Ar fi mare pacat, pentru toata comunitatea automobilistica! Este un izvor nesecat pentru firmele de tuning. Sper ca este un zvon fals! Este alegerea celor care stiu ca raportul pret/performante este unul imbatabil la aceasta masina.
In general legendele sunt limitate in mod intentionat in productie. Spre exemple R34 s-a produs pana in 2002, iar R35 a aparut in 2007. Si sa nu-mi spuneti ca Skyline R34 nu a scris legenda.
Probabil vor fi cativa ani intre R35 si R36 tocmai pentru a lasa concurenta sa se dezvolte. :) Ce vrei, sa scoata un R36 care va concura cu R35?
Acest fenomen nu este numai la Nissan. Este specific japonezilor. Vezi Honda NSX scoasa din productie in 2005, iar acum pregatesc lansarea unui nou NSX (peste 2 ani sau poate 3).
Hai sa privim putin diferit situatia. Ce au uitat baietii de la 4tuning sa introduca in articol e motivul pentru care s-ar putea sa nu existe un R36. R35 nu s-a vandut la fel de bine pe cat se asteptau. Directorul Renault-Nissan , Carlos Ghosn, a aprobat productia R35 dupa ce a fost asigurat ca vor scoate profit chiar si daca va fi produs in numar scazut, ceea ce nu a fost adevarat(uita'te la diferenta de pret dintre un model 2009 nou si unul 2012, in Anglia e de aproape 20.000 de lire, din cauza ca a crescut puterea Yenului). Vorbesti de R34, presupun ca sti ca R34 a fost creat in foarte multe variante : GT, GT-X, GT-V,GT-Four,GT-T, si GT-R cu 3 motoare diferite, tractiune spate si integrala,in 2 sau in 4 usi. Numai varianta GT-R a lui R34 s-a vandut in 12,715 unitati, mai mult decat dublu fata de R35.