Valoarea Timbrului de Mediu: iata cat trebuie sa platesti pentru NOUA TAXA AUTO 2013 Taxa Auto 28 Ianuarie Valoarea Timbrului de Mediu: iata cat trebuie sa platesti pentru NOUA TAXA AUTO 2013
Toate comentariile (1398):
5 comentarii 9 puncte
Nu ii intereseaza de noi,nu ia interesat niciodata si nici nu vor fi interesati vreodata! SA CALCULAM UN PIC: 1.Romanul plateste aceasta taxa aberanta.(nu conteaza suma) 2.Dupa ce taxa este platita un procent mare din platitori(undeva la 80%) vor cere banii inapoi prin intermediul instantei. 3.Mare parte din procese sunt castigate,banii recuperati + un adaos de 0.1-0.5% despagubiri. 4.Procesul de recuperare dureaza undeva intre 1 an si 2 ani pana se recupereaza suma. 5.Statul are,care va sa zica,aceasta suma pe mana timp de 1 an sau 2 pentru care plateste o dobanda de maxim 0.5% . EFECTUL: 1.Statul beneficiaza de o suma mare de bani cu o dobanda infima(maxim 0.5% fata de o dobanda la o banca in valoare de 14%)! 2.Romanul este bucuros ca a recuperat banii,chiar si ceva peste! 3.Sa tinem cont si de acei romani care nu vor mai da statul in judecata(20%) 4.Sa tinem cont si de cei ce vor pierde procesul(un numar foarte mic) CONCLUZIA: CEA MAI MARE SMECHERIE(Iinginerie financiara)ESTE ATUNCI CAND FURI DE LA CINEVA DIN BUZUNAR SI EL ITI MULTUMESTE(se declara multumit atunci cand recupereaza banii)!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
16 feb 2013, 12:20
+7
5 comentarii 4 puncte
Cu taxa in forma in care o platim acum ai dreptate, statul poate fi actionat in justitie si poti pana la urma sa iti recuperezi banii. Dar cu timbrul de mediu o sa fie total alta poveste, va fi greu spre imposibil sa castigi in justitie. Asadar, jocurile se fac acum! Dupa adoptarea ei prin ordonanta o sa fie prea tarziu!
16 feb 2013, 13:18
+1
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
Depuneti actele la circulatie asa cum sunt fara taxa,si va da o negatie cu care mergeti la tribunal...Sunt o groaza de avocati,si in 3 luni castigi sa o inscrii fara taxa!! Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.r o/index.php?module=Am vcCmsFe&action=view_c omments&type=1&news_i d=17256
16 feb 2013, 20:06
0
1 comentarii 0 puncte
mare adevar graiesti
15 sep 2014, 21:33
0
rmegane
4 comentarii 10 puncte
haideti fratilor sa iesim in strada toti sa mergem la guvern sa vada ca nu suntem prosti si tot stam mereu ca fraierii si nu avem un cuvant de spus,hai sa stabilim o data impreuna si sa iesim sa nu mai stam in casa si pe urma sa ne plangem de mila,eu zic undeva de 21-22 febr,dati pe facebook peste tot si hai sa ne facem dreptate
16 feb 2013, 13:09
+3
Aurash09
2 comentarii 2 puncte
E clar o sa.mi tin ''tuciu'' pana ajung ca fred si barney....in loc sa avansam ne intoarcem in timp...
16 feb 2013, 15:33
+1
15 comentarii 30 puncte
Hooooootiiiiiiiiiiii iiiii !!!!
16 feb 2013, 15:49
+1
15 comentarii 30 puncte
Hooootiiiiii !!! Vor bani la buget ca sa isi mareasca averile si conturile din strainatate !
16 feb 2013, 15:51
+2
15 comentarii 30 puncte
Oricum eu nu cred ca sunt ei de vina! NOI SUNTEM DE VINA CA LE ACCEPTAM TOATE ACESTE UMILINTE! Copii nostri tanjesc la o jucarie , la o hainuta mai buna sau chiar la un fruct,iar copii lor (ai HOTILOR) se lafaie prin cluburi,bolizi de lux chiar si droguri si nimeni ,dar nimeni nu ia nici o masura! RUSINE !!!!!!!!!!!!!
16 feb 2013, 15:56
+5
15 comentarii 30 puncte
SA TRAITI BIIINEEEEEE !!!
16 feb 2013, 15:58
+1
11 comentarii 6 puncte
ne zdrobim cei ce avem masini de inmatriculat ,tot asa se vor zdrobii si altii la rindul lor putem sa semnam zeci de petitii ca nu ne ajuta cu nimic ,celor ce ne conduc nu le pasa de noi romanii ,atit suntem buni pina ne prezentam la vot si pe urma nu mai valoram nimic ,nu suntem uniti si neau prins slabiciunle ,macar acum sa intelegem ca ,viitor atunci cind vor fii alegeri sa ne ocupam de lucruri care ne privesc pe noi personal.RUSINE LOR PARAZITI CE SUNT
16 feb 2013, 16:03
0
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
Depuneti actele la circulatie asa cum sunt fara taxa,si va da o negatie cu care mergeti la tribunal...Sunt o groaza de avocati,si in 3 luni castigi sa o inscrii fara taxa!! Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.r o/index.php?module=Am vcCmsFe&action=view_c omments&type=1&news_i d=17256
16 feb 2013, 20:06
0
1 comentarii 0 puncte
Asa si filtrul de particule nu mai conteaza???? Ca nu vad casuta unde sa bifes filtrul de particule!
16 feb 2013, 16:07
0
11 comentarii 6 puncte
SA TERMINAT CU FILTRUL DE PARTICULE LAU INGHITIT NENOROCITII VEZI CITA NERUSINARE TOT TIMPUL GASESC CEVA SA ADAUGE IN FAVOAREA LOR ,E FOARTE MARE DIFERENTA INTRE BENZINAR SI DISEL PORCII
16 feb 2013, 16:20
0
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
Depuneti actele la circulatie asa cum sunt fara taxa,si va da o negatie cu care mergeti la tribunal...Sunt o groaza de avocati,si in 3 luni castigi sa o inscrii fara taxa!!
16 feb 2013, 20:05
0
103 comentarii 45 puncte
Pe ce baza castigi?
18 feb 2013, 12:08
0
6 comentarii 15 puncte
INTREBAREA MEA II URMATOAREA DACA AM DESCHIS UN PROCES IN DATA DE XX/11/2012 SI AM SA CASTIG PROCESU SPER PRIN XX/8/2013 MAI POT SA IMI INSCRIU MASINA FARA TAXA CHIAR DACA O SA FIE LA MOMENTU RESPECTI TAXA NUMITA TIMBRU DE MEDIU?? sau am asteptat degeaba ca la ghiseu o sa imi ceara chitanta pe timbru de mediu Astept raspuns de la cunoscatori/patiti/a vocati va rog
16 feb 2013, 20:22
0
bofanel
9 comentarii 9 puncte
O intrebare masinile care sunt inscrise si daca se vand mai departe se mai plateste taxa de timbru de catre cumparator daca e inscrisa ? ca asta nu inteleg !!!
16 feb 2013, 20:51
0
6 comentarii 15 puncte
daca ii inscrisa inainte de 2007 DA daca ii inscrisa dupa 2007 si ai platit taxa si tiai luat bani inapoi prin instanta DA daca ai platit taxa si hoti iti au inca bani tai atunci nu plateste urmatoru cum parator taxa EX: daca tu tiai inmatriculat masina in 2012 si ai platit taxa .vin io si o cumpar nu mai platesc nimic Daca tu ai inmatriculato si tiai luat bani inapoi cand o cumpar io platesc taxa puli
16 feb 2013, 21:35
+1
bofanel
9 comentarii 9 puncte
Eu nu mi am luat nici un ban dar am inscris o prin proces si am castigat....deci urmatoru care o cumpara plateste taxa de timbru ? Mersi frumos
16 feb 2013, 22:10
0
172 comentarii 386 puncte
Da, o va plati urmatorul proprietar.
16 feb 2013, 23:08
0
dolarmanbuza32
19 comentarii 36 puncte
Singura alternativa este sai impuscam pe astia de la guvern..iati votat acuma trageti ponoasele...cum mama **** sa am masina inmatriculata pe romania,cumparata de la posesorul de drept care este si in acte cu suma de 5000 euro,,si taxa de timbru ami iasa tot 5000 euro..astia sant nebuni sau am inebunit doar eu si ami scapa ceva mie??.mentionez am o masina din 2003,Euro 3..motor de 2200 cc..
16 feb 2013, 21:40
0
9 comentarii 8 puncte
nu trebuie bagat si capaciatea motorului daia iti da asa mult asa am facut si eu la ce ai tu acolo presupun ca e o laguna cu CO2 174 gr taxa e 1789 de euro capacitatea motorului o bagi numai la euro2,euro1 si non-euro
16 feb 2013, 22:05
0
30 comentarii 32 puncte
Esti sigur ca nu se baga si capacitatea motorului la e3? Ca nu am vazut nici o mentiune despre asta.
16 feb 2013, 22:21
0
9 comentarii 8 puncte
cititi mai bine la euro3,euro4 si euro 5 se baga doar emisiile de CO2 nu si capacitatea motorului Noua formula de calcul a Timbrului de Mediu ia in considerare emisiile de CO2 numai in cazul masinilor E3, E4 si E5. Pentru masinile E0, E1 si E2, nu este necesara cifra exacta a emisiilor de CO2. Pentru masinile E3, E4 si E5 care nu au emisiile scrise in cartea de identitate, calculatorul va tine cont de grila de taxare de la norma E2. Posesorii de masini E3, E4 si E5 pot insa face o programare la RAR in vederea trecerii emisiilor CO2 in carte, pentru a se bucura de cotarea exacta a Timbrului de Mediu.
16 feb 2013, 23:44
0
5 comentarii 0 puncte
Formula de calcul face trimitere la tabelele din anexe unde valorile variabilei "B" e in functie de capacitatea cilindrica.
17 feb 2013, 11:43
0
1 comentarii 1 puncte
@motomete sau moromete, de dragul tau mi-am facut cont ca sa iti raspund pentru ca induci lumea in eroare. Incep cu o veche vorba din strabuni (usor adaptata): "Daca mai multi iti spun ca esti beat, du-te frate si te culca". Daca niste dobitoci(e.g. Ministrul mediului si compania) afirma la televizor la ore de maxima audienta ca nu se tine cont de capacitatea cilindrica, nu inseamna ca asa si este. Ce s-a spus la televizor a fost doar pentru a-i prosti pe fraieri. Legea spune foarte clar ca timbrul de mediu se calculeaza dupa o formula de calcul cu 3 coeficienti (A, B, C) pentru e3, e4 si e5, insa coeficientul B este in stransa legatura cu norma de poluare si cu capacitatea cilindrica, deci e lesne de inteles ca se tine cont si de norma de poluare si de cilindree. Inca ceva, daca nu intelegi de nicio culoare un proiect de lege, nu iti mai da prietene cu parerea, nu e punctul tau forte. Si inca un sfat pentru a invata cum e cu aceste calculatoare despre taxa "asa vrem noi guvernantii" caci cam asa este.. cand bifezi de exemplu o norma de poluare si restul campurilor raman enable/activate, asta inseamna ca trebuie sa pui valori acolo, nu sa le lasi necompletate, un site pentru a fi vizitat trebuie sa nu isi bata joc de utilizatori, deci in spate sunt niste baieti care citesc toate datele si in functie de ele dezvolta aceste calculatoare. De exemplu cand bifezi norma E2 nici nu te lasa sa pui emisile de CO2, cand bifezi insa E3 trebuie sa pui si emisiile de Co2 si capacitatea cilindrica din simplu motiv ca acel coeficient B e in stransa legatura cu aceasta capacitate cilindrica. Te-am salutat! A nu vedea comentariul meu ca pe un sut in fund ci mai degraba ca o indemnare la a fi mai atent in ceea ce scrii pe internet, sunt oameni mai putin informati care chiar pun botul si pe baza prostiilor spuse pe astfel de site-uri se duc si isi cumpara masina. La inmatriculare afla ca taxa este de aproximativ 2500 de euro, la fel cat masina. O zi buna!
18 feb 2013, 12:04
+1
dolarmanbuza32
19 comentarii 36 puncte
Sper sa luam toti atitudine si sa iesim in strada..asa ceva nu se mai poate....pe mine pt o masina din 2003,disel,euro 3..ma costa timbru 5000 euro,,dublu fatza de cat era sa o trec de pe proprietarul din acte pe mine...astia vroiau taxa,,acum nu mai exista taxa de prima inmatriculare..acum exista timbru de mediu ..care este dublu fatza de ce a fost pina acuma..o dau din una in alta si tot ca sa ne ia banii...TREBUIE SA IESIM IN STRADA.!
16 feb 2013, 22:37
+1
9 comentarii 8 puncte
cititi mai bine la euro3,euro4 si euro 5 se baga doar emisiile de CO2 nu si capacitatea motorului Noua formula de calcul a Timbrului de Mediu ia in considerare emisiile de CO2 numai in cazul masinilor E3, E4 si E5. Pentru masinile E0, E1 si E2, nu este necesara cifra exacta a emisiilor de CO2. Pentru masinile E3, E4 si E5 care nu au emisiile scrise in cartea de identitate, calculatorul va tine cont de grila de taxare de la norma E2. Posesorii de masini E3, E4 si E5 pot insa face o programare la RAR in vederea trecerii emisiilor CO2 in carte, pentru a se bucura de cotarea exacta a Timbrului de Mediu.
16 feb 2013, 23:45
+2
12 comentarii 14 puncte
citeste legea si tabelele aferente, scrie foarte clar ca trebuie trecuta capacitatea cilindrica!!
17 feb 2013, 03:03
0
30 comentarii 32 puncte
Din ce spui tu reiese ca se tine cont si de noxe doar la e3, e4 si e5. Unde scrie ca nu se pune la socoteala si capacitatea cilindrica? Ei asa au anuntat ca vor conta doar noxele dar in tabele apare si capacitatea cilindrica. Cum e pana la urma?
17 feb 2013, 09:22
0
9 comentarii 8 puncte
trebuie doar la euro2,euro1 si non-euro capacitatea cilindrica pt ca pe vremea aia nu se baga in cartea technica CO2 ce o fi asa de greu de intles nu stiu
17 feb 2013, 09:46
0
30 comentarii 32 puncte
La mine la o masina din 2002 1.9 diesel, e3, nu am in cartea masinii trecute noxele. Intreb din nou. Unde scrie ca nu se tine cont si de capacitatea cilindrica la calculul timbrului.
17 feb 2013, 10:46
0
30 comentarii 32 puncte
Revin. M-am uitat putin peste formulele de calcul si intradevar la E3, E4 si E5 "nu se calculeaza"si capacitatea cilindrica. Dar vei observa ca pentru o masina E3 cu noxe intre 141-155g/km cu un motor mai mic de 1000cmc gramul costa 13.8euro, iar pentru una cu motor intre 1601 si 2000cmc acelasi gram de co2 costa 27,6euro. Deci se tine cont si de capacitate.
17 feb 2013, 10:59
+1
14 comentarii 1 puncte
Salut, cat ma costa asigurarea pe 6 luni, mentionez ca sunt incepator. astept un raspuns. multumesc.
16 feb 2013, 23:18
0
2 comentarii 10 puncte
acum depinde si de masina ,un coleg la un logan 1.6 (18 ani) a platit 900 ron pe 6 luni...deci trece masina pe numele lu taica-to, Sfatu meu
17 feb 2013, 10:04
+2
14 comentarii 1 puncte
opel corsa , motor de 973 :) , 12V, din anul 1999
17 feb 2013, 12:37
0
1 comentarii 1 puncte
Salutare, am facut eu in ianuarie 2013, si nici nu am permis (sunt in curs de obtinere). Am 26 ani si am facut la carpatica si m-a costat 430 ron. Stima!
17 feb 2013, 14:16
+1
minciu
34 comentarii 5 puncte
salut as vrea sa stiu daca am cumparat o masina in 2012 in octombrie si as vrea so inmatriculez acum mentionez ca actul e vanzare cumparare este inscriis in 2012 am bagato la impozit tot ce trb mai trb decat sa ai fac itp si asigurarea si sa o duc la politie daca cineva poate sa ma ajute multumesc
17 feb 2013, 09:56
-1
1 comentarii 0 puncte
nu mai inteleg nimic ...la euro 3 in calculatorul timbrului de mediu se ia in considerare si capacitatea cilindrica sau doar CO
17 feb 2013, 12:20
0
30 comentarii 32 puncte
In teorie se tine cont doar de Co2, dar acelasi Co2 pentru un motor mare este mai scump decat la un motor mic. Practic dupa parerea mea tot se tine cont si de capacitatea cilindrica. Acesta putand fi..cred eu, un motiv pentru atacarea in instanta a timbrului pentru ca deja platim odata impozit in functie de capacitate.
17 feb 2013, 13:06
+3
1 comentarii 1 puncte
ford focus 2/2002, 1753cm3, euro3, 145g CO2, motorina =1266 euro pentru timbru de mediu, sa-i f.... tot de atatea ori sa le dau 6 salarii doar pentru a "cumpara" dreptul de a avea o masina care abia mi-o pot permite cu banii adunati ani la rand
17 feb 2013, 16:28
+1
12 comentarii -6 puncte
ce **** mea astia incurajeaza importul de rable ...cu taxa lor ...de rahat ...auzi la ei sa platesc mai mult pt o masina relativ noua decat o vechitura ....sa va *** in gat cu tot neamul vostru de labari .....
17 feb 2013, 22:25
-1
buzyny
49 comentarii 77 puncte
bai fratilor,au innebunit cu taxa lor.E bataie de jos,4.809euros ca sa inmatriculez un Nissan Almera........cel mai bine este sa trecem la biciclete si trotinete.
18 feb 2013, 00:25
0
5 comentarii 2 puncte
asa va trebe daca ai votat usl. acuma dansati cum canta ei. la timbrul lor de mediu. parca o sa vad sute de masini pe franta bulgaria. ungaria:)))
18 feb 2013, 00:51
+1
6 comentarii 15 puncte
asa ne trebe? da cati crezi ca or votat USL intre 18-35 ani sau cati au fost la vot ....
18 feb 2013, 13:56
0
38 comentarii 76 puncte
Golf 4 2003 , euro 4 diesel , emisii 138 gr/l scrise in carte acum 2 saptamani la RAR. Claculatorul de sus imi da un timbru de mediu de 400 de euro. EU AM PLATIT DEJA taxa 37 de mil de frica timbrului care ziceau ca o sa fie mai mare. AM VREO sansa sa primesc diferenta de la 37 mil pana la 400 de euro daca inscriu masina dupa ce intra in vigoare timbrul de mediu ? Cam greu cred.
18 feb 2013, 09:48
0
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
cred ca mai poti da statul in judecata pt. ca tu ai platit taxa de mediu care se stie ca nu e legala, dar oricum daca iti iei banii sau diferenta cred ca nu vei mai putea sa o vinzi, o sa se considere taxa de mediu neplatita, de luat ar trebuii sa iti poti lua diferenta cand va intra timbru in vigoare
18 feb 2013, 10:23
+2
103 comentarii 45 puncte
Nu. La inmatriculare, ai platit taxa la valoarea taxei aplicabila conform legii de atunci (este valabuila si acum) si din pacate legea asta nu prea poate fi atacata cu, castig de cauza.
18 feb 2013, 11:44
-1
1 comentarii 1 puncte
cine poluaza plateste . cine a distrus si a vindut padurile ride bravo din salarul de 300 sute de eur platesteti consumul trimiteti copilul la scoala cumparati masina noua bravo... hai(usl.pdl.udmr) hotii
18 feb 2013, 11:07
+1
2 comentarii -1 puncte
Cine îmi zice şi mie am un ford mondeo din 2001 1998cmc nu scrie ce euro e nimic nici co2 nu e marcat maşină e din franta diesel
18 feb 2013, 11:59
-1
33 comentarii 72 puncte
Taxa este undeva intre 1700-1800Euro, la co2 are 178 daca imi amintesc eu bine,
18 feb 2013, 12:33
0
103 comentarii 45 puncte
De unde 1700-1800 Euro? Daca imi amintesc bine, Ford Mondeo 2001 era clasificat la Euro 3, dar si la Euro 4. Diferentele dintre ele erau legate de motorizari (atat capacitate cat si combustibil). 1.8 este Euro 3 iar benzina este Euro 4. In cazurile astea, calculand pentru o valoare a emisiei de CO2 = 178, ACUM, taxele sunt: pentru Euro 3: 1250 sau 950 EURO (in functie de vechime) pentru Euro 4: 490 sau 370 Euro( in functie de vechime) Daca se va schimba sau nu formula, aflam maine. @ianis_george Norma de poluare este trecuta in actele masinii, doar ca nu apare E3, E4, etc.
18 feb 2013, 13:45
-1
172 comentarii 386 puncte
eu am Mondeo din 2000 (mk2) si e E3 cu 197g (1.8 benzina)
18 feb 2013, 15:30
0
33 comentarii 72 puncte
Te rog sa introduci datele in calculator si ai sa vezi Euro 3 ca la ford asa sunt motoarele pe motorina pana prin 2005 lejer, 2001 fabricatie, 1998 cilindree, 170 la CO2, si ai primesti...Timbrul de mediu (motorina): 1,754 EURO ( 7,933 RON )
18 feb 2013, 18:54
0
103 comentarii 45 puncte
Scuze lukhian, Calculasem pentru un motor de 1.8 nu pentru 2.0. Scrisesem si in post. @ianis_george Pentru 2.0 emisii 170, euro 3, timbrul este acum 1386 EURO (vechime 11-12 ani) sau 1055 (pentru vechime 12-13 ani). Am scris "acum" si nu despre ce va fi, daca va fi. Vedem azi daca se aproba o noua formula, apoi mai asteptam vr-o 30 de zile pana la aplicare.
19 feb 2013, 08:02
-1
6 comentarii 15 puncte
DACA AM PROCES PE TAXA CARE II ACUMA SI IL CASTIG DUPA CE BAGA ASTEA TIMBRU DE MEDIU POT SA IMI MAI INSCRIU MASINA PE LEGEA VECHIE CASTIGATA IN INSTANTA AM DESCHIS PROCESU IN XX11/2012 SI AM TERMEN IN XX/5/2013
18 feb 2013, 14:00
0
103 comentarii 45 puncte
Sunt mai multe variabile. 1. La data castigarii procesului, masina va fi deja inmatriculata sau nu pe numele tau? 2. Ce ai contesta in proces? (Legea 9/2012 sau legea veche de prima inmatriculare)
18 feb 2013, 14:46
-1
172 comentarii 386 puncte
Ramane pe legea care era la momentul deschiderii procesului. Asa e logic. Si eu am deschis proces in luna 11.2012, dar termenu era in luna 09.2013. Avocatul a reusit sa il mute mai repede, adica acum cateva zile, si surpriza, au facut recurs. Deci sa te astepti si tu la un recurs.
18 feb 2013, 15:28
0
103 comentarii 45 puncte
Ce taxa trebuia sa platesti ca sa inmatriculezi o masina in noiembrie 2012?
18 feb 2013, 15:45
-1
172 comentarii 386 puncte
960 euro, acum daca intra timbru asta, 1400... Tu?
18 feb 2013, 19:07
0
103 comentarii 45 puncte
Eu nu am de platit. Am deja o masina si in viitorul apropiat nu ma gandesc la alta. Cand am intrebat ce taxa trebuia sa platesti in noiembrie 2012, ma refeream daca aveai de platit cumva "taxa de poluare/timbrul de mediu" (care oricum nu era valabil anul trecut) sau vechea taxa de prima inmatriculare, deoarece cu prima varianta nu prea cred ca ai sanse. Cu taxa de prima inmatriculare, cea care se aplica doar autoturismelor din import, castigi insa la sigur, daca ai un avocat bun, existand deja mai multe precedente.
19 feb 2013, 07:44
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »