Noul Mercedes E63 AMG: Pana la 585 cai putere, 0 - 100 km/h in 3.6 secunde Masini tari 10 Ianuarie Noul Mercedes E63 AMG: Pana la 585 cai putere, 0 - 100 km/h in 3.6 secunde
Toate comentariile (33):
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Desi sunt fan ///M.... Pot zice doar atat: ADIO BMW ///M5 si AUDI RS6! ps: Foarte bine a facut Mercedes ca a pus tractiune integrala pe fiarele de AMG-uri, deoarece puntea spate nu mai putea face fata la puterea colosala si la cuplu ,si din cauza asta masina statea mai aiurea pe curbe! Acum va fi altceva!
10 ian 2013, 15:03
+14
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Asa este! Geniala masina! Si eu sunt fan BMW, insa nu am cum sa trec cu vederea prea repede peste aceasta masina! Acele performante sunt uluitoare! Iar la design, nu am cuvinte...o capodopera! Bravo Mercedes! O zi buna!
10 ian 2013, 20:22
+7
5 comentarii 24 puncte
Pacat cu limitarea la 250 km/h...
10 ian 2013, 15:13
+9
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Scot ei editii "sport package" si vor marii si viteza maxima pe la 280 km/h sau chiar mai mult! Oricum teoretic un Mert din asta de 585 cai si 800 nm cuplu poate ajunge undeva la 320-330 km/h delimitat !
10 ian 2013, 17:30
+3
bz07amy
36 comentarii 36 puncte
nelimitat*
14 ian 2013, 17:51
+1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Watch out RS6 and M5, there's new kid in town now!!! :D
10 ian 2013, 15:23
+4
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Arata intr-un mare fel, iar la capitolul performante n-ai ce sa-i reprosezi... Poate doar faptul ca nu ti-o poti permite...
10 ian 2013, 15:55
+12
drifft
384 comentarii 744 puncte
E 63 AMG este cel mai PUTERNIC break la ora actuala.
10 ian 2013, 16:04
+6
Brembo244
487 comentarii 2020 puncte
Superba masinarie. O chestie, mi se pare mie sau stopurile spate aduc cu cele de pe seria 3 coupe (E92) ?
10 ian 2013, 16:26
+1
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
nu cred ca ti se pare e doar o iluzie optica sau mai exact un facelift de la modelul precedent parerea mea
10 ian 2013, 19:04
0
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
are frana de stationare la picior ca la cobra
10 ian 2013, 18:15
+2
sergini0
90 comentarii 164 puncte
Si ca multe alte modele de la Mercedes :)
10 ian 2013, 23:24
+3
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
buna ideea cu tractiunea integrala
10 ian 2013, 19:03
+2
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
noul RS6 - M5 - noul E63 AMG - XFR - CTS-V .... vreau comparativul asta
10 ian 2013, 19:05
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Mai mult ca sigur ca o sa fie ...
10 ian 2013, 21:08
0
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
am uitat de panamera turbo S
11 ian 2013, 06:00
+1
dildododo
518 comentarii 415 puncte
bmw M5 si audi rs6 in sfarsit au primit rival pe masura si de la mercedes.3 doamne si toate 3:)))
10 ian 2013, 19:19
+2
202 comentarii 431 puncte
poi ultimul e63 ce avea? Nu se "punea" cu M5 si RS6?
10 ian 2013, 19:41
+2
dildododo
518 comentarii 415 puncte
poi nu prea pentru ca el era mai rapid ca ele doar in linie dreapta pe circuit era pe langa.
10 ian 2013, 21:32
-3
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
corect nu vad ideea dislike-ului
11 ian 2013, 09:15
-1
23 comentarii -8 puncte
RS6 Sedan nu se stie daca va aparea dar vreau sa vad un test de la egal la egal RS6 Avant cu E63 AMG Estate si apoi alt test cu noul RS7 Sportback cu CLS63AMG S... sunt sigur ca datele problemei vor fi schimbate! RS6 si RS7 din fabrica sunt declarate mai "slabe" decat sunt in realitate ca si la vechea generatie RS6 sedan care promitea 0-100km/h in 4.6 si defapt a scot 3.9s si acum daca declara 3.9 e clar ca sub 3.5s pana la 100km/h si se va vedea in teste cu siguranta! Quattro e mai eficient ca 4Matic si mai ales cu diferentialul central Crown si diferentialul spate LSD care e genial... deja S8 face istorie si are cea mai "mica" putere din clasa de super lux si totusi nu e batut nici macar de Panamera Turbo S... deci Audi e mai conservator la date dar realitatea e cu totul ALTA!
10 ian 2013, 19:48
-3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
eu iti zic cu toata "increderea" ca audi RS6 nu poate face nimic cu tot quattro al lui in fata lui E63 AMG cu 4matic! M5 mai grav ....e decat RWD acum ! Pe acceleratie nu cred ca in clasa asta sa ii mai stea cineva in fata lui E63 AMG 4-matic ! In plus are cea mai mare putere dintre toate 585 de cai si 800 nm cuplu ...800 !Si pe curbe 100% ca sistemul 4 matic isi va face treaba mult mai bine ca "vechea" tractiune spate!(si aici ma refer la comportamentul masinii pe curbe)! Bravo MERCEDES! BRAVO AMG !
10 ian 2013, 21:13
+4
NUTZAKy
160 comentarii 88 puncte
Ce siguri mai sunt unii de ei... pfff ...INGINERI!!!
10 ian 2013, 22:21
+1
1298 comentarii 3108 puncte
Mda...Mercedes my favorite car :X , pur si simplu uimitor si nimic de spus decat " the best or nothing "
11 ian 2013, 00:25
+1
buteli
270 comentarii -197 puncte
Usurel cu timpul asta 0-100Km, nu inseamna totul la o masina sport. Avea dreptate cineva mai sus cu vechiul E AMG care avea cu 35 CP in minus fata de M5, pe Nurburgring M5 a iesit cu 15 secunde mai bun ca AMG E. In linie dreapta chiar si vechiul AMG ii dadea batai de cap lu M5. Apropo mi se confirma, bara fata chiar seamana mult cu cea de la seria 4 concept, oricum cu designul asta se apropie mai mult de M si RS, adica agresiv, deja eleganta cam a disparut.
11 ian 2013, 09:21
-1
buteli
270 comentarii -197 puncte
Am uitat sa mai adaug ca isi dau cu dreptul in stangul cu versiunea de top, 3,6 secunde pana la suta, cat timpul unui SLS Black, adica dau o avere pe un SLS si rade unul cu E AMG de mine la semafor care sigur pleaca mai bine avand 4x4.
11 ian 2013, 09:31
0
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
si pe deasupra mai e si break :))
11 ian 2013, 10:03
+2
23 comentarii -8 puncte
Senzatiile unui supercar ca SLS sunt total diferite de cele ale unei limuzine supersport! Si daca ar avea acelasi timp de acceleratie pana la 100km/h, pana la 200km/h se detaseaza SLS Black Series, sa nu mai zic dupa 250km/h ce face SLS din E63 AMG... si pana la testele ulterioare fi sigur ca lucrurile vor sta diferit fata de mapele de prezentare ale celor 3 producatori! Si ca inginerie stiti macar cum functioneaza 4Matic?E cu vascocuplaj prin cutia de viteze, adica destul de ineficient fata de diferential central cu roti dintate Crown... A fost chiar la AMS in Germania un test pe zapada unde S4 a batut fara drept de apel GT-R, X6M, Range Rover Sport, etc... deoarece Quattro de a treia generatie e extrem de eficient! E chiar "violent" de eficient si asta s-a vazut si la S8 care la "doar" 520CP nu poate fi batut de limuzinele de super lux! Iar RS6 Avant si RS7 Sportback apar saptamana viitoare si in teste se va vedea clar care este mai rapid, daca M-ul, RS-ul sau AMG va triumfa! Ce e benefic pentru cei ce comenteaza aiurea in tramvai uneori e ca M6 GranCoupe, RS7 Sportback si CLS 63AMG S au aparut exact in acelasi timp si toate 3 au motoare biturbo asa ca va lupta va fi stransa si se va constata clar diferentele dintre cele 3 doar in teste! Realitatea va da verdictul!
11 ian 2013, 09:46
+3
1562 comentarii -156 puncte
/watch?v=9PYvNMlbonA imi spui si mie ce face "tractiunea minune" aici?
11 ian 2013, 16:59
+2
buteli
270 comentarii -197 puncte
Acum am vazut ca CLS AMG v-a primi si el o versiune S tot cu 3,6 secunde pana la suta. Probabil viitorul C63 AMG tot 3,6 pana la suta, sa fie acolo nu mai conteaza ca dai o gramada de bani pe un CLS si pt performante.
11 ian 2013, 09:49
-1
dra bv26nba
7 comentarii 8 puncte
Mie frica ca datorita sistemului 4x4 sa nu inceapa sa faca ce stie audi mai bine, sa subvireze!!!! Sunt kg in plus asa ca abia astept pe circuit sa vad ce vor face audi si mercedes contra la bmw care si-a pastrat traditia.
11 ian 2013, 18:24
+8
23 comentarii -8 puncte
Cand a subvirat vreun RS vreodata? Ai condus tu vreo nuca de cocos din 1970 si iti dai cu parerea? Prietene macar te-ai urcat vreodata intr-un RS? Siguranta simtita in volan si puterea totala pusa la sol de Quattro e geniala, simti pur si simplu cum masina impinge limitele tale psihologice si trage de tine ca sa ii dai mai mult decat iti imaginezi, asta face Quattro iar RS-urile impreuna cu S8 noul sunt opera de arta! S8 a batut chiar si la sportivitate un TUNER de BMW=ALPINA B7 asa ca nu mai comenta aiurea... Auzi Quattro subvireaza! Ce conduci domnule "tehnician", "inginer", "expert|? Vreo coaja de nuca gen ursi polari sau cum le-or zice? Tu macar ai condus in viata ta vreo masina cu diferential autoblocant?Stii cu ce se mananca? Parerea mea e ca trebuie sa stai in banca ta cu asemenea afirmatii nefondate! Numai 0,1% din posesorii de masini noi isi permit si conduc un RS/AMG sau uneori M! Asa ca discutia cu tine n-are sens...
14 ian 2013, 22:05
0
dra bv26nba
7 comentarii 8 puncte
Iti respect decizia,si mai ales imi place ca esti hotarat,dar,,,ceea ce am scris eu mai sus se refera la ce se intampla pe Circuit,intradevar e cum zici tu dak faci cu un S8 sau orice Rs un drum de la bucuresti al constanta pe autostrada e normal ca nu are ce sa sbvireze,doar daca vrei sa iti testezi abilitatile tale de sofer arab,si acum sa iti raspund la intrebari: Tot timpul a subvirat Rs-ul, pe orice circuit care a fost testat si impins la cum spui tu limitele noastre psihologice,iar S8 sa nu mai zic,,,,SI da am condus cum spui tu o nuca de cocos din 70 si cateodata o nuca daia de cocos bate rs la fundu gol pe circuit...dar nah sper sa intelegi sa sa tii pt tine argumetele urate care le scrii pe 4tunning.De urcat in rs nu m-am urcat niciodata.Probabil ca ai o siguranta in volan,pana o scapi.si atunci sa te rogi sa ai siguranta in scaun....Iar ceea ce spui tu despre quattro pe (circuit) nu m-ai facut sa cred ca e mai bun decat alte sisteme 4x4.Nu sunt nici tehnician nici inginer si nici expert,si da am condus o masina cu diferential autoblocant,care s-a dovedit sa fie chiar un urs polar cum ii spui tu,,,si ca sa inchei ce am de zis imi doresc din tot sufletul sa fi printre aia 0,1%,stii dc?,,,pt ca nu te-ai mai ataca asa,ai fi mult mai calm cand cineva isi spune o parere!!!!
14 ian 2013, 23:39
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »