Cum sa evitam TAXA AUTO Taxa Auto 17 Ianuarie Cum sa evitam TAXA AUTO
Toate comentariile (132):
9 comentarii 23 puncte
multam pt aricol este chiar folositor
17 ian 2012, 11:06
+2
adrianradu87
2 comentarii 11 puncte
Fără revolutie nu avem nici o șansa sa scapam vreodată din prostia in care ne-am afundat si pe care o acceptam din partea autorităților. Trebuiesc arsi de vii in mijlocul orașului ca sa ii dam exemplu, părerea mea...
17 ian 2012, 11:09
+9
sanduranga
24 comentarii 34 puncte
EU ZIC. cumperi o dacie veche din 2000 si te duci in facta parlamentului si ii dai foc ca tu ai platit-o, dar nu ai platit taxa de poluare ca nu mai ai baniiii. si te gandesti ca nu merita. nu?
17 ian 2012, 12:58
+4
1 comentarii 2 puncte
ft folositor articolul...insa parca s-a scos legea ca nu se poate circula in romania decat 3 luni cu nr de bulgaria...am un vw passat din 2000 si e euro2, am taxa aprox 3500 de euro, daca il inmatriculez pe bulgaria voi putea circula cu masina mult si bine in romania?
17 ian 2012, 11:09
+2
11 comentarii 0 puncte
gandeste logic indiferent de lege... logic ca DA.
17 ian 2012, 14:12
0
elman
46 comentarii 17 puncte
Gresesti ! Citeste-mi postul de mai jos. Ca proprietar roman sau sofein curand asta.r roman, se va face contabilitatea zilelor in functie de data intrarii in tara, data inregistrata intr-un registru...vor baga nr masinii si data intrarii in RO...in fine, e simpla chestia. Chiar daca e pe numele altuia, tu o conduci! ... Apropo, ptr @cosmin_tms_21... ai taxa 3500 E??? Sa-ti zic eu ca mi-au calculat-o la 20340 Euro??????? Ptr Toyota Supra 3L, an 92', non euro?? :))) Astept sa moara astia sau ma dau cu ea doar in curte! :)
17 ian 2012, 15:12
0
12 comentarii 2 puncte
Pai si e legal sa circuli cu masina radiata? Ca din articol am inteles ca cel ce vinde masina o scoate de la impozit ( radiata ) si cel ce o cumpara nu o inscrie la impozit ca sa nu plateasca taxa auto.... Din cate stiu eu, politia cand te opreste poate verifica daca masina esti radiata sau nu...
17 ian 2012, 11:18
0
sebach22
209 comentarii 359 puncte
O masina radiata din circulatie este o masina fara numere, pentru care s-a facut o procedura speciala de scoatere din circulatie, pe diferite motive: masina dezmembrata, etc. O masina radiata de la financiar poate fi inscrisa la alta circa chiar si dupa multi ani, cu pretul unei amenzi. Deci cine doreste cu adevarat s-o treaca pe numele sau mai tarziu, o poate face, in eventualitatea ca TAXA AUTO va disparea.
17 ian 2012, 12:53
+1
101 comentarii 2 puncte
Nu-i vorba din circulatie daca e radiata , ci de la Fisc pe scurt ... Nush daca au baza comuna , nu cred , nu vad legatura intre , inca nu poate sa stie de ex daca ai platit o amenda , cand te opreste asa ca nu cred ca are baza cu fiscu si daca nu are nu stie ca a ta nu ii bagata la fisc si scapi :P
18 ian 2012, 04:48
0
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
Am detinut o masina pe numele tatalui meu care sta la tara si am avut o mare problema pt a o scoate din evidenta..Contabila de la primaria vanzatorului va cere copie dupa cartea provizorie cu stampila de la primaria de unde a inscriso respectivul cumparator pentru a fi scoasa din evidenta de la primaria vanzatorului.
17 ian 2012, 11:20
0
11 comentarii 0 puncte
in Buc nu se intampla asa...
17 ian 2012, 14:15
0
1 comentarii 0 puncte
Buna ziua am 2 intrebari pentru dvs: Ce se intampla in cazul amenzilor de exemplu Rovigneta, daca masina este radiata de proprietarul auto si nu mai este inscrisa la circa financiara de posesorul care a cumparat-o fara a mai inscrie la circa financiara? De unde se ia fisa fiscala a autoturismului, nu am asa ceva in actele masini si m`ar interesa. Multumesc
17 ian 2012, 11:21
0
11 comentarii 0 puncte
da, aceeasi intrebare o am si eu... in caz de amenzi, e simplu pt administratie sa le zica la politie ca x a vandut masina lu y..
17 ian 2012, 14:18
0
124 comentarii 309 puncte
nu s a dat legea inca...vin alegerile si tac din gura...da data trecuta inainte de alegeri se auzea k o sa scoata taxa auto...au trecut alegerile, a castigat base, zice el, si au triplat o deci e o mare posibilitate si de data asta k dupa alegeri sa le interzica desi...la bulgari...
17 ian 2012, 11:25
0
2 comentarii 0 puncte
la noi nu se poate face procura cum se procedeaza si la bulgari si sa platim la proprietar anual impozitul ? Ma gandesc ca e cea mai usoara cale de a fenta legea cu inmatriculatul,nu?
17 ian 2012, 11:27
0
11 comentarii 0 puncte
in fond nici nu trebuie procura, avand talonul masinii... pb e sa vrea vanzatorul...ceea ce va fi greu..
17 ian 2012, 14:21
0
3 comentarii 6 puncte
ai dreptate adriane,tradatorii astia din guvern trebuie rapiti si torturati. i-si bat joc de oameni in ultimul hal.vor sa ne extermine.eu cred ca boc si trupa lui trebuiau sa fie angajati la un ospiciu de nebuni sa-i prosteasca pe aia fara minte.
17 ian 2012, 11:33
+2
3 comentarii 6 puncte
daca scoti o masina din registrul fiscului nu inseamna ca este radiata ci doar ca nu mai apare la primaria unde proprietarul are domiciliu. in concluzie astepti pana ce base si trupa lui schimba legea.oricum astia de la pdl nu mai au viata lunga.
17 ian 2012, 11:39
+4
2 comentarii 0 puncte
salut, a fost cineva in situatia in care a mers bine mersi cu masina radiata de la fisc dar nu din circulatie?
17 ian 2012, 11:44
0
17 comentarii 8 puncte
ohohooooo eu am mers nu cu o masina cu nenumarate si actuala masina merg cu ia de 2ani radiata de la finate si nu are nimic asa k nu se poate intampla nimic salut
17 ian 2012, 12:37
0
11 comentarii 0 puncte
ce se intampla cu amenzile?
17 ian 2012, 14:24
0
9 comentarii 16 puncte
Am mers 1 an cu ea radiata, nu iti spune nimeni nimic, dar cand vei dori sa o inscrii la fisc va trebui sa platesti o amenda.
17 ian 2012, 15:10
0
2 comentarii 0 puncte
sau ma rog nu radiata, scoasa din evidenta de la fisc
17 ian 2012, 11:45
0
adrianradu87
2 comentarii 11 puncte
Eu am un BMW 850 cu motor 5000cm, impozittul anual este de 86mil si îl am scos de la financiar de 2 ani, am mai avut si un ursulet cu care am mers cam 5-6 ani netrecut la impozit. Nu este nici un fel de problema, am un prieten polițist si mi-a confirmat ca nu au cum sa verifice dacă un autoturism este trecut la financiar. Poate in viitorul apropiat o sa se poată, deocamdată nu
17 ian 2012, 11:56
+2
badea_laurentiu88
1790 comentarii 836 puncte
cumparatorul poate sa si-o treaca si la financiar, ramanand pe carte si talon vechiul proprietar, si fara sa treci pe la politie, faci actele doar la financiar, asa am facut eu cand am cumparat dacia, acu am vanduto si pe carte si talon tot proprietarul de la care am cumparato eu a ramas, nu ai probleme cu politia nu ai nimic. m-a oprit de atatea ori si niciodata nu mi-au zis nimic. pentru cine vrea sa cumpere o masina poate sa faca cum am facut eu.
17 ian 2012, 12:11
0
11 comentarii 0 puncte
ce se va intampla cand vei dori s-o inmatr definitiv? cat e amenda?
17 ian 2012, 14:26
0
9 comentarii 16 puncte
Amenda mi se pare ca este in jur de 300 ron.
17 ian 2012, 15:04
+1
249 comentarii 115 puncte
Si procura ca sa poti pleca cu ea din tara!
17 ian 2012, 16:17
0
B700NDO
5 comentarii 0 puncte
Am cumparat de la un prieten o masina din 2001 ea fiid trecuta pe numele lui in 2004.am trecut masina la financiar pe numele meu dar nu am apucat sa trec si pe la politie sa ii fac autenticitatea si restul actelor.voi mai plati aceasta taxa?masina ma repet este pe numele meu la circa financiara
19 ian 2012, 14:05
0
1 comentarii -1 puncte
acum cateva zile am vazut o dacie 95-96 nu stiu exact cu nr de bg, ar trebui si masinile noi sa le inmatriculam la bulgari
17 ian 2012, 12:20
-1
1 comentarii 0 puncte
`conform legii esti obligat in termen de 30 zile sa inmatriculezi masina pe numele tau...dar la noi nu se pune inca problema de asea ceva(sanctiuni la finainte sau amenzi)...politaiul ar putea sa te amendeze daca poate sa dovedeasca acest lucru...luatul in evidenta e o treaba foarte buna doar ca nu se stie cand poti sa ai probleme...
17 ian 2012, 12:21
0
1 comentarii 0 puncte
Eu am cumparat un Passat din '96 anul trecut. Masina a fost adusa in tara in 2008 si a fost platita acea taxa de poluare. Eu daca voi trece masina de pe numele vanzatorului pe numele meu nu voi mai plati taxa asta noua, nu? Multumesc, de cand intra in vigoare aceasta taxa ?
17 ian 2012, 12:48
0
rs4ever
202 comentarii 497 puncte
daca a platit taxa de inmatriculare in 2008, nu o sa mai platesti tu alta.a intrat de cateva zile in vigoare daca nu ma insel.
17 ian 2012, 12:53
0
jonyboy
6 comentarii 0 puncte
in cazul tau nu ai treaba cu noua taxa auto care a intrat in vigoare,poti sa o treci pe numele tau fara grija.
17 ian 2012, 16:15
0
7 comentarii 1 puncte
As dori sa stiu;am masina cu numere de BG.cu act de vanzare -cump. si procura in acelas timp.Nu am platit impozitul de cand am actele ,cca 3 ani.Masina in ac. conditii este radiata?sau ce se mai poate sa fac pentru a fi cat de cat mai in regula . multumesc.
17 ian 2012, 12:59
0
danciu
2 comentarii -4 puncte
nu cred k o poate radia....in aceeiasi situatie sunt si eu.....ba chiar am avut conflicte cu bulgarul k cik voia bani de impozit....dar nu am platit nimic....yo circul cu nr de BG in italia si chiar ieri am fost controlat...k am primit amenda pt parcare nepermisa.....deci INCA MAI MERGE ASA ;)
17 ian 2012, 13:19
0
11 comentarii 0 puncte
nu merge asa... ce vei face cand vei dori s-o vinzi sau altceva?!
17 ian 2012, 14:28
0
11 comentarii 0 puncte
e cam nasol...ia legatura cu proprietarul si verifica/ plateste..
17 ian 2012, 14:23
0
elman
46 comentarii 17 puncte
Articolul e f bun! Recititi-l sa pricepeti ce vrea sa spuna. 1. Inmatricularea la Bulgari...dar e problema e cu cele 3 luni de circulatie. 2.Scoaterea de la impozit de catre vanzator si efectuarea actelor de vanzare-cumparare... dar fara a se face oficial si la politie radierea! Scoaterea de la impozit nu inseamna radiere. La fisc cand te duci iti emit acea adeverinta ca nu ai datorii la stat, si ca esti eligibil sa vinzi masina. Atat, deci nu e radiere. Radierea o face politia cand noul proprieta o declara la financiar, isi face revizia, identificarea si apoi ultimul pas, emiterea de noi numere! Atunci masina pierde numerele vechi...deci e radiata si primeste nr noi, deci e inscrisa. Practic procesul de radiere-inscriere tine cateva ore, pana printeaza baietii noile numere. Asa am facut si eu. Masina a fost scoasa de catre proprietar de la impozit, act vanzare-cumparre cu mine, dar eu in schimb am declarat-o la fisc. Platesc impozit dar am actele pe numele fostului proprietar. Astept schimbarea legii, dar impozitul il platesc ca oricum am platit penalizare de 15 mil... plus amenda 30 Ron :))
17 ian 2012, 13:12
-1
omulnegruavenit
17 comentarii 19 puncte
Nu cred ca este o problema cele 3 luni de circulatie pe teritoriul romaniei. Sa nu uitam ca Bulgaria este membra UE ca si Romania,deci poti trece vama doar cu buletinul.Cu ce i-mi poate dovedi politistul sau alte organe abilitate ca nu am trecut vama dupa expirarea celor 3 luni de circulatie in Romania? La partea cu taxa masinilor inmatriculate pana in 2007 va duce decat la un singur lucru: va creste nr contractelor de comodat si a inputernicirilor intre proprietar si client.Daca ai contract de comodat poti plati linistit si legal darile catre stat in numele propietarului ca si cum este pe numele tau iar contractul de comodat se poate face pe 50 de ani (nu cred ca tine cineva masina mai mult de atat) si in paralel poti face si o imputernicire in cazul unor probleme neasteptate.
17 ian 2012, 13:39
0
elman
46 comentarii 17 puncte
F adevarat. Mai putin partea cu auto din Bulgaria. Din pacate acum vor sa puna in practica metoda cu registru de intrari in tara a auto cu nr de Bgaria. Adica orice masina intrata in tara cu nr de BG si condusa de romani va fi inregistrata. In acest caz orice politai pe strada poate sta in spatele tau, un telefon la vama si afla instant decand e masina in tara! Si apoi calculul e simplu. Ca nu cred ca vrei sa mergi mereu pe procuri facute pe nume de bulgari.
17 ian 2012, 15:02
0
11 comentarii 0 puncte
1. nu exista asa ceva.. nimeni nu poate verifica daca ai fost sau nu in Bg...
17 ian 2012, 14:10
0
B700NDO
5 comentarii 0 puncte
blondoo_sweet pls add me ca sa ma lamuresti si pe plsssssssssssss
19 ian 2012, 14:07
0
1 comentarii 0 puncte
Platesti impozit pe numele tau desi in carte/talon e vechiul propr.? Despre ce penalizare este vorba de 15 mil?? amenda 30 ron ? nu am mai auzit asa ceva... 1 punct amenda e 10% din sal. min. pe ec. adica 75 lei.
23 feb 2013, 14:43
0
danciu
2 comentarii -4 puncte
Foarte tare articolul !!! O sa-mi fie de folos k vreau sa-mi schimb masina.
17 ian 2012, 13:22
-4
1 comentarii 1 puncte
articol scris total aiurea. In primul rand NU ARE NICI O RELEVANTA ANUL DE FABRICATIE AL MASINII, si doar PRIMA IMATRICULARE IN ROMANIA. Faza cu financiarul, nu este valabila decat daca vanazatorul si cumaparatarul au domiciliul in acelasi judet, daca vazatorul sa spunem sta in Brasov si cumparatorul in Bucuresti, dupa ce se pune viza pe fisa, cei de la Brasov trimit catre financiarul de la Bucuresti si primesti o scrisoare acasa pin care te cheama sa rezolvi situatia fiscala a masinii.
17 ian 2012, 13:45
+1
6 comentarii 10 puncte
Nu dezinforma lumea. Ai citit corpul legii? Nu scrie nicaieri de prima inmatriculare. Ci de prima vanzare. Pe scrut : La prima vanzare dupa aplicarea legii pe o masina pe care nu s-a platit taxa de poluare, se va plati (indiferent de numarul de proprietari, indiferent de anul inmatricularii) Citez : (2) Obligaţia de plată a taxei intervine şi cu ocazia primei transcrieri a dreptului de proprietate, în România, asupra unui autovehicul înmatriculat pe teritoriul Statului Român anterior datei de 1 ianuarie 2007. Asta zice clar: la prima vanzare dupe ce se aplica legea. Cititi inainte, sa dati sfaturi gresite! P.S. Era bine sa fie asa cum zici tu, dar din pacate nu e.
17 ian 2012, 14:04
0
elman
46 comentarii 17 puncte
Ce vorbesti??? Man, articolul e f corect scris. Am masina achizitionata din alt oras, si nu am platit nimic 2,5 ani! Nu mi-a venit si nici nu s-a pus problema sa vina ceva de la financiar! Omul cand a vandut-o a scos de la financiarul din localitate adeverinta ca EL nua re datorii si astfel masina e disponibila la vanzare! Fiscul a scos masina de la el si a trecut pe adeverinta ca din acel moment nu mai plateste el taxele ci viitorul cumparator, ...care va fi ala... bazandu-se pe faptul ca la inmatriculare , noul proprietar trebuie sa se duca cu adeverinta de la fiscul lui cum ca a declarat-o!!! Cate masini ai cumparat sau vandut ca sa comentezi? Te rog sa verifici si o sa-mi dai dreptate. Ulterior, mai precis acum 3 saptamani m-am dus s-o declar, in sfarsit...vina mea ptr intarziere, dar masina a fost toata perioada asta in reparatii, tunind si reconditionare totala. E, si mi-a calculat impozitul plus penalizari si plus o amenda minora comparativ cu impozitul, de doar 30 roni. Atat e amenda ca nu ai declarat-o la timp. Deci ce nu e clar?
17 ian 2012, 14:57
0
284 comentarii 299 puncte
multumesc moderatorilor ce mi-au sters comentariile
17 ian 2012, 14:19
+5
4 comentarii 9 puncte
Ca in Romania nu este NICAIERI ! Acest Guvern ne jatmaneste in continuare ! toti banii se duc la ei in buzunare ! Noi suntem prosti ca suportam... acum ne-am trezit si noi.. cand au inceput manifestatiile... trebuie bagati la inchisoare nesimtitii astia de la Guvern.
17 ian 2012, 14:26
+2
zx4rLucian
3 comentarii 3 puncte
Nu va suparati.... "2. Daca masina pe care o cumperi este inmatriculata, singura solutie ca sa nu platesti TAXA AUTO, daca aceasta este extrem de mare, este sa lasi masina pe numele celui de la care ai cumparat-o." Citesti macar legea inainte sa postezi ceva?
17 ian 2012, 14:32
+3
50 comentarii 20 puncte
si daca lasi masina pe numele proprietarului vechi primeste ala amenzile si ce mai faci tu nu e bine nici asa cel mai bine e sa iti cumperi masina mai noua dupa 2007 plus ca ala daca e bulangiu poate sa dea masina furata si tu degeaba chemi politia ala zi ce nu domne nu mia dat nici un ban nu am nici un act date dreaq
17 ian 2012, 14:39
-4
146 comentarii 141 puncte
odata ce ai actele masinii si contractul de v-c poate sa o dea furata pana ploua cu bani ca isi mai face si probleme(proprietaru l din acte)
17 ian 2012, 23:29
0
Gorni
71 comentarii 181 puncte
d=aia exista contract vanzare -cumparare cu semnatura . d-aia iti da cartea si talonul, ca sa nu dai de Mouisti d-astia
18 ian 2012, 01:56
0
8 comentarii 1 puncte
da dar tu ai un act legal de vanzare cumparare practic e pe numele tau masina dar nu ai transcris-o sa figurezi in talon tu ca si proprietar !
18 ian 2012, 09:53
0
28 comentarii 34 puncte
ce va agitati...simplu ca buna ziua...procura anuala si rezolva tot,inclusiv cine plateste amenda din trafic.Stapanul invata sluga hoata!!! daca era un guvern capabil si se mandrea cu tara lui,ar fi facut ca bulgarii sa inscrie masini la noi...guvernul ne incurajeaza la declaratii mincinoase....ferice de mine ca am numai masini dupa 2007,iar la cele istorice nu au ce-mi face,mai am una la restaurat si dupa aceea o voi inmatricula,nu se plateste taxa de prima inmatriculare,masina este din 69.
18 ian 2012, 11:32
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare