Renasterea unui clasic: Vilner revitalizeaza iconicul BMW 750i E38 Masini Tunate 9 Ianuarie Renasterea unui clasic: Vilner revitalizeaza iconicul BMW 750i E38
Toate comentariile (20):
13 comentarii 6 puncte
superba.....
09 ian 2014, 13:13
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
eehhh amintirile... like, mai putin jantele
09 ian 2014, 13:17
+2
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
ultimul seria 7 care avea personalitate....dar jantele parca sunt facute de mine, obosite rau
09 ian 2014, 13:36
+2
Ripper
50 comentarii 292 puncte
Pacat ca la noi impozitul pentru o masina de 5,4 litri e de vreo 8000 ron. Ar trebui ca taxele pentru capacitatea motorului sa se regaseasca in benzina. Mergi cu un motor mare, consumi mult => platesti mai mult; mergi cu un motor de 1.2 platesti putin. Cat de greu poate fi?! Nici ca hobby nu-ti permiti sa tii asa masina, pacat
09 ian 2014, 13:53
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
381 comentarii 502 puncte
Du-te ma la pascut, ca habar nu ai ce zici. Ar trebuie facut cum e in tarile scandinave, platesti 2 taxe, una fiind "road weight" si alta fiind "emission tax". Pe astia ii doare in pla ca tu ai motor de 0.7 de tico sau de 7.0 de corvette, platesti dupa cat poluezi si dupa cat distrugi drumurile. Simplu si de efect, cu cat e masina mai grea, cu atat platesti mai mult road weight, deoarece greutatea masinii are impact direct asupa daunelor ce apar la drumuri. Iar a doua taxa e in functie de cat poluezi, adica CO2+NOx+Particule. De ce sa platesc eu pt un A8 4.2 FSI 6000 lei/an, cat timp produc 229g CO2/km, iar un ***** de Logan cu motor de 1.5 ce produce 170g CO2/km sa plateasca 60 de lei. Dar stai coaie, ca asta are si particule cu gramada (fumul ala negru de diesel, cancerigen si poluator idnustrial, care la benzina nu exista), si are si NOx mai mare. Norocul meu e ca nu imi e inmatriculata in Romania masina, si nici nu stau in Romania.
12 ian 2014, 16:12
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
asta cu greutatea e noua... nu am mai auzit de modul asta de taxare. eu pt o masina de 5000 pe romania platesc in jur de 1700 de euro, plus trimisul banilor, care vin trimisi in 2 transe, cred ca depasesc 2000 pe an, doar de impozit... eu am dat exemplu de sistemul de taxare din italia, care este cat se poate de... corect, este impartit in mai multe categorii de pret/kw/an de exemplu, la aceasi masina, as plati impozit de 760 de euro anual in italia, pt ca, platesc impozit pe kw, super impozitul pe ce depaseste 185 kw, deci, cum astia sunt mai civilizati decat ai nostri, eu as plati doar vreo 45 de kw la valoarea de 20 de euro/kw, dar din nou, italieni se dovedesc mai civilizati si mai documentati decat cacatul nostru de guvern si spun,: "super bollo, adica super impozitul, este platit in functie de ani, adica, 20E/kw< 185 KW DOAR PE VALOAREA CARE DEPASESTE, IN PRIMII 5 ANI DE VIATA A MASINII si se reduce la jumate dupe cei 5 ani, platind inca 5 ani, deci, nu mai vine impozitata valoarea ce depasete 185kw " dupa cei 10 ani, se plateste o valoare stabilita pe kw, care scade anual, nu foarte mult, dar scade indiferent de cati kw am, dupa inca 10, platesc asigurare si impozit de numai 240 euro pt orice fel de masina, cu orice motor ,indiferent de putere.
12 ian 2014, 18:45
-1
381 comentarii 502 puncte
Tot nu mi se pare corect, si e si complicat. NU E MAI SIMPLU SA PLATESTI DUPA CAT POLUEZI SI DUPA CAT DISTRUGI DRUMUL ? De ce ii foote pe guvernanti grija cati cai si ce motor am eu ? Noua generatie de motoare turbo benzina, au 400+cai si consum mediu de 10 litri/100km, euro 5 si au undeva la 200 g CO2/km. Acum, normal, ca pt romanul tipic ce e paralel cu tehnica si a condus si el vreo troaca de acum 20 de ani cu motor mare, care nu a a fost gandita pt emisii si consum scazut, aceste valori sunt imposibil de crezut, dar realitatea e alta. Daca vrei sa vezi tehnologie de 2 bani, atunci exista rablele frantuzesti, unde un ***** de 1.6 benzina 100 de cai tractiune fata consuma si polueaza cat un 3.0 turbo cu tractiune integrala. MI SE PARE ABSOLUT CORECT SA PLATESTI IN FUNCTIE DE CAT POLUEZI. Nu mi se pare normal ca o caruta de bmw sau audi din anii `90 cu maxim 150 de cai, ce consuma si polueaza in prostie, sa plateasca de 100 ori mai putin decat un motor de 4.4 sau 4.0 biturbo cu EURO5, 200 g CO2/km si NOx scazute. Bine, sa plateasca masina noua mai mult la weight tax, dar sa plateasca mai putin la emisii, si taxarea principala sa fie pe emisii, ca alea distrug mediul. Bine inteles, daca depasesti o anumita greutate, sa zicem 2 tone, atunci sa platesti mult si la taxa de greutate, ca eu cu A8-ul meu de 1.7 tone nu stric drumul cum il strica un Range Rover de 2.7 tone.
13 ian 2014, 03:01
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
macar este mai logic decat cel din romania... nu pot sa platesc 1700 de euro pt o masina de 10 ani, chiar 11.... asa macar platesti puterea, platesti mult in primii ani, dupa care scade... mi se pare mai logic decat cel din romania, care este facut cu cururl... de ce un rx8 trebuie sa plateasca impozitul unui 2600, dak el este de 1.3? sa plateasca valoarea kw, atunci ar fi logic si corect zic eu... sau si chestia aia cu greutatea de zici tu... tot are mai multa logica decat in romania... problema e alta, i se rupe lu ponta de cat polueaza masinile noastre, atat timp cat scoatem banii din buzunarul nostru si ii bagam in buzunarele lor, crezi ca nu s-ar putea face un calcul logic pt plata impozitului, sau crezi ca nu s-ar putea gasi o metoda fiabila prin care sa se plateasca timbrul si sa faca de asa natura sa inscrie masinile pe ro, nu pe bg? se poate, dar nu vor, atat timp cat exista masinile alea, ei sunt acoperiti si pot fura... in fine, e inutil sa dezbatem noi 2 aceste probleme, cand restul sunt zombi...
13 ian 2014, 11:37
-1
381 comentarii 502 puncte
Rx8 e 2.6 pt ca are 2 rotoare de 1.3. Pe de alta parte, la Rx8 ti se rupe de impozit, acesta paleste comparativ cu consumul. Plus de asta, motorul are are zero rezistenta, e minune dumnezeiasca sa te tina rotoarele 50000 de km. Eu unul am platit aici afgift (taxa de inmatriculare) de mi-a venit rau, dar asta e regula aici in DK, prima oara cand se inmatriculeaza o masina, indiferent ca e noua sau importata din UE, platesti 180% din valoarea masinii. Dupa aceea, platesti doar asigurarea si taxa de greutate si de poluare, aici nu exista nici un fel de taxe de drum (exceptie face podul spre Copenhaga). Din acest motiv, toate masinile de aici sunt scumpe ca *****, dar macar evaluarea se face cat de poate de corect, nu te trag in piept. Acum, partile pozitive e ca au un sistem de taxare (care pt tine ca si cetatean) e extrem de simplu (aici exista doar 5 taxe:contributie sociala, municipalitate, sanate, impozit si impozit pe teren, dar habar nam cat ii, ca nu am teren). Platesti aproximativ 38% din venit daca castigi sub 50000 euro/an. Iar daca castigi peste 50000 euro/an, ti se impoziteaza ~58%. In rest, sistem de sanatate gratuit, facilitati cu gramada de la stat, poti sa ai deduceri la impozit samd. La polul opus, Ponta&Co, mancaiar auschwitz-ul de nenorociti. Din cate stiu, in Romania exista undeva la 500 de taxe si impozite, evident, in crestere.
13 ian 2014, 14:55
0
fulgerash
125 comentarii 101 puncte
Sa faca bani din industrie , nu din taxare ca jidanii .
13 ian 2014, 14:24
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Cu un interior ca si ala...nu mai vrei sa iti iei modelul nou:P
09 ian 2014, 13:58
+9
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Apreciez enorm asa ceva indiferent de marca, Vilner face niste restaurari foarte frumoase, parerea mea e ca asa trebuie sa arate o masina veche a unui entuziast auto care are $ pt investitie (si daca e 728i).
09 ian 2014, 14:34
+2
trifalex
427 comentarii 726 puncte
Ba deci cum arata interiorul ala :X love it
09 ian 2014, 14:40
0
pauloi
9 comentarii 25 puncte
vremea cand se faceau masini adevarate..........acum toate sunt lego
09 ian 2014, 20:15
-1
ade24ade
80 comentarii 139 puncte
Like Vilner !! Sunt foarte tari. Ei au facut si seria 6 Bullshark. Genial , in special interiorul.
09 ian 2014, 23:33
0
209 comentarii 353 puncte
Superba masina. Culoarea si interiorul sunt criminale.
10 ian 2014, 12:34
0
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
o, daaaaaaa....
10 ian 2014, 12:47
0
70 comentarii 70 puncte
Aici e viitorul...daca constructorii fac masini din ce in ce mai proaste ( vopsea pe baza de apa, plastic biodegradabil, lipsa de fiabilitate ) trebuie sa ne intoarcem la ultimele generatii de masini facute cu simt de raspundere si sa le reconditionam
11 ian 2014, 09:03
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
stii care e problema? peste vreo 20 de ani, o sa ne uitam la masinile scoase acum si o sa spunem acelasi lucru... producatorii spun cca au imbunatatit calitatea materialeler, in schimb, consumatorul nu vede acea imbunatatire... eu personal o vad... in schimb... mi se pare ca fiabilitatea este putin mai scazuta, dar au scazut-o in mod deliberat, ca proprietarul sa fie obligat sa scoata bani pt intretinere...
11 ian 2014, 15:28
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »