Oho...!Bravo,bravo! Speram ca inginerii Nissan sa mai tina cont si de greutatea in plus a masinii , nu numai de gadegeturile "smechere" de pe plansa de bord!
ps:Aici ma refer la imbunatatirea modelului actual si NU la viitoarea generatie!
corect; mai ales ca am inteles ca Mizuno-san, creatorul GT-R-ului o sa mearga in pensie; el zicea ca masina sta mai bine pe curbe daca e mai grea, inlocuind practic efectul de apasare dat de spoilere printr-o greutate mai mare a masinii (a explicat-o el); si mai sper, avand in vedere viitoarea colaborare cu mercedes, sa-i "adauge" si un sunet mai grav motorului. ma refer la modelul viitor, deoarece la R35 sunt sanse mici sa umble la greutate; si la modificarile aduse din 2007 pana acum, s-a umblat doar la putere si suspensii... si imbunatatirea cutiei.
P.S. cel mai important aspect care ar trebui lasat neschimbat ar trebui sa fie PRETUL, care tot creste, zic eu, nejustificat.
Daca vrei performanta superioara la un pret foarte bun...cumpara un GT-R
Daca vrei o masini spatioasa cu care poti merge normal si in oras..cumpara un GT-R
Daca vrei o masina cu care sa dai rusine unor modele ce costa cu 100k mai mult...cumpara un GT-R
Daca vrei o masina ce o poti aduce usor la 1500 de cai...cumpara un GT-R
Daca vrei o masini civilizata...cumpara un GT-R
Daca vrei confort si un bord cu n`spe dotari...cumpara un GT-R
ce altceva poti sa vrei mai mult?!
JDV: Nu o poti duce "usor" la 1500 de cai frate ca nu e facut din titan !:)))) Totusi ....hai sa nu ne mai ducem cu capul numai la NFS!O duci in puterea asta dar NU cu internele stock ! ( asta sa fie clara)+ ca trebuie sa investesti foarte multi bani!Daca vrei o masina stock ce rezista la 7-800 de cai cu internele stock iti iei o venerabila Supra 2JZ-GTE,si te-ai scos!
ps: Deocamdata daca nu stiai la peste 650 cai cu internele stock lui GT-R R35 i se indoaie bielele de la pistoane ca plastilina deoarece nu sunt facute sa reziste la foarte multa putere si cuplu din fabrica!Nici RB26DETT nu era mai breaz ...Dar macar lui ii sunt iertate astea deoarece reusea in acelasi timp sa fie si motor de turatie atmosferica si sa sune mai bine ca VR38DETT(motorul actualului R35),cu usoare probleme de ungere si pe la pompa de ulei!
ps:Asa ca daca intram in probleme tehnice descoperim ogroaza de erori la GT-R,atat la cutie cat si la motor,"DETALII" ce contra candidatul ei direct nu are nici macar una din problemele astea!(chiar daca e ceva mai scumpa)