Este oficial! Iata cum arata noua Honda Civic Type-R VTEC TURBO! Masini noi 19 Noiembrie Este oficial! Iata cum arata noua Honda Civic Type-R VTEC TURBO!
Toate comentariile (29):
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Setarile sasiului isi vor spune cuvantul daca va fi sau nu cea mai rapida masina cu tractiune fata de pe Nurburgring...
19 nov 2013, 11:28
+3
18 comentarii 36 puncte
cat de tunabila va fi masina asta
19 nov 2013, 11:39
+3
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
Niponii astia... nu se lasa. Oricum era fast si fara turbo, dar asa... va rupe concurenta.
19 nov 2013, 12:09
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Gigis
254 comentarii 446 puncte
tinand cont ca honda civic modelul anterior si chiar si cel de acum 2 generatii, cel putin incepand de la type S, sta in curbe si viraje bruste lipita de sosea (japonezele in general), are toate sansele sa bata recordul...
19 nov 2013, 14:58
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Gigis
254 comentarii 446 puncte
eu zic de la type S in sus :) n-am mers cu variantele normale...
19 nov 2013, 21:32
+2
116 comentarii 60 puncte
asa e ma, mai bun bamveu, cu cat mai cazan cu atat mai bine. Ca o fi soferul vai steaua lui s-o pune?
20 nov 2013, 13:03
+4
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
ce cazan boule?Masina aia merge si in ziua de azi si avea 90,000km cand am avuto eu,era perfecta.Acuma am X5 si tot nu se compara cu E36le ala.Vorbiti si voi ca prostii
20 nov 2013, 23:19
-4
209 comentarii 353 puncte
Atunci prietene, dute la politie si preda permisul. Sfatul meu e sa mergi cu bicicleta.
20 nov 2013, 15:00
+8
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
sa predau permisul pentru ca un bmw din 1995 ia curba mai bine ca o honda din 2008,....tu auzi ce vorbesti?
20 nov 2013, 23:17
-4
209 comentarii 353 puncte
In ce curba era tu sa te rastorni ma cu Civic-ul la 80km? Habar n-ai ce vorbesti. Mai lasa-ne frate cu BMW-ul tau din 95''. Pentru voi singura masina buna e aia cu sigla BMW si veche de 20 de ani cel putin... Restu sunt niste cacaturi. Astia ca tine faceti fanii BMW sa se simta prost.
21 nov 2013, 13:52
+4
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Nu era sa ma rastorn....daca citesti mesajul meu vei vedea ca a alunecat fata si am intrat pe contra sens,nu era sa ma rastorn deloc.Eu zic ca seria 3-ul ala de "20 de ani" de 200 cai ce prindea suta in 6.5sec si cauciucuri de 275 e UN PIC mai buna ca un CIVIC in curbe. Voi visati la jafuri de CIvicuri,eu doar va zic adevarul,le-am avut pe amandoua.(si btw eu acum am un X5 si taicameu o HONDA CRV,ca sa vezi....X5ul e de aproximativ 10x mai bun ca CRV-ul) La ce puii mei va asteptati de la un CIVIC cu suspensie pe PUNTE PE SPATE? vs o "vechitura de BMW" cu suspensie independenta pe toate 4 roti.
21 nov 2013, 21:15
-3
46 comentarii 9 puncte
Eu unul sunt fan JDM. Nu am avut ocazia sa conduc o japoneza ci ma multumesc cu o nemtoaica. Sunt nevoit sa i dau dreptate lui TRAIASCA. Atata timp cat mie imi subvireaza un A6 quattro cu 245 mm nu vad cum un Civic cu fwd nu ar subvira..... Cine are masina FWD sau Integrala si spune ca nu i subvireaza, ori mananca rahat, ori nu intra cu suficienta viteza in curba. Incercati cu gas in curba si o sa vedeti cum volanul e virat si masina merge tot inainte. E cel mai nasol moment pentru cei fara experienta. Eu dupa ce m am prins de fenomen, il induceam voit. Nu recomand asta.....
07 feb 2014, 13:58
-1
harlequinm
150 comentarii 124 puncte
Cine te aude zice ca asa e.. habar nu ai ce vorbesti. Un civic, indiferent de civic, este facut sa stea pe viraje. Vezi Ep3 care bate bmw'urile m3 e30 e36 e46 e90 pe viraje.. sa nu mai zic de cazanele de prin '95. Asa ca du-te in alta parte cu pisica ta din '95 si cu X5'ul tau.
21 nov 2013, 15:31
+2
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
.........tu stii ca E36 M3 a fost aleasa best handling car in the world peste Porsche 993,Ferrari F355 etc... Sunt destul de sigur ca civic-uri cu suspensie pe punte pe spate sunt superioare.Asa ca TU sa te dai la o parte cu Civicul tau cand ma vezi in oglinda,daca nu....atunci te intrec:))
21 nov 2013, 21:19
-3
46 comentarii 9 puncte
Eu sunt curios cum sta Civicul pe curbe. Eu recunosc cu mana pe inima ca A6 le meu quattro subvireaza. Mi s au dus si bieletele antiruliu, dar si cu ele bune tot subvireaza.... Avand in vedere ca si eu sunt din Craiova, poate imi arati si mie cum se comporta Civicul.
07 feb 2014, 14:06
+1
marius_ciclistu
77 comentarii 14 puncte
Salut. Am un prieten care era sa fara accident cu pisicutza pe curbe tocmai din cauza tractiunii spate(si a faptului ca nu a condus-o niciodata in stil sportiv pe viraje). Dar asta nu e problema masinii neaparat. Am fost la drive test cu un civic 2007-2008 acum 3 ani si pot spune ca e destul de stabila masina avand in vedere ca are punste spate(tip H), punte care a fost aleasa de Honda pentru a scadea costurile (din 12 bucse la o suspensie individuala s-au folosit doar 2 bucse) dar asta a afectat stabilitata in curbe , in special in cazul in care se franeaza fara frana de motor fix in curba(senzatia e ca cineva iti ridica spatele si ti-l muta spre exterior=> supravirare). Tu pomenesti de subvirare ceea ce poate fi provocata de foarte multi factori cum ar fi, in ordinea probabilitatilor: 1.anvelope vechi-intarite/ anvelope uzate 2.condus agresiv cu virare brusca. 3.accelerare excesiva dupa ruperea aderentei etc. Deci, te rog sa spui si conditiile in care ai testat masina in acea curba pentru ca e usor sa spui ca o masina nu e buna daca ea nu este in stare perfecta de functionare(anvelope "moi" nu din "plastic", bielete stabilizatoare in stare buna, suspensie in stare buna si asa mai departe ) Astept raspuns pentru ca eu sunt fan japoneze dupa ani de studiu al pietei auto si sunt convins ca sunt peste NEMTESTI la fiabilitate, stabilitate si manevrabilitate. Mi-ar place ca printr-o discutie argumentata sa vad daca sentimentul meu e indreptatit:) Te rog sa nu imi aduci argumente legate de liniute. Multumesc.
21 nov 2013, 19:36
+3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Eu am trecut de la masini nemtesti la Civic pt ca taicameu are un CRV si merge bine fara probleme.Dar la CIVIC fiind resoftata (undeva la 180cp) era foarte greu sa o tin dreapta cand aceleram...FWD cu cuplu mare (diesel) nu sunt bune impreuna.In curba aceea eu ma tineam dupa taicameu cu CRV-ul (aceasi putere/motor) el a luat curba lejer si eu mam tot dus (pt ca VSA tractiunea de control nu merge cum trebuie deloc,te lasa sa mergi inainte sa te ajute).Cauciucurile erau f bune,jante pe 18 si late de 225 Potenza SO2 parca. Interesant ca ai zis de puntea pe spate,cand eram la test drive am vrut sa nu o cumpar pentru ca suna ceva la suspensia pe spate,la dealer Honda mi-au spus ca asa suna ele asa ca pina la urma am luat-o.Nu e o masina buna la curbe,un Type R e mult mai bun pt ca e facut pt asa ceva. Inapoi la Fiabilitate,nush daca a mea era un jaf dar nu era saptamana fara sa se strice ceva.Cea mai tare faza a fost cand am apasat pe spalare faruri si mi-au sarit stropitoarele din bara....500euro bucata ca nu le-am mai gasit.Dupa 2 saptamani am pus-o la vanzare si am cumparat un seria 5 din 2003 cu dublu kilometri,nu am avut o singura problema in 9 luni. Asta e experienta mea cu Honda si BMW. CRV-ul lui taicameu a fost bun inafara de faptul ca ia cazut diferentialul la 4x4 (1000euro folosit) si a schimbat vreo 3 ambreaje in 2 ani,dar e o masina foarte simpla...nu poti sa o compari cu un X5 sau ceva de genu.
21 nov 2013, 21:29
-1
marius_ciclistu
77 comentarii 14 puncte
Merci.Apreciez raspunsul.Eu m-am gandit mult la honda civic in discutie si faptul care m-a facut sa "o tai" de pe lista de preferinte a fost exclusiv puntea spate. Nu pot trage decat o concluzie daca e sa dau crezare experientei tale......Fabrica din Anglia nu se ridica la standardele celor japoneze...... Referitor la stabilitate....nu stiu cum e cu dieselurile la hondele astea dar stiu faptul ca multi cai si tractiunea fata nu se impaca neaparat bine.
22 nov 2013, 19:47
0
marius_ciclistu
77 comentarii 14 puncte
Din pacate nu ai vazut testul celor de la TopGear.. in care Type R-ul precedent acestuia.. care avea doar 1 cal in plus fata de cel anterior... s-a dovedit a fi o alegere excelenta doar in ceea ce priveste designul foarte apropiat cu al concept car-ului.... suspensia spate fiind mai slaba, masina mai grea si drept urmare timpii obtinuti pe circuit fiind inferiori Civicului Type R 2004-2005. E europenizata masina cu suspensia aceea spate(cu punte tip H in loc de individuala) si pentru asta are un mare MINUS dupa parerea mea. Versiunea Japoneza insa este o cu totul alta masina pe care japonezii nu cred ca o vor injosi vreodata cu punte spate.
21 nov 2013, 20:33
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
(senzatia e ca cineva iti ridica spatele si ti-l muta spre exterior=> supravirare). supravirare?! stict legat la ce ai spus tu... cum face sa supra vireze, cand spatele vine tras dupa masina... da, poti avea efect de pendul, aia da, dar nu este supravirare, ca sa supravireze, masina trebuie sa depaseasca limita aderentei pe spare, ca spatele sa iasa partea opusa virari, se paote intampla si la fwd, dar aia este orice, mai putin supravirare si de obicei este produsa de smucituri, (manevra scandinava) momentum, inertia si schimbare de directie, fac ca spatele sa iasa din linie, dar alunca spre exterior (pendul, caine fericit, da din coada) evident poate exista si supravirare cu un fwd, dar prea putin si efemer, nu spun ca te inseli, spun doar ca ce descrii tu nu este supravirare scuze pt indrazneala
21 nov 2013, 21:52
+1
marius_ciclistu
77 comentarii 14 puncte
Vroiam sa spun ca daca nu esti atent te trezesti in supravirare.Am patit si de aceea stiu.Puntea spate e cea mai buna inventie dpdv economic dar cea mai criminala dupa parerea mea.Nu toata lumea stie sa foloseasca si frana de motor in curbe iar daca masina nu are ESP situatia poate deveni fatala. E o concluzie personala in urma testarii(la inceput involuntar) masinilor cu astfel de punte pe care multi o lauda.
22 nov 2013, 19:52
0
alpha111
583 comentarii -35 puncte
are factorul wow... dar am o intrebare: tractiunea unde este? civic are tractiune fata, dak au pus mai mult de 280 de cai si au ramas la tractiunea fata... este o basina aerodinamica, dak este integrala, atunci s-ar putea sa detroneze inclusiv rivalele de la amg, rs, m si alte litere din alfabet
19 nov 2013, 20:13
-4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
alpha111
583 comentarii -35 puncte
pana la urma vorbim de japonezi... nu se stie ce drac' de diferential au pus sub masina aia dar sunt prea multi cai si mai presus de toate sunt si turbo, nu stiu ce boost are, dar sigur este mare, iar un bust mare intarzie puterea si o face sa vina in lag, iar asta este periculos in curba in teorie, poate ca galbejitii au un sistem al lor anti lagg, cred ca ar avea nevoie mare la ce putere are masina asta dar arata super bineee!!!! mie personal imi place mult
19 nov 2013, 21:57
0
5 comentarii 6 puncte
om trai si om vedea....
19 nov 2013, 21:16
+1
1 comentarii 0 puncte
Daca tractiunea 4x4 e așa de buna pe viraje atunci de ce Cupra 280 e mai rapid decât Golf R 300?
15 mai 2014, 00:40
0
doggz
1 comentarii -1 puncte
Am avut ultimul Type-R FN2, e o masina pentru pasionati, dar chiar si cei pasionati nu pot trece peste greselile celor de la Honda cu acest model: - suspensia prea rigida, pur si simplu nu puteai sa mergi cu ea decat in zone cu asfalt bun; - cutia varza...agata in 1-a la turatii mari, trebuia sa schimb la 5000 de ture a doua; numai zic ca la 140 de km/h pe autostrada aveam 4500 de ture in a 6-a; - am avut tot felul de probleme in garantie...airbag-uri, caseta directie, amortizoare....si asta la 40.000 km Iar spre surprinderea unora, e90-ul meu 318i cu doar 129 de caluti, ia muuuult mai bine curbele ca Type-R, dar trebuie sa conduci un BMW pe curbe ca sa intelegi ce inseamna.
07 oct 2014, 11:56
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »