exteriorul nu e cine stie ce..dar interiorul este interesant...imi place turometrul cum arata turele 1000,1500,2000..legat de motorizari poate puteau scoate mai mult din ele...dar ei stiu mai bine ;)
nu comentez interior sau de motoare...dar sant foarte curios cu ce e sistemul lor de tractiune integrala superior concurentilor din segment...adica x-drive, quattro si 4matic.
puterea litrica NU este un indice de performanta. Se pare ca multa lume nu intelege fenomenul asta: care e legatura de fapt intre CAII PUTERE si volumul motorului.
Masina asta este facuta pe platforma de E-Klasse w211 (multumita Daimler) .Am mers cu una din generatia anterioara, care apartine unei cunostinte(avea motorizarea SRT8 Hemi V8 5.7), si sincer cred ca nu merita comparatia cu sora ei europeana, este mai mare, mai greoaie in curbe (ma refer la directie), suspensi prea moale neajustabila, pana si proprietarul regreta ca nu a cumparat E-klass (a zis ca e mai deosebit 300c pentru ca nu sunt asa dese). Prefer oricand un E-klass din generatia noua E400 4matic cu pachet avangarde si amg pack, care costa 68.000e (cu performante asemanatoare la motor), care sunt sigur ca este net superioara!
Auzi? SRT8 cu 5.7 HEMI nu exista ! Street & Racing Technology a pus pe generatia anterioara 6.1HEMI, iar pe actuala 6.4HEMI.
Plus la asta , platforma ei a fost bine modificata.
Un 300C 5.7HEMI costa 68000€ în jumate.