pe Nurburgring Nordschleife nismo GT-R e cea mai rapida masina de volum din lume;
cele plasate inaintea ei: radical si celelalte, nu sunt masini de volum.
10 feb 2014, 11:09
+12
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Cum iti permiti nesimtitule sa vii aici in GTR-land si sa areti ca de fapt sunt masini mai rapide????
NISSAN e cea mai buna masina din lume,cea mai eficienta,cea mai rapida,cea mai buna in curbe,cea mai colorata,cea mai joasa,cea mai buna off-road,cea mai frumoasa,cea mai cea masina.
Care e diferenta intre Nissan si orice alt producator din lume?Nissan posteaza cele mai bune numere facute de un profesionist pe pista de curse cu cauciucuri pt track si zic ca scoate 2.5sec de fiecare data.
Porsche de exemplu zicea ca scoate 3.1sec Turbo S-ul vechi si in realitate a scos si 2.6sec.
BMW,Mercedes,Audi fac la fel.
vezi ca cineva explica mai sus toata treaba cu gtr-ul...
masina de volum, nu ariel, radical si alte nebunii, care sunt doar un ansamblu de piese, expuse elementelor, ca si soferul...
alea sunt kart-uri (evident glumeam), poti sa compari o masina cu un kart?
eu cunosc ura ta fata de GT-R, asa ca nu are rost sa lungim povestea;
nismo e TUNER, la fel cum este M pt BMW, AMG pentru Mercedes si RS-ul pentru Audi;
iti convine sau nu, GT-R e considerata masina de volum, in schimb 918 nu; nu eu le incadrez, ci altii mai "destepti" ca noi.
918 e mai puternic, mai usor si mai scump decat GT-R; in plus timpul obtinut de GT-R este oficial, in schimb timpul lui 918 nu este oficial, la fel cum nu a fost nici cel al lui 911 GT2; niciodata nu au aratat un filmulet oficia;l cu aceste 2 masini;
te inteleg sa fii fan porsche, dar la niste informatii obiective e o prostie sa comentezi aiurea; eu asa zic;
P.S. in alta ordine de idei, iti multumesc fiindca imi promovezi "noul" nume; nick-ul este acelasi: badluks :-PPP
Ofticatule! acum toata lumea sa iubeasca doar BMW? nu am inteles? toti trebuie sa aruncam cu *** in GT-R? doar de dragul tau si al haterilor? Puteti fi orcat de sarcastici si hateri, nu o sa puteti schimba parerile omenilor... si prea putin ma intereseaza cu ce arunci in GT-R tot o sa-mi placa(PUNCT)
Bai amaratule,918 spyder costa 1 milion si sunt 5 facute,nissan dupa cumstii si tu sunt foarte multe,nismo este divizia motorsport a celor de la Nissan deci nu este tunata pe genunchi ca ****... cea mai rapida masina de serie din lume nu a fost declara de incapabilii astia de la 4tuning,ci scrie si pe wikipedia...unde o gasesti si pe scarba aia de **** la rubrica asa nu...asa ca mori .Daca asta are forma de caramida,si e neschimbata,tu fiind fan porsche ai tupeu sa scrii asa ceva avand in vedere ca Porsche are de 56 de ani aceeasi forma de ***** de Beetle?
10 feb 2014, 12:37
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Du-te ba la culcare nas de trepied!Cand acel "Betlle" facea istorie Nissan nici nu se nascuse ,asa ca taci in plm de neavizat ce esti!Nu cumva ca trebuie sa tin partea tarabei japoneze ... aici pe forum oricine are o alta parere decat "turma" de idioti , toti primesc la randul lor minus! Ma pis pe tine si pe comunitatea asta de rahat! Eu nu ma dau dupa niste oligofreni cu 2 clase mai mult ca trenul!
Nu pot sa vad comentariile ascunse, dar imi cam imaginez ce scrie, avand in vedere autorii :))
Felicitari Nissan, felicitari Nismo; oricum nu ne permitem noi asa ceva (cred), asa ca doar cu apreciatul ramanem.
tu iar vorbesti ca prostul!!!
1. istoria trebuie sa aibe un inceput.
2. inclusiv amg, erau in f1, inainte sa fie contractati de mercedes, asta cu vreo 40 si ceva de ani in urma, si-au pus semnatura pe mercedes relativ tarziu...
3. inclusiv brabus, care pt lumea de afara sunt o companie independenta, se svoneste ca ar fi o sub-divizie a celor de la mercedes, asta explica si faptul ca sunt acceptati si scot versiunea brabus impreuna cu mercedes.
4. te doare?
Ce sa se mai respecte frate aici cand 99,5 % din tot forumul sunt copii infectati mintal sub 15 ani ? Nu mai are omul voie sa isi exprime parerea ca gata ..... iti sar toti copii ologofreni in cap ce apara tejgheaua nipona! Daca a zis unu ceva obiectiv ... GATA! George Carlin mai avea o zicala ...." Nu subestimati niciodata puterea prostilor organizati in grupuri mari!" Si asa si este ....
Tu spui ca oricine are o alta parere decat a ta este prost? Lasa oamenii sa aibe propria parere si nu mai incerca sa le impui opiniile tale!!! Eu spre exemplu nu sunt un fan GT-R, dar nu pot sa nu remarc performantele lor, mi se pare masina cu cel mai bun raport pret/performante din lume!!! Asa cum esti tu fan BMW/PORSCHE, asa altii au alte marci pe care le apreciaza!
P.S. Cand le spui galbejiti japonezilor, banuiesc ca o faci in necunostinta de cauza, asa ca te rog pune mana pe o carte, citeste-le istoria, vezi unde erau dupa razboi si unde au ajuns acum, iar dupa aia mai discutam!
Numai bine! ;)
Crede-ma ca stiu mai multe despre "galbejiti" ca tine !Am facut economie mondiala 5 ani la rand , si stiu de unde au plecat si unde au ajuns! Dar voi cam faceti confuzie intre un ceas ORIENT si tejgheaua plina de plastic numita Nissan GT-R!Nu impun la nimeni sa le placa ce masini imi plac mie (asta niciodata),dar voi ati ajuns mult prea departe ....Daca a-ti vedea acum un versus intre un Nissan GT-R si o alta masina ce il bate la fundu gol bag mana in foc ca : NISSAN GT-R TH BEST !,ailalta avea slick-uri sin NISSAN-ul NU , ailalta atarna cu 500 kg mai putin,ailalta costa de 10 ori mai mult si ....automat GT-R RULESSSS !Vorba cuiva de mai sus ...aici pe forum e GTR-land!
ps:Cineva dintre noi mai prefera si un lucru bine facut /istorie/rapiditate inglobate intr-un automobil estetic agresiv ! Nu vedeti ce incearca cei de la Nissan sa faca?Ei au observat ca vanzarile au scazut dramatic la cosmelia lor si acum apeleaza la tuneri pentru a face GT-R R35 mai "atragator" ! Dar nu vor face nimic sincer ....tot o caramida invechita moral va ramane!
ps2:Pun pariu ca pana si noul ZO6 Corvette cu niste slick-uri ,bate lejer timpul lui GT-R , dar treaba este ca nici americanul , nici germanul nu urla cu portavocea : "AHAHAHAHA am Corvette de 1 secunda de la 0-100 km/h si face Ring-ul in 3 minute ....!!!!! Tejgheaua voastra este mai slaba ca a noastra...." NU ! Ei nu se lauda atat , pe cand galbejitii aduc KAMIKAZE ce intra in curba cu 200 la ora si cu riscul ca se face *****,dar trebuie sa scoata timpul respectiv ca sa poata sa se dea ei repede mari !Si bineinteles nu cu , cauciucuri de strada ... slick-uri tata GUME Toyo sau Khumo ! Iar voi le sunteti repede in asentiment ! Voi nu puteti privii ceva mai departe...! Atat va duce capul ,sa preamariti un amarat de timp pe circuit si nimic altceva! SA RASTURNAT CARUTA CU MAIMUTE PE FORUMUL ASTA! Trebuie sa ne consolam cu ideea ...asta este!
Sa mor eu de te poate intelege cineva..
Omule (...), e foarte simplu: in momentul de fata, masina asta din articol e cea mai rapida masina de serie pe Ring, poti accepta asta? Nu? La revedere.
Ce tot imi vi cu istorii, frustrari personale si tampenii, e chiar atat de simplu: cel mai bun timp pe Ring pentru o masina de serie, nu scrie nicaieri ca e cea mai frumoasa masina, cea mai dotata, cea mai cea, etc., pentru ce atatea povesti inutile ?
Asa de curiozitate, tu ce masina conduci ? Intreb doar.
DjVip3r : Si Porsche 918 Spyder cat si Radical SR8 sunt tot masini de serie stai linistit! ;)Iar nemtii respectiv englezii ,chiar daca au gandit aceste masini pentru a bate recorduri pe circuite , nu au luat portavocea in mana si au inceput sa urle precum o fac japonezii cu , caramida lor imbatranita moral de GT-R acum !Ei au avut intotdeauna ***** mare cu performantele lui GT-R! Mai tineti minte prima generatie ce avea 480 cai putere? Era de tot rasul... aproape ca o batea si un umil de BMW M3 aspirat pe circuit! Si la vremea respectiv sau luat la "contre" cu toti "granzii" industriei auto ... inclusiv cu , Corvette , Porsche sau alte super-puteri sport in lumea automobilistica si la fiecare record doborat de ei pe Nordscheleife , americanii sau nemtii veneau cu ceva nou ( fara intentii desigur),si scoteau cu 3-4-5 secunde in minus fata de GT-R!
ps: Eu am zis ceva mai sus ... si anume ca , desi inca nu a fost testat oficial , noul Corvette ZO6 ( masina de serie fara slick-uri) 640 cai putere si aproximativ 850 nm cuplu , se va usura pe timpul scos de acest Nismo GT-R! Si costa chiar mai putin ca GT-R!Sa vedem atunci unde va fi "smecheria" pe care tot o sustineti ,de cand a aparut aceasta mizerie in industria auto numita Nissan GT-R! FRATILOR ... un NISSAN ramane un NISSAN!Poate avea performantele pamantului ....cand spui LAMBO , FERRARI , PORSCHE s.a.m.d. , nu poti pune egal cu Nissan!
Tu sincer.. chiar esti batut in cap!
GT-R'ul a vandut pana acum peste 8000 de bucati si inca se produc.
Tu ai vazut in cate bucati s-a produs 918 Sypder? Fix 918 bucati.
Radical SR8 ai vazut in cate bucati s-a produs? In 10 bucati.
Minti cam mult boss..
Nissan GT-R 7:26.70 (2008)
BMW M3 8:05.00 (2007)
BMW M3 GTS 7:48.00 (2010)
Nici macar M3 GTS nu se apropie de primul GT-R. Compara si tu timpii.
Degeaba ai multa putere si cuplu daca nu stii cum sa ii pui jos.
Cand Corvette Z06 Stingray o sa fie macar la egalitate cu GT-R, macar la egalitate (ma refer la timpi) eu o sa te ling in c*r!
Asa ca.. sa te speli pe cap cu germanii tai.
11 feb 2014, 06:34
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Nu vorbim aici de ce "s-ar putea" sa faca anumite masini, vorbim de chestii concrete, nu mai aburi de-am pixu..
Vezi ca tot nu mi-ai raspuns la intrebare.
My friend, vezi ca iti cam lipseste turbina la modelul asta!!! :))))))))))))
Motorul de pe modelul pe care l-ai precizat tu, este aspirat, vezi ca il faci invidios pe Pinocchio! ;)
3.0 L (2967 cc) Duratec 30 V6, 226 PS (223 hp or 166 kW and 210 lb·ft or 280 N·m) (3.0 ST220)
"pe Nurburgring Nordschleife nismo GT-R e cea mai rapida masina de volum din lume; cele plasate inaintea ei: radical si celelalte, nu sunt masini de volum."
Parca era vorba de masina de serie, si Radical este o masina de serie iar dupa specificarea titlului "Nissan GT-R Nismo: Noi imagini cu cea mai rapida masina de serie din lume" reiese faptul ca nu ai dreptate.
Ah si iti multumesc pentru ca mi-ai sters comentariul, nu consider ca acel comentariu periclita buna functionare a forumului si consider ca ti-ai folosit in mod abuziv atributia de moderator.
O masina super, care face ceva spectaculos, e aproape de hypercaruri de milioane de euro...
Nu inteleg de ce iar hateri pe aici, cum ca altii au istorii ca fiind buni... Cei de la nissan au investit foarte mult in perfectionarea GTR-ului, care nu mai demult era un simplu sports car. Acum se bate cu masini mult mai scumpe, nu e o masina de lux dar are tot ce vrei pe ea + multa tehnologie care o ajuta sa stabileasca recorduri. Cui ii pasa ca un Ferrari e o masina mult mai 'cu mot in frunte', atata timp cat costa foarte mult si intretinerea e scumpa?
Daca ai 150.000 si vrei o masina rapida, nu ai cum sa dai gres cu un GTR
10 feb 2014, 15:36
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Nu te supara, cand te gandesti la lux, nu te mai gandesti la o masina dedicata pentru a scoate timpi cat mai buni pe circuit, iti iei ceva gen S-Class si gata. Masina asta arata tot ce poate pe circuit dar o poti folosi si sa mergi la munca cu ea, daca vrei.
vel0ce : iti dau un exemplu simplu, iar asta chiar la o masina care este super apreciata...si anume Porsche GT3-RS, la care ai radio ca si optiune, iar masina este o caruta de bani, numai ca utilitatea ei se regaseste in special pe circuit (asta ca sa nu spun exclusiv pe circuit), au renuntat la tot luxul ca sa faca o masina cat mai usoara posibil...acest GT-R are destule dotari care sa o faca utilizabila zilnic, acum depinde ce asteptari are fiecare de la masina, ca daca te intereseaza luxul in primul rand, iar in al 2-lea rand vrei sa ai o masina super performanta, iti iei un S 65 AMG.... acum ai inteles ideea???
10 feb 2014, 18:24
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
am citi restul comentariilor si am inteles dc e "cea mai rapida masina din lume " dar mi se pare totusi putin exagerat titlul mai ales cand spui masina generalizezi....nu te referi la o clasa anume....asa putem spune ca dacia e cea mai rapida caruta din lume....si este! :)))=))
Mercedes-Benz E klasse 3.0 benzina .... Dar nu vad ce importanta are ce caruta am, pt a comenta....doar cei frustrati vad o importanta in ce masina conduci...
Are ce face boss..... Il imping astia din GT-R-land ( GT-R-izatii cu mana de la spate si castiga cursa)! ABRACADABRA! Ce sti tu .... ;) Nu mai exista nimic mai tare ca istorie , ca masina , ca performante , ca imagine de marca ca Nissan !Ei nu vor admite NICIODATA ca superioritatea automobilistica NU va veni niciodata din Japonia ,dar ei cred ..... JAPONIA are la ora actuala O SINGURA MASINA DE CARE SE ROAGA LA ZEI sa poata bate elita venita din Germania / America/Italia .... Dar ce pacat ca fiecare din aceste tari au cel putin cate 3-4 competitori de clasa ce pun probleme foarte mari lui GT-R! Ma intreb acum ...oare daca Japonezii erau atat de "smecheri" in automobile , de ce oare nu aveau cel putin 2-3 mari super-sport , si fiecare din ele sa produca 3-4 automobile capabile sa faca praf tot ce intalnesc in cale ...???Ei practic isi investesc banii in tunerul Nismo sa mai scoata o miime de secunda din bosorogul de R-35, poate paote vor mai merge vanzarile 1 an si vor mai bate un lap time pe Nurburgring!Tineti minte cuvintele mele ... in cel mai scurt timp posibil ( 2-3 saptamani) ,Corvette ZO6 va fi 100 % testat pe Nurburgring!Si cand timpul lui GT-R va fi pe locul 2 atunci sa va vad ce mai ziceti !
Nu-ti spun decat atat:
1. producatorul auto numarul 1 din lume este TOYOTA (JAPONIA)
2. in topul JD POWER, pe primul loc au fost costant masini japoneze, iar in momentul de fata este Lexus...
Cea mai rapida masina de serie? Veyron-ul ce are? Sau nu am inteles eu la ce se refera acest"cea mai rapida masina de serie"! Sunt doar curios nu bag de vina!
"Nismo designs and manufactures a range of aftermarket performance parts for Nissan cars including Aerodynamics parts such as spoilers and diffusers, alloy wheels, engine and suspension parts.
Most Datsun, Nissan, and Infiniti branded cars have performance parts available from Nismo, either in production or as old stock. For example, Nismo sells parts such as unground cam billets, performance cams, pistons, etc. for the KA24E engine, which was used in the Nissan small pickup truck for several years and also used for the 1989 and 1990 model years of 240SX, a popular car among Import scene enthusiasts (especially Drifters) in North America."
Da, M de la BMW inseamna tot Motorsport sau M-Technik, tot nu inteleg ce vrei sa zici cu citatele de mai sus; exact ce face M, AMG, Cosworth etc. face si Nismo, piese imbunatatite pentru masinile stock. Asta nu inseamna ca masinile dotate cu asa ceva nu sunt de serie.
GABRIEL:
Nismo (abbreviated from Nissan Motorsport International Limited) is the motorsports and performance division of Nissan Motor Company. Formed in 1984 as a result of a merger of two motorsport departments, Nismo cars have participated in JSPC, Formula Nippon, JTCC, 24 Hours of Le Mans and 24 Hours of Daytona. They currently participate in the Super GT and FIA GT Championship.
Am citit si partea pe care ai citat-o tu, iar daca citesti tot paragraful, ai sa intelegi despre ce este vorba!
Wow..ce discutii urate fratilor.
O masina senzationala, un pret senzational, dupa parerea mea isi are un aport deosebit in industria auto mondiala pentru japonezi.
La ce discutii ati ajuns voi....titlul cam prea fortat dar totusi......
11 feb 2014, 09:12
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Pai GT-R'ul ala are jumate din puterea Veyron'ului. Daca, compari compara si tu puteri egale.
Ia aici: GT-R (1038) vs Veyron (1001) http://www.youtube.com/watch?v=wybp0eli3Ks
Saracul Veyron..
Pai si ce faci..compari o masina de 1001 hp vs 545 hp? E logic sa castige o masina care are aproximativ inca odata caii GT-R'ului.. tu nu crezi asta?
A zis cineva ca GT-R'ul prinde viteza aia? TU compari un Supercar cu un Hypercar (este o diferenta enorma)
Lasa-i in pace Ady ca iti iei 100000 de minusuri ! Nu stiai ca aici pe GT-R-land , GT-R R35 este cea mai rapida si avansata masina de pe planeta ? Poti sa le arati tu 10000000 de clipuri si sa le dovedesti deoarece tot tampiti vor muri!
ps:Nu sunt nici eu fan Veyron , din cauza motorului dar per TOTAL ,nu se compara un iaht de lux ce te duce cu 400 km/h de cand a fost proiectata masina ( din fabrica) ... ASA A FOST GANDITA ,cu un Nissan GT-R ce stie doar sa accelereze repede pana la 100 km/h ,iar dupa valoarea asta spre 200 km/h se izbeste ca de un zid si abia mai urca! In plus nu putem compara nici firma si nici calitatea asamblarii si a interiorului !
11 feb 2014, 19:21
-4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Sincer? Deja deviezi rau de la subiect. Aici este vorba de masina de circuit.. nu de drag race.
Daca imi dai clipuri cu supra lu Woon crezi ca ma impresionezi? SUpra aia era buna acum 5-6 ani. Daca tot esti bagabont si le cauti, ia aici sa te saturi: http://www.youtube.com/watch?v=DnkEXxfeKxw
Pai in titlu scrie "cea mai rapida masina de serie"! Cum cea mai rapida? Nu inteleg...in ce e cea mai rapida? Veyronul are 434..asta prinde atat?Nu...si atunci cum e cea mai rapida? Si 2..Pune-le frate Stock! Nu pune pe una mii de cai putere sa o faci sa mearga decat 2-3 draguri si pe cealalta o lasi stock! Pai atunci hai ...bagam GT-R stage 3..si punem si pe veyron inca vreo 1000-1500 de cai! sa vedem ce iese...
Ma fratilor voi nu a-ti inteles idee cu "cea mai rapida masina din lume" ... ei zic ca pe CIRCUIT ar fi cea mai rapida....nu neaparatv in linie dreapta ,dar daca toti marii producatori ...Corvette , Porsche , BMW .... ar face o masina SPECIAL conceputa pentru Nurburgring Nordscheleife ( SA BATA RECORDURI), s-ar caca imprastiat pe Nissan-u pizdii la orice capitol !Nu zic ca Japonezii sunt prosti ,dar NU se pot pune cu elita venita din Europa ( intre masini)!In plus au o singura masina super-sport pe care o elogiaza mai rau ca pe Hristos! Ce oameni tampiti ...Acum mai nou au dat-o la Nismo ( un tuner de "casa"),ce a pompat in RB36DETT-ul ala cred ca aproximativ 700 de cai ( nu 600) ca sa poata scoate timpul ala pe Ring ...in plus i-au pus special SLICK-URI! Pai in plm ... .ca de aia imi vine boala ....Daca toti producatorii ar urmarii NUMAI timpii pe circuit cate masini ar fi capabile de timpi sub 7 minute pe Ring???? Cand Viper venea cu ACR-ul acela in 2010 cu 7:12 sec pe Ring , toti i-au contestat ca vezi Domne' ....nu au voie ca au folosit slick-uri ... Nissan a reusit abia in 2014 sa scoata 7:08(4 ani mai tarziu),iar pe ei nu ii contesta nimeni !
Abia astept sa testeze astia si noul Z06 pe Ring .... Nu are decat 640 cai si cuplu si mai mare ca vechea generatie ZR1 ( 850 nm) ,si acum ii vor pune si slick-uri inca din fabrica ! Sa nu uitam ca va veni atat cu, cutie manuala si la cerere cat si cu una secventiala ( Master Shift) cu padele+launch control) Si cand va scoate sub 7:08 minute pe Ring sa va mai aud atunci ...
Bravo! Felictari...Bun Comentariu! In sfarsit cineva vorbeste limba romana! Pai exact...Hai sa ne gandim la Ferrari LaFerrari,Aventador,Mclaren P1,Agera,Veyron si altele...oare astea sunt facute praf de acest Nissan GT-R Nismo? Ok...pe circuitul ala e mai rapida,bravo ei..dar,lumea se ia la intrecere pe o Autostrada,sau pe piste special amenajate,nu pe circuite! Serios...frumoasa masina,de apreciat..insa nu e peste cele ce le-am enumerat mai devreme..chiar daca sunt Hyper,tot masini sunt nu?Doar nu sunt avioane Mig...
Frate ai de aface pe aici cu niste maimute ... asta este realitatea!(bine ca mai sunt si oameni cu ,coloana vertebrala) 1.Primul Nissan GT-R a fost scos pe piata din Japonia in 1969 ,iar orezarii nu au iesit de la "cutie" ,ca stiau ca nu au cu ce....timp de aproape 40 de ani ! In 2006 iau ca MODEL de baza Porsche 911 Turbo si scot si ei primul GT-R R35 (480 cai),si incep sa emita pretentii in fata granzilor auto din Europa cu tejgheaua lor care i se rupea transmisia dupa 3-4 launch control-uri!Nu sunt absurd sa nu admit ca seriile R-33 si mai ales R-34 au fost MASINI ....Sau daca nu au fost masini , au avut motoare foarte bune!Cine a mai vazut motor turbo benzinar sa tureze in 10.000 ture sau chiar peste pana atunci decat pe masinile de curse ... In plus RB30 sau RB32DETT-urile rezistau la tuning cu internele stock pana pe la 800-900 cai putere! R-35 cat rezista? DE CE CREDETI VOI CA orezarii de la Nissan au apelat la NISMO pentru a le face motorul de 600 cai ? Deoarece bielele cilindrilor lui R-35 suprasolicitate la o putere de 650 cai (fata de 550 stock) se indoaie precum plastilina si face motorul TANDARI! RB38DETT este cl mai slab motor conceput vreodata de orezari!Cei de la Nismo au schimbat biele/ cilindrii/ECU/turbine ca sa poata rezista in regim de cursa RB-ul la puterea de 600 de cai fara sa faca POC! Suntm ai documentat de 1000 de ori ca voi fratilor si nu ma puteti contrazice!
ps:Si aia de la Alpha cand scot ce scot din GT-R-uri , o fac cu propriile lor interne intarite si forjate! NICIDECUM cu cele stock ale lui GT-R! Asa ca invatati in plm sa mai si ascultati nu numai sa dati minus ca habar nu aveti pe ce planeta sunteti !( cate unii)
ps2: Singurul motor de laudat ( de performanta) al japonezilor este 2JZ-ul GT-E de pe Supra ce rezista la 1200 cai putere fara sa schimbi internele! ( decat turbinele) si RB30-32DETT-ul de pe Skyline R-34!
Bravo!Doar am zis eu ca vorbesti limba romana! Felicitari! In sfarsit vad si eu un om care sa gandeasca coerent! E frumos si GT-R..e superb,dar titlul mi se pare prea extravagand,adica cea mai rapida! Mai e oleaca si mai scot una peste vreo jumate de an si or sa zica ca e mai rapida decat nu stiu ce avion! Sa fim seriosi....Forta Aventador!!!
11 feb 2014, 22:39
-4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
george... esti varza... iar... de fapt, tind sa cred ca este starea ta de spirit naturala...
honda nu are motoare bune, toyota nu are motoare bune, sa nu mai vorbim de cel montat in lfa, acolo, inginerii toyotezi au facut miracole... mitsubishi ce face, motorase de casetofon?
ia-l de mana pe fanul tau din barlad si duceti-va frate, unde a nins si nu s-a prins!!!
tu esti dobitoc, prostia ta nu are limite, ai nist orizonturi foarte apropriate, ba chiar s-ar putea sa iti apuna soarele la un metru in fata... dar ala e si mai si decat tine, ar trebui sa fiti castrat pt perpetuarea speciei... serios, citeste si tu o parte din istoria celor de la nissan, poate o sa te luminezi putin...
Iti dai seama ca nu exista RB36DETT nu ? :))Asa documentat esti ma, ca Elena Ceausescu, doctor de renume mondial. De fapt, da-i pace.
Mergi da o tura cu Ford-ul tau 3.0 W12 turbo cu injectie metanol :))
"Ce se intampla pe aici sunt cazuri tipice de dementa si delirium tremens combinate cu personalitati multiple!"
=))))))))))))))))) sau lipsa indelungata de ocupatie
12 feb 2014, 15:38
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
una e sa fii obiectiv, alta e sa fii dobitoc!!!
sa vorbesti de istorie, sa vorbesti de niste masini gen gtr si sa spui ca sunt egale cu 0 barat, masina care momentan se pisa pe cam tot ce merge pe strada (stoc)
sa spui ca este o masina ieftina pt ca este prost facuta si toate dobitoceniile de le sustii tu.
eu am fost in gtr, am fost si in marele lui rival gallardo, si inclusiv in murcielargo sv, te invit si pe tine, dupa care sa mai comentezi de calitatea din gtr RAPORTATA LA PRET.
N-ai cum sa convingi pe cineva care si-o tine pe a lui din insistenta prosteasca..cum zicea fosta mea profesoara de romana din liceu, "pe prosti si pe nebuni nu te poti supara".
Oricum 99.9% din comentatorii de aici nu o sa-si permita niciodata asa masini, fie ele GT-R, Lambo, Porsche sau mai stiu eu ce; puteam si eu foarte bine sa-mi iau R34 in loc de 200sx, dar cu taxele astea din tara asta de rahat n-ai ce face, chiar daca masina in sine mi-o permiteam, stateam si ma uitam la ea ce frumoasa e si cam atat.
Eu n-am treaba cu preferintele si gusturile nimanui, poate sa aiba Matiz din partea mea, daca aia ii place si se simte bine, bravo lui, nicio problema; dar daca imi vine au avioane gen Matiz vs. Focus ST (total random), "Matiz castiga 100%, iti spun eu, ce ma, ESTI PROST? cum sa nu castige, garantez".. deja o dam intoarsa.
Cand ai in fata niste date concrete, oficiale, si tu le contrazici cu niste convingeri personale, oricat de fan ai fi, deja nu mai merge.
Cand te apuci si arunci cu rahat intr-o marca/model de masina, si tu habar nu ai absolut nimic despre ea/el si despre cum decurge procesul de fabricatie, etc. (apropo, ca tot vorbim de Nissan, ar trebui sa se mai intereseze lumea de la ce vine Takumi si ce rol au in cadrul Nissan) si mai vii cu date inventate si afirmatii gen "crapa dupa x km", "motorul e varza", "e un compromis, etc", cand tu habar nu ai nimic despre asa ceva (nici n-ai cum, atata timp cat nu ai bani de masina aia, oricare ar fi, sau nu lucrezi in cadrul firmei care a produs-o), iar, deja e clar.
Si eu daca sunt fan Nissan, apreciez in egala masura orice producator/marca/model de masina (apropo, McLaren P1 arata si merge demential, noul meu hypercar preferat), dar cand am niste rezultate, niste date si niste cunostinte, nu pot sa pun botul si sa inghit orice.
Opreste-i computer-ul de bord (cel care face toate calculele ale suspensiei,tractiunii etc) si dupaia poti compara cu lambo si eventualii rivali pe care tu ii consideri.Ca asta e in mare parte GT-R.Un computer.
ma gabriele, de diferentialele montate pe gtr ai auzit?
si eu l-am condus fara control de tractiune si chiar nu iti derapeaza in curbe, dar sub vireaza cum iei piciorul de pe accelator, siimediat simti cum isi revine, pur si simplu se simt diferentialele...
in cazul gtr-ului, asta este meritul lui, diferentiale si computerele de bord... ce sa mai vorbim?
dak vrei sa fii si tu un adept al teoriei conspiratie impotriva gtr-ullui, nu ai de cat...
dar oare de prosti il iubesc toti care au apucat sa-l conduca, nu ma crede pe mine, dar crede-i pe aia de sunt piloti... iti garantez ca cei care au arata lumii ca gtr-ul este mai incet decat porsche, sunt fani 911, bag mana in foc pt asta.
iar recordurile sunt validate de o comisie, asa ma pot duce si eu pe ring si sa spun ca am scos 5:59 cu bicicleta, dak au mintit in cazul gtr-ului, ar trebui sa nu bagam in seama nimic ce a fost testat pe acel circuit...
in fine, credeti ce vreti, atat timp cat cineva isi impune respectul prin pret si performanta... nu am ce sa le imput. bravo lor, stiu ce poate masina aia pe circuit si punct.
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Porsche-911-Turbo-S-vs-Nissan-GT-R-2014-CAR-review/ -----> CE MAI ZICI ? Noul Turbo S bate atat la acceleratie cat si pe circuit pe GT-R 2014 ( cel de 550 cai) ! Testul este facut foarte de curand! Asa ca taceti in plm cu tejgheaua japoneza!
ps: Nismo este TUNER , dar nu de casa cum este AMG sau ///M la BMW! nismo fabrica piese sport pentru mai toate marcile de masini japoneze! Eu vreau sa vad cat de buna este masina STOCK! Priviti mai sus cum isi bate joc noul 991 turbo S de GT-R 2014! Pisam-as pe caramida voastra supra-apreciata!
Din cele 2.7 secunde anuntate de galbejiti , in realitate masina abia atinge 100 km/h in 3.2 secunde , iar noul 991 Turbo S desi este acreditat cu 3.2 secunde, ii da 2 masini lui GT-R pe 402 metrii si atinge 100 km/h in 3 secunde in cap! Iar pe circuit in Anglia ii da jumate de secunda! De japonezi este numai gura ...ca in realitate pocnitorile ce le fac nu respecta nimic din ce spun ei! (cazul GT-R)! Daca se bese putin mai tare si un Carerra 4S sau un GT3 pune probleme foarte mari lui GT-R!
Sincer, eu totdeauna nu stiam ce sa aleg, GT-R sau 911 Turbo S.
Da, in video se vede cum îl face 0-100 , îl face pe circuit....
DAR: Nu ți-ai pus asa o intrebare: Da poate cineva i-a platit bine sa arate ca Turbo S "face praf" GT-R ?
De unde sa stiu, poate șoferu de pe GT-R avea o pregatire mai slaba ??
Da poate nu a apasat pana in podea ? Da poate anvelopele nu erau standarte la Turbo S ??
Și asa mai departe. Deci pana la urma nu pot sa spun ca una e buna si alta proasta sau invers. Pot sa spun ca, la design, personal mai tare iminplace GT-R. Turbo S arata din fața ca o broasca cu ochii "beliți" si se vede cum are un fund lat din spate, parca nu e proportionala.
14 feb 2014, 16:10
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Da-i frate ***** de prapaditi ....... nu iti mai bate mintea cu oligofrenii astia de 2 ani ce tot sustin GT-R ! Iti spun eu de ce sustin chinezaria asta ... deoarece spera si ei peste 20 ani sa gaseasca una in stare buna pe la vreun remat sa o poata achizitiona cu 4-5000 euro !Asta este marea lor "speranta" ! nu ca GT-R ar fi vreun mare "fass" !Mai sus si dovada pe VIU! Nu baliverne cum spun multi pe aici ca le zic eu ...!Timpii anuntati de japonezi atat ca si acceleratie cat si cei de pe RING sunt total ERONATI! MINT CA NISTE OREZARI nenorociti , sa poata iesii ei in fata spumei venita din partea Europei / Americii!