cutia de viteze e pur racing, nu pentru traficul aglomerat din oras. soferul nu e prost, doar precaut. orice clipa de neatentie il poate duce la un demaraj necontrolat si poate rani pe cineva. cutia e prea complicata. "REAR MID-MOUNTED, SIX-SPEED AUTOMATED MANUAL GEARBOX WITH AUTO SHIFT MANUAL/SELECT SHIFT MANUAL (ASM/SSM) ELECTRIC HYDRAULIC CONTROL SYSTEM"
@Cristinelul
Nu ai inteles absolut nimic.
Ambreiajul e actionat de un brat controlat electro-hidraulic.
NU are nici o pedala de ambreiaj.
Totul e realizat de un ECU si de modulul hidraulic.
Cutiile de acest tip nu sunt gandite pt a fi folosite in aglomeratie, si au probleme enorm de mari la mersul cu spatele.
Ele sunt gandite pt performante maxime pe circuit.
nu prea ma pricep la cutiile astea de viteze si am o intrebare: se poate ca atunci cand masina sta pe loc sa ramai in treapta a 3 a de exemplu si sa pleci cu ea asa? daca e asa inseamna ca se explica,poate nu a selectat prima treapta...
Stai calm ca si cutiile electro-hidraulice au apasarea ambreajului direct proportionala cu acceleratia cand este in treapta 1. In plus, este o masina de strada in primul rand, iar inginerii de la Aston si-au dat seama ca masina va fi condusa doar pt. fitze, in oras, de catre araboi de 19 ani cu pretentii de FIA GT, dar 0 talent la condus.
Si ti se pare justificat ca idhiotul asta sa inceapa condusul direct cu un one-77? Primii 2 ani de condus ar trebui sa ai interdictie la masini de peste 80cai/tona, pana inveti meserie.
Vezi ca mai exista si alte tipuri de cutii de viteze in afara de cea manuala.
Nu te mai da mare cunoscator.
Probabil ca nu ai condus niciodata o masina cu cutie secventiala si ambreiaj actionat electro-hidraulic.
Condu una si mai povestim dupa.
deci il cunosc pe proprietar...dupa colt a parcat pe dreapta si s-a dus la un restaurant in baie si a plans cca 15-20 min. M-a rugat sa transmit autorului acestui articol scuzele de onoare si il roaga frumos sa il ierte. Mi-a explicat ca tocmai de aia are folii la geamuri sa nu il vada lumea cat de penibil e.
Se intampla 1 data, de 2 ori, dar mai da-o-n colo ca e masina de strada, nu bolid de formula unu sa necesite plecarea din turatii mari...
P.S: Producatorii de supercar-uri pun la dispozitia clientilor cursuri de pilotat bolizii pe care urmeaza sa-i cumpere, pentru cei care conduc mai mult de pe bancheta din spate
AM scris si mai jos, cutia de pe Aston-ul respeciv e secventiala, cu ambreiaj actionat electro-hidraulic.
Practic e o cutie manula, DAR care NU are pedala de ambreiaj, ambreiajul fiind actionat electro-hidraulic.
Din aceste considerente, cutiile respective au probleme foarte mari la mers incet si la mers cu spatele.
Aceste cutii sunt gandite pt performante maxime, si nu pt folosirea lor de zi cu zi.
E ceva mai mult decat o cutie secventiala acolo. Am avut placerea de a conduce cateva masini echipate cu cutii secventiale si nu ai cum sa opresti motorul din cauza plecarii de pe loc.
31 ian 2012, 16:39
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Lasand filmuletul si articolul de-o parte. Trebuie sa ai mare curaj sa iti iei o astfel de masina si s-o parchezi pe strazile din Paris. Adica, francezii sunt celebri prin parcarile lor in locuri foarte inguste, impingand celelalte masini.
Cand mi-am cumparat prima masina( o dacie din 99), dupa ce nu mai condusesem decat ocazional ultimii 2 ani exact la fel pateam si eu. Sa mor daca reuseam sa plec dupa loc din prima incercare :))
Astonul respectiv nu are cutie manuala.
Cutia e secventiala, cu ambreiaj actionat electro hidraulic.
Acest tip de cutii sunt recunoscute pt schimbatul treptelor incredibil de rapid -exact aceeasi tehnologie ca si la Formula 1,
DAR si pt probleme ce apar la viteze mici/mers cu spatele.
Nu compara o cutie manula, cu una secventiala, sau de oricare alt tip.
PS: daca esti bun, pornesti cu orice masina cu cutie manuala de pe loc fara sa iti moara motorul. Trebuie doar sa "simti" unde prinde ambreiajul.
31 ian 2012, 15:04
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Am mai vazut in port (cine e din gr stie) o duduie deci ma pot jura am stat si am numarat de 13 ori la rand i sa oprit motoru incercand sa dea cu spatele din rampa,,,,pentru ca in port vine putin aplecata soseaua,,,,,,de 13 ori numarate!!!!
Radeti voi radeti, dar unii din voi nu stiu nici cum sa se urce la volanul masinii! :-J
Nu exista om pe plana sa nu i se intample asa ceva, decat cei care au cutie automata... :)
Lasa ca esti tu pilot in devenire.
Inteligentule, ai auzit de cutii de viteze secventiale, cu ambreiaj actionat electro-hidraulic ?
Afla ca nu e chiar asa de usor sa mergi incet sau sa mergi cu spatele cu o asemenea cutie.
o urci o urci ca si acu la benzina urca urca!nu sti nici sa o deschizi pe aia,nu inteleg de ce critici??ia-ti si tu una si pleaca cu 7.000-8.000rpm sa ne demonstrezi ca esti mai smecher ca el:x