Mercedes prezinta noul S65 AMG. GALERIE FOTO si VIDEO in articol. Masini tari 8 Noiembrie Mercedes prezinta noul S65 AMG. GALERIE FOTO si VIDEO in articol.
Toate comentariile (47):
1298 comentarii 3108 puncte
Ce poti sa vrei mai mult .....Mercedes !
08 nov 2013, 12:19
+5
rosia_mecanica
655 comentarii 1516 puncte
in capul listei masinilor supreme!!
08 nov 2013, 12:39
+4
1298 comentarii 3108 puncte
Mai bine de atat nici ca puteai sa o spui ! :)
08 nov 2013, 12:56
+3
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
ay caramba
08 nov 2013, 12:40
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
fanii bmw, sa va vad pe interval, vreau sa ne contrazicem :D
08 nov 2013, 13:49
+2
1298 comentarii 3108 puncte
630 cp si 1.000 Nw/m plus lux suprem si tehnologie de ultima ora ...nu ca sunt eu fan Merc , dar e ceva de contrazis ...nimic de la BMW nu concureaza cu asta !
08 nov 2013, 15:16
+2
246 comentarii 222 puncte
BMW are suficiente modele mai bune decat ce are Mercedes sau AUDI (seria 3,5 etc). In schimb S-ul este "bebelusul" Merc-ului. Nimic nu se compara. Numai Mercedes stie sa faca S, restul incearca doar sa il copieze (Seria 7, A8 etc), la fel cum si numai BMW stie sa faca M3, restul incearca doar sa il copieze (C63 AMG, RS4 etc). De S, SL, CL (viitor S coupe) si as zice si CLS, nu se poate atinge nimeni.
08 nov 2013, 20:30
+5
alpha111
583 comentarii -35 puncte
eu nu cred ca mercedes incearca sa copieze m-urile, in primul rand sunt abordari total diferite ale caracterelor, bmw are acea precizie specifica unei masini de pista, iar mercedes face masini stradale, care oricum in lumea reala sunt mai rapide decat un m... cand te urci intr-un m si mergi cu el prin trafic, din semafor in semafor, ai impresia ca jigaresti motorul ala, pt ca are caracteristicile unui racer. mercedes le face special pt strada, nu sunt indicate la uzul pe pista...pt ca mercedes are o alta viziune in ceea ce priveste utilitate si performanta si sa nu uitam ca mercedes are acces nelimitat la tehnologia din formula1, pe care nu o foloseste la masinile stradale, decat la anumite modele si in cantitati foarte mici, uita-te la sls 63 amg si uita-te la sls 63 amg black edition, sls-ul normal este ca orice alt amg, adica "fun to drive" sls black edition, mananca porsche gt3rs pe pista, adica in domeniul lor, vezi diferenta, nu e ca nu pot, nu vor, iar bmw vor dar nu pot, asa ca au ales calea asta pt ca masinile din clasele mai mici sunt foarte lipsite de personalitate, dar au acel feeling de racer care oboseste...
09 nov 2013, 09:37
+3
246 comentarii 222 puncte
Poate "un pic cam mult" BLING :). Imi place mai mult stilizarea lui S63, e un pic mai "understated". Dar cine sunt eu sa critic stilizarea lui S65. Poate asta e si scopul. Daca ai un V12 Biturbo de 600 de cai, baga si crom peste tot pentru ca "DE CE NU?".Oricum masina e fantastica. Am vazut un S nou pe strada, si pentru prima data pot sa zic ca un S are prezenta pe strada a unui Rols sau Bentley. Deci, au reusit "ze germans".
08 nov 2013, 13:56
0
246 comentarii 222 puncte
Nu fi troll te rog! :)
08 nov 2013, 14:00
0
55 comentarii -5 puncte
ce poti sa vrei mai mult de atat lux tehnologie 630 cp .nu miar mai trebui nimik daca asa avea o masina ca asta.si bmw are masini de lux cu toate ca sunt fan bmw dar parca sta le intrece pe toate
08 nov 2013, 15:26
+6
neymar
423 comentarii 244 puncte
Za best. Aia de la BMW incearca si ei dar nu se pot compara cu Mercedes.
08 nov 2013, 15:30
+4
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
No comment fratilor te uiti la masina asta si inghiti in sec, iti pica falca, ramai interzis :P daca mai stiti si altceva va rog sa adaugati :P
08 nov 2013, 17:17
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Targetul unui producator auto sunt vanzarile, o masina inutila si scumpa nu s-ar vinde, totusi daca te uiti la cate unitati vand cei de la Benz doar in clasa S ai sa ramai surprins cat de bine se vinde... ceea ce inseamna ca acest model a fost ales de milioane de cumparatori potenti financiari si sa nu crezi ca toti sunt de genul lui Gigi care s-a bagat cu ranga la Maybach.... si daca stai bine sa te gandesti cam tot la fel este si cu seria 7 si A8 care intr-un fel sau altul tot au ceva avansat pt omul de rand... atunci insemana ca si acele modele sunt inutile?
10 nov 2013, 00:26
+3
vladdd452
77 comentarii 117 puncte
Daca gandeam toti ca si tine si acum umblam cu caruta.
10 nov 2013, 18:16
0
mustatageo
279 comentarii 157 puncte
la ora actuala nu are termen termen de comparatie .... interiorul e un VIS !!!!!! cred ca nici in Air First One nu exista atata lux
08 nov 2013, 17:43
+7
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
"Force"
08 nov 2013, 17:47
+6
STRES
180 comentarii 164 puncte
Luxul suprem.
08 nov 2013, 19:33
+2
27 comentarii 40 puncte
"THE BEST OR NOTHING" cu limuzina asta au ingenunchiat intreaga industrie auto
08 nov 2013, 19:33
+2
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Cel putin fabulos! :| Aviz amatorilor care n-au condus niciodata un bmw...in mod clar S-ul e cu mult peste seria 7, insa nici dreaq n-are puterea sa ma convinga ca seria 5 f10 e sub e-class facelift...E cam aceeasi diferenta care e intre S si 7, dar in favoarea 5-ului.
08 nov 2013, 21:14
-1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
mmdaa... mai ales ca au incercat sa copieze dualitatea pe care mercedes o pune in toate modelele lor, una este mercedes, una este amg, cand bmw a facut m5 f10 si a vrut sa fie ca e class e 63. uupps, au dat-o in bara, avem un e class mai bun decat un m5. care era considerat regele super sedan, si plus de asta sunetul este fake, ca sa auzi tobele, au reprodus sunetul in sistemul hi-fi al masinii si nu pot sa uit faptul ca oamenii protesteaza impotriva fiabilitatii si isi distrug masinile in semn de protest fata de service-ul de care este capabil bmw. deci bmw, trebuie sa se mai renasca odata ca sa faca ce face mercedes si lexus, dintre cei 3, bmw ocupa locul 3, si audi vine repede din spate, si dak stau bine sa ma gandesc, inclusiv cadillac cu noile modele se pisa pe bmw vostru, mai putin pe seria 7
08 nov 2013, 22:58
+2
58 comentarii 117 puncte
Salut!F10 e mult sub E-klasse,e doar un 3-ar mai mare,acelasi interior,nimic special.Ca fan an ambelor marci,dupa ce am condus ambele modele si nu doar o data,sustin clar E-klasse.Liniste totala,relaxare ai 3800rpm si nu se aude nimic in interior.Poate la feeling o fi peste 5-ul,dar la cum te simti in ea e imposibil sa depaseasca E-ul. Ps.Incearca 520D F10 ca sa intelegi mai bine ce mi se pare gresit.
09 nov 2013, 09:09
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
ba manelistule, mai du-te-n plm cu exprimarea ta de samsar..."3-ar", "5-ar", "septar", cum plm va tine ma pamantu, distrusilor.Ce comparative ai facut tu ma prostu familiei?Daca ai fi mers vreodata cu concurentul direct al lui 520, poate te-ar fi dus capu sa te urci in E 220, desi ma indoiesc ca ai condus.Ti-ai fi dat seama de catd e zgomotos e motoru ala basit 220 CDI, putere din **** si o cutie cacacioasa.Va dati toti cu parerea si habar n-aveti cu ce se mananca masinile astea, citati si voi clisee si doar atat.
11 nov 2013, 21:38
-2
58 comentarii 117 puncte
Tocmai pentru incompetenti ca tine am scris cu 5-ar si etc,se pare ca esti rau din spatele tastaturii,o sa imi inchid netul pe anu asta(imi e si frica de ceafa lata ca tine).Am condus si 220cdi,inca sustin ca imi place mai mult Mercedes,e din alta liga.Pentru cei ca tine care ridica in slavi toate vapoarele de BMW,mai scoateti si capul din cutie si ganditi mai divers.Ca sa iti raspund si la ce ai zis,cei care isi cumpara un 5 sau E cu motoare de 2000cmc si le cumpara degeaba,pentru greutatea masinii se poate spune submotorizata. Ps.Data urmatoare sa nu mai fii rau..obama is listeting.
13 nov 2013, 09:27
0
neymar
423 comentarii 244 puncte
Tocmai am vazut filmulet cu ce poate acel MAGIC BODY CONTROL daca chiar functioneaza este aur pentru drumurile din Romania. :) Super inovatie , ceilalti producatori o sa copieze si ei sigur si o sa incerce sa puna un astfel de sistem .
10 nov 2013, 01:30
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
si tu crezi ca in gropile din Romania mai citeste camera aia ceva?:)) stai cuminte...
11 nov 2013, 21:39
0
neymar
423 comentarii 244 puncte
Gropile din Romania sunt greu de citit si cu ochii soferului da pai cu o camera si cu un sistem nou aparut . :)
11 nov 2013, 21:58
+2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
ba, nu mai vorbiti de gropile din romania, fara sa le vedeti pe alea din italia... iar acum a inceput sa ploua, o sa apara un alt set de gropi de tip cratere, romania are strazi super bune in comparatie cu cele din italia... si sunt curio de o treaba, dak ai o groapa plina de apa, o poate vedea camera si poate schimba tinuta masinii?? am vazut in reportaje, ca toti jurnalistii o ridicau in slavi, iar difernta dintre on/off este foarte mare, judecand din imaginile vazute in testul lor(nu mercedes, jurnalisti independenti din uk,)
11 nov 2013, 22:12
0
209 comentarii 353 puncte
Eu cred ca voi a-ti uitat de Rolls Royce. Ei sunt regii luxului. Revenind la aceasta masina, e superba dar in opinia mea parca tot S65-ul generatia 2009-2010 arat mai sportiv. Acesta e clar mult mai fin si mai elegant dar ca aspect exterior si agresivitate tot pe vechiul S65 merg.
10 nov 2013, 15:48
-2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
luxul clasic, aici ai un altfel de lux, adica, plm, masina asta reproduce masajul cu pietre calde, iar dak ma uit intr-un clasa s si un rolls, tot mai frumos este un s... rolls sunt prea simple si prea clasice, trebuie sa fii regina angliei sa alegi un rolls peste un s class, nu zic ca este urat, sau ceva de genul, dar nu prea se pot compara masinile astea doua, prea mult clasicism in rolls si prea multa tehnologie si inovatie in clasa s
10 nov 2013, 18:53
-1
209 comentarii 353 puncte
Poate asa e dar, niciodata nu se va intoarce capul dupa un Mercedes dupa cum se intoarce dupa un Rolls Royce. Nu despre intors capete e vorba totusi, ideea e ca Rolls Royce a fost menita sa fie masina de lux inca de la inceput. Daca le-ai pune una langa alta, la exterior Rolls arata mult mai mult a masina de lux. Dar la 200.000 de euro... :))
11 nov 2013, 11:19
-1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
pai si s class a fost menita sa fie de lux de la primul model, cum spuneam, ambele masini au abordari diferite, cat despre prezenta, ai dreptate, rolls este mai impunator... insa, cel care vrea si performanta si jucarii si impresie la public, are doar o sngura alegere... s class oricum, aici este o chestie de stil si de bani, nu o sa fim niciodata pusi in sitiatia de a alege intre cele doua...din pacate :(
11 nov 2013, 12:08
-1
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
s-a bashit mireasa
10 nov 2013, 22:57
-2
9 comentarii 3 puncte
Cum sa intri aici , sa vb despre bmw ?!! :)))
11 nov 2013, 08:34
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
si totusi ... sunt si exemplare de genul :)))))
11 nov 2013, 21:27
-1
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
Ok, dupa ce va linistiti luati o pauza, beti o gura de apa si mai cititi o data pretul de pornire.E totusi Mercedes Benz...230.000 euro pret de pornire?Poate nu ati inteles cam ce masini iti poti cumpara in banii astia.
11 nov 2013, 09:36
-1
13 comentarii 29 puncte
iti faci firma de taxi cu loganuri sh cu 230000+ :)
13 nov 2013, 02:49
0
buteli
270 comentarii -197 puncte
Masina asta este probabil cea mai completa din clasa sa. La banii astia iti poti cumpara un RR Ghost si cu siguranta lumea o sa intoarca capul dupa tine nu dupa Mercedes AMG(asta daca luam in considerare ca majoritatea dau atatia bani pe masini scumpe ca sa dea bine in societate si cat de smecheri sunt ei si sa nu uitam ca se vor vinde multe S si nu prea o sa te diferentiezi de ei decat cu ce ai sub capota ). Eu daca as avea atatia bani, mi-as lua M6 GC la 140.000 euro. Mercedes incearca sa nu piarda clientii Maybach, dar eu cred ca I-a pierdut in favoarea RR. Cineva spunea mai sus ca nu este agresiva, pai nu asta este rolul unei astfel de masini, chiar au intercut masura cu performantele astea. Este clar ca BMW si Audi nu au un concurent pentru masina asta, pentru S simplu poate. Sa speram ca nu o sa vedem un M7 pentru ca dasta exista M6 GC asa cum si la Mercedes exista CLS AMG. Deci eu cred ca este inutil sa dai atatia bani pe un Mercedes, exista S 63 AMG, V8, 4 secunde pana la suta 590 CP si 150-160.000 euro.
11 nov 2013, 09:39
-2
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
sunt de acord cu ce spui in buna parte, dar vezi ca exista un model la Audi, se numeste Audi S8 si am curaj sa pun pariu ca dpdv dinamic bate acest S AMG steroizi wannabe... cu tot cuplul lui de 1000 NM.De ce? e simplu degeaba ai putere daca nu o distribui uniform asa cum o face quattro si degeaba ai putere daca transmisia nu actioneaza in completarea motorului.Prin urmare, astept cu interes duelul S8 vs S 65 AMG
11 nov 2013, 11:46
-3
alpha111
583 comentarii -35 puncte
menelaus, aici nu conteaza care, cum, pun puterea pe asfalt, pt niciunul dintre cumparatori nu o sa depaseasca viteza de 200 la ora...probabil, doar jurnalistii auto dar nu aita ca amg au inceput sa puna 4matic pe tot mai multe modele, se numesc amg s deci foarte probabil ca un s65 amg s o sa fie mai rapid decat un s8... iar raspunsul la intrebarea "de ce atata putere intr-o masina care nu-i trebuie" este simplu, pt ca pot si pt ca nnimeni nu mai pune... dar, marea mea curiozitate... ce vor scoate cei de la bmw pe seria 7, ca sa poata concura cu un clasa s???? cei de la audi, nici macar nu fac prea mult scandal cu a8 dar cei de la bmw, singur o sa faca si sigur rezultatul final, o sa fie acelasi din ultimii 50 de ani: s-ul pe primult loc, iar restul se bat pt locul 2 :))
11 nov 2013, 12:34
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
Ideea e simpla, Mercedes pompeaza in S klasse pentru ca e modelul lor emblematic, Mercedes isi regaseste identitatea in aceasta clasa S.Prin urmare e simplu, ei merg acum pe maxim, dar nu spun ca e neaparat si cea mai buna idee, oricum nu e de comentat, cine vrea si poate isi ia, cine nu isi ia altceva.Audi se identifica prin inovatie si nu doar traditie si deci ofera variante alternative foarte interesante, ca nu fac ei prea multe valuri este si datorita profilului marcii, mai discret.BMW cu siguranta vor scoate si ei ceva in acest sens.Raman totusi la parerea ca s-a cam exagerat un pic cu acest S 65 AMG.
11 nov 2013, 13:01
-2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
audi a8 si vw phaeton, imi plac mult de tot ca masini, la fel si seria 7 in phaeton nu am stat niciodata, dar in seria 7 si a8 am fos, si vreau sa-ti zic ca nu se compara nici macar cu modelele de s din generatia trecuta, desi a8-l are bordul super tare si motorul suna a metal curat, il ador, dar atunci cand deschizi usa la un s, parca auzi muzica sinfonica, la restul... deschizi o usa si auzi un piiiip, lasand la o parte 65-ul, ca este din alta clasa, nu se oate compara nici cu a8, nici cu sria7, un s, insipra... nu stiu ce plm inspira, dar imi place mai mult, inclusiv cel care are acel a8 mi-a spus ca un s din 2008 l-a facut sa se caiasca de a8-ul lui... mie personal, imi plac aceste masini lungi de peste 5 m super accesoriate si cu ceva putere sub capota, desi am condus foare multe masini, foarte putenice, nu am avut ocazia sa conduc un amg, dar tare as vrea macar sa urc intr-un s 65 amg, din generatia trecuta, doar sa pot compara cu un s normal...
11 nov 2013, 14:04
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
@Joseph Franz - am un raspuns pentru afirmatia ta de mai devreme, Audi S8 il are ca si concurent pe Mercedes S 63 AMG-S, ambele au motoare V8 biturbo si tractiune integrala, S 65 nu prea stiu sa aibe vreun concurent direct...
13 nov 2013, 01:50
+2
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
doar pt ca sta mai bine in cifre? da, poate dpdv pret nu are concurent ca mi se pare obscen de scump.Cat priveste cifrele tehnice, sa vedem masina dinamic si vorbim dupa
13 nov 2013, 09:46
0
246 comentarii 222 puncte
Sunt de acord cu Joseph. S-ul e bebe-ul Merc-ului. La capitolul exagerat.. ehh aici, asta e si scopul. Daca stai sa te gandesti, si S63 e cam exagerat. Eu zic ca un S500 sau S600 e mai mult decat suficient. AMG e AMG. Vrei exagerat? Baga-te la G65 sau G65 6X6 :)). Adica WTF!! Ca sa nu mai zic de ............BRABUS.
15 nov 2013, 19:23
-4
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
S 63 este exagerat, dar ai prefera in schimb un S600??? :)))))))))) Stii macar care este diferenta de pret dintre cele 2???
15 nov 2013, 20:28
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »