LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noul 1.0 EcoBoost de la Ford Like ori Dislike 11 Mai LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noul 1.0 EcoBoost de la Ford
Toate comentariile (64):
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
avand in vedere ca pretul benzinei a uracat la 6 lei ... ce pot sa zic .. mare LIKE
11 mai 2012, 14:40
+28
16 comentarii 35 puncte
se vede ca o evoluat tehnologia...dar de ce nu se dezvolta motoarele care functioneaza cu hidrogen?
11 mai 2012, 14:44
+6
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
mi-ar fi placut daca avea cilindrea de 1.2
11 mai 2012, 14:45
+7
aleXpeed
116 comentarii 184 puncte
Like la greu! Suna bine si faptul ca poti avea 125 cp standard doar dintr-un motoras de 1 litru:D!
11 mai 2012, 14:48
+12
51 comentarii 28 puncte
sincer nu suna prea bine pentru mine . nu o sa ajunga la chilometrii la care duce un 1.9 tdi de la vw nici cu plecaciuni.e fortat sa scoata atata . cum sunt si motociclete de viteza 600 cc si peste 100 de cai , dar nu ai sa vezi motor cu peste 100 de mii la bord sau mai mult . ar fi un avantaj daca costu de productie ar fi ieftin , ca orice om sa isi poata permite sa il schimbe fara sa plateasca jumate din valoarea masinii. consumu este in jurul la cel al unui motor 1.9 tdi de vw sau 1.5 dci de renault . care sunt sigur ca au vlaga mult mai mare decat prichindelu ala . sau echivalent dar putere valabila de la turatii mai joase unde e si consumu mai mic nu 120 cai la peste 5000 de rotatii
12 mai 2012, 00:14
+3
51 comentarii 28 puncte
Kilometri *
13 mai 2012, 20:02
+1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
1.5 de renault are mai multa vlaga ca asta,hai sa nu vorbim prosti.
14 mai 2012, 20:55
0
51 comentarii 28 puncte
:)) da are . hai sa nu ne bagam in seama bine ? motorizarea 1.5 dci se gaseste si pe nissan qashqai , qashqai nu este o masina usoara . am avut posibilitatea sa conduc unul si am ramas cu o idee buna , cat si renault megane. imi pare rau pentru frustrarea ta pentru renault .
15 mai 2012, 16:15
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
1.5 de la 180 nm la 240 nm
15 mai 2012, 16:27
0
cyupakbra
50 comentarii 72 puncte
Hmmm 3 cilindri DISLIKE e super ultra mega fortat
11 mai 2012, 14:58
-4
paulmotor
247 comentarii 242 puncte
merge ma .decat motor mare j q gaz k sa trag de el mai aless iarna .mai bn asta de 1.0 nu consuma mult coluti sunt destui j e ok.
11 mai 2012, 15:06
0
47 comentarii 62 puncte
Tare de tot dar mai degraba pentru cei care nu fac mai mult de 30000km pe an. Cam cat o sa tina un motor de acesta? eu nu cred ca ajunge la 250000 fara sa se termine. E mult prea mic pentru o caroserie asa mare. Mergea pe un Fiesta dar nicidecum pe Focus. Avantajul ar fi la taxe si la drum lung(datorita consumului)+ ca sunetul ala de motor in 3 pistoane pe mine unul ma dispera. Eu as fi pus un motor de minim 1.4 turbo in 4 pistoane. 1.5 litri % in plus dar stii o treaba. PAREREA MEA
11 mai 2012, 15:09
-2
35 comentarii 69 puncte
bravo ford foarte tare!!!sa speram ca va fii un motor fiabil:) dar de ce nu? am vazut la grupul vag ca se poate cu 1.2 1.4 motorizari mici foarte bune cu ceva cai de la 105 la 180 fsi cu transmisii manuale in 6 rapoarte care sunt ff fiabile!!!
11 mai 2012, 15:16
+4
Mihay-XXL
793 comentarii 144 puncte
In vremuri de criza, mai ales la romani, e perfect acest motor de 1.0. Cei care spun ca e "fortat", vorbesc in necunostinta de cauza. Bravo FORD.
11 mai 2012, 15:21
+19
malakay
3 comentarii 3 puncte
Frumos in ziua de azi se produc motoare mici din care se storc toti caii care ii pot produce...Imi place ca e foarte interesanta tehnologia singurul lucru care nu imi place e ca motorul a fost pus pe C-max si Grand C-max care sunt masini destul de mari pt un motoras asa de mic e cam fortat pe panta in sus!!!
11 mai 2012, 15:48
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Stai linistit,ca c max are un motor si mai slab 1.6 de 100 de cai cuplu 150 nm,si 1.0 ai vazut cat are 126 cai si cuplu 200 nm :)
14 mai 2012, 22:02
0
3 comentarii -4 puncte
Daca si 12% e bun pt 1.0 eu sunt spiderman, eu merg cu 10% pe 1.6 aspirat.Cat despre 7.6% ala nici nu are rost sa mai zic ceva.
11 mai 2012, 15:53
-2
4 comentarii 8 puncte
L-am testat pe focus si treaba sta asa: Intr-adevar nu pare ca te lasa la greu intr-o depasire insa senzatia de putere e oarecum falsa. Consumul e ca al unui aspirat de 1.4 sau 1.6 de generatii noi si puterea tot cam pe acolo. Problema este ca atunci cand te afli cu inca 4 persoane in masina si aerul este pornit consumul o ia razna si arata in bucuresti intre 14-15%! Sincer se observa ca acei "caluti" au fortati dintr-un motor de 1.0 cu 3 cilindri fie el si turbo. Consumul mai mic este doar pe hartie.
11 mai 2012, 16:42
+9
257 comentarii 590 puncte
cine are acum o masina mica gen micra matiz sau tico poate sa ia un motor deasta si sa il puna pe masina...cea mai buna afacere...pe alta masini e cam mic si greutatea mare.
11 mai 2012, 17:32
+6
124 comentarii 309 puncte
dupa rodaj o sa mai scada consumu?
11 mai 2012, 17:48
0
145 comentarii -49 puncte
Da va merge cu aer! Sa fim seriosi masina este pentru oameni care nu au talpa grea! *****-a mai spus renault 1.5 dci au consum de 6% daca te dai la ele din cand in cand(eu fac cam 1200 km pe luna si am consum de 6% fix si merg numai in oras), deci unde e avantajul acestui motor de 1l?
15 mai 2012, 14:46
0
B-64-MVP
49 comentarii 55 puncte
Un motor pentru pensionari si oameni zgarciti, impozite, taxe si asigurari mai ieftine, atat !!! La 12% in oras este extrem de mult, eu cu 1.6 de pe logan aspirat si jante pe 17 am consum de 10.5%!!! Acesta este un motor pentru masinii sub 1 tona sau chiar sub 900 kg. Focusul sigur are 1300 kg sau mai mult. eu am votat negativ !!!!!
11 mai 2012, 19:03
-4
ven
530 comentarii 1515 puncte
Un motor care reprezinta niste numere excelente. Nu este creat pentru oamenii cu inclinatii sportive sau pentru puritani, ci pentru un simplu om ce vrea sa se deplaseze de la A la B mai ieftin. Faptul ca e benzina, pe mine ma bucura si l-as alege cu mare placere in locul unui diesel, mai ales cand conteaza consumul, taxele si intretinerea (si personal am ce am cu sunetul unui diesel). Fortat nu mi se pare, fiindca nu foloseste o turbina de mare presiune si cu dimensiuni mari. Referitor la fiabilitate, o sa vedem cu timpul.
11 mai 2012, 19:29
+6
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
din date reiese ca este destul de sportiv:)
14 mai 2012, 20:51
0
CazyRoll
38 comentarii 157 puncte
"un consum de carburant la care tot visai de cand benzina s-a facut... cat s-a facut" nu cred ca 12 pe bucuresti si 7.5 extraurban e un consum asa stralucit la un motor de 1 litru:))
11 mai 2012, 19:34
+9
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Are cuplu si caii puterecat o masina diesel! Ce mama dracului veniti ,"ca trebuie sa mergi cu el turat si iti consuma mult ca e mic motorul" :)))
12 mai 2012, 11:24
+1
145 comentarii -49 puncte
1.6 16v 120CP in bucuresti 12% 1.0 eco 100 CP tot in bucuresti 12% Concluzia motorul este slab rau
15 mai 2012, 14:49
+1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
like pt motor. 125cp/l la motor turbo s-a mai auzit; s3 1.8t 225 cp; cupra r 1p, audi tts, golf r, megane rs au peste 125 cp/l; io zic ca o sa fie fiabil, nu e prea "fortat" motorul la aceasta putere litrica, asa cum zic unii; si unele motoare in 3 cilindrii au un sunet destul de interesant, aduce un pic a boxer, chiar daca nu suna prea "nobil" configuratia de "3 cilindri"; nu e ca si cum ai zice "6 in linie". 12l/100 in oras; e relativ inselator computerul de bord; ar trebui masurat babeste, la pompa; chiar daca accelerezi 10 metri, mai viguros si-ti arata un "instantaneu" de 25l/100, tre sa mergi cam mult cu un consum de 5l/100 ca sa-ti scada media; daca accelerezi si pana in 5000 + "instantaneul" mare pe care ti-l calculeaza cand e motorul rece, e normal sa-ti arate un consum mediu mare... nu stiu cat am fost de explicit, dar computerul de bord nu e chiar f exact, mai ales daca nu parcurgi f multi km. poate unii de aici au confundat viteza medie de 75km/h cu un mers constant de 75km/h... ceea ce e cu totul altceva... poti sa mergi cu 170-200, daca stai de cateva ori dupa unul care merge cu 50, iti scade f mult viteza medie, deci n-o sa ai viteza medie de 180km/h... o sa ai chiar sub 100km/h; asa ca 7.6 e destul de bine. p.s. nu sunt fan ford.
11 mai 2012, 19:45
+23
8 comentarii 16 puncte
Tehnologia e admirabila. Nu e nimeni obligat sa-i placa sau sa cumpere un astfel de motor si evident parerile vor fi subiective. Puterea si cuplul sunt decente relativ la cilindree iar consumul nu este nemaintalnit - 1.5dci de la Renault la drum lung scoate sub 4% si sub 6% in oras (nu-mi sariti in cap..stiu ca e diesel). Sa fim mandrii ca se fabrica in Romania si sa nu mai carcotim aiurea.
11 mai 2012, 22:00
+11
501 comentarii 1117 puncte
Da sa fim mandrii ca ne vindem munca asa ieftin si mandria nu tine de foame.
12 mai 2012, 16:02
+3
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
LIKE pentru acest motor montat pe Fista sau Focus....si DISLIKE pentru acest motor montat pe Mondeo!!!
12 mai 2012, 00:12
+15
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Uitati un ford focus pe circuit cu 1.0 ecoboost de 126 de cai http://www.youtube.c om/watch?v=mnhJ4Tm9Ta E
12 mai 2012, 11:30
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Se aude chiar frumos motorul ;)
12 mai 2012, 15:12
+1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
un mega like de la mine pentru o asa realizare! cifrele vorbesc de la sine.
12 mai 2012, 15:11
+8
60 comentarii 61 puncte
gunoi sinistru
12 mai 2012, 16:03
-3
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare