Galerie Foto: Noul Mercedes CLA45 AMG ni se dezvaluie in toata splendoarea sa Masini noi 27 Martie Galerie Foto: Noul Mercedes CLA45 AMG ni se dezvaluie in toata splendoarea sa
Toate comentariile (13):
133 comentarii 109 puncte
trecand peste toate dumele si greselile de ortografie debitate in acest articol si aceleasi verbe si expresii repetate obsedant in fiecare articol: "a dezvalui", "splendoare", "inzestrat" +multe altele, opinia mea este ca aceasta masina va avea un turbo lag iesit din comun. 360cp si 450 din 2 litri si doar o turbina nu se pot obtine decat printr-o turbina foarte mare si o presiune pe masura. probabil va fi destul de dificil de condus aceasta motorizare pana nu trece o secunda de la apasarea acceleratie pt ca turbina sa se termine de gandit la ceea ce are de facut.
27 mar 2013, 15:47
0
fla
18 comentarii 13 puncte
dar tu de unde te pricepi asa de bine??ar trebui sa mergi in locul inginerilor de la MB.Apropo masinile din formula 1 ce motor si putere au?
27 mar 2013, 18:04
+2
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
Presiunea va fi de 2 bari, studiile asupra dinamicii fluidelor care sunt cele mai importante in dezvoltarea unui agregat turbo cu putere mare, a ajuns destul de departe ca sa se evite efectul anii '80 al turbo lag-ului. Cooper s JCW are 218 respectiv 211 cai (prima si a doua generatie) fara sa aiba turbo lag, avand motor mai mic, chiar daca nu are aceeasi putere litrica, asta se intampla acum mai bine de 7 ani. Intr-adevar, ce spui tu este perfect pertinent, dar eu personal ma indoiesc ca Mercedes va calca stramb cu un model care desemneaza schimbarea filzofiei pt ei, responsabil de recolocarea marcii in anumite segmente si de la care se asteapta la foarte mult.
27 mar 2013, 19:03
+2
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Jcw-ul (218) de care vorbesti este modelul GP, cel mai tare mini :) dar deja masina este aproape de un race car (modificari si mai dure fata de stock).. sunt sigur ca si CLA AMG black sau alte firme de tuning vor aduce beneficii.. nu?
28 mar 2013, 00:31
+1
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
Da da, corect asa este, uitasem ca era GP ! Dar mai sunt si variante oferite cu garantie de la constructor ce trec inca binisor de cei 218 cai. Dar asta este oareum irelevant, sunt modificari ulterioare, nu sunt agregate de serie.
28 mar 2013, 00:55
0
micrak11
193 comentarii 205 puncte
prea bun,prea ca la nemti!
27 mar 2013, 22:00
+2
133 comentarii 109 puncte
@fla, nu fi ridicol cu exemplul F1. nu inteleg care este legatura. @ottaviano, presiunea de 2 bari nu este deloc mare si tocmai asta scoate in evidenta ca pt 2 litri cu un singur turbo ce lucreaza la 2 bari maxim, ai nevoie ca acel turbo sa fie de dimensiuni colosale. chestia asta cu lagul este doar o banuiala de-a mea pt ca 360cp+450 nm este anormal din 2litri si o singura turbine ce lucreaza in 2 bari(presupunand ca informatia ta este corecta). Mercedes nu au excelat niciodata pt puterea litrica mare si as putea sa spun chiar ca pana in prezent au fost mult in spatele bmw si audi la acest capitol. pt puterea bmw sau audi din 4 litri(de exemplu), Mercedes au avut intotdeauna motoare cu 1 sau 2 litri mai mari pt a echivala puterea respectiva. dpdv al designului, Mercedes nu au advesar aproape indiferent de clasa de care vorbim, iar masina asta exceleaza.
28 mar 2013, 08:08
+1
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
Sunt de acord cu tine cu o singura excptie, precizez mai jos. Adaug celor afirmate de tine faptul ca desi la capitolul putere litrica intotdeauna au fost sub concurenta, nu l-am vazut neaparat un aspect negativ, personal. Spre deosebire de BMW si Audi, Merc a avut in vizor si obtinerea unei rafinatete si a unei fiabilitati superioare. In unele cazuri a reusit sa le obtina, in altele mai putin, cred ca fiecare avem cate un exemplu pt fiecare ipoteza. In legatura cu presiunea in turba, nici eu nu as vrea sa gresesc, presa italiana a divulgat unele detalii ale A-ului AMG care nu le-am mai regasit la altii. Si acolo am citit si despre acei 2 bari. Acuma, nu as vrea sa gresesc, dar eu stiu ca un benzinar e low pressure turbo de regula, un diesel la o putere asemanatoare are o presiune de supraalimentare mult mai mare. Eu am 1,4 bari la masina mea, turbodiesel, si mai putin de jumatate din potenta afisata de A/CLA AMG. Deci cred ca 2 bari sunt relativ multi.
28 mar 2013, 11:14
0
fla
18 comentarii 13 puncte
am vrut sa zic k masinile de f1 au motor de 2.4, 2.8 si au 800 de cai deci se poate la un 2.0 360 nu is inginerii de la MB niste prosti
28 mar 2013, 13:33
0
133 comentarii 109 puncte
@fla, discutam de elemente total distincte:masinile de strada si cele de F1. ia cauta sa vezi cati cp aveau in anii 80 masinile de f1 cu motoare turbo de 1.5L. @ottaviano, uite ca nu am stiut ca 2 bari la turbo diesel nu e acelasi lucru cu 2 bari la otto. in fine 360cp si 450 NM din 2 litri este prea frumos si de necrezut ca sa nu existe si un revers al situatiei. poate daca nu lag-ul de care spuneam, poate fiabilitatea. mai mult de 300cp si 400Nm cred ca nu ar trebui incercati dintr-un motor asa mic, pt ca ceva sigur trebuie sacrificat undeva. 150 cp pe litru dpmdv ar fi un maxim inscris in niste cote de normalitate.
28 mar 2013, 15:04
-1
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
ceva pe undeva sigur este ssacrificat,nu degeaba este cel mai puternic 4 cilindri de serie din lume. Cu riscul de a specula, pana cand nu vad niste probe efective, pot doar sa ma astept in primul rand la un consum mediu multicel peste acel 6,9 declarat. Isi vor cumpara si taximetristii AMG-uri in cazul in care ar fi adevarat :)) Apropo de presiune, am gresit, este de 1,8 bari, my bad.
28 mar 2013, 15:38
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Mama mama ce spate oribil si ce bot oribil. Masina este oribila la design. Nu ma asteptam la asa ceva din pai partea la Mercedes. Au luat-o si astia pe aratura.
31 mar 2013, 13:50
0
Racing_Sport
407 comentarii 155 puncte
Exact ... iar la spate seamana cu Infinity G35 .. Cel putin asa mi se pare ...
23 ian 2014, 02:06
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »