nu vreau sa fac polemica, A class e mai bun pt unii, daca ne uitam la substanta pura, serie 1 e unic in clasa lui, fara dar si poate, unica ce prezinta tractiune spate si are sasiu, motoare si adn pt tractiunea spate. Mercedes cam confuz: amg-uri atmosferice mari aspirate apoi turbo, apoi cu compresor apoi iar aspirate acum iar turbo... si mai nou amg-uri 4x4 si produse cu tractiune fata. Nu sunt fideli deloc si au dat gres nu odata in clasa "potentelor": M, RS, AMG etc. Asta nu inseamna desigur ca nu sunt bune, dar nu au avut o amplasare respectiva a fiecarui model/model+motorizare atat de buna cum a avut BMW mai ales in ultimul deceniu. P.S. Nu ajunge sa storci cai putere ca sa faci tam-tam pe Internet ca ai fi Number One. Ca pe alt criteriu nu stiu cum poti spune deocamdata ca A Classe e superior...
Nu contest ceea ce zici dar si BMW trece de la aspirate la turbo chiar tri turbo in unele cazuri (fiecare producator trebuie sa se adapteze la niste norme europene si unii au succes altii mai putin de aia incearca solutii diferite probabil), aici e vorba in particular de M135 vs noul A45 AMG, abele masini sunt superbe si abia astept sa vad teste VS intre ele ca la urma urmei conteaza testele reale si ce spun cei care le-au condus.
bizkitt, parerea mea e ca BMW a trecut cu mahnire la turbo si a incercat sa o faca in maniera cat mai putin dureroasa: sa ma explic-toate benzinarele lor sunt turbo cu presiune f joasa ceea ce rezulta in linearitate in exploatare, motoarele lor au acelasi temperament aproape cu turbo cum aveau aspirate, dar cum ziceai tu datorita lobby-ului de *************** au fost oarecum constransi sa schimbe placa. In orice caz, nu s-au dezmintit niciodata in privinta filosofiei lor, chiar daca au putea, au patrimoniul financiar, intelectual si istoric sa scoata motoare cu cifre la stele, se limiteaza in a le face doar in cele mai multe cazuri cele mai frumos de condus in acord cu sasiurile si spiritul general al masinilor.
Foarte corecte afirmatiile tale, insa eu doream sa spun cu totul altceva...pana nu vom avea o confruntare, nu se poate stii cine este ,,The One,, in clasa lor...probabil trebuia sa detaliez mai mult...Numai de bine
Smara, da, ai absoluta dreptate in privinta testelor, urmeaza sa vedem ce si cum. Cert este ca tot singur va fi in clasa indiferent de datele ce privesc acceleratiile sau timpurile pe Nurburg sau orice alta pista. La asta ma refeream de altfel si eu. Ma astept ca A Classe cu motorul asa mic pe fata si avcansat sa se comporte foarte frumos la cum am observat testele pana acuma; mai mult decat atat are toate sansele sa omoare pe pista atat pe M135 cat si pe RS3, daaar cum experienta ne invata, deja am vazut cum RS3 a castigat prin prisma timpilor pe pista intr-un test MotorTrend (parca) in fata lui M135 i dar paradoxal tot BMW a dus acasa "cupa". Banuiesc ca asta se intampla pt. ca emotiile (la volan :D ) nu se transpun matematic in viata reala, sau nu in intregime, plus ca despre RS 3 s-a spus ca e foarte dezamagitor ca driving experience.