da am comparat un mercedes de xxx mii de euro cu un focus de -x mii de euro, dar in conditiile unui crash frontal la 200 km/h..lucru care se poate deduce din ce am scris(pentru multi la o a doua citire)..
-Fordul ala care a fost testat de cei de la Fifth Gear era prima generatie,sistemele de siguranta,structura nu erau foarte dezvoltate
-200 km/h e posibil,masina este distrusa in totalitate,impactul nu a avut doar intr-un singur loc,ci pe intreaga masina
-S-ul este o masina mare+sisteme de siguranta noi
Viteza este posibila,cine are S65 nu merge la consum sau cu 80km/h(
Fac referire la cei cu motoare peste 400 cp,ca daca nu esti atent cu acceleratia,ajungi la 150 km/h in cateva secunde,nu ca este penibil.
Rusi si asa nu au multa minte,iar cand mai au si 1-2 sticle de vodka la bord,nu mai au deloc.
de ce credeti voi ca toate masinile sunt supuse unui crash test(euro ncap) la aceeasi viteza.. si de ce oare au rezultate foarte asemanatoare(*****), indiferent ca-i focus sau mercedes 'ultima generatie?!?
hahahahah, senzatie majora, cu 20 la ora....... da........posibil o fi avut 200 cand a inceput sa derapeze, iar impactul din cate se vede nu a fost deloc frontal........am avut un prietn ce a intrat cu un mercedesc C 200 CDI intr-un zid imens, cu vreo 180kmh , masina arata aproape ca focusul de la fifth gear, si el a murit pe loc bineinteles........
@Raidaru
Poate cum spui tu da ,dar in momentul impactului e imposibil sa fi avut 200 si sa fi scapat.
E unu mai sus care a spus ca impactul a fost absorbit de toata suprafata masinii ,adica a lovit betonul cu portbagajul si partea din fata in acelasi timp ...adica sfideaza logica.
Daca a sarit de pe pod la 20 de km/h sau mile pe ora?Ce legatura are marca si cum arata dupa accident ?
Eu nu te intreb daca ai gandit pentru ca stiu sigur ca nu.
amice, de ce vorbim despre un pod aici?daca e sa o luam asa si eu pot zice ca avea 5 km/h si ca a cazut intr-o prapastie!e ok asa?are legatura marca, fii sigur ca are!
Vorbim despre un articol in plin de chestii aiurea.La 200 de km pe ora mori indiferent in ce te afli .Cand opresti corpul uman brusc se rup conexiunile in creier ,plamanii si inima se fac salata.Nu are nici o legatura masina (indiferent de marca si model) la viteza aia.Cel mai probabil cel ce a scris aia ori a inteles viteza gresit ori a luat cliseul cu "acul vitezometrului s-a oprit la x km/s" .Sunt accidente in care acul se opreste la ZERO km/h si motorul sare la 500m ...adica stand pe loc dupa mintea unora.
Sau "sunt urme de franare lungi de X metri dar accidentul a avut loc la 200kmh" ...sa inteleg ca ala mergea cu viteza sunetului pe sosea ,a franat si in momentul impactului avea 200.
Nici in accidentele din formula 1 nu se supravietuieste la 200km/h.Accidentele in care se scapa viteza este mult mai mica deoarece majoritatea franeaza ...cei ce nu franeaza mor pentru ca legile fizicii nu tin cont ca materialul e detinut de Ferrari sau mercedes.
dar nu s-a oprit brusc corpul uman...adica nu ii ca si cum masina s-a lovit de un zid si s-a oprit brusc..masina s-a rostogoloit(din cate scrie mai sus)+ ca tu n-ai de unde sa stii viteza(nici eu, insa dupa cum arata masina, tind sa cred ca a fost viteza mare)
amtct, in italia un baiat cu prietena sa mergeau pe autostrada cu un pagani zonda cu 320 kmh la ora cand s-au izbit de parapet si nu au patit nimic... numai mici zgarieturi, nici aici nu exista ``deccelerare`` daca tot o luam asa
Norocul lor a fost ca nu s-a ciocnit frontal cu ceva dur.A fost rasturnare ,deci impact mult diminuat si apoi airbagurile si-au facut datoria.Viteza avea sigur peste 120-130,.se vede dupa daunele produse.
daca derapeaza si apoi rotile se opresc intr o bordura sau groapa ceva masina se rastoarna 100% si la 50km/h.sau daca masina intra in derapas pe carosabil alunecos si apoi pe unul uscat la fel se intampla...
ionutci ala cu focusu era accident frontal, asta s-a dat peste cap de cateva ori, deci impactul a fost amortizat mult, mie mi se pare foarte credibil nu stiu ce vedeti voi ciudat? daca zicea ca a facut chestia asta cu loganu nu il credeam nici eu, dar e s-klasse da-l ****.
eu am mai vazut la stiri acu vreo 2 3 ani un a6 care a intrat frontal intr-o alta masina acul oprinduse la 270 kmh, ghici ce? doar soferul a avut o mana fracturata, restul pasagerilor din a6 erau intregi. de ce nu ar fi real?
pentru ca la orice impact mai dur, sau mai ales frontal...la fel cum sari tu prin masina, la fel sar si acele indicatoare in bord...asa ca nu e relevant unde s-a blocat acul;)
cititi de doua ori un lucru inainte de a trage concluzii aiurea... am facut o comparatie intre cele doua masini la impact frontal..iar ce povestesti tu despre impact cu acul la 270 km/h din vre-o eroare, tind sa cred, dar impact efectiv la 270 km/h, daca mai citesti o data nici tu nu crezi..in conditiile in care spui ca pasagerii erau intregi , adica vii, nu intregi si atat...=))
cica saracu' mercedes,e un fier fratilor,oamenii cu bani isi cumpara masini scumpe sau suvuri pentru a supravietui in cazul unui impact.Banii ii faci insa viata nu!
si tu daca ai avea un s class nu te'ai mai gandi la fier ...
Dupa natura impactului si a "sifonarii" masinii individul avea undeva intre 150-200 km/h SIGUR! A scapat din cauza faptului ca nu a lovit ceva dur frontal si a intrat in derapaj si sa rostogolit probabil pana a ajuns in acel gard al reprezentantei Lada!Degeaba ne miram cum a scapat ...Unii au scapat si din Dacii pe autostrada rostogolindu-se la 140 la ora !Multi scapa din astfel de accidente deoarece masina nu se loveste de un obiect foarte dur !In cazul de fata e logic ca ala a scapat cu viata! S-class AMG de ultima generatie ...la ce va asteptati !?Oricum zic eu ca la violenta cu care sa rostogolit masina la un impact frontal nu scapa cu viata!
ai dreptate,multi scapa cu viata din accidente foarte grave,acum tine si de sansa...si acel tip cu zonda care a facut accident tot la viteza mare a scapat dupa ce masina s'a facut bucati.
Se vede ca nu era masina pt el.Am si eu un sl 63 amg si stiu ce putere are nu e asa usor sa o tii.Poate a fost si ne atentia lui.Daca era gheata pe jos nu trebuia sa traga de ea la 200 km/h
hai ca m-am aprins , da-mi si mie poze cu tine si cu masina sau un facebook ceva ca sa vad SL-u ala de 150 de mii de euro al unui moldovean care nu stie sa scrie in limba romana ...
Asta cred ca a facut test-crash-ul la mercedes :). Cu aceasta cauza nobila poate ii da altu. o sa-i propuna sa stea in fata trenului sa-l ia din lateral. Iar apare articol ca a scapat viu din calea trenului care rula cu 305432 mii de km/h
"pasagerii aflati la bord au coborat din masina pe propriile lor picioare" La Cate Airbag'uri Are Masina aia...cred si eu...:)) devine un fel de balon inauntru in momentul impactului masina aia... :))
In locul soferului luam masina acasa exact asa cum arata si o puneam intr-o camera speciala ................meri ta (masina) ia salvat viata prostului !!!!
o masina buna isi spune cuvantul, fie ea mercedes, bmw, audi sau altele care se stiu foarte bine ,
iti dai seama ca la fel scapai si din dacia aia de 135 de cai care a aparut zilele astea pe 4tunning:))
thoamne cum arata ...... daca masina era de clasa mica ..... fabia , ibiza , logan ....... pai soferu era praf, era cules cu buretelu de pe jos.
RESPECT MERCEDES
e destul de credibila chiar si viteza de 200 kmh, un mercedes nu se indoaie atat de usor, sunt masini robuste, bine inchegate, daca te uiti la forma generala a masinii nu arata foarte rau, plafonul ala a rezistat prea bine cand asupra lui au cazut alea 2 tone ale masinii.
de asta majoritatea romaniilor prefera masinile nemtesti :P nu neaparat de ftiza e vorba de siguranta :)) voi nu vedeti cate air baguri sunt sarite ..frontale si laterale , cred ca are si chestie din aia in tetiere ca sa nu iti rupi gatul
Nu-mi zice tu mie ca doar nemtii fac masini sigure ? macar daca te-ai uita la Suedezi :) . Volvo si Saab(care a murit din pacate) dar tot o legenda ramane. Cred ca S-u ala a avut ceva cu showroom-ul ala Lada :)) , pur si simplu nu s-a putut abtine :)) .