Anumite chestii sunt la mintea oricui sau asa cred eu , adica e normal ca daca tractez pe cineva nu voi pleca in tromba pt ca e logic ca voi risca sa rup ceva ( stiu , sunt multi care fac tot felu de lucruri gave pe sosea cand sunt doar ei , dar sa mai tracteze pe altii :) ) , iar alte chestii sunt bine de stiut , chiar ok articolul , bravo !
Am mers de nenumarate ori fara ambreiaj, trebuie sa potrivesti turatia motorului la cutie. O supraturezi si apesi finut pe schimbator pana intra in viteza. Mai greu e in oras, unde trebuie sa anticipezi traficul.
Planetara rupta, furca la maneta rupta, maneta rupta, ambreiaj distrus, uite defectiuni la care degeaba ai motorul pornit ca nu te poti deplasa(le-am experimentat).
Pe mine m-a tras odata un prieten cu un Logan. Eu aveam Dacia 1300 si o duceam la Remat. Nu aveam frane deloc si nici baterie. Din pacate nu l-am avertizat sa mearga incet ca ma gandeam ca e la mintea cocosului. A mers si cu 60-70km prin oras si totusi miraculos m-am descurcat cumva cu frana de mana. Am legat masinile cu o sfoara gasita prin garaj.
Daca vrei se poate dar nu e safe:).
se intampla...si eu mi-am spus parerea si nu eram deloc de acord cu articolul si nu am jignit nu nimic era doar parerea mea ..si a fost sters...asta e...sau m-am trezit odata cu foarte multe minusuri exact dupa comm la 2 sec 15 minusuri ...adica cat mai multe ca sa nu se mai vada comm-ul cred eu ...
Induceti lumea in eroare.Nu este adevarat , remorcarea unui autovehicul este permisa pe autostrada.singura conditie este ca ansamblul format sa depaseasca viteza de 50km/h.
Am folosit centura de siguranta de pe o toyota din anii 80 de n ori. Niciodata nu s-a rupt, nu bruscheaza masina ca si cablu de tractare din otel care smulge masina de pe loc.
Imi place cum nu zice nimic efectele tractarii unei masini pe ambreaj, mai ales pe distante lungi.
Ati uitat sa precizati ceva foarte important: masinile cu cutie automata NU! se tracteaza, asta daca nu vreti o transmisie noua. Trebuie ridicata si pusa pe platforma. In cel mai rau caz, o distanta scurta, dupa aia asteapta-te la pagube serioase. Un alt lucru pe care unii nu prea il respecta si nu l-am vazut precizat, desi e foarte important: masina care tracteaza sa nu smunceasca la plecarea de pe loc. Intai sa tensioneze "sufa", dupa care sa porneasca de pe loc, iar franarea sa o faca pe cat posibil cat mai progresiv. Viteza maxima 20-30 km/h, nu 30-40 ca te trec toate racorile mai ales in oras, unde posibilitatea sa ai brusc un obstacol in fata e mult mai mare (pietoni "aerieni", animale, etc.). Desi par la mintea cocosului, unii nu stiu mici lucruri de baza.
Drumuri bune, benzina multa si masini sanatoase!
Numai in tari din lumea a 3-a se foloseste tractarea la modul asta...risti si pui in pericol si pe ceilalti.Exista un serviciu care se numeste transport pe platforma, a auzit cineva de el?Un dobitoc mai sus a spus ca el a fost tractat chiar daca nu avea frane, ba in ce tara traim ma?Si a mai primit si 3 "aprecieri"...vai steaua voastra
Cred ca majoritatea de aici au tractat si/sau au fost tractati la vremea lor, nu inteleg de ce-i atata rautate. Si e bine de stiut care-i echipamentul recomandat pentru tractare...nu-i neaparat sa ai masina stricata ca sa fii tractat. Iarna de exemplu daca esti inzapezit si nu poti s-o scoti decat cu tractatul, o coarda din aia lata e mana cereasca.
Si ca sfat suplimentar daca tractati cu vreun cablu de otel, e bine sa puneti ceva pe cablu(carpa, husa. etc), astfel daca se va rupe n-o sa ricoseze peste tot, sa faca alte nenorociri.