Valoarea Timbrului de Mediu: iata cat trebuie sa platesti pentru NOUA TAXA AUTO 2013 Taxa Auto 28 Ianuarie Valoarea Timbrului de Mediu: iata cat trebuie sa platesti pentru NOUA TAXA AUTO 2013
Toate comentariile (1398):
1 comentarii 7 puncte
SINGURA SOLUTIE O NOUA REVOLUTIE!!!!!!!!!!! !!!!
30 ian 2013, 01:17
+7
11 comentarii 7 puncte
Adio Romania. http://danielroxin.b logspot.ro/2013/01/il ie-serbanescu-pentru- fmi-romania-este.html
30 ian 2013, 05:56
+1
25 comentarii 18 puncte
Arza-va focul de guvernanti netrebnici ca iar ma fortati sa plec din tara din cauza taxelor.
30 ian 2013, 09:03
0
13 comentarii 0 puncte
fara timbru nu ar fii mai bine ? si fara nici o taxa auto ? o cacanarie am mai citit pe la voi , daca masina e inscrisa in romania in 2012 si unu a platit 1600 euro taxa atunci sigur a recuperat=o si u cand o cumperi acuma platesti si u aia 1600e , la masina mea e 1400 euroi taxa si masina m=a costat 2000 doar ca e inmatriculata in romania in 2006 deci merg cu ea inca cativa ani buni ., cica aveam un an sa le vindem ? pai cui ***** sa le vinzi :)) ei se refereau sa le ducem la rabla sa ne luam golan chel la 10000 e "_
30 ian 2013, 18:17
0
13 comentarii 0 puncte
jos taxa - barosane asta cu golfu pai nu u ai vrut diesel :) ca de aia e 37 milioane , luai una benzina si cu banii aia puneai gpl , te-a mancat ca pe mine :) mi=a trebuit diesel euro 3 , muisteponta asta
30 ian 2013, 18:23
-1
2 comentarii 4 puncte
Mai, eu nu mai inteleg nimik...pai daca masina mea are numere de Romania de ce **** sa mai platesc ca sa o inscriu...sa o trec pe numele meu ??? Am o Fiesta din 2005 , inscrisa prima data in 2006. la care ar trebui sa platesc vreo 250 euro timbru si mai am o pisika 320i la care ar trebui sa platesc vreo 650 euro. Cum e posibil asta ? Astia ne jupoaie de vii ? O sa ajungem sa ducem masini cu numere de Romania sa le inscriem in Bulgaria ??? Astia in loc sa gaseasca o metoda civilizata sa aduca niste bani la buget ne forteaza sa sfidam legea si sa cotizam la bugetul altor tari. Daca ar pune o taxa unica de 100 euro ar plati toata lumea fara sa comenteze dar daca iti cer de 2-3 ori cat ai dat pe masina o sa vada ei bani din poola la buget . Uite d-aia nu sunt bani pentru pensii, pentru invatatori, pentru militieni...pentru bugetari in general. SUNTEM CONDUSI DE PROSTI !!! Si n-o sa dau niciodata BMW-ul meu din '92 pe un Logan 2013 "full option" .
31 ian 2013, 00:26
0
33 comentarii 14 puncte
din cate am inteles,e vorba ca cel ce va cumpara de la tine il va obliga sa plateasca.nu tu
31 ian 2013, 12:47
+1
1 comentarii 0 puncte
BMW-ul tau din 92 e un cazan de tuica plin de rugina ...si nimic mai mult. bani la buget nu sunt din cauza ca exista evaziune fiscala si furt din buget, nu ca iti inscrii tu toroapa la bulgari - eu nu am nimic impotriva sa nu ti-o inscrii. dar daca ma lovesti si ai asigurare facuta in Paint s-ar putea sa te duci cu tot cu ''pisika'' ta ruginita la puscarie
31 ian 2013, 18:15
0
5 comentarii 3 puncte
nu te supara ca te intreb dar... nu iti par prosti politicienii pt ca Slick are dreptate... daca isi inmatriculeaza cineva masina pe BG, plateste acolo o taxa de 350 de euro indiferent de euro si capacitate cilindrica, si vine cu ea in Ro si uzeaza drumurile noastre, polueaza aerul nostru si...banii pt toate taxele merg in Bulgaria. acuma, imi spui si mie care e logica? nu ar fi mai ok sa puna o taxa decenta care sa fie platita de toti? bani mai putin, dar intra toti in bugetul Romaniei, daca nu pentru altceva, pt drumuri cu mai putine gropi in care sa iti spargi Loganul nou nout. numai bine. ;)
31 ian 2013, 21:16
0
5 comentarii 3 puncte
nu te supara ca te intreb dar... nu iti par prosti politicienii pt ca Slick are dreptate... daca isi inmatriculeaza cineva masina pe BG, plateste acolo o taxa de 350 de euro indiferent de euro si capacitate cilindrica, si vine cu ea in Ro si uzeaza drumurile noastre, polueaza aerul nostru si...banii pt toate taxele merg in Bulgaria. acuma, imi spui si mie care e logica? nu ar fi mai ok sa puna o taxa decenta care sa fie platita de toti? bani mai putin, dar intra toti in bugetul Romaniei, daca nu pentru altceva, pt drumuri cu mai putine gropi in care sa iti spargi Loganul nou nout. numai bine. ;)
31 ian 2013, 21:40
+1
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
stai tu linistit ca nu sunt asa de prosti. DACIA este CEL MAI MARE EXPORTATOR din Romania si nu isi pot permite sa il piarda cum au pierdut si dacia lodgy din cauza infrastructurii si pun taxe mari ca sa cumpere romanul masini noi. pe scurt protejeaza producatorii de masini, fi sigur ca asa ar fi facut si bulgarii daca aveau marca autohtona. nici eu nu sunt de acord cu taxa timbru.. sa nu intelegeti gresit
31 ian 2013, 22:33
+1
30 comentarii 32 puncte
Tare curios sunt... tu ce otrapa conduci...
03 feb 2013, 17:35
-1
6 comentarii 3 puncte
daca am masina inscrisa pe bulgaria,si vreau sa o trec pe romania trebuie sa platesc doar timbrul de mediu_?
31 ian 2013, 12:20
+1
33 comentarii 14 puncte
trebuiea sa o reinmatriculezi din nou(pe romania)si iarasi incepi sa umbli pe drumuri si iarasi scoate bani din buzunar
31 ian 2013, 12:46
0
5 comentarii 3 puncte
ok...si acuma, totusi...de cand intra in vigoare taxa asta afurisita..? vreau sa imi inmatriculez acuma masina, dar ce taxa platesc? ca daca intra asta noua o platesc ca nu e asa mare (motor euro 2 din 2000), e aiurea taxa dar e cat de cat ok, iar aia veche as da-o in judecata... dar astia is idioti, eu stau cu masina in parcare ca ei nu is in stare sa se decida cat isi permit sa mai fure de la popor? sa zica odata, e alba sau neagra... vai samar
31 ian 2013, 21:07
0
AG-97-GDF
292 comentarii 878 puncte
Un exemplu clar .. Daewoo Matiz , 2005 , Euro 3, motorizare 796 cmc benzina , noxe 154 co2 , adica platesc 896 euro ?? SUNT NEBUNI ASTIA CU TAXA LOR !
31 ian 2013, 21:10
+3
JoNeL
46 comentarii 47 puncte
pentru un passat din 2003 motor 1.9 tdi care ;lam cump recent este inmatriculat pe romania tot ar mai trebui sa platesc taxa de timbru sau cea cu 2007 taxa si cam cat ar fi care se pricepe mai bine/?
31 ian 2013, 23:13
0
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
parerea mea e sa o platesti repede pe cea veche, ca pe asta o poti contesta si sa iti iei banii, timbrul inca nu se stie cum o sa fie cu el
01 feb 2013, 19:08
0
stefan_toteuu
25 comentarii 43 puncte
Jonel In aceeasi situatie sunt si eu tot vw tot 1.9 doar ca-i golf...dak este euro 4 platesti undeva la 38 mil dak este euro 3 vreo 96 mil...din fericire a mea este Euro 4...si platesti taxa veche ca timbrul nu a intrat in vigoare BAFTA.
01 feb 2013, 16:10
+1
1 comentarii 2 puncte
O magarie ordinara, o lege ce se aplica retroactiv fara nici o noima, eu daca am o masina de productie romaneasca care la vremea respectiva era tot ce se putea da de producator euro 4 si acum vreau sa o vand nu pot pentru ca cineva trebuie sa plateasca o taxa care nu a fost prevazuta la data productie, ce vina am eu ca am vrut sa consum atunci nou si acum nu pot sa o mai utilizez, trebuie obligatoriu sa o tin in garaj sa platesc impozit si sa astept poate cineva vreodata intelege ca timpul trecut e trecut iar viitorul inseamna evolutie si nimeni nu plateste in viitor pentru ceva din trecut care la momentul acela era ultima tehnologie. Toti magarii astia care nu stiu de unde sa isi acopere promisiunile electorale au senzatia ca noi toti nu gandim si nu vedem, maine poimaine o sa ne taxeze si zilele cu cat avem mai multe cu atat taxa mai mare ca altfel traim si nu uitam toate magariile si le vom spune si altora. Au dreptate toti ar trebui sa iesim in strada.
02 feb 2013, 23:34
+2
103 comentarii 45 puncte
Confunzi "retroactiv". Despre "retroactiv" se putea scrie cand s-au dublat impozitele pentru masini peste 2000cmc, la mijlocul anului cu aplicare de la incepul anului care era in curs. Aia da, a fost retroactiv. Taxa asta (daca se va vota) o vom plati plati pentru un bun pe care il achizionam ACUM si il vom folosi DE ACUM INAINTE, in VIITOR. Au avut ei grija sa faca astfel incat aceasta lege (daca va fi votata) sa nu poata fi atacata in instante fata de vechile legi.
07 feb 2013, 12:40
0
18 comentarii 11 puncte
"taxa de timbru" poate fi atacata in instanta pentru discriminarea unui cumparator sau vinzator al unui automobil in confront cu celilalti proprietari de automobile care daca nu vind sau nu cumpara un automobil "polueaza" gratuit!deci aceasta taxa ca si celelalte dealtfel este absolut ilegala!
09 feb 2013, 17:57
+1
1 comentarii 0 puncte
salut.imi spune si mie cineva practic de cand se hotareste timbrul de mediu cat dureaza pana se aplica???se aplica deja de a doua zi sau dupa o luna????mersi.salut.
03 feb 2013, 11:24
0
1 comentarii 0 puncte
Pentru cei care se pricep sau cunosc problema,tocmai mi`am luat un audi a4 b5 avant din 2000,motor 1.9 116 cp. ce sa fac? astept noua taxa(timbru de mediu) sau sa o inmatriculez cu vechea taxa? Daca ma duc acuma si incerc sa o inmatriculez platesc taxa din 2012 ? Va multumesc,respect.
05 feb 2013, 08:20
0
33 comentarii 14 puncte
salut.din cate stiu,mai poti inmatricula cu taxa veche si poti da statul in judecata pentru ca sa iti iei inapoi banii.Dar nush daca poti sau nu inmatricula cu noua taxa
05 feb 2013, 19:49
0
103 comentarii 45 puncte
Corect. Platesti vechea taxa. Noua taxa nu a fost definitivata si legalizata.
07 feb 2013, 12:35
0
spoilar
1 comentarii 0 puncte
Salutare Am si eu un opel vectra an 2000 motor 1.8 16 v si asi dori sa al inmatriculez dar nu stiu kum aflu ce norme de poluare are masina e pe bulgaria acum
05 feb 2013, 22:35
0
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
ca sa iti faci o idee iti spun ca am un vecin care a inmatriculat anu trecut o astra g 2003 1,8 16v si a platit taxa 52 mil. nu stiu cat te ajuta oricum cauta pe google emisii noxe vectra 1.8... si o sa gasesti apoi completezi rubricile de la calculator, mai mult de euro 3 nu cred ca e maxim
05 feb 2013, 23:37
+1
1 comentarii 0 puncte
AM LUAT O SUPER NOVA IN NOIEMBRIE ANUL TRECUT ACTELE DE VANZARE CUMPARARE PRECUM SI PUNEREA PE ROL LA SECTIA FINANCIARA TOT ANUL TRECUT DAR NU I-AM SCHIMBAT NR DE INMATRICULARE LA POLITIE .......STIE CINEVA SI IN CAZUL ASTA MAI PLATESC TAXA AIA NENOROCITA.....MULTU MIRI PTR RASPUNS
06 feb 2013, 13:49
0
103 comentarii 45 puncte
Fugi la administratie si Politie si trece-i actele pe numele tau pana se aproba legea. Daca o inmatriculezi pana atunci, nu mai trebuie sa platesti aceasta taxa. Sau poti sa circuli in continuare cu actele pe numele fostului proprietar. Nu este legal, dar se poarta la noi. Taxa va fi insa platita de urmatorul cumparator, cand o va inscrie. Daca o vei vinde si daca legea va fi data.
07 feb 2013, 12:34
0
30 comentarii 32 puncte
Din cate stiu se plateste taxa de inmatriculare. In aceeasi situatie sunt si eu, am sunat la militie si au zis ca se plateste taxa. Sper ca am inteles gresit. Daca stie cineva ceva sigur...astept un mesaj
07 feb 2013, 13:11
0
1 comentarii 1 puncte
am fost azi la administratia financiara si au zis ca nu exista nicio norma de aplicare, asa ca am depus actele de azi sa nu am vreo surpriza ( de la 1800e la 3800e)
07 feb 2013, 13:53
+1
4 comentarii -2 puncte
da, se plateste taxa aia enorma care s-a bagat de la inceputul anului
07 feb 2013, 17:54
0
103 comentarii 45 puncte
"Legea a fost data, mai ramane sa fie votata pentru a putea intra in vigoare" Din cate stiu, si conform legilor din RO si nu numai, O LEGE ESTE MAI INTAI VOTATA, iar abia APOI DATA. CA SA FIE DATA SI APLICABILA TREBUIE SA APARA IN MONITORUL OFICIAL. Deci pana atunci, discutam doar despre un PROIECT DE LEGE care poate sau nu fi aprobat.
07 feb 2013, 12:28
+1
33 comentarii 14 puncte
legea este data in prima sau a doua saptamana a acestui an.A trecut aproape o luna si inca nu se stie daca a fost sau nu aprobata.Stau cu masina radiata in italia si nu reusesc sa fac nimic pentru ca nu stiu ce au decis prostii astia de la USL.Eu vreau sa platesc taxa de mediu(850€) dar ei nu vor banii mei :)):))) Romania Te Iubesc !!!!
07 feb 2013, 13:20
-1
103 comentarii 45 puncte
Ca sa nu intru in polemici prea multe citeste ce am scris mai sus referitor la M.O. La ora actuala se aplica taxa calculata conferm legii in vigoare din 2012, si care a amanat taxa pana la 01.01.2013. In momentul de fata daca iti inmatriculezi masina adusa din afara in RO, vei plati taxa la vechea valoare pe care o stii (nu calculat dupa ceva ce nu este aprobat). Apoi, daca se da legea noua, iti vei recupera diferenta (daca va fi cazul) P.S: Daca gasesti la M.O. legea din 2013 publicata, te rog sa-mi transmiti si mie nr. editiei. Din pacate in tara asta punem botul la tot ce se zice in necunostinta de cauza.
07 feb 2013, 14:36
0
33 comentarii 14 puncte
dupa taxa veche,nu imi convine sa o inscriu,pentru ca as vedea banii inapoi dupa 2-3 ani poate si eu ii dau in 2 zile.Asa ca mai bine mai astept o vreme,cum am stat cu masina oprita pana acum din cauza ca nu am avut asigurare pe masina,asa voi sta si cu masina radiata inca o vreme
07 feb 2013, 14:57
-1
103 comentarii 45 puncte
Corect. Dar la ce presiuni se fac din partea producatorilor si distribuitorilor autohtoni se poate schimba mult pana va intra in vigoare. Pentru calculul taxei care este in vigoare exista deja divrese pagini web unde se poate calcula: http://static.anaf.r o/static/10/Anaf/cal c ulator_taxe/taxa_pol u are_2012.html sau http://www.4tuning.r o/calculator-taxa-au t o-2012/ iar, pentru viitoarea lege, daca va intra in vigoare in actuala formula http://www.4tuning.r o/calculator-timbru- m ediu-2013/ (linkurile le "cenzureaza" 4tuning, si trebuiesc scoase spatiile din ele) Referitor la un eventual proces cu statul roman depinde cat de istet este avocatul care trebuie sa invoce in instanta un "precedent". Au fost si persoane care au primit banii in cateva luni. Dar prin interventii, de parca legea nu este aceeasi pentru toti.
07 feb 2013, 15:17
0
4 comentarii -2 puncte
e vrajeala la televizor, de la 1 ianuarie este in vigoare noua taxa de mediu care s-a amanat anul trecut. restul sunt vorbe de prea slavire a usl-ului de catre anumite gasti din mass media; m-am dus si eu pe la sfarsitul lui ianuarie ca auzisem la tv ca au scos-o si cand am ajuns la politie si mi-a zis ala de la birou mi-a cazut fata mi-a luat jumate de ora sa-mi revin; eu trebuie sa dau dupa cum zic astia vreo 3000E si cu legea care o propun acum aproape 400E
07 feb 2013, 17:59
-1
2 comentarii 0 puncte
buna am si eu o nedumerire daca imi cumpar o masina inmatriculata in romania dar nu sa platit taxa la ea ,eu trebuie sa platesc taxa pentru a o trece pe nume?
07 feb 2013, 17:24
0
stefan_toteuu
25 comentarii 43 puncte
da titi_bv
07 feb 2013, 17:31
0
2 comentarii 0 puncte
ms , e o porcarie de taxa
07 feb 2013, 17:32
0
3 comentarii 3 puncte
Acum cateva ninute am auzi la tv ca cele diesel vor plati mai mult,pai ce mama ***** daca norma este 130 si la diesel si la benzina si este euro 4 nu este normal sa plateasca toti la fel????...cel mai nesimtit guvern si cea mai vaca ministra...sa-i ea ***** si pe ei si pe mostenitorii lor ca sa li se starpeaca samanta ca prea mult ne-au injosit,ducasa ***** si parlamentarii astia de 60 70 de ani ca numai rau fac de sar constipa odata si ar crapa pe wc-ul parlamentului ca numai rau aduc tineretului din tara asta.
07 feb 2013, 18:02
0
33 comentarii 14 puncte
eu la a mea care e un euro 3 cu un co2 131 diesel cred ca voi plati mai mult decat unul care e un euro 3 cu un co2 150 benzina :):)):))))
07 feb 2013, 18:32
+1
30 comentarii 32 puncte
Pana la urma stie cineva sigur? Daca am cumparat masina anul trecut, inmatriculata in RO din 2002, am luat-o in evidenta...platesc deja impozit..acum daca merg la rar si la politie sa schimb numere si talon...platesc taxa de inmatriculare?
07 feb 2013, 18:18
0
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
eu stiu ca la schimbarea de proprietar la masinile INMATRICULATA IN TARA INAINTE DE 2007 altii spun ca daca masina e inmatriculata inainte de 2007 si dupa 2007 s-a facut o schimbare de proprietar nu se mai plateste de catre urmatorul client dar eu stiu ca e valabila prima varianta
08 feb 2013, 00:22
+1
103 comentarii 45 puncte
Din pacate trebuie sa platesti taxa la valoarea din 2012 (conform Legii 9/2012). Trebuia inregistrata atat la financiar cat si la Politie. Doar daca cumva nu a fost deja platita o taxa mai veche pentru ea. In cazul asta trebuie sa ceri o recalculare a noii taxe si poate va trebui sa platesti (sau sa primesti) o diferenta. Nu conteaza ca masina a mai fost sau nu inmatriculata in RO si nu conteaza anul introducerii in tara.
08 feb 2013, 09:50
0
4 comentarii -1 puncte
Mai asteapta pina saptamina viitoare sa vina ultimile clarificari in ceeace priveste timbrul de mediu...
08 feb 2013, 10:26
0
4 comentarii -1 puncte
Nu platesti taxa de inmatriculare pt ca aceasta a fost platita de cel ce a avut-o inainte.S-ar putea ca cel ce a vindut-o sa-si fi recuperat taxa si in cazul acesta sa platesti timbrul de mediu
08 feb 2013, 10:31
-1
4 comentarii -1 puncte
Am un renault espace 1995 inmatriculat pe Bulgaria,acum cu noul timbru de mediu cum trebuie sa procedez sa-l inmatriculez?Daca stie cineva sa-mi spuna si mie....
08 feb 2013, 10:23
0
103 comentarii 45 puncte
Din cate stiu, la financiar, trebuie sa completezi mai intai niste formulare: -"Cerere privind stabilirea taxei de poluare" -"Declaratie pe propria raspundere" - aici este ceva cu numarul de km pe care crezi ca ii faci in tara pana la inmatriculare. Dupa ce le dai formularele astea, ei iti spun pe loc sau in termen de x zile, cat este taxa. Platesti taxa de poluare (acum este cam 1700-1800 Euro pentru masina ta). Revii la ei cu dovada, iar apoi completezi si depui si restul formularelor. Apoi RAR si Inmatriculari. DACA se voteaza noua forma a legii, taxa de mediu va fi cam 660 EURO. Calculul a fost facut considerand motorul de 2 l.
08 feb 2013, 10:50
+2
103 comentarii 45 puncte
Pentru cei care dau "bad rating" mesajelor care spun ca taxa de mediu din 2012 este valabila si trebuie platita: Va rog ne scuzati pe cei care stim ce scriem si incercam sa diluam prostia, dar se pare ca a dat pe afara. P.S.: daca se ajunge la inchiderea contului, mai fac inca 30, dar nu ca sa ajut ci doar sa va dau de lucru. Cu stima, Eu Respect pentru cei care stiu si vor sa inteleaga posturile anterioare. Cu multa stima si apreciere, X.Bitza
08 feb 2013, 10:57
+5
4 comentarii -1 puncte
ai aplicat formula de mai sus referitor la timbrul de mediu 2013?eu am aplicat si mi-a iesit cu toul alt rezultat .Masina e non euro,cel mult euro 1 sau 2 pt ca nu are specificat in carte emisia de CO2 .
08 feb 2013, 12:45
0
103 comentarii 45 puncte
Am considerat-o la Euro 2. Cel putin asa am gasit pe undeva incadrata masina. Deci nici nu era nevoie de emisia CO2. Daca ar fi fost euro 1, valoarea acualei taxe ar fi fost cam 3960 EURO. In prezent taxa se calculeaza conform legii 9/2012 si care a intrat in vigoare la 01.01.2013 Pentru aceasta taxa, de la 01.01.2013 pana acum, se aplica legea 9/2012, nemaiexistand nicio alta lege de acest fel. Mai adaug si faptul ca taxa se calculeaza in functie de data primei inmatriculari.
08 feb 2013, 14:32
+1
103 comentarii 45 puncte
Ca sa fiu si mai explicit (calcul pentru masina ta EURO 2) - conform Legii 9/2012 (care se aplica acum) Pentru non-euro, Euro 1, Euro 2 se aplica formula C x D x (100 - E)/100 unde, C = cilindree (capacitatea cilindrica); D = taxa pentru emisiile poluante pe cilindree, prevazuta in coloana nr. 3 din anexa nr. 2; E = cota de reducere a taxei, prevazuta in coloana nr. 2 din anexa nr. 4; Ne uitam in tebele din legile respective, si gasim ca D=9 si E=90 =>=2000*9*(100-90)/1 00= 1800 EURO - daca va intra in vigoare legea in varianta care s-a propus, vom avea formula E x D x (100 -C)/100 unde, E = timbrul de mediu =>din tablel=3.3 (pt Euro 2) D = cilindreea – capacitatea cilindrica; C = cota de reducere a timbrului de mediu => din tabel =90 => 3,3*2000*(100-90)/10 0=660 EURO (pt EURO 2) la Euro 1 ar fi iesit 800, iar non-euro 840. Totusi, inca se vorbeste de re re re modificarea proiectului tinand cont de carburant (diesel/benzina). Se vorbeste ...
08 feb 2013, 15:23
0
god
8 comentarii 13 puncte
Pentru un Duster 1.5 dci din iunie 2010 mi s-a cerut de la Inmatriculari sa ma duc sa platesc taxa de mediu/poluare/cacao si apoi sa ma intorc la ei ca sa depun dosarul de schimbare de proprietar + predat numerele actuale(fostul proprietar era din AG) + preluat numerele noi. Explicatia pentru platirea taxei a fost ca atunci cand a fost cumparata de noua guvernul scutise taxa de poluare/mediu iar eu acum trebuie sa ma conformez si sa o platesc...
08 feb 2013, 19:48
+2
103 comentarii 45 puncte
Au dreptate din pacate. Trebuie sa platesti taxa. Daca ai achizitionat-o in trecut, dar nu i-ai facut transcrierea actelor pe numele tau, pana la 31.12.2012, incepand cu 01.01.2013 taxa este valabila. Daca nu a mai fost platita in trecut nicio alta taxa de acest fel, trebuisa sa platesti noua taxa. Daca a mai fost insa platita, trebuie sa ceri o recalculare a noii taxe. Taxa se aplica DOAR O SINGURA DATA, la prima transcriere a dreptului de proprietate si circulatie pe drumurile publice DUPA 01.01.2013
09 feb 2013, 10:15
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »