Consumul e mare datorita greutatii mari a masinii, aproape 1.5 tone. Deasemeni, greutatea mare se datoreaza componentelor in plus cum ar fi turbina si accesoriile sale (uleiuri, lichid de racire, radiatoare) precum si sistemul de tractiune integrala.
Totusi, renault-nissan obisnuiesc sa faca lucrurile exagerate si aici n-au facut exceptie. O masina exagerat de grea pentru dimensiunile sale, ceea ce genereaza o serie de alte neajunsuri legate de consum si "driving feel". Chiar si un 4wd hatch diesel de 2 litri e mai usor cu cateva zeci de kg (http://www.cars-dat a.com/en/subaru-impre za-20d-awd-sport-150h p-11011/specs.html), desi posibil usor mai scump. Dar macar exista suficient spatiu pt ca 2 adulti sa stea comod in spate si portbagaj suficient pt bagaj de o calatorie de weekend pt 4 pasageri (2 barbati, 2 femei).
...Juke nu e cu mult peste un clio 3 hatch, ma refer atat la spatiul interior, confort, cat si dimensiunile exterioare. Deci...Juke Shiro...you're fired!
...in my honest opinion.
fara nr KMH - depinde..... gusturile nu se discuta CLAR , asa am spus si eu pana cand nu am vazut-o live una la dealer ( alb) simpatika si una in trafic dar infoliata negru mat ( d-zeu pe 4 roti) jur !
Vorbiti in necunostinta de cauza,din start masina a fost conceputa pentru un anumit segment de piata , nu pentru toata lumea ; Masina reprezinta sectorul de persoane nonconformiste carora le plac lucrurile extravagante , iesite din comun , cu forme poate atipice .
Legat de artiocol, ultima masina sport de la nissan este 370z care se comercializeaza in romania...dar poate lipsa de informare v-a dus unde sunteti....