ma credeti, au ba, dar mie nu imi place deloc, deocamdata... Am mai zis asta si in privinta noii serii 3, dar dupa un timp m-am obisnuit si a inceput sa-mi placa.
poate ca la exterior arata ca un mic S, dar cand vine vorbe de restul calitatilor cum ar fi confort, siguranta, performante, nu prea ai ce reprosa. like de la mine
Cresterea in dimensiune, scaderea greutatii si suspensia este pe gustul meu, dar remarcile mele de bine se cam opresc aici. Despre cum arata nu imi dau cu parerea pentru ca as putea fi subiectiv, dar pe mine gama de motorizari ma lasa cam rece. C180 si C200 mi se par motorizari submediocre avand in vedere caracterul premium al marcii. Chiar si Opel sau VW au motorizari mai interesante la cilindreea asta, iar consumul afisat aici mi se pare hilar 5 la suta mixt pentru C180 inseamna ca masina ar trebui sa consume 4 la suta drum intins si ma indoiesc grav de treaba asta.C200 este trist deoarece toate (sau majoritatea) modelelor turbo de pa piata au variante de putere de peste 100 de cai/litru. Motorul diesel pare sa fi ramas acelasi 2.2 de 170 de cai asta in conditiile in care competitorii pe piata premium au motoare de 2.0 cu aceleasi performante sau chiar mai mari. Lucru care te dezavantajeaza grav la impozite si asigurari cu acest 2.2 (cel putin la noi in tara). De eranul din interior numai zic nimic, a fost deja dezbatut in articol, dupa parerea mea ar fi fost foarte frumos sa iasa din bord, dar in fine.In concluzie m-am abtinut in a da like sau dislike acestei masini. Pentru mine are un gust dulce-amarui.
Probabil, dar sa scoti masina noua cu 3 motorizari si sa anunti ca mai ai inca 8 pe drum suna cam aiurea. In fine, sunt curios sa vad C200 diesel, care la varianta trecuta a fost un dezamagitor 2.2 de 136 de cai. Mi se par totusi cam multe, probabil ca le-au inclus si pe cele pentru state pentru ca vechiul model avea vreo 6-7 motorizari incluzand si AMG-ul. 11 motorizari mi se pare totusi cam mult.
Inca nu au scos-o! O sa vedem cand se pune in vanzare. Eu tare m-as mira sa iasa doar cu 3-4 motorizari. Eu cred ca urmeaza sa le anunte oficial, mai ales ca asteapta cutia de 9 trepte sa fie gata, si probabil cu ea vor anunta si motorizarile mari.
o sa aibe aceste motorzari care sunt anuntate, inca 2 v6, unu diese si unu benzina, chiar 3 si o verziune v8 de la amg, cred ca maxim 6 plus amg o sa fie optiunile
Depinde ce transmisie are masina, ca daca e eternul 7 G-tronic ma tem ca masina o sa cam "scoata fum".Cat priveste cum arata, in afara de ecranul ala nefiresc, nu prea am ce sa reprosez.In segmentul ei e cea mai fresh si cea mai interesanta.Pana cand soseste noul A4, ma inclin in fata acestei masini.Felicitari MB
Arata prea bine :) adica C-ul trebuia sa fie undeva in spatele S-E-ului... dar la cum arata e mult peste ce era C-ul inaite..... o sa ajungem sa avem 2 categorii de masini... ieftine si de calitate slaba si nimic interesant si masini scumpe cu diferite echipari luxoase doar marimile vor fi diferite....
o masina care va avea succes, multi o vor cumpara din motiv ca e un mercedes, si mai si seamana cu un S class, ma gindeam si eu intrun fel la un S class in caroseria w211, si multi in loc de w211 la mina a doua vor procura un C , pentru ca nu e mai rau cu nimic deocamdata din ce se vede din imagini
arata foarte foarte bine si consumul la acel motor de 2.2 diesel e fantastic 4 % . un singur lucru daca puteau la interior sa incorporeze in bord navigatia era mult mai frumoasa asa zici ca au pus o tableta detasabila pe bord in rest o masina de nota 10 .
ma gandeam la comentariul care urma sa il scriu si DIN GRESEALA am dat dislike..
nu voi putea da intentionat vreodata dislike la un Mercedes, parerea mea despre modelul asta e: la design este un S mai mic, probabil a mai spus si altcineva treaba asta, nu am citit restul comentariilor
Vrei sportivitate? asteapta versiunea AMG...Cum toata lumea isi doreste 320d cu pachet M, probabil ca asa o sa se intample si cu asta...c xxy cdi cu pachet AMG....
am crezut ca e s-class prima data ,noroc ca m-am uitat cm se numeste postarea ,arata superb ,iar interiorul este wow . o sa se vinda bine tinand cont ca e un s-class mini
-Foarte naspa ca au facut modelele sa aiba un Design identic .. cateva sucele , trei lulele si ne-au dus de nas si de data asta =( .
-Daca ar fi lasat doar S-ul sa arate asa ar fi fost de 10 ..
-Pacat de amandoua seriile ca nu le mai deosebesti cum deosebeam generatiile trecute :\ .
Partea buna este ca au o motorizare buna .. consum pe masura .. Interiorul arata de necrezut blablablabla ..
PS : Au uitat de farmecul fiecarei serii . Atat .
--> N-am dat nici Like nici Dislike .
Şi la începutul anilor 90: C-ul (190, w201), E-ul (W124) şi S-ul (W140) aveau design foarte asemănător şi asta nu a fost o piedică pentru a avea succes.
as vrea sa-i dau like, dar sunt fan declarat al s-urilor...stiu ca o sa se vanda bine si sunt aproape sigur ca vor vinde mult mai bine decat concurenta...arata foarte bine masina, dar asta este problema, e un wanna be s class... pacat!
poaate ca mercedes a fost mai marketist cand a facut acest model, poate ca au dreptate, dar nu trebuia sa semene cu un s si mai ales atat de mult...nu votez...
Mi se pare nefericita alegerea designului pentru clasa din care face parte. Si exterior si interior. Sunt pro pentru absolut toate inovatiile si gadgeturile care le-au pus pe ea dar.. arata ca un s mai mic. Poate asta e si ideea dar.. pentru mine mi se pare nefericit ales designul pentru clasa. Personalitatea pe care o avea c-ul fata de e si de s s-a dus. A disparut. Si asta nu o poti spune despre concurenta. Cel putin nu la modul asta. Si inca ceva.. motoare de renault?! Inteleg situatia financiara la nivel mondial insa elitismului de a avea un merc unde e? O sa fie nostim sa te poti duce cu merc-ul la un dealer dacia sa-ti faca aia o diagnoza la motor (exagerez voit dar sa intelegeti abordarea). Are linii comune cu vito care e un kangoo sa nu mai spun mai sus amintitele motoare. Pentru mine.. merc.. again.. fail.
Sunt departe de a-mi permite un w205 nou dar in ipostaza de acum daca as avea banii sa o cumpar bavaria ar scrie pe cheia mea nu inglostadt.
A evoluat mult față de generația precedentă ! Arată frumos. Totuși parcă îi lipsește o personalitate...ceva ce să o individualizeze...S-class în miniatură. DAAAAAR sunt sigur ca românului nostru îi va plăcea acest lucru foarte mult :)) Și din ce am observat, aceeași politică o are și AUDI și BMW. Așteptăm o comparație între C-Class, A4 și Seria 3.
C si seria 3 sunt destinate pentru categorii de oameni total difeite, daca C e pentru eleganta si placere, atunci seria 3 e mai mult pentru pasiune si sportivitate
Datorita neinspiratiei designerilor pt ca au copiat s klasse in loc sa faca ceva diferit si ecranului acela care putea fi integrat in bord mult mai frumos,nu-mi place dar per total interiorul este ok -
Foarte tare articolul si ai pus punctul pe i aici :) :
"Pe de cealalta parte insa, gandeste-te cum ar fi ca singura diferenta notabila intre membrii unei game de autoturisme sa fie data de marimea acestora. Nu suna prea bine, nu-i asa? Este suficient sa arunci o privire asupra modelelor Audi si apoi vei sti despre ce este vorba...
Nu am sesizat in articol sa fie mentionat pentru ce motorizari va fi disponibil 4MATIC-ul.
Asemanarea dintre classe nu este o premiera la Mercedes. Amintitiva ca aceeasi reteta a fost folosita cu mare succes si la: C-class (W202), E-class (W124) si S-class (W140) http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/2/5793/31302306/203679233-w988.jpg Am detinut aceste trei modele si va pot spune ca atat la interior cat si la exterior doar aproximativ semanau. Diferenta dintre ele in afara de marime era data si de complexitatea finisajelor, diferenta uriasa de tehnologie care echipata fiecare classa in parte, pana la diferenta dintre comfortul, feelingul si egoul pe care-l ofera fiecare dintre classe, in stransa legatura cu pretul de achizitie si de intretinere.
Sunt de parere ca mult mai neinspirata este asemanarea dintre marci diferite, spre exemplu intre VW, Skoda, Seat si Audi exista asemanari evidente ca design si tehnologii.
Referitor la motorizarile ce vor dispune de sistemul 4MATIC am gasit ca acest sistem AWD va fi disponibil si pe o motorizare foarte interesanta (inclusiv din punct de vedere al impozitarii), "The C 300 4Matic will come with a two-liter, turbocharged 4-cylinder that offers a preliminary power figure of 238 hp (235 bhp) and 370 Nm (273 lb ft) of torque." sursa: http://www.autoevolution.com/mercedes-blog/us-bound-2015-c-class-w205-comes-with-4matic-in-standard-73281.html
tableta de pe bord au pus-o la urma si motorul de renault..,probabil ca sub emblema de pe portbagaj scrie "by renault",asa cum e la logan,dar ce conteaza,micutul s e perfect pentru "brazilieni"!
asa cum zice un coleg mai sus,vor ajunge sa semene una cu alta,diferenta fiind de marime :) si bani...