Foarte tare prezentarea ofertei de la Renault, mare teapa sa crezi ce scrie pe prima pagina la o oferta de genul celor expuse mai sus. Eu unu recomand fata de leasing un imprumut in banca, pentru ca la leasing trebuie sa faci automat CASCO la cine vor ei si la ce preturi vor ei, lucru care nu mi se pare normal. Bine evident ca depinde si de ce dobanda gaseseti mai buna si asa mai departe
Faza e ca nu mint in nici o privinta, doar ca omit unele aspecte pentru a face oferta mai atractiva.
Daca ar face reclama, iar preturile nu ar corespunde cu cele din showroom, ar fi amendati imediat.
Si omisiunea este minciuna dar este mai eleganta!
Daca imi este permisa opinia cred ca toti producatorii francezi MINT! Nu vreau sa ma mai cert cu supermultumitii de Dacia!
Indraznesc sa cred din proprie experienta ca nemtii sunt cel mai aproape de adevar!!!
Fabricantul este obligat [moral, daca se respecta] doar SA INFORMEZE CORECT!
Cine are informatia, are puterea [de decizie]; cine are informatia eronata ...
eu cred ca nu este tocmai adevarat... este normal ca masina din reclame sa arate cat mai bine, cine s-ar mai uita la show-urile de moda, dak manechinele ar avea celulita, este normal ca in orice reclama sa se arate cea mai frumoasa versiune a masini... si cu ce esti mintit, ala este pretul, spune clar ca incepe de la X euro, cand te duci la dealer platesti acei X euro, iar restul oameni buni, (s-ar putea sa vi se para ceva incredibil) se numesc OPTIUNI, care in unele cazuri pot avea 30% din valoarea masinii in sine, poate chiar mai mult, cat despre consum... hmmm, inclusiv altitudinea influenteaza aceste valori, sau relieful zonei unde ruleaza, de exemplu, o masina din brasov, care este situata la o latitudine mai mare decat cea din bucuresti si care are multe drumuri in panta, este logic si normal sa consume mai mult....
parerea mea, este ca acest articol este de umplutura, nu au mai avut ce sa scrie... nu sunt de acord cu cele relate
Eu am impresia ca tu nu ai vazut pana acum Bucurestiul... Prefer sa merg doar la deal in Brasov decat sa ies in traficul de la ora 8 jumate in Bucuresti. Bucurestiul este orasul cel mai aglomerat din Romania, daca nu erai la curent.
vorbeam strict de pozitia geografica, nu de problemele de infrastructura si trafic, nu era o comparatie intre cele doua orase, ci intre relieful celor doua, ai inteles acum?
Si de geografie te.ai luat degeaba: in afara de racadau, colina de l universitate si de poiana mie nu.mi vine in minte un deal din brasov. Dar ma rog. Se cheama depresiune..
stiam eu ca unteti multi adepti ai conspiratie :)))) ideea era urmatoare, legata strict de relief si de consum, nu de altceva
esti de acord cu mine ca la altitudine mare, aerul este rarefiat?
esti de acord cu mine ca dak aerul este rarefiat, ca sa poate suplinii lipsa de oxigen pt ardere, o masina cu combistie interna, v-a folosi benzina, sau motorina?
esti de acord cu mine ca in deal, (nu in brasov, in yellowstone) masina consuma mai mult decat (nu in bucuresti) in craiova sau orice ce alt loc cu strazi asfaltate si situate la campie?
acum sigur o sa-mi spuna cineva ca sunt bata pa giografie si o sa inceapa sa--mi dea lectii de anatomie
Din punct de vedere la ce ai spus tu sunt perfect de acord. Desi asta functioneaza pe hartie in regim teoretic. Ca factori ce influenteaza consumul poti trece, pe langa relief, temperatura, trafic, starea sistemului de franare etc etc. Nu sunt adept al conspiratiei dar sunt si multi afoni care nici nu deschid manualul masini, fac rodajul in regim sport si mai cred ca in Bucuresti, de exemplu, o sa scoti consum de Brasov asa ca ajung acasa si umplu forumurile de injuraturi. Eu asa vad treaba.
cel putin cu a mea, am observat ca iarna imi consuma mai putin decat vara, iar cand ma duc la gagica'mea care intro zona mai ridicata a romei, imi consuma de'o gasesc dracii, dar nu simt lipsa de putere... dar consumul il simt, mai ales ca vorbesc de un 5000 cm3
Nu va mai certati degeaba...consumul nu e declarat in urma unui test drive in Brasov sau Bucuresti si nici la deal sau la vale. E rezultatul unui calcul matematic, deci, e pur teoretic. Eu cu o masina de 1600 kg incarcata la maxim cu de toate, cu motor diesel de 2500 cmc, cu un plin ( 70 l) am parcurs un traseu din Treviso (IT) in jud. Olt si mai ramasese ceva in rezervor. Problema este acel ''pina la'' nu consumul declarat de producator.
Oferta Dacia. Dotari: 4 roti, 4 usi, usa portbagaj, capota motor, Volan, Scaun sofer, Scaun pasager, Bancheta spate pasageri, Motor, Cutie de viteze, Cheie pentru contact, Geamuri de sticla securizata in usile laterale, Parbriz, Toba de esapament. Pret: Incepand de la 5.000 Euro. Cam asa suna o lista de dotari reala, daca vrei sa iti cumperi masina autohtona. Iti cer bani pentru orice depaseste lista asta de dotari de serie.
Eu nu intleleg cum naiba apar in lista de optiuni notiuni de genul :
*Covorase textile fata/spate- cum adica ... exista si masina fara presuri?
*Lampa ceata spate - ce dotare e asta ? ca e obligatoriu sa aiba asa ceva. LOGIC ca are, dar e pusa ca sa umfle lista.
*Roata de rezerva de uz temporar 3,5 JX16 - asta nu e dotare , ci mai degraba handicap.
*Inscriptionare "BlueMotion Technology" - ADICA UN STIKER NU? CA DOTARE =)))
Si altele. Lista e de la Un golf, nou-nout, de pe site.
In ultimul timp am vazut ca masinile nu mai vin cu covorase din fabrica (sau daca vin sunt de cauciuc), ei acolo te intreaba dc le vrei textile, inscriptionarea din cate stiu este moca (adica poti sa o ai sau nu), iar roata de rezerva poate fi standard sau dinaia suptire de 80km/h pt a mari spatiul de depozitare.
ma refeream ca in curand o sa apara pe lista de dotari si optionale - "scaun" "capota" "pedale" ....oricum exista deja "fata de portiera cu spatiu de depozitare" --- adica e ceva super dotare sa ai fata de portiera, si sa mai aiba si buzunar :) . Tot la golful ala am vazut. Ia sa vedem cum curg minusurile ca m-am luat de golf.
masina noua = DEALER ORD1NAR, JEGO5, IMPUT1T, IDI0T, leasing pe cinspe' ani daca se poate, avans 99% daca e posibil, valoare reziduala cat nu face, casco unde vor ei, revizii cu preturi cat hala de service, si daca mai ai "noroc" de vreo motorizare cu probleme, apoi ore si zile cu masina blocata in service dupa o piesa care se aduce numai si numai la comanda, si care vine fff greu... si te-ai scos :)). o sa plangi cu vorbe ca te-ai saturat si ca iti ajunge o tigaie de la germanica sau de la bugarica, macar aer conditionat sa aibe :))
Partea cea mai trista e ca ne mintim unii pe altii. Cei care produc automobile incearca sa ne pacaleasca, ca mai sus, cei care produc bauturi racoritoare spun ca sunt naturale si mai mic scrie ca poate contine 2% fruct, cei care folosesc alune in ciocolata scriu ca ciocolata poate contine urme de alune, dar tot mic scrie, cei care construiesc, in loc de B250 folosesc B100 (calitatea betonului pentru cine nu stie) si tot asa. Oare de unde trebuie sa incepem sa nu ne mai mintim unii pe altii? Nimeni nu vrea sa inceapa pentru ca nimeni nu cedeaza. Nasol!!!!!!!
Mai oameni buni... masini noi, cu piele, navigatie, motor de 500 cai putere si mai stiu eu ce nebunii la pret de 5000 euro nu o sa gasiti cu toate ca asta vrem toti. Consumul masinilor este facut in conditii ideale adica: mers cu viteza constanta (80 km la ora) fara incarcatura (doar sofer si rezervorul plin), fara deal, fara vale etc. Normal ca, consumul difera daca tu vitezomanu gica rupi motorul si schimbi la 6000 de ture, mai ai si prietenii cu tine si mai stai si de 3 ori la semafor pana treci. Cum crezi ca vei avea consum de 5 la suta..?!!!!! Normal ca reclamele iti prezinta cea mai aratoasa masina... din cauza asta sint reclame publicitare sa te incante dooohh. Ca nu ai banii sa iti cumperi cea mai dotata masina ( adica cea din reclama) asta nu e problema celor care fac aceste reclame sau a marcii respective. A si sa nu uit.... "BlueMotion Technology" - "Ëco Flex" - BlueEFFICIENCY" etc. nu sint doar niste etichete. In spatele acestor denumiri se afla o intreaga tehnologie pe care nu o vezi, pentru ca se afla in constructia masinii (nu mai intru in detalii - exista Google). Un articol de umplutura bleahh.
dar stiai ca un consum la o masina depinde si de cum bate vantul unora o sa li se para ciudat dar e foarte logic ganditiva cand mergeti cu bicicleta cu vantul din fata e ceva de munca acolo nu? iarna pe zapada polei un alt consum ...daca mai avem si ceva marfa categoric creste consumul
Bine punctat negrutu. Si in reclama din articol la Logan, desi e poza aia cu Loganul "FULL", mai jos scrie clar ce dotari are cel de banii aia. O fi Loganul o masina ieftina si buna raportat pret/calitate, dar nici sa iti iei la 6000 masina noua si "FULL". Loganul e 13500e in varianta cu toate dotarile posibile (piele, navi etc.). Mintiti va puteti simti cand scrie ca iti vinde masina de culoare alba si defapt e neagra. Orice dealer iti spune exact cu ce dotari vine masina care vrei sa o cumperi si cat costa, altfel ar fi inselaciune deci infractiune. De prostit te poate prosti oricine...tot ce conteaza e sa fii atent. Aceasi treaba si la masinile second hand. Mai nou vad ca toate sunt "FULL fara piele" sau "FULL fara trapa"...
Stimabile, nu iti baga nimeni nimic pe gat, cat timp banii sunt la tine eu spun ca e o chestiune de inteligenta pe ce alegi sa ii dai.Nu e prost ala care cere ci ala care da.
Chestia cu plinul PANA LA 1600km este insa adevarata. Nimeni, niciodata nu va putea determina cu exactitate consumul unei masini. Un plin poate sa tina 1600km in conditii ideale si cu un sofer pregatit sa mearga economic, sau poate sa tina numai 400km daca se merge 'blana'. Asa ca nu gasesc nimic rau in aceasta exprimare.
Chestia cu rata de 50EUR/luna si MASINA DIN IMAGINE ESTE CU TITLUL DE PREZENTARE sunt doua metode care nu depasesc granitele adevar/minciuna.
Asta e ADVERTEISINGUL :)
eu am reusit un consum impresionant dintr-un s500, am reusit sa fac o medie de 7, 5% pe autostrada, am facut cu vreo 80 de litrii cam 1012 km, repet pe autostrada, ca in trafic e alta socoteala, consuma si 25-30%
esti mare frate S500 asta are un motor mare nu asa nu prea as crede ca ai scos consumul asta ...eu cu motor de 2000cmc p rav scot am scos 8 la 100 tot in autostrada
a mea face 120 la aproape 2300 de ture, deci forteaza putin, a4-ul lu' mama, de 1600, a reusit sa aibe acelasi consum, pt ca munceste mai mult, plus ca s-ul are dual ignition, adica 2 bujii pe cilindru, 16 bujii in total si o masa de 1780kg, la care adaugam un sevice facut ca la carte, revia cutiei, diferentialul era nou nout, ulei bun... si am incercat sa merg cat mai constant, cu distronic activat, am facut si poze, ca nu imi venea sa cred :)))