Motorsportul romanesc, asa cum nu l-ai mai vazut niciodata MotorSport 27 Ianuarie Motorsportul romanesc, asa cum nu l-ai mai vazut niciodata
Toate comentariile (31):
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Asta este un model de articol pe care am vrea sa il vedem repetat. Multumim realizatorului, in schimb va trebui ca noi, publicul, sa ne schimbam atitudinea fata de motorsportul romanesc pentru ca acesta sa creasca atat calitativ cat si cantitativ.
11 feb 2013, 14:26
+48
andreicln
274 comentarii 844 puncte
A crescut inima in mine de mandrie ca sunt ROMAN,
11 feb 2013, 14:31
+38
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
Degeaba fara un singur circuit in tara asta unde sa se descarce soferii de zi cu zi sau sa isi gaseasca vreo-un Sena pilotul adevarat din el... nu sunt bani la noi... Erau vremuri mai simple atunci si restrictii mai putine. Acuma trebuie sa ne dam noaptea prin padure pt siguranta :(
11 feb 2013, 14:53
+8
tarzy
401 comentarii 792 puncte
man, prezinta un plan de afacere complet, cu tot cu studiile de fezabilitate, piata, rentabilitate efectuate si pe urma gasim noi investitorii. Acum hai sa fim seriosi, cati clienti platitori vor exista cu adevarat? ca daca sunt 10-20 de pasionati si gata asta inseamna direct investitie nerentabila. E vb despre bani si despre investitii pe termen lung. iar cine are cat de cat habar despre ce inseamna track-day, este constient ca o masina stock, fara imbunatatiri, va primi si un tratament de service obligatoriu dupa o astfel ed experienta. Alti bani, alta distractie.
11 feb 2013, 15:05
+3
14 comentarii 20 puncte
Ai si n-ai dreptate. Eu si inca minim 20 cunoscuti batem drumul tocmai pana la Hungaroring, Nurburgring sau Spa Francorchamps. Imagineaza-ti ca deplasarea ne costa cu mult mai mult decat track-day-ul in sine. inchipuie-ti cum ar fi daca toate cheltuielile de transport si cazare/mese ar disparea si ar ramane numai benzina masinii pe circuit si biletul de intrare. Sunt convins ca s-ar strange destula lume pentru cateva track-day-uri dar nu in asta stau veniturile circuitului. La Hungaroring pana anul trecut erau 3-4 track-days pe an si abia recent au crescut numarul la 8-10. Chiar si asa, avand in vedere ca vin maxim 150-200masini intr-o zi si fiecare da 50-100E, se strang sa zicem 150.000E/an din track-days. Imagineaza-ti ca banii astia nu ajung nici pentru plata salariilor personalului sau intretinerea circuitului. Banii mari se fac din introducerea circuitului in etapele de F1, Fia GT, WTCC...
26 feb 2013, 14:26
+3
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Salutare Fusco! Tocmai asta spun, sunt niste costuri foarte mare care stau in spatele unui circuit, indiferent de destinatia lui, iar fara un buget serios sau fara sustinere puternica nu are sanse de reusita. Asa *****-a intamplat cu GP Bucurestiului asa s-ar intampla si cu o eventuala initiativa de acest gen. Trebuie oameni cu influenta care sa deschida anumite porti catre anumite federatii/organizatii/insititutii altfel nu o sa existe reusita.
27 ian 2014, 16:36
0
14 comentarii 19 puncte
In sfarsit ceva foarte interesant, nu doar accidente din rusia. Felicitati 4tuning!
11 feb 2013, 14:58
+16
45 comentarii 182 puncte
mama lor de comunisti cu cine i-a inventat.....ca eram si noi un popor normal si in rand cu lumea.........
11 feb 2013, 15:01
+22
7 comentarii 2 puncte
Marx si Engles?
07 apr 2013, 17:08
+1
Zen
18 comentarii 64 puncte
Articolul asta trebuie trimis FRAS-ului, din nefericire federatia noastras de automobilism sportiv este inutila...eu unu m-am saturat de atata fotbal, fotbal, fotbal si iar fotbal.Romania are si alte sporturi la care exceleaza si sa fim seriosi fotbalul nu este unul dintre ele.Daca este interes de mediatizare atunci vin si bani din sponsorizare, dar cum FRAS doarme pe el si se multumeste doar sa puna taxe aberante si sa inventeze reguli stupide...Inceputul e mai greu, dar... cine sa-l faca dl presedinte de la FRAS ? Eu nu vad nici o evolutie in motorsport atat timp cat conducerea ramane neschimbata...
11 feb 2013, 15:08
+19
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
frumos articolul...ca idee ati putea face un altul cu o tema de genul " masinile romanesti de raliu" . e doar o idee, dar imi aduc aminte cat de tare aratau supernovele de grupa H
11 feb 2013, 16:41
+9
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
...si nu numai ca aratau, mancau pamantul de sub ele.....
12 feb 2013, 09:44
+5
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
CLAR CA IL MANCAU, CU CEEA CE AVEAU SUB CAPOTA.....
12 feb 2013, 10:51
+4
Cartinescu
119 comentarii 265 puncte
Asta e de pe vremea cand erau nemtii la putere, si eram o tara puternica. Uitati-va, si tineti minte imaginile astea. Nu cred ca o sa le mai vedem vreodata.
11 feb 2013, 19:41
+6
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
tare! cine ar fi crezut?
11 feb 2013, 23:17
+4
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
Super articol! Am participat, ca spectator, exact in acele blocuri neterminate la toate cupele Resita de prin '85 in sus. Nebunie curata erau aceste competitii,, extrem de spectaculoase, siguranta minima, erau puse cate un cauciuc in fata fiecarui stalp de beton de iluminat, oamenii erau peste tot, imi aduc aminte de zgomotul acelor motoare pe carburatie in mare majoritate, de miros...era un spectacol extraordinar!! Acele Bugatti-uri le-am vazut recent in Italia, uimitoare masinarii, prin simplitatea lor cat si prin modul in care si-au pus amprenta asupra istoriei curselor si repet.....sunetul lor de mecanica "pura"......pffff unic! Ok gata cu melancolia, mi-ati stricat toata ziua....inapoi la munca!!
12 feb 2013, 09:35
+2
CIPONE
33 comentarii 57 puncte
ASA DA!acest articol merita intradevar citit, imaginile vizionate, si numele de acolo retinute. Romania este o tara cu trecut in motorsoprt, comunismul a strans de gat fenomenul din pacate, dar usor usor ne revenim. Super articol!
12 feb 2013, 10:39
-1
Zen
18 comentarii 64 puncte
Ne revenim? Serios? Unde? Da mai multe detalii ca eu cred ca suntem pe copca...
12 feb 2013, 13:05
+1
123 comentarii 63 puncte
f frumos! felicitari pentru articol! pacat de noi ca suntem romani :) ...
14 feb 2013, 13:06
0
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
istoria nu trebuie nicicodata uitata!
14 feb 2013, 14:26
+1
5 comentarii 0 puncte
Matei Ghica, la cateva saptamani dupa cursa de la Le Mans 1928 , bate si 8 recorduri mondiale pe autodromul Montlhery. "13 iulie 1928 - Opt recorduri mondiale" Video pe youtube.
17 feb 2013, 02:51
0
25 comentarii 1 puncte
Am fost cea de-a 6-a tara europeana care a intrat in circuitul de rally, dupa Marea Britanie, Franta, Germania, Italia si Spania, inaintea multor altor tari! Sigur, echipajele romanesti se formau tot din baieti de bani gata care gaseau cate un inginer genial sau vice-versa. Puteti vedea dupa nume: Ghica, Cantacuzino, Urdareanu, etc, ca si cum ar citi urmasii nostri peste 100 de ani ceva de genul "echipajul Codin Matinciuc cu nu stiu ce pusti de la Politehnica au castigat nu stiu ce..."
26 feb 2013, 11:51
+1
7 comentarii 0 puncte
Petre Cristea, Jean Calcianu, Marin Dumitrescu erau baieti de bani gata ? Acceptand ca majoritatea celorlalti proveneau din familii instarite ce ii opreste pe cei care azi au posibilitati financiare sa practice sportul asta ?
21 ian 2014, 11:23
0
1298 comentarii 3108 puncte
Si care ar fi fost problema , in F1 toti erau de bani gata si sunt si acum toti pus sus , pt ca iti trebuiesc fonduri multe pt a participa la curse , deobicei aceste pasiuni sunt costisitoare , si Senna era foarte bogat , fam lui era foarte bogata , dar asta nu inseamna ca nu avea talent , asa si cu acesti piloti !
27 ian 2014, 23:35
0
7 comentarii 2 puncte
Foarte tare articolul, intr-adevar, iata totusi ce istorie avem si noi! Nu-mi venea sa cred cand am vazut Monumentul Eroilor Aerului (Aviatorilor) si ce senzatie voi avea de-acum cand voi trece pe langa el.
07 apr 2013, 17:12
+2
5 comentarii 0 puncte
1925 - Pentru construirea Circuitului Nurburgring, Germania a cerut pararea si sfaturile romanilor. http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=394543
11 apr 2013, 23:52
0
7 comentarii 0 puncte
1939 Petre Cristea - doua erori "Finnish" nu exista in denumirea evenimentului si locul e 1. De acord cu antevorbitorii , decat articole despre rusi debili mai bine istoria automobilismului romanesc, cu o singura remarca, un site ca al vostru ar trebui sa faca propriile cercetari, sa vina cu lucruri in premiera, nu sa apeleze la fotografii de pe ner si informatii arhicunoscute.
21 ian 2014, 11:27
0
rosia_mecanica
655 comentarii 1516 puncte
ok, e clar am dat in sfarsit de oamenii de calitate din ROmania care nu au votat PSDul, adunatura de gunoaie comuniste!! Futuu i in gura de comunisti ticalosi, ne au distrus viitorul! Uitati va si voi cum arata bulevardul aviatorilor in interbelic, si uitati va acum, iti vine sa urli de durere... Sunt convins ca la capitolul auto ca sa evolueze, trebuie sa existe oameni pasionati de masini in primul rand, asa cum suntem noi toti aici! Fain articolul! Le as rupe picioarele nostalgicilor dupa timpul lui Impuscatu'!
27 ian 2014, 19:23
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
eeeh, de am mai avea si noi curajul sa investim intr-un proiect de performanta, sa sponsorizam un proiect pt seriile de gran turismo, sa nu mai zic de formula 1... dar... dak nu au tzatze si cur, nimeni nu-i baga in seama pe adeptii sportului cu motor... :(((( un circuit asfaltat, mama cati s-ar duce acolo, chiar si unu de 1.5 km... cati bani ar scoate ala de l-ar face... si mai presus de toate, toti si-ar potoli setea de a face liniute prin oras, stiind ca au un circuit la dispozitie... sau, macar s-ar reduce din cei care fac liniute, tot ar fi o realizare, cat despre articol, felicitari, mai indoctrinati cu genul asta de articole, ca ne plac.
27 ian 2014, 23:02
0
14 comentarii 20 puncte
1.5km nu se poate circuit auto...aproape atat au cele de karting. Pentru ceva auto trebuie sa ai minim 3.5-4km si 12-15 viraje !
27 ian 2014, 23:18
+1
37 comentarii -15 puncte
Sunt curios cati stiu cum a castigat Petre Cristea raliul MonteCarlo ? Care a fost chichita castigatoare in afara de talentul lui si un V8 setat corect ? Presupun ca nimeni... Hai sa va lamuresc. Pe vremea aceea nu se puneau masinile pe trailer si se pleca cu avionu la raliu. Pilotii de multe ori conduceau masinile pe roti pana la locul de desfasurare al concursului. Petre Cristea studiind foarte atent ultima proba speciala a raliului ce consta intr-un slalom/indemanare pe digul portului a realizat ca in acul de par inclus in proba toate masinile pierdeau aderenta la una din roti si virajul era luat ineficient. Pilotul nostru a realizat ca singurul mod de a castiga este sa abordeze acel viraj mult ma eficient decat concurenta si ce credeti ca a facut ? A eliminat satelitii din grup si a folosit o singura axa de la o roata la alta ce trecea prin mijlocul coroanei. Practic a "sudat" grupul. Problema mai dificila a fost sa conduca din romania pana in franta in mijlocul iernii in acest set-up. A reusit, a ajuns acolo si s-a pisat pe ei. 4tuning ... nu mai aruncati 10 poze una sub alta si aveti un articol tare. Documentati-va puternic si faceti un articol frumos ca merita din plin. Poate nu va vine sa credeti dar carburatorul acelei masini se afla in posessia unei cunostinte d'a mea ! Liviu, punktsidelacapat.ro
04 feb 2014, 02:57
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »