Permis suspendat pentru neplata amenzilor. Asta ii asteapta pe soferii romani! Legislatie Auto 25 Februarie Permis suspendat pentru neplata amenzilor. Asta ii asteapta pe soferii romani!
Toate comentariile (69):
284 comentarii 299 puncte
e bine..mai dispar din tiganii astia cu sute de milioane neplatite
25 feb 2013, 15:01
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
284 comentarii 299 puncte
Esti tigan cumva? Nu prea ai trecut pe la scoala.
25 feb 2013, 16:03
+3
3 comentarii 4 puncte
se pare ca da :))Nu vezi de nickname are?:)), imputit esti tu ma afriknu.le vai de natia de jeg , sclav te.ai nascut sclav mori .
25 feb 2013, 16:10
+4
24 comentarii -3 puncte
nu sunt tigan si de ce crezi tu k nu am trecut pe la scoala.si pentru rocker_boy1478 sclav esti tu si tot neamu mati k tactu nu are nici o vina k tea facut
25 feb 2013, 16:25
-4
308 comentarii 421 puncte
Cand sa mearga frate la scoala ? Ca ei se *** de la 16 ani ca sa ia alocatiile puradeilor ca altfel mor de foame ca nu produc nimic . Ciorile inafara de CAMATA / TRAFIC DE CARNE VIE / DE DROGURI / DE ARME, nu stiu alt fel sa faca bani. Si Politia sta si se uita la ei si nu face nimic .
26 feb 2013, 17:38
+1
308 comentarii 421 puncte
Stai linisti ca tot la oameni norimali ca noi se aplica legea . La ciorile astea imputite nu o sa le faca nimica ca sistemul asta de 2 lei din tara noastra sunt manjite de mult . Nu stii ca la noi in tara legea e facuta in favoarea infractorului ! la fel ca si cea cu proprietatea . Intra hotul peste tine in casa si daca tu ai lama mai lunga la cutit esti vinovat de crima, sau daca-l impusti la fel . Pai ce fel de lege e asta cand eu nu-mi pot apara proprietatea si viata la mine in casa ?
26 feb 2013, 10:25
+9
DLI77
19 comentarii 54 puncte
Stai linistit ca aici in Italia sunt legi si mai tampite. Au intrat acu' cativa ani in casa omului hotii, asta a tras cu arma si l-a ranit pe unul sau ceva de genul. Judectorul i-a dat nu stiu cat cu executare si obligat la despagubirea hotului pentru vatamare. Asta asa ca o paranteza. Cat despre stupizenia asta de ordonanta, e clar un abuz si cred ca se poate ajunge la un precedent in instanta. Se numeste POLITIA RUTIERA si ar trebui sa aibe in atributii, doar aspectele rutiere. Pentru recuperare de datorii si alte kkturi, exista o alta capusa a statului roman. Inteleg care este temeiul acestei ordonante, dar asta nu face decat sa dea liber la haiducie din partea organelor, ca asa e la noi, se fac legi pe banda si fara norme de aplicare, iar lucruriile o sa mearga din inertie si dupa ureche. Unii o sa stea capra, altii o sa incerce sa muste. Se pare ca s-a creat un trend cu noua guvernare, de a face legi tampite care sa faciliteze extorcarea cetatenilor prin intermediul institutiilor care nu au asa ceva in "fisa postului". Nu-mi aduc aminte acum , dar parca am mai vazut ceva similar si anul trecut cand se vorbea de noile legi emise sau propuse si de aici si noile "obligatii" ale cetateanului fata de stat. Ca asta avem noi, doar obligatii fata de stat. Invers nu se exista. Na ca m-am enervat :P https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/579377_683771694996168_476312066_n.jpg
21 ian 2014, 12:28
0
DLI77
19 comentarii 54 puncte
IMI CER SCUZE! Acum am vazut ca articoul e de apropae un an de zile, eu ajungand aici de la articolul cu amenzi aplicate in UE
21 ian 2014, 12:59
0
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Si eu sunt de acord cu asta. Am luat si eu amenda si am platit pe loc de fiecare data. Asta e, gresesti intentionat, platesti!
25 feb 2013, 15:14
0
10 comentarii -4 puncte
daca ai bani latesti ca doar ai ditamai bmw-u da io care am dacie si numai eu si Dumnezeu stie cat am muncit si cat am rabdat ca so cumpar si so scap d rugina de unde sa platesc amenzi d unde s platesc taxa de mediu taxa d aer respirat taxa ca *** nevasta ca *** amanta taxa ca exist taxa d drum plin d cratere? Nu se mai poate fratilor trebuie sa facem ce au facut si bunicii nostri...Revolutie ca altfel capusele astea ne extermina! Rog echipa 4tunning sa organizeze un protest!
26 feb 2013, 22:35
0
1 comentarii 0 puncte
NU incalca legea, atunci!
26 feb 2013, 23:11
0
330 comentarii 94 puncte
Respectarea regulilor de circulatie nu tine loc de indeminarea la volan. Invatati mai intii sa conduceti fara a face accidente si apoi aratati cu degetul catre cei care incalca regulile de circulatie. In cnditiile in care tu te supui orbeste tuturor regulilor de circulatie idioate (centura, 50 la ora...pe alocuri chiar si 30 la ora etc, etc) si tot ai avut accidente asta spune multe despre calitatile tale de conducator auto. Altii incalca toate regulile si nu au avut niciodata accident (nu vorbeam despre mine aici). Jos palaria in fata acelora. Ma repet. Respectarea regulilor de circulatie nu tine loc de indeminare la volan!
29 apr 2013, 00:19
0
BaYeTzAs
47 comentarii 237 puncte
In sfarsit un lucru bun,din 100 de legi proaste mai dau si ei una buna :)
25 feb 2013, 15:21
+3
10 comentarii -4 puncte
zi sami bag pla in momantu matii
26 feb 2013, 22:57
0
15 comentarii -24 puncte
sper sa ramai fara permis cretinule.
27 feb 2013, 09:08
-1
10 comentarii -4 puncte
ba boule am permis de cand tu te incaltai cu fesu si nu l-am avut suspendat niciodata!!!
27 feb 2013, 16:54
-2
8 comentarii -2 puncte
atunci nu incalca legea dac nu vrei sa-l pierzi
28 feb 2013, 20:14
-2
330 comentarii 94 puncte
@chivuadriancostin Respectarea regulilor de circulatie nu tine loc de indeminarea la volan. Invatati mai intii sa conduceti fara a face accidente si apoi aratati cu degetul catre cei care incalca regulile de circulatie. In cnditiile in care tu te supui orbeste tuturor regulilor de circulatie idioate (centura, 50 la ora...pe alocuri chiar si 30 la ora etc, etc) si tot ai avut accidente asta spune multe despre calitatile tale de conducator auto. Altii incalca toate regulile si nu au avut niciodata accident (nu vorbeam despre mine aici). Jos palaria in fata acelora. Ma repet. Respectarea regulilor de circulatie nu tine loc de indeminare la volan!
29 apr 2013, 00:16
0
cryst7ano
18 comentarii 45 puncte
Si eu sunt de acord cu aceasta lege, bravo !
25 feb 2013, 15:22
0
cris.cristi
29 comentarii 50 puncte
Unde erau toti sfinti :)))
25 feb 2013, 15:33
+5
Nukeblast
53 comentarii 54 puncte
Celor care sunt deacord cu aceasta lege le transmit sa aiba grija ca atunci cand isi platesc amenda sa trimita email/fax cu chitanta de 7 ori si sa se asigure ca idiotii au si bagat in baza de date ca amenda a fost achitata.... Atata timp cat circa financiara, cec-ul si politia nu au baza de date comune in ceea ce priveste incasarea amenzilor aceasta e cea mai mare porcarie de lege.... se vor trezi oamenii care au luat amenzi si care au platit/facut dovada platii cu dosare penale pentru conducere pe un drum public fara permis valabil si asa se vor aglomera judecatoriile de dosare stupide! Asa ca celor care au sarit cu gura ca sunt deacord cu legea ganditi-va ce implica asa o lege in ro? ganditi-va cati nervi si cate drumuri aiurea o sa bateti pentru o amarata de amenda de parcare platita de 3 luni sau mai mult pe care inaptii de la politie nu au fost in stare sa o inrtegistreze ca platita.... o sa urlati in gura mare cu chitantele in mana ca este inadmisibil ce se intampla si ca ro e o tara de kaka!
25 feb 2013, 15:38
+19
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Intr-adevar este adevarat ceea ce zici, dar cred ca cei care au comentat mai sus s-au referit la lege in sine ca este buna, normal ca aplicarea ei tine de organele statului si vom vedea daca va fi una eficienta sau nu.
25 feb 2013, 16:26
+2
3 comentarii 8 puncte
pana o sa ia ei in calcul asta .... o sa ne vedem permisele "ciuciu" prea curand!
25 feb 2013, 16:56
+4
53 comentarii 142 puncte
Si dupa cele 3 luni in care nu-ti platesti amenda ce se intampla? se face panda sa te prinda sau vin mascatii acasa sa-ti ridice permisul? daca te opreste in trafic si zice ca tre sa predai permisul si zici ca nu-l ai la tine, te amendeaza, nu? si iar ai 3 luni termen de plata dupa care se repeta istoria..? Este un abuz sa se suspende un drept, respectiv dreptul de a conduce (pe care nu l-ai obtinut moca) pentru plata nu stiu ce...Pentru asta sunt alte masuri legale. Dar in tara in care se fac mai nou carnete de sanatate la apartamentele inchiriate si implicit sa platesti CAS, este posibil si faza cu impozitul pe amenda sau suspendarea permisului pentru bagarea degetului in nas cand vorbeste un ales de rang inalt de pe la guvern. Toata lumea e dezamagita de ce specii se perinda pe la guvernare (cam aceleasi) fosti sau odrasle de comunisti si securisti, cu gandire de lemn si metode sovietice. (Noi, populatia, suntem ca si caiinii comunitari: ei vin si ne dau cate o ranga peste spate iar cel lovit sau cei loviti sar la bataie cu confratii lor...asa s-a creat raca si divergente intre diverse categorii si paturi sociale iar adevaratii incompetenti si vinovati, care se amuza de pe margine is de fapt altzii...)
08 oct 2013, 15:05
0
YCEE
557 comentarii 995 puncte
o platesc cand pot nu cand vor ! daca am luat amenda pe masina care muncesc..iei pt o prostie..pt o viteza de 62 km/h cum am luat ultima data... ce fac ? rup de la gura copiilor ca sa platesc lor ? platesc cand pot..cand adun banii
25 feb 2013, 15:40
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
adicrvmov
5 comentarii 12 puncte
stringi pe ***** daca iti da 5 milioane
25 feb 2013, 23:11
+7
umF
umF
122 comentarii 137 puncte
Nu comiti nici o ilegalitate si gata ! Si nu mai e nevoie sa strangi nimic
07 iun 2013, 01:25
0
89 comentarii 239 puncte
toate legile,toate modificarile facute la urgenta-doar,doar or mai face ceva bani pe la bugete,dar toate cu o multime de dedesubturi si neclaritati--MADE IN romania............
25 feb 2013, 15:54
+10
3 comentarii 8 puncte
oameni buni! nu va mai hazardati atata! legile nu sunt pt noi ! sunt pt ei! si de ce! daca io am o rabla de masina din 1900doua sute si am salariu de 800 ron , luand in considerare faptul ca cea ai ieftna amenda este cam 100 ron , io chiar sunt socat! de suferit o sa avem cu totii indiferent de situatie nu statul pierde! ci noi! cum fura cate un parlamentar obosit cateva sute de mii , mai dau o lege a "recuperarii" banilor! ca de la ala oricum nu ii mai vede innapoi ! trage pe fraieri(adica noi bugetarii) ! nu e vb de tigani sau romani! e vb sa le facem lor traista mare! ponta asta o sa si o ia la mumu sigur de la cineva! la fel si gay-ul de antonescu! daca nu o sa ajungem ce suntem! o tara de jepcari!
25 feb 2013, 16:54
+4
rudolf.s
25 comentarii 54 puncte
Nu te pune nimeni sa incalci legea. Nu ai bani? Respecți legea, nu depasesti limita de viteza, nu depasesti pe linie continua, nu parchezi la "oprirea interzisa" etc.
26 feb 2013, 15:28
-1
25 comentarii 18 puncte
Taxe discriminatorii ...urmate de definirea uneltelor de represiune ..asta-i definitia unui guvern cu apucaturi naziste.Dormi natiune!
25 feb 2013, 17:01
+6
4dey
49 comentarii 164 puncte
este o lege buna dar stau si ma intreb...cum verifica ei daca nu au baza de date comuna cu finantele?
25 feb 2013, 17:59
+2
YCEE
557 comentarii 995 puncte
o sa figurezi ca si cum nu ai platit pana te certi cu ei si stai pieton :D bing bang bum
25 feb 2013, 18:58
+2
4dey
49 comentarii 164 puncte
da...romania frate...tara tuturor posibilitatilor...incepe sa imi fie rusine sa zic ca sunt roman...
25 feb 2013, 20:45
+5
21 comentarii -2 puncte
nu, Americae tara tuturor posibilitatilor, romania este tara unde totul e pisibil
26 feb 2013, 13:26
+2
8 comentarii 21 puncte
sa va vad cand o iesii baietii la agatat si va vaneaza ce o sa mai aplaudati ! popor de retardati bai frate !
25 feb 2013, 19:27
+6
narkotycianu
7 comentarii 15 puncte
Stie cineva daca se aplica si in cazul amenzilor contestate (adica pe perioada litigiului)?
25 feb 2013, 19:52
0
ionut_alexa
154 comentarii 294 puncte
O treaba bunicica.
26 feb 2013, 00:33
-3
1 comentarii 3 puncte
Esti militian???cum sa fie bine frate???o sa dea astia amenzi si pentru ex ,,,prea curata masina,,,si o sa ramana politistii de la rutiera sa dirijeze cainii vagabonzi si pisicile care trec prin loc nepermis,,((((
26 feb 2013, 11:14
+3
31 comentarii 42 puncte
nu e buna deloc....o sa vedeti voi... astia ne strang rau de gat in ultima vreme...
26 feb 2013, 01:52
+4
31 comentarii 42 puncte
astia care au raspuns pe aici, cred ca au decat B-ul...lucrati frate cu permisul si o sa vedeti ca este greu sa supravietuiesti pe strazi inconjurat numai de rutiera, comunitara etc... Sa va dau un exemplu: SOFER BASCULANTA Lucrezi intr'un santier...in Bucuresti.. santierul trebuie sa asigure spalarea pe roti atata timp cat pamantul este ud si se iese cu el pe asfalt, in strada...BUN in santierul X nu are rampa sau posibilitati sa te spele...si tu spui ca nu ai cum sa iesi asa ca daca te prinde comunitara iei ATENTIE 3000lei amenta! pe el nu il intereseaza si spune sa iesi sau ..poarta e a ta (afara!)...si atunci ce faci pleci acasa? pierzi serviciul...Nu ai cum, ca la noi e criza si nu se gaseste decat pe minim pe ecoomie sa lucrezi..si asta dupa multe zile/saptamani de cautare, deci te risti ai iesit...nu te'a prins nimeni esti bucuros ca ai mai scapat si de data asta... BUUUN a soit ziua sa iei si 3000lei amenda!! ce faci cetatene? cu un 1000lei pe luna? ce poti sa faci cu ei? sa platesti 3000lei? pai nu ma incadrez..imi trebuie 3 luni....pai da 3 luni .... Pai da ma, da eu 3 luni nu mnanc? asta e romania = PRAF mancati numai voi ma...
26 feb 2013, 02:11
+14
ionut_alexa
154 comentarii 294 puncte
Ai perfecta dreptate colegule! Si eu lucrez aproape in acelasi domeniu(santier- betoane) si am fost de nenumarate ori pus in aceeasi situatie. Dar nu stii cum merge treaba la noi cu legile? Nici una nu e clara si elaborata suficient incat sa se specifice toate aspectele. Asta e, traim in Romania. Stima!
26 feb 2013, 10:08
0
44 comentarii 90 puncte
si eu colegule am lucrat pe tir si am ceva amenzi neplatite... daca nenorocitii astia ne ia si din urma o sa raman fara permis adica fara serviciu
26 feb 2013, 11:03
+4
99 comentarii 68 puncte
Soferul va fi intotdeauna santajat cu slujba sa incalce mai mult sau mai putin legea, chiar daca nu i se cere in mod direct. Se subintelege. Problema asta se rezolva altfel. Amenda se da santierului si sa vezi ce repede se pun toate la punct. De altfel s-ar putea generaliza. Eu as sanctiona angajatorul pentru absolut toate abaterile din trafic care nu implica penalul si i-as interzice sa deduca amenda din salariul soferului. Frica pierderii locului de munca e mult mai eficienta decat frica de bratul lung (si cam putred la noi) al legii. Si atunci gata si cu spaga, cel putin la profesionisti, e cam greu sa suni la firma sa-ti pregateasca plicul ca daca nu tai proces verbal, nu ? Si amenzile astea le-as face mari. Da MARI. Sa-i piara pofta patronului sa calculeze ca daca a platit patru radare castiga mai mult la transport. Iar la anumit numar de abateri de acelasi fel i-as ridica licenta de transport. (Cumnatul meu e tirist si a fost nevoit de multe ori sa incalce regulile la presiuni "de sus"; daca era dupa el, n-ar fi facut-o, are nevasta si copii care-l asteapta acasa intreg si cu bani in buzunar, ca nu bate Europa cate doua luni fara pauza ca sa viziteze muzee).
09 apr 2013, 13:39
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Eu unul nu cred ca se va aplica aceasta porcarie , asa ca stati linistiti colegi :) Este prea absurda ca sa se aprobe :)
26 feb 2013, 10:26
+3
102 comentarii -2 puncte
alexutzzu, dar daca nu gresesti si iei amenda.Ti s-a intamplat?
26 feb 2013, 12:44
+1
b0gd4n27
251 comentarii 621 puncte
Eu m-am trezit dupa 4 ani, adica luna aceasta ca am primit amenda, cand defapt eu o platisem in urma cu 4 ani la momentul oportun. Noroc ca am pastrat chitanta
26 feb 2013, 13:56
+2
ngr
38 comentarii 39 puncte
daca o platesti pe loc iti spun eu ca nu iti mai vine nimic acasa, asa ca asta e o minciuna. "o platisem in urma cu 4 ani la momentul oportun"
26 feb 2013, 17:23
0
sebysor
5 comentarii 8 puncte
O aberatie. Nu am comis nici o infractiune,pt ce sa imi suspende permisul? Pt ca am mers cu 62 km/h in localitate? Pt ca nu am avut bani sau timp sa imi spal masina,care de fapt am murdarit-o tot pe drumurile lor de rahat,pline de gropi si pietre care iti sar in parbriz. Pe mine cine ma despagubeste ca imi distrug masina pe asa zisele drumuri pe care le platim cu virf si indesat? E o tara de hoti si de japcari. De aceea pleaca atatia in strainatate. Cel putin acolo nu te vaneaza politistii doar sa te taxeze. Intekeg sa ti se ceara,dar sa ti se ofere. Un alt exemplu elocvent ar fi lipsa locurilor de parcare,dar daca esti prins ca ai oprit 2 secunde sa iei sau sa lasi pe cineva,te si taxeaza. Cei care sunteti de acord cu acest proiect de lege,mai REFLECTATI. Si tineti cont ca traim in Romania,si nu toti politistii sunt corecti,cum ar trebui. Va urez drumuri bune.
26 feb 2013, 14:44
+5
308 comentarii 421 puncte
Sa vedeti voi vum o sa plecam cu geanta de chitante si P. V. in masina ca sa le putem dovedi la PROSTLITISTI ca am platit amenda . Eu propun sa ne adresam ori la Avocatul Poporului sa facem o adresa prin acesta catre Bruxelles precum ca aceasta lege este abuziva sau sa cautam noi singuri un avocat care sa ne reprezinte in aceeasi problema daca A. P. nu vrea . Sunt sigur ca astfel de legi nu exista in restul Comunitatii Europene.
26 feb 2013, 14:50
+1
BVR
BVR
89 comentarii 217 puncte
ROMANIA fratee... ne seaca de bani astia. O sa fim fortati sa plecam din tara asta tampita si sa ii lasam pe ei aici. Inca o tampenie pe care am auzit-o azi a fost cu plata BAC-ului daca vrei sa dai a2a oara .. o tampenie. Sincer!
26 feb 2013, 16:15
0
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Si crezi cumva ca la straini in tara se poate circula fara sa platesti amenzile de circulatie?! Acolo te vei supune si vei merge "mielusel" pe drum, cand stii ca amenda e cat o saptamana de munca si ca, daca refuzi s-o platesti, te baga aia la racoare. Nu fi fariseu (om cu doua fete): de ce in alta parte suntem capabili sa respectam legea si normele si la noi in tara ne razvratim ca sunt amenzile mari sau ca de ce sa le platim?! De ce la altii suntem capabili DE FRICA sa respectam legea si la noi marim numarul celor fara-de-lege? Nu putem fi civilizati peste tot, indiferent unde am merge? Oare nu acest calificativ ne defineste ca oameni intre oameni?! Incearca sa te gandesti inca o data inainte sa dai un raspuns la mesajul meu.
27 feb 2013, 08:23
-1
ngr
38 comentarii 39 puncte
numai copii comenteaza aici. stiu ei despre ce inseamna sa mergi cu masina sute de km pe zi, stiu ei despre amenzi, stiu ei soferie, ei care merg cu masina parintilor pana la bunici apoi la magazin, benzinarie si acasa adica maxim 15km si asta o data la o saptamana. asa ca mai taceti in ***** mea. cand o`ti avea famili si se face 12 seara ceasu si mai ai 200 de km pana acasa sa va vad ce mai ziceti mai tineti cu statu` voi astia care a-ti mancat cartea aia ca sa luati permisu si a-ti dat cate 200de E la traseu. care mergeti doar in orasele unde locuiti cu masina. nici macar nu stiti ce inseamna o amenda sau un permis luat sunteti copii de bani gata mereu aveti 2-300 de ron in buzunar nu aveti rate la banci sau datorii
26 feb 2013, 17:17
+2
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Prietene matur si "sofer", daca ai familie si vrei sa ajungi acasa la ea si iti este dor de nevasta si copii nu ii dai masinii in gura cat poate duce ca, deh, mai ai de condus 3 ore pana acasa, mai ales noaptea si dupa o zi intreaga de munca, obosit, flamand, cu vreo 5 cafele la bord sa te tina treaz sa poti conduce. Cand ai familie nu te mai gandesti la tine. Te gandesti la cei de acasa. Si, daca vrei sa-i revezi, conduci prudent si regulamentar, evitand astfel orice amenda posibila si ajungi acasa intreg, cu masina intreaga si cu banii in buzunar (in loc sa-i dai pe amenda). Asa ca, domnule maturitate, e timpul sa te... maturizezi in gandire. Numarul de km efectuati in comparatie cu ceilalti nu iti justifica nici o incalcare a legii, iar experienta de condus nici atat nu-ti da voie sa faci asa ceva. Inseamna ca n-ai invatat nimic de la viata asta asa scurta. Toata lumea vrea sa fie si popa, si hot; si sa incalce legea, si sa nu plateasca pentru ilegalitati. Se cheama ANARHIE si HAOS daca toti ar face la fel. Iti recomand sa iti revizuiesti comportamentul in trafic (nu te cunosc, dar dupa cum scrii denota ca ai un numar mare la pantofi) spre binele tau si al familiei tale. Apropo, si eu am familie si copii, si eu conduc zilnic zeci si sute de km si pe drumuri mult mai aglomerate decat tine, unde exista riscul de a fi lovit de cate un kamikaze drogat sau baut la volan. Tine-ti banii in buzubar si intoarce-te sanatos si intreg la familie in fiecare zi. Ei pe TINE conteaza!
27 feb 2013, 08:17
0
8 comentarii -2 puncte
are multa experienta' NGR'-ul si multi km dupa gindire este sofer cu experienta de copil.... si nu cred ca ar trebui sa generalizam cine cum si-a luat permisul asta e Romania trebuie sa invatam sa ne respectam in trafic...
28 feb 2013, 20:30
-1
sessioN
14 comentarii 37 puncte
Nu stiu daca asta ce scriu se potriveste aici sau nu. Dar am condus in foarte multe tari.. Am decis cu familia sa mergem in Elvetia , si pe drum in Ro. circulam inafara orasului cu 110, si veneau astia cu Audi si alea misto cu 130-140 sau chiar cu 150. Asta-basta, nu ma deranjeaza cn cu cat merge, dar era sa fac accident de 3 ori din cauza altora si in Cluj si in Oradea. Am trecut in Ungaria, absolut fara grij relaxat tineam 110 constant peste tot , a venit Austria unde mai relaxat conduceam ca absolut nimeni nu ma deranja in timpul condusului (ma refer la claxonae, depasiri in curbe, frana in fata mea continu). Cu cat am ajuns mai aproape de Elvetia cu atat mai relaxant era traficul si tot. Cu asta vreau sa zic ca nu strica legea asta, poate cativa "RICER"-ri se calmeaza, dar cu cu ceea ce au scris mai sus ca drum aici-acolo sa platesti amenda si sa iti primesti permisul inapoi e chiar nasol. De ex. si inmatricularea la o masina nu poti rezolva in 2-3 zile.. trebe 1 luna ..
26 feb 2013, 18:37
+1
10 comentarii -4 puncte
moarte parlamentului!adica membrilor lui ca traiesc si se lafaie pe carca noastra
26 feb 2013, 22:39
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare