interesant interiorul, dar totusi .....nici la limuzina nu se poate piele ? doh....macar sa fie ceva mai aparte iar jantele ....sa nu fi fost cele originale de Duster.
Ps:Ca limuzina nu arata rau dar nu e nimic altceva decat un Duster cu 1.5m mai lung, cu cate-va Hi-tech-curi pt Birou mobil. As fi vrut mai multe detalii despre motor sa vedem in ce consta acel "mult mai usor".
Edit: La poza Duster-ului cu spatele , ce observam la portiera-spate sus ? aceeasi problema , portierele nu se inchid ...chiar asa etans.
"B13" : putem spune ca avansam si noi putin in lumea moderna , dar cu pasi foarte marunti, oricum ar fi macar au avut tendinta pt ceva aparte , Bravo lor!
15 dec 2011, 10:00
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
pe bune !? cum sa nu critici asa ceva ?? ce e cu jegu' asta de masina, daca asa arata un proiect la care au luat parte "23 de masteranzi timp de 4 luni de la Ingineria Proiectelor Auto".. probabil ca 22 au luat parte doar cu semnatura si doar unu a lucrat pe bune la "proiect".. voi primi multe minusuri, dar sincer nu ma intereseaza.. proiect de *****, idiotii astia au lungit masina, au pus 4 scaune la misto, 2 noptiere intre ele si gata au pretentii ca au facut cine stie ce limuzina.. ma repet.. daca asa arata un proiect oficial facut de firma Renault la care au lucrat 23 de "masteranzi" in anul 2011 respectiv 2012.. atunci nu mai am nimic de spus, mai ales ca o sa se minuneze cohortele de giboni la jegu asta de proiect..
eu stiu proiectul aproape de la inceput. avand in vedere bugetul, credeti-ma pe cuvant ca arata bine. si mai este acea vorba: exercitiul este mama invataturii.
15 dec 2011, 11:05
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
jante pe 20 inch cu motorul de 1.6, nu-i asa? mult mai ganditi unii dintre voi...desigur trebuiau sa fie cromate , eventual cu spinnere....a ...si sa nu uitam ca lipsesc zarurile din blana roz agatate de oglinda...pai se poate dom'le?...las-o naibi de limuzina, fara zaruri e de tot kk-tul
limuzina inseamna spatiu si comfort sporit, duster-ul din imaginile are spatiu si comfort, dar cel din urma parca nu e chiar asa de sporit pt ca lipsesc multe "detalii" e cam gol interiorul pt o limuzina. birou mobil poate fi numit, dar limuzina nu stiu exact daca se incadreaza, nu sunt inginer de calitate dar parerea mea e ca mai are de adaugat cate ceva.
per total nu e rea deloc, exista un inceput in toate.
Acum am observat ca Renault a facuto de fapt...Atunci e extrem de dezamagitor.Am crezut ca a fost ceva tuning shop,dar ca si profesionali,putea sa faca masina mai frumoasa nu doar scaune de fata intoarse in spate.
Si luminile din exteriorul masinii zici ca sunt lumini de la ceva magazin din mall.
termenul de limuzina folosit in articol e eronat....in fapt se si specifica ulterior ca este birou mobil....si pentru ce s-a vrut este foarte ok....se pastreaza caracterul utilitar al marcii...pentru piele exista alte marci auto
Aici nu e confortu e un duster simplu lungit , olimuzina se face altfel cu calitate , nu orice marca poate face asa ceva , si daca face iese ca esecul asta de masina , unde vezi luxul ? Eu nu-l vad , pentru ca nici nu este , o masian ESUATA
ea e cam uratica de felul si asa stock, daca o lungesti se intinde si uratenia. important ca este ieftina si se vinde, uneori chiar te poti intinde la ea.
:)
totusi unde ati vazut voi birou de lux? ca a pus scaune de dacia? si 2 3 lucruri care sunt ceva mai scumpe... mda. ok stiu ca bugetul nu este pt cea ce ne dorim noi insa... totusi nu se poate numi "birou de lux".
iar prostia aia gen r8 (gri)... care are tigla dacia ce rol joaca?
daca nu avea prostia aia si avea cel putin alte jante era superba. insa si asa este ok. insa fara prostia aia.
in caz ca nu stiai eu conduc wrx sti. si pt mine acela nu este birou de lux. si am zis ca inteleg ca e vorba de buget dar totusi nici chiar lux. in rest e faina masina mai ales culoarea dar inafara de chestia aia gri.
cu masina aia trebuia sa se inceapa de fapt....cu siguranta ar inlocuii multe modele consacrate pe drumurile montane, in santiere si in general oriunde este nevoie de raport cost/beneficii cat mai bun...si capacitatea de a fi cal de povara...
Nu vad deloc rostul celor care comenteaza fara macar a citi articolul. Scrie mai sus ca masina este dezvoltata de un grup de studenti,nicidecum de cei de la Renault,iar bugetul pentru acest proiect a fost unul restrans. Voi nu stit de unde sa gasiti banii pentru un Duster si incepeti aici sa comentati despre lipsa de piele si despre motorul 1,6. Sunteti penibili...nu a spus nimeni ca se vrea a fi o limuzina de lux sau mai stiu eu ce;este un birou mobil. Chiar as vrea sa vad cati dintre voi aveti aceste conditii intr-un birou,sau macar sa aveti un birou in care sa mergeti la lucru. Incercati sa cititi cu putin mai multa atentie. Macar atat.
doamne cum sa fie ma de forma? oO crezi ca pasagerii se urca in masina pe fata (cabina- care oricum e separata cu un panou de restul interiorului)
Dar hai sa nu fiu rautacios banuiesc ca nu esti singurul care a fost derutat de fotografia de la interior... sa te luminez...imagineaza -ti ca cele 2 scaune care le vezi tu sunt plasate spate in spate cu scaunul soferului care se afla dupa panoul despartitor, deci fotografia este facuta de undeva din fostul portbagaj .
Bafta
asa e bro, greseala mea... imi imaginam ca scaunele alea sunt in spate si fiind in dreptul plexiglass-ului ala parea automat din exterior ca sunt in dreptul usilor
Sincer apreciez efortul dar ii foarte foarte urata nu inteleg de ce vor sa faca din dacii mai mult decat ii. Si in plus cine ar cumpara o limuzina fara un coltzar sau cel putzin o bancheta 2 SCAUNE serios ii dezgustator sa nu vorbim de exterior poate intro zi o sa le vina mintea la romani si inloc de un proiect stupid care niciodata nu o sal scoata pe piata sa puna capul la treaba si sa se axeze mai mult pe siguranta aspect si confort
hai ba frate, nici la limuzina nu baga si ei niste scaune mai confortabile? scaune de logan pentru locurile din spate=))=))=)) si chiar nu am nimic cu dacia, credetima, macar daca ar fi fost aceeasi culoare cu restul interiorului.