Da... Bun exemplu. Pe langa faptul ca Twizy e de 5 ori mai urata ca Mazda aceasta, are numai un loc (stiu, are doua scaune, dar daca ai peste 1,8m, locul din spate dispare), nu are geamuri, portbagaj si viteza maxima este mai mica decat a acestei masini.
deja ma gandesc la o conversie din fiesta mea diesel . lasand gluma la o parte, felicitari baieti pentru curajul de a face asa ceva, pentru reusita si pentru costul mic al proiectului . BIG LIKE
Dar nu sunt singurii care reusesc sa duca la bun sfarsit un astfel de proiect. Mai este un nene prin Pitesti care a reusit sa construiasca un Oltcit 100% electric si sa-l omologheze investind mult mai putin.
darck, pe masura ce scazi costul.... scazi si calitatea acumulatorilor. Astia sunt cei mai scumpi si daca vrei ceva sa te tina cel putin vro 2, 3 ani fara problema ar trebui sa fii pregatit sa dai vro 2000E minim doar pe acumulatori. Preferabil LiFePO4. De asemenea un motor cum este cel din articol, e mic pentru o astfel de masina, poti lua unu de vro 40 kw din China cu maxim 1200E.
Bravo pentru experiment, acum sa fie facuta mai cu profesionalism si poate se vor gasi cumparatori :)
exact cum ai zis cu motorul (e ieftin unu decent)... de banii aia luau li-ion in loc de plumb sau ieseau la o bere cu tipu de la remat si iti dadea UN MUNTE DE BATERII MOCA si plateai GREUTATEA IN FIER
edit: aaaaaaa... 5000 a costat "taxa" la rar! Acuma m-am prins =)) ce vaca sunt :))
eu cred ca cel mai potrivit si pretabil model de transformat in masina electrica este Aclass din prima generatie, ieftin de cumparat, are 5 locuri, si in podeaua aia super groasa se pot baga o gramada de baterii
singura realizare e faptu ca a fost inmatriculata ca electrica... in rest... 7000 euro?!?!?! pe ce?! sunt niste baterii de tir si un motor vai de mama lui care se adapteaza de un sudor intr-o zi pe 3 beri!
E foarte tare ca e functionala dar este doar o jucarie facuta de studenti... de banii aia mai bine faceai rost de ulei de bucatarie si mergeai pe diesel moca :)
Efort foarte frumos, DAR in germania is masini EV sub 7000E cu atonomia de 80-100km, si viteza 95, deci daca te uiti pe partea financiara, asta nu merita, dar pt pasiune, nu poti sa pui pret, bravo.
Sincer, nu recomand, stiu modelul, e super mare, si evident, foarte grea, plus o mai umplii cu baterii acid, asta daca iti permiti baterii litiu polimer, care is mult mai usoare, dar si mult mai scumpe, iti recomand o masina mai mica.
Ma intreb daca ar fi interesati de dotarea cu motorul magnetic a lui Nicolae Morar (din pacate clasificat) sau Gabriel Diaconu. Atunci sunt interesat sa imi omologhez un Ford Mondeo 2002 modificat in suma de 10 000 euro.