like - chiar dak pare maaaare in pozele astea, nu stiu cum arata in realitate, n-am vazut-o. dar designul e foarte misto, arata superb. si iar, probabil e de la poze, dar mi se par cam mici rotzile fatza de masina. nush
Tocmai azi am vazut unul stanfard, tot galben (nemetalizat) cu negru si vynil "sport" de fabrica... arata muuult mai bine in realitate decat in poze... Imaginile nu`i dau dreptate... Daca un Tce Dynamicue arata asa bine, apoi RS`ul... PFFF...Acum depinde de pretul final... Daca va fi sub 25.000 E, va atrage multi de la GTI`uri sau OPC`uri(Chiar si GTC)...
imi place ca marea majoritate voteaza pozitiv orice model nou.arata bine si cand vad unitatea media care se afla si pe modelele dacia e de bine si pentru noi ca si tara.
25 oct 2012, 22:59
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Eu personal as merge pe Renault Sport. Au performantele cele mai ridicate (conform testelor pe circuit si in afara circuitului). Au designul pe placul meu (parere personala). Pretul de intretinere este intodeauna mai mic decat la vw (asta e o certitudine).
Nu cred ca intretinerea e mai mica, numai renault trebuie sa lucreze cu Valeo si alte firme care sa le faca anumite piese pentru ca ei nu pot sau nu vor. Unui coleg de facultate i-a picat alternatorul la un clio symbol (penultimul model) si s-a dus la valeo si era 10 mil unu nou, apoi sa dus la Renault si era 13 mil. Omu a considerat ca il cumpere pe cel de la Renault crezand ca este mai de calitate si cand la scos din cutie scria valeo pe el. Deci cea mai mare tzeapa posibila, iau piese facute de unu altu si pun rabat la rabat.
in primul rand vw gti e din alta clasa, este in clasa cu megane rs, si hot hatch ca MEGANE RS nu mai exista, detine recordul pe Nurburgring la masini cu tractiune fata