americanii au de mult timp tehnologia asta pe camionetele lor...un prieten avea un Cherokee de 5.7 si intradevar ii consuma si 11 pe autostrada dar in oras era 25+
10 ian 2014, 13:51
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Se poate ca 5.6 sa fie consumul mixt. Trebuie sa fie vreo greseala. Vorbesc in cunostinta de cauza. Detin aceasta motorizare , fara ACT(dezactivare cilindri) si scot in mod regulat consum de 6l in exterior cu climatronic pe auto si un stil de conducere nu foarte economic (depasiri frecvente cu a 4-a pana la vreo 4500 rpm si mers constant cand drumul imi permite cu 130 adica 3000rpm) La mers economic si fara clima am scos si 5,1.Consumul oficial extraurban e de 5.3 . E drept ca jetta e mai usoara ca passatul dar sunt de parere ca 5,6 extraurban e o informatie eronata.
Nu compara mere cu pere. Consumul mixt e cu 15-40% mai mare decat consumul extraurban, in functie de masina. Consumul mixt se face pe distante mari, peste 5000km, nu cand mergi tu la tara sau la munte. Ah, si consumul se calculeaza la pompa, nu la ce scrie computerul de bord, care te minte cu 10-15% mai putin decat consumul real.
Ai citit dar n-ai inteles nimic.
Motorul are patru pistoane, nu doua. Tehnologia ACT(Active Cylinder Management) ii permite motorului sa functioneze numai in doua pistoane cand se doreste consum redus. Si pot sa pun pariu ca atunci cand merge doar in doua pistoane, nu are 150 CP. Citeste cu atentie, ca sa intelegi ce citesti.
Nu am citit articolul, am fost pe fuga, si m-am luat dupa titlu, dar se pare ca mai nou nu are nici o treaba titlul cu continutul! Oricum cifrele alea sunt in continuare foarte impresionante pentru un motor mic pe benzina!
TITLU: OFICIAL: " VW prezinta Passat-ul cu motor in doi cilindri. "
CONTINUT: "un automobil capabil sa ruleze si cu ajutorul a numai doi dintre cei patru cilindri ai motorului 1.4 TSI din dotare."
Cred ca am intrat pe cancan,ro in loc de 4tuning.
De fapt acest ACT reprezinta (Active Cylinder Technology) si nu Active Cylinder Management .
Iar modul de lucru este asta :
https://www.youtube.com/watch?v=Rf0Kw_a9qcg
Cam inapoiati cei de la Volkswagen, tehnologia de mers in 2 pistoane exista de mult la Dacia pe modelele cu carburator, eu credeam ca e o problema si tot schimbam pe bujii, se pare ca eu nu lasam ACT-ul sa functioneze corect :))
(va dati seama ca e gluma nu?)
Vw a implementat din 2011 tehnologia Cylinder On Demand (cred ca tot pe 4tuning am citit). Sunt 2 acronime cu acelasi inteles ? ACT si COD ?
Un inginer de la VW sa ne lamureasca si pe noi...
O masina fara personalitate,din fata intradevar nu i-ti dai seama daca e golf ,jeta sau pasat si cu cateva probleme de fiabilitate.Tehnologia cylinder on demand nu e nici de cum noua si nu scade consumul in asa masura sa isi merite costurile de productie .De exemplu la audi a3 sedan acest motor reuseste un consum in Bucuresti de 7.8 pana la 9 la suta si afara de 5.4 pana la 6.3 ,conform testelor facute de mai multe reviste de specialitate de la noi ,consum pe care il obtinem la fel de bine cu o mazda6 2.0i 165 cp fara COD si fara turbo si pe care gasim cea mai buna cutie manuala in productie de serie la ora actuala +fiabilitate japoneza
O prostie de tehnologie. Tot incearca sa stoarca zer din branza cu tehnologiile astea pe carburant, o sa ajunga la atomizare, arderea fiecarei molecule in parte, o sa inveleasca interiorul cilindrilor in DLC (diamant artificial) pentru frecari apropiate de zero, apoi o sa se loveasca de o limita absoluta: 1 gram de benzina arsa poate genera doar o cantitate exacta de energie. Vrei nu vrei, mai jos de un anumit consum nu mai poti cobora doar cu atat.
Ar trebui sa investeasca si ei in KERS, o tehnologie demonstrata care recupereaza energia in mod normal pierduta. Ce tot trag **** de coada, e penibil. Auzi motor de 4 cilindri sa il tii in 2...In primul rand, cei doi cilindri opriti inca se misca in interior si tot creaza frecare, apoi arborele cotit e creat si echilibrat pt 4 cilindri. Daca nu isi schimba forma in mod activ atunci doar cu 2 cilindri functionand, o sa aiba arte de tensiuni interne suplimentare, si etc. Toate prostiile astea vin la un cost. Vorba unuia de mai sus, mai bine merg cu Mazda.