pe RO nu am avut shi am apelat la BG shi am loat mashina buna
14 dec 2011, 08:49
0
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
degeaba va consolati voi cu ideea ca orice ar fi n-are ce sa va faca...e suficient sa va opreasca tot timpul in trafic,si la prima oprire fara rovigneta daca ti-a saltat talonul...te-ai pishat pe ea de masina si tot asa si pt orice greseala cum zicea si alt coleg mai sus sa-ti caute nod in papura cand te vede cu masina de BG si sa-ti ia permisul...ia sa vedeti ce va bagati p__a in ele de masini pe BG.
14 dec 2011, 09:23
0
miga
166 comentarii 37 puncte
asa ziceam si eu cand aveam masina pe ro. de 3 ani de cand am masina pe bg m-a oprit de 3-4 ori politia,asa k nu mai fa tu pe intresantul si vorbii din auzite ca habar nu ai despre ce vb! bineinteles k dak ai un junghi de masina care are 5 culori de vopsea pe ea,si mai arati si dubios normal k te opreste,politia se mai uita si la om,asta e valabil si pt cei cu jafuri de romania.iar dak lu garcea nu ii place fata ta poti tu sa ai si veyron inmatriculat la senat k tot k el e.crede-ma!
16 dec 2011, 02:16
0
11 comentarii 2 puncte
Acum sa fim realisti , decat sa iti iei o rabla de masina care este veche de 15 ani , de aceeasi bani iti poti lua o masina euro 3 din 2000 incoace , unde taxa de inmatriculare poate fi intre 300-500 de euro ( eu zic ca aceasta suma este super acceptabila ) . Dar nu , cocalarul roman trebuie sa aiba mertzan sau bmweu` din 95 ca are motor de 2500 si trebuie sa fie smecher , cand de aceeasi bani sunt de 10ori mai multe masini normale , de oras , si cu motoare super ok unde taxa e infim de mica . Cum spune si articolul , `..... nr. acc .autoturisme inmatriculate in Bulgaria a crescut de 15 ori, de la 204 in 2006 la 3.255 in 2010 . ` , asta datorandu-se cocalarilor si oamenilor de mana a 2-oa care isi cumpara masini de raman cu volanul in mana , de am ajuns ghena de gunoi a Europei . Daca vrei sa fi smecher scoate banu si ia-ti masina noua , nu rabla inmatriculata pe Bulgaria ca nu ai bani de carburant si taxa . Acum de exemplu , toti se plang ca nu are statul bani ( chit ca fura de rupe dar na ) , acum ganditi-va ca multi in ziua de azi fac contrabanda cu tigari , lucreaza la negru , dau bani altor tari de pomana , fac un prejudiciu de miliarde in economia tarii , nu aduc nici o contributie , SI APOI SE PLANG CA LI SE TAIE SALARIILE SI PENSIILE avand in vedere cat prejudiciu aduc tarii ! Nu sunt PRO guvernul , dimpotriva il urasc si il detest din toata inima , dar cand te plangi de un lucru fa-o intr-un mod realist . Acum revenind la topic , am vazut si X6 , seria 5 , A8 , toate masini fabricate de 1-2 ani , inmatriculate pe BG , de unde se auzeau manele maxim pe strada . Adica cat de cocalar si prost sa fi sa iti iei X6 si sa nu ai cateva sute de euro pt inmatriculare . Doar in tara noastra de dobitoci si prosti poti vedea asa ceva . Si oricum cei cu numere de BG pe strada conduc ca un ***** , sa fim realisti .
14 dec 2011, 09:41
0
4 comentarii 5 puncte
In primul rand nu cred ca daca cineva isi ia masina din bulgaria e cocalar sau altceva.. e normal frate din moment ce e mai ieftin tot acolo! si nu e neaparat sa fie rabla.. aici ma jignesti pe mine .. si pe multi detinatori ai acestor masini ! Adica daca iti iei o pisicuta de aici nu e rabla.. si din bulgaria e rabla ? hai sa fim seriosi.. plus ca sunt multi care isi iau din germania spania etc si le inmatriculeaza in BG.. dc sa dau 2500 euro pe taza aici cand pot da de 5 ori mai putin in bg ? e logic ma ! si astia in loc sa dea niste legi sa fie bine pentru toata lumea.. si anume sa scada taxa ca sa poata inmatricula orice om de rand masina in tara lui .. ei ce fac? cauta nod in papura masinilor inmatriculate in BG.. rusine sa va fie.. oricum sunt increzator ca n.or sa faca nimic ! cea mai simpla solutie era diminuarea taxei iar atunci nu mai aveam nevoie de placutele de inmatriculare ale bulgarilor..
14 dec 2011, 11:43
+1
5 comentarii 3 puncte
acuma trebuie da ii fortam sa dea taxa jos daca vor sa ramana aceasta lege si daca nici asa nu vor .. sa incepem o revolutie deja au ajuns prea departe
14 dec 2011, 12:09
0
4 comentarii 2 puncte
Putine dintre persoanele care si-au spus parerea pe aici sunt constienti de realitatiile vietii de zi cu zi restul toti viseaza la un trai mai bun si le umple buzunarele statiilor de benzina si ei fac foamea,de aia se scumpeste pe zi ce trece combustibilul,cine stie legea economiei de piata stie despre ce vorbesc,de aia sunt aglomeratiile mari in orase,prea multe masini.O sa revin cu mai multe detalii
14 dec 2011, 12:40
0
1 comentarii 0 puncte
Ca de obicei in aceasta minunata tara, nimic nu e bine daca nu le convine parlamentarilor si celor care detin puterea.O sa mai puna de acum incolo inca 100 de legi (ilegale).As fi curios ce se intampla cu celelalte masini ca sunt mii de masini pe:Anglia,Franta,Ita lia,Spania... etc aceeasi lege si pentru acele masini? Sau doar pe cele inmatriculate pe Bulgaria? Sincer nu ii mai intelegi pe astia care ne conduc!
14 dec 2011, 13:01
0
9 comentarii 0 puncte
Conduc masina de Bg de 2 ani de zile , am fost oprit de ceva ori dar de majoritatea opririlor eu eram vinovat, mai calcam prea tare pe acceleratie :) o singura data tin minte ca era un filtru mi-a cerut actele iar agentul de circulatie ma intrebat daca masina este a mea , pe talon masina este trecuta pe numele unei firme de Bg, am fost putin irirtat si nu am putut sa tac din gura si i=am zis cum poate sa ma intrebe asa ceva , ca intre cele doua acte ce le avea adica talonul masini si numele meu de buletin nu coincide numele, i-am zis ca sunt angajat la acea firma si daca vrea ii arat imputernicirea dar a zis ca nu e nevoie. Asta a fost singurul incident care pot sa zic ca m-am simtit oarecum deranjat sau sa cred ca politia ar avea ceva cu numerele de Bg Trebuie sa recunosc ca in ultimii ani comportamentul agentilor de circulatie este mult mai bun decat ce cunosteam eu din anii precedenti. Doar asa din vedere am vazut agenti de politie care detin masini inmatriculate in Bg. Acesti cetateni care lucreaza in politie cum trebuia sa ii etichetez ? "cocalari cu casheta " mda.... sa nu credeti ca sunt de partea politiei sau mai stiu eu ce dar asta e adevarul, unele lucruri se mai schimba.
14 dec 2011, 16:25
0
11 comentarii 18 puncte
Umpleti tara de Logan ca e bine.Orice jaf pe Bulgaria e mai bun decit junghiurile imatriculate in tara chiar nu se vede?Jos taxa
14 dec 2011, 19:12
+1
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Te-ai cam ***** in izmene cu replica asta. Nustiu cat de conforma e o masina inmatriculata intr-o tara unde ITP se obtine pur si simplu trecand granita fara masina doar cu actele ei in buzunar. Si-n plus vezi cat de convenabil iti va fi daca ti se fura placutele de inmatriculare bulgaresti in Romania. Intereseaza-te ce implica obtinerea altora in Bulgaria.
25 dec 2011, 16:20
0
11 comentarii 18 puncte
cipri_dani ai dreptate
14 dec 2011, 19:20
0
4 comentarii 2 puncte
Fratiilor singura metoda ca sa schimbam ceva in tara asta este sa-i dam jos pe cei de la conducere sa ne adunam toata tara si sa facem rascoala poate asa s-or invata minte si urmatori guvernanti si de frica probabil ar face ceva pentru tara asta dar nu e o metoda cand dam de greu sa fugim la vecini pentru ca pe iei ii facem cu bani iar noi ramanem cu experienta si alte taxe in plus pentru ca bani pierduti de undeva trebuie recuperati,nu sunt de acord cu loganurile romanesti am condus cateva si sunt jalnice,uni din noi probabil suntem prea mici ca sa intelegem interesele unora care imping spaga si astepta sa-si recupereze bani din taxele noastre ,legile care le scot in masura sunt cam 70%legale dar in privinta calculelor sunt cam nelegale aici fenteaza statul pe prost si cum nu prea cunoastem legislatia ne fac din vorba si televizor si platim ca fraieri ,fiecare lege are o portita cine stie se descurca plateste putin cine nu da grosu,stiti ca sunt legi pe baza unei cereri pentru a plati impozitul la stat primesti reducere 50% pana la sfarsitul anului?cine nu stie se duce si plateste integral ca la noi la finante nu vreau sa te ajute numai daca ai cunostinte,mi-ar parea bine sa cada taxa de poluare pentru ca am si eu de recuperat multi bani de la stat,in final nu este o solutie sa-i facem pe alti cu bani si noi fara,si cu politia nu te joci in privinta legi inmatriculari masinilor in afara si sa circuli la noi,ori creste considerabil spaga ori ramai fara hartiile masini.Traim in Romania si sta ne ocupa tot timpu
14 dec 2011, 20:56
0
miga
166 comentarii 37 puncte
am citit majoritatea comentariilor si am observat ca nici 10% din cei ce au postat aici nu au habar pe ce lume traiesc!unii scriu ca daca ai masina masina pe bulgaria esti cocalar.....deci eu sunt un cocalar,,,,altul ca toti cei cu masini pe pulgaria conduc k niste rahati....deci sunt si un rahat....altul k toate masinile pe bulgaria sunt niste jafuri,,,,deci toti care au masina pe bg,inclusiv eu,suntem niste cocalari care conduc prost si au un jaf de masina. Da...asta e tara in care traim,astia sunt oamenii autoctoni,asta e mentalitatatea,de aceea am ajuns in stadiul asta. am si eu cateva intrebari dak imi permit cei in cauza. ce studii au?eu amterminat a 2 a fac anul asta ce masina conduc cumva toti aveti masina mai noua de 5 ani? cei care comenteaza despre ale sofatului sunt curios cam de cand au carnet si cam cate masini au condus la viata lor.eu unul am permis din 2003 si pot spune k am avut cateva masinute,mai bune mai proaste,dar am avut.{inmatriculate pe rom bineinteles spre bucuria lor} cei care ati platit taxe exorbitante pt a va inmatricula masina pe romanica,chiar nu va pare rau de miile ale de euro aruncate pe o bucatica de hartie pe care scrie "gogu" si un nr care nu e cu nimic mai special fata de orice altul din lumea asta? eu cu bani cu de taxa am fost in concediu in grecia si mi-am renovat o camera din apartament. eu unul ma consider un om adaptat la conditiile de trai din ziua de azi,pe toti ceilalti ii consider niste nerealisti si niste neadaptati,ei poate se considera patrioti.... p.s imi cer scuze inca o data k nu am avut bani k sa imi iau o masina noua
15 dec 2011, 17:55
+3
opelastra16
12 comentarii 2 puncte
EU sunt COCALAR , am masina OPEL 1.6 pe BG , deci ce sa fac sa pot merge cu ea? Care e afza pana la urma? cum se aplica legea, care lege , cand unde si de ce ca eu nu sunt lamurit? Adica de la 01-01-2012 nu mai ies cu ea din parcare???
28 dec 2011, 20:01
0
1 comentarii 1 puncte
nu stiti decat sa vorbiti despre cei cu pisicute cu motoare de 2.5l ,nu ctiti decat sai criticati poate k va este necaz atunci cand in trafic va face unu cu un bmw din 94 iar voi aveti masini de lux sau mai stiu eu ce .nu stiti decat sai injurati si sai jicniti dar eu unul ma gandesc k daca ai o masinuta cu un motor de 2,5 l trebuie sa detii si ceva banuti k nu stiu cati isi permit sa mearga cu ele si sa faca ceea ce face un bmw 2,5l.voi astia cu nr de romania nu stiti desct sa mergeti la peco s aalimentati de 30 lei si s arulati cu 30 km/h (chipurile senzatie majora)dar nu va permiteti sa faceti ceea ce fac altii .asa k vas ruga sa numai ii atjocuriti pe cei cu nr de BG.sa traiasca bulgaria k nea dat sansa sa ne implinim visele si sa ne putem bucura de unele lucruri kre la noi in tara nu se paote .si inca ceva in romania sa detii un bmw de 2,5 l te cotsa o avere(asigurare,fina nciar si alte cacturi ).respect pt cei ce au masini de bg si pt cei ce au motoare de peste 2,5l-3l........
15 dec 2011, 19:54
+1
11 comentarii 2 puncte
Respect pentru ce ?
16 dec 2011, 10:57
0
5 comentarii 1 puncte
salutare nu inteleg de ce va tot luati de pisicute am avut si eu una din 94 si nu se compara cu loganul din niciun punct de vedere(dotari,sigura nta cum se conduce si cum merge) pana la urma nu conteaza unde e inscrisa masina ca daca conduci prost si nu esti atent poti sa faci accident.....si nici cu asigurarile pe ro nu faci nimik am avut acu cativa ani un golf 4 gti frumos rau si a intrat unu in mine cu un LOGAN cacamas pe el de il tot laudati m a facut varza dauna totala si am primit dupa vreo 4 luni de la nea asirom 3800e si eu am dat pe masina cu tot cu inscris in ro 9000e deci nu va mai excitati atata cu asigurarile din bg,uk etc ca sigur e mai buna ca cea din romanica de kk a noastra asa ca masina e cea mai proasta investitie eu de doi ani ma dau cu masini cu volan pe dreapta de mai intra unu in mine pierd 1000-1500e max ... ce nu mai inteleg eu sa luam un a6 1.9tdi si unul 2.5 tdi an 2000 la cel de 1.9 asig pe an e vreo 3mil iar la cel de 2.5 e vreo 9mil sau si mai mult ce difera la ele 40-50 cp in rest e aceasi masina sa nu mai zic de impozit la 1.9 e 2mil iar 2.5 e 9mil deci CINE NU ARE CE FACE CU BANII SA I DEA LA STATU ROMAN ca atat mai stiu sa faca astia sa i a pielea de pe noi iar ceilalti care tineti la banii vostri mergeti fratilor la bg ca e mai bine cu bani in buzunar.... BAFTAAAAAAAAAAAAAAA
16 dec 2011, 19:39
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »