Curse Legale: Un Gallardo Twin-Turbo se ia la intrecere cu doua 911 Turbo, atinge 350 km/h Curse legale 29 Februarie Curse Legale: Un Gallardo Twin-Turbo se ia la intrecere cu doua 911 Turbo, atinge 350 km/h
Toate comentariile (56):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ce o face Lambo cu aia 600 de cai in plus? cred ca sunt nepotcoviti!:)) Uite de aia imi place mie Porsche ... cu o putere mult mai mica face de ras masini mult mai puternice!Respect oricum pentru amandoua! Sunt 2 bestii!
29 feb 2012, 12:35
-2
norbi_bidi
87 comentarii 229 puncte
L-a facut de ras pe cel cu Lambo pentru ca Porsche-u ala era AWD, se vedea la pornire diferenta. La filnal tot timpu' ajungea cu viteza mai mare cel cu Lambo. Urmariti si secundele si distanta. Se vede clar ca e mai tare Lambo, doar ca e dezavantajat de tractiune. Daca ar face una din mers, ar fi alt rezultat... DAR, oricum bv Porsche, isi merita castigul. Exista si in RO una care face legea pe piste. Parca 10,8 e recordul lui (daca nu ma insel) pe 401m. PS: pentru cei care credeti ca cel cu lambo e incepator, se vede ca nu aveti cunostinte generale in tuning extrem. Nu pot sa zic ca am, dar merg in fiecare an la DragRacing SatuMare, organizat de DragRacing din Ungaria. Vad diferentiale, planetare, cutii de viteze sparte. Cand ai asa putere, nu faci ce vrei cu masina. Omul daca ar porni cum ati vrea voi, si-ar distruge masina.
29 feb 2012, 13:00
0
norbi_bidi
87 comentarii 229 puncte
PS2: Nu am stiut ca un incepator poate controla un Lambo de 1500cp (tractiune pe spate!) Sa nu mai zic de viteza care o atinge 350km/h. Trebuie sa fi sofer sa ti masina aia pe linie dreapta.
29 feb 2012, 13:06
0
cirstoiu.ovidiu
55 comentarii 86 puncte
Adevarat, probabil sau mai mult ca sigur nu sunt in stare ambreiajele ca's doua sa braieze(cupleze) si de aia pleaca'n suturi,hac... parerea mea.
29 feb 2012, 13:28
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
ce inseamna sa renunti la awd cand ai 1500 cp, pt a face masina mai usoara... plecari de toata poola. bravo porsche... don't let me down:-))) 900>1500
29 feb 2012, 12:40
-2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
=)) Uite cine stie!+1
29 feb 2012, 14:45
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
Cred ca ala cu Lambo este nou in asa ceva si pornirea pt el este o problema grava.Nu ai cum sa nu bati Porsche de 900cp si Lambo de 1500cp..... a plecat ca un incepator la toate cursele,ori nu avea 1500cp cum a spus un coleg mai sus.
29 feb 2012, 12:45
-4
227 comentarii 144 puncte
OPCWWW si STOIANSMJ: voi chiar nu cititi ce au scris altii inainte!!!!!! Cum se poate gandi cineva ca unu care are un Lambo de 1500 de cai nu stie sa conduca !!!!!! De parca ala a aterizat din cer in masina si atunci o descopera !!!!!
01 mar 2012, 11:17
+1
opcwww
39 comentarii 123 puncte
Atunci daca noi suntem prosti si voi destepti de ce nu explicati fratilor la toti astia care nu stim care e problema? Ati fost acolo si stiti? Ati plecat voi in locul lui cu lambo ala si tot asa face? Chiar nu vedeti ca o accelereaza apoi ia piciorul de pe acceleratie si iar o accelereaza? Si altceva.. in caz ca n-ati observat in a 3-a cursa mai are un pic si intra in parapetul ala. Si sa dau un exemplu: niciodata cu o masina de 150cp n-o sa fac una turbo de 200cp asa ca sa fim seriosi ca sunt 600cp diferenta si asta e realitatea. Deci lambo nu e bun dupa parerea voastra, a? Poate ca e blat ca sa castige porsche... Noi doar ne dam cu parerea si poate ne contrazicem aici degeaba.
01 mar 2012, 13:25
-2
227 comentarii 144 puncte
Porsche este o masina turbo cu un cuplu mare la turatii joase (si vine asa din fabrica) cu o cutie de viteze pe masura + mai are si tractiune integrala. Pleaca de pe loc extrem de bine si asta se vede si in filmulete. Unul modificat pleaca si mai bine decat unul din fabrica si asta tot din cauza tractiunii. :) Lamborghini are un motor mare dar aspirat (cel din filmulet are si turbo). Cand masina vine din fabrica, motorul aspirat ii da multi cai dar la o turatie mare. Cuplul in schimb nu este unul impresionant. Cand ii pui turbo ajungi sa cresti cuplul de cateva ori fata de cum era din fabrica, la o turatie de genul 3000 rpm. Daca o calci nu faci decat sa rupi aderenata, pierzi timp si mai mult, fortezi cutia, ... Lambo din fabrica ia 0-100 intr-un timp foarte aproape de maximum posibil (pentru o tractiune spate). Daca ii pui turbo si cresti extrem de mult cuplul atunci este aproape imposibil de controlat si timpul 0-100 va fi chiar mai slab decat cel din fabrica care oricum era mai slab decat la un porsche de fabrica. Concluzia: pe 0-100 porsche tunat > porsche fabrica > lambo fabrica > lambo turbo ... si de aici apare diferenta. Are sens ce zic?
01 mar 2012, 13:38
+1
opcwww
39 comentarii 123 puncte
Are sens ce zici tu dar plecarea aia nu ma multumeste. M-am uitat la filmuletul cu aia galbena de 1350cp cica si soferul n-o ingatuie asa la plecare cu toate ca pleaca la fel de incet.
01 mar 2012, 13:50
0
227 comentarii 144 puncte
Iti dai seama ca nu-l multumeste nici pe ala cu Lamborghini :) dar nu prea are ce sa-i faca decat sa-i limiteze puterea pe primele trepte iar asta e destul de complicat. Intrecerea asta e la fel cu a compara o liniuta pe gheata intre un duster 4WD si un BMW M5. In ciuda diferentei de putere Dacia va castiga.
01 mar 2012, 14:03
+1
51 comentarii 118 puncte
cred k e ceva din calculatorul de nu o lasa sa invarta rotile in prostie nemergand nicaier.......in nici un caz nu cred k omul este incepator :)
29 feb 2012, 12:48
-2
51 comentarii 118 puncte
la sf de fiecare data lambo are viteza mai mare, adik il prinde din urma pe ala cu porsche-ul. plecarea chiar e o problema pt el.
29 feb 2012, 12:49
-1
Csl
329 comentarii 346 puncte
Acel lambo nu este facut pt dragrace...cautati cursele din mers..unde pur si simplu nu are adversar..:)
29 feb 2012, 12:50
-1
1153 comentarii 4446 puncte
N-am ce sa comentez bestie Lambo dar ,,Si-a luat revansa''?:O oameni buni e diferenta de 1000 de cai..sa fim seriosi..!
29 feb 2012, 12:59
-2
AndreyPH
83 comentarii 82 puncte
Du-te ma si te culca, ca esti de pe alta planeta, habarnistule ...
02 mar 2012, 09:04
0
10 comentarii 21 puncte
:))) chiar ca...
05 mai 2013, 03:27
0
cirstoiu.ovidiu
55 comentarii 86 puncte
Ce inseamna sa "legi" la motor o herghelie de cai si sa nu fie in stare sa transmita forta pe strada.
29 feb 2012, 13:05
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Cipmk3
70 comentarii 219 puncte
Parca pleaca greu lambo ul in cursa cu porsche ul rosu...mai bine pleaca in cursa cu porsche ul negru care zici ca iesit la plimbare,mai sunt si doi in el,sa isi tina de urat pana la finish.
29 feb 2012, 13:45
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
911 rosu are un super start... omu ala a mai castigat 1st place la 500+ se si vede dece. Aici 911 castiga si daca lambo ar fi avut 2000 cai, dar la un DRAG race pe 400 m unde pista este tratata cu adeziv probabil avea un start mult mai bun lambo, eu as vrea sa vad si o cursa intre cele 2 pe pista unde fac curse cei de la GTboard din roll... acolo cred ca ar putea arata lambo cai aia nepotcoviti... :P
29 feb 2012, 14:03
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Deci pot da pariu cu oricine ....Ca DACA masinile astea 2 se mai dau de 4-5 ori pe aceeasi distanta tot Porschele castiga,chiar daca are cu 600 cai mai putin !Conteaza cum pui jos acea putere ...Nu ca :" Hai frate ca eu am 1500 cai sub capota ! Oricum te "fac" !" Nu e chiar asa !De ce credeti ca Porsche castiga mai mereu in astfel de curse? Din cauza TRACTIUNII!De aia iubesc Porsche!Foloseste motorul amplasat pe puntea spate ca un avantaj major pentru el,si mai ales daca mai e si AWD e "belea" cu masina asta! e RACHETA! ps: Acum ca sa ma fac inteles ....Inversand proportiile .... OARE,ce ar face un Lambo de 900 cai contra unui Porsche Turbo de 1500 cai? hmmmm...Nu mai conteaza oricum ! Sunt 2 bestii amandoua!
29 feb 2012, 14:52
-2
Csl
329 comentarii 346 puncte
Uite ce se alege de un Porsche 911 1000hp din mers...repet..acel Lambo nu este facut pt curse cu start de pe loc http://www.youtube.c om/watch?v=JdZMNy-Hkf I&feature=fvwrel
29 feb 2012, 15:46
-3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Hai bai CSL:Ne lasi frate?Te intreb ceva,cea ce am zis mai sus ....Inversand proportiile cu astea 2 masini ghici cine si-o ia si din roll si de pe log intre un Porsche de 1500 cai si un LLambo de 900 ? Ia raspunde-ne tu!Nu zic ca Lambo nu e masina smechera dar pe plecare e PRAF fata de Porsche!
29 feb 2012, 16:20
-1
Csl
329 comentarii 346 puncte
"Frate" va las..:) Eu am facut referire strict la acel Lambo care nu este gandit pt asa ceva,da..Porsche este avantajat de pozitionarea motorului si de 4wd.Si vad ca pe aici sunt numai cunoscatori..vb de 1500hp copii!!!! Multi dintre voi n-ati pus mana pe 100hp...s-au n-ati calcat vreodata un ambreiaj sport..dar nici nu ma complic cu asemenea amanunte. Si nu uita va vb de LC pe acel Porsche unde orice idiot poate sa infunde acceleratia in podea si gata..s-a pus in miscare.. Si ca sa-ti raspund la intrebare..inca nu stiu daca un Porsche de 1500 hp ar putea face acel Lambo din roll..poate doar cu start de pe loc..daca ar rezista cutia.... Vorbim de doua masini extraordinare,cum spunea cineva mai sus exista si la noi un Switzer pe care am avut ocazia sa-l vad la Tulcea si este intradevar impresionant cum pune puterea jos si cum pleaca...dar si el a fost intrecut de un GTR.
29 feb 2012, 19:07
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
@Csl 99WIN are cu 150 de cai mai putin decat GTR`ul, GTR`ul ala alb coboara sub 10 secunde la 400m! Are undeva la 900 de cai. Lambo`ul asta e exact ca si Ford GT`ul biturbo, la rolling start mananca tot ce vrea capul tau! http://www.youtube.c om /watch? v=8BwIniaHIUE in clipul asta vedeti si voi un start cumsecade cu un lambo UGR, scoate 9,1 la 400 de m, daca pleca si aici asa facea tai tai la Porsche lejer! Oricum e f tare si Porscheul asta switzer, bate ca masina de cusut! :))
29 feb 2012, 22:53
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
CSL:Acum cand vezi ca pierde Lambo o dai in GTR , care in afara de Alpha nu stiu daca e vreunul care se poate bate de la egal la egal cu un Porsche Turbo /S modificat de o firma smechera!Daca o iei "babeste" frate , vei afla ca inca de la masinile STOCK nu prea sunt masini care pot tine trena unui Porsche turbo/S la aceeasi putere , plecare de pe loc sau roll !Poate ca un Lambo LP-560 i-ar pune unele probleme unui Turbo S,dar in rest de pe loc le nauceste Porsche!Acum de ce suntem asa de "rai" si nu recunoastem?
29 feb 2012, 23:25
+1
Csl
329 comentarii 346 puncte
@YGD-sef: Hai sa-ti mai explic odata poate nu m-am exprimat corect..sau poate n-ai inteles la ce ma refer. Acel LAMBO nu poate emite pretentii in fata acelui Porsche cu plecare de pe loc..pt ca nici nu se vrea asa ceava,altfel nu se renunta la 4wd,LC,etc..N-am negat ca Porsche in general au o plecare de pe loc mai buna decat Gallardo,mai ales cand vb si de Turbo/S m-am referit strict la masina din acest clip si la performantele pe care le are atunci cand se pleaca cu start de pe loc.Si stai linistit ca nu o "dau" in GTR-uri sau alte nebunii pt ca n-am nici cel mai mic interes in ati demonstra tie ceva.. Si ca un mic amanunt cand vb de puteri extreme in competitii de drag..tot propulsia ramane solutia nr.1
01 mar 2012, 04:25
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Pai da propulsia ....Dar oare cu ce propulsezi masina de pe loc fara sa pierzi aderenta?Iti spun eu ...Tractiune integrala sau daca nu,cum sunt masinile alea de drag ( sau funny-car)cu niste cauciucuri enorme ( speciale si "lipicioase"),ca altfel nu poti plecare rapid de pe loc!Stiu eu ce vrei tu sa spui ....Ca daca pleca Lambo din roll cu Porsche il batea ( si nu m-ar mira deoarece una are 1500 de martoage si alta "decat" 900 cu 600 mai putine martoage)!Oricum aici la Moscow Unlimited ,masinile se dau de pe loc cronometrate la final de 1 mila care are timpul mai bun ! Si eu zic ca acest Lambo nu prea are "scuze" sa piarda cu o masina care are cu 600 cai mai putini!Porsche a castigat si gata!Bafta!
01 mar 2012, 13:13
+1
11 comentarii 8 puncte
mda
01 mar 2012, 03:10
0
65 comentarii 171 puncte
.....intr-adevar.... ..e foarte tare lambo-ul.......am vazut alte video-uri....dar se intreceau din mers........din treapta a 2-a, cred..........si-aic i se vede ca vine tare din urma......dar...dege aba....la plecari e praf......ori asa e masina....ori bad driver...:P
29 feb 2012, 15:00
+2
128 comentarii 304 puncte
ce-i asta frate?rusnaci tampiti.1500 de cai my ***... Degeaba are 1500 de cai daca nu stie sa-i foloseasca (masina nu soferu).
29 feb 2012, 15:34
+1
7 comentarii 13 puncte
probabil nici nu pleaca in forta lambo pt ca e forta prea mare si rupe tot in el :)
29 feb 2012, 15:41
0
1153 comentarii 4446 puncte
Odata ce faci o masina de 1500 de cai...trebuie sa te gandesti la tot..transmisie,ader enta..etc. deaia uneori ce e mult strica..:(
29 feb 2012, 15:57
+5
50 comentarii 67 puncte
1500 de cai morti ....degeaba merge ea cu 348 daca are plecarea aia de "hai sa mergem la consum"...deci respect proche care e exact ceea ce trebe si uite asa s-a dovedit inca o data ca puterea e degeaba daca nu e folosita cum trebuie
29 feb 2012, 17:08
+3
dildododo
518 comentarii 415 puncte
se rupe transmisia daca pleca la blana.
29 feb 2012, 22:13
+1
REG
19 comentarii 2 puncte
Asta cu lamborghini nu stie sa plece deloc nici macar nu o tine in turati pleaca de la 0 km de e soferu de vina nu stie sa plece cu masina e varza rus prost
01 mar 2012, 11:10
+3
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Vai ma, nu mai vorbiti prostii ca voi nici cu un logan 1.4 mpi nu faceti porniri perfecte, da vorbiti de un gallardo de 1500 de cai care nici macar nu mai e AWD! Nu sa invete lumea aici din commenturi cu timpul, ci tot in aceeasi prostii o tine!
01 mar 2012, 11:48
0
dildododo
518 comentarii 415 puncte
aici ai perfecta dreptate..ei cred ca la o masina de 1000+hp bagi piciorul in acceleratie ca la una de 100.
04 mar 2012, 12:11
0
UnLiMiTeDfLoW
95 comentarii 208 puncte
bai frate bai da reusesti odata sa apesi pe acceleratie si sa pleci cu lambo-ul ala de pe loc ? sau ai de gand sa te tarasti asa pana la final ? varza nu altceva
01 mar 2012, 12:12
+1
227 comentarii 144 puncte
As lua oricand Porschele in loc de Lambo de 1500. Nu conteaza cat de tare accelereaza o masina la 250~300 Km. La viteza aia ajungi foarte rar (doar cand esti pe autostrada sau pe o pista foarte lunga). Cel mai important la orice masina este cum pleaca de pe loc (ma refer doar la acceleratie / motor si nu la stabilitate in curbe, ...). De pe loc pleci la orice semafor, in orice intersectie, practic in fiecare zi de cateva zeci de ori. Ce senazatie iti da porschele ala de cateva ori pe zi (practic cand vrei) nu poate fi egalat de o senzatie ocazionala de pe autostrada. Sincer as prefera si porschele netunat in fata acelui Lambo. Si Lambo e super tare si arata demential dar eu nu l-as tuna asa.
01 mar 2012, 14:19
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Aici imi place de tine ! Bravo!Un Turbo sau un Turbo S stock sunt suficiente (parerea mea,si a ta)! Ce iti trebuiesc 1000 sau 1500 de cai?Sa arzi benzina aiurea ...asa poate!Aici se vede ca degeaba ai 1500 de cai daca nu sti sa ii pui jos! Porsche a castigt fara "dor de cap" cursa asta!De aia e una dintre cele mai iubite marci din lume ,deoarece foloseste greutatea motorului ( amplasat in spate) in favoarea lui ! (Demaraje de racheta si franari pe masura innainte de curbe)!+1
01 mar 2012, 14:29
+1
Csl
329 comentarii 346 puncte
Daca stam sa ne gandim si un Gallardo stock este arhisuficient nu? Ca poti sa-l urci la 1500 hp din diferite motive e cu totul alta problema..am tot respectul pt Porsche care in opinia mea alaturi de BMW si AMG este unul dintre cei mai buni motoristi.Si nu YGD nu a castigat fara dureri de cap..priveste prima cursa..este o diferenta de 0.5 sec in conditiile in care Lambo pleaca in felul in care o face...In fond si la urma urmei ambele sunt niste masini extraordinare..si ma refer aici la variante stock si sincer daca as putea alege dintre Turbo s sau Gallardo as alege Porsche-le fara sa stau pe ganduri si nu pt a ma da rotund la semafoare..cum zice colegul de sus..ci pt ca per total ofera un pachet mai bun si este mai usor de utilizat.
01 mar 2012, 16:04
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Da ai dreptate!
01 mar 2012, 22:59
+1
28 comentarii 58 puncte
Ce inteleg eu de aici este ca ala cu lambo ori este obligat sa plece mai incet ca sa nu ii iasa cai prin cutie ,transmisie etc, ori toate sistemele de pe masina nu il lasa sa plece mai repede,sau masina este incapabila sa puna aia 1500cai jos la plecare. Asa ca daca ai o masina care atinge 350km/h da e praf la plecare de ce o mai faci de 1500cai...
02 mar 2012, 10:54
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Vorbe mari spui tu ...!+1
03 mar 2012, 02:24
0
tinut87
32 comentarii 0 puncte
videou asta e de tot rahatu uitati-va la lambo ala ce pornire are zici ca i moare motoru la o dacie pe carburator. Ori soferu e prost masina aia e varza da tind sa cred prima varianta.
02 mar 2012, 14:15
+2
13 comentarii 12 puncte
sincer:) daca eram in lambo ala fie ca-i topeam cutia si rupeam ceva mecanica la ea da-i dadeam la porsche ala bataie pana la finish de se satura sa mai incerce a2a oara:)))
03 mar 2012, 10:33
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare