Pentru ca sunt mai multi factori cumulati: anvelopele care sunt limitate conform indicelui de viteza la 210-250 km/h, forma aerodinamica mai slaba, deci stabilitate mai mica la viteze mari, consum crescut datorita coeficientului aerodinamic care e exponential dupa 100 km/h.
OK , ms mult chiar imi era ceva necunoscut de ce nu au incercat producatori ceva extravagant , si domnul `smoch` ma scuzati ca v-am deranjat nu toti ne-am nascut invatati ca dv , iti multumesc tavirosu :)
De aproximativ 8 luni, am deosebita placere de a conduce un Range Rover Vogue TDV8 (model Executive din 2010), si pot spune ca nu se compara cu absolut nici un SUV de pe piata, si pot spune ca am condus 90% din modelele ce se intalnesc pe drumurile noastre, poate din anumite puncte de vedere este depasit de alte SUV-uri, dar per total este combinatia ideala.
Pozitie de kk la volan? Ai condus vreodata un RR? Cum ai vrea sa fie pozitia la volan intr-un SUV? cum stai in X5 sau ML? tu sigur nu ai auzit de scaune reglabile asai? Zi-mi de preul acela ce "NU" ofera? Nu este santafe sau jimny sigur ca o sa aibe si pret. Motoarele sunt de FORD dar ce relevanta are asta cu facutul masinilor? sunt multe alte marci care folosesc motoarele altor companii.
pozitia la volan e mult mai buna in Ml si q7 si da am mers
dc raspunzul tau e ca are motor de ford e clar ca esti perpendicular nu paralel hai ciao :))
s-o strangi in dinti dc zici ca are motoare de ford :D habar nu ai
mai au de mancat pana sa invete englezii sa faca masini si u l fel . adica niciodata :))
ce e cel mai tare la masina asta, ca pe langa lux si frumusete, stie si off-road,spre deosebire rivalii directi x5, ml, q7 ,etc . singurul care poate concura cu range rover, e G class.