Hennessey Venom GT i-a 'luat' titlul lui Bugatti Veyron: a atins 435,31 km/h Masini tari 24 Februarie Hennessey Venom GT i-a 'luat' titlul lui Bugatti Veyron: a atins 435,31 km/h
Toate comentariile (42):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
268 comentarii 208 puncte
bro acolo zice asa - Din fericire (pt Bugatti) recordul lu Hennessey de viteza cu 4 km mai mult ca a lu bugatti nu este oficial. Deci recordul lu hennessey nu e oficial. Din acea cauza Bugatti este "fericit"
24 feb 2014, 18:21
+1
aTo_
128 comentarii 298 puncte
da, este viteza impresionanta, dar, ca sa fiu carcotas, Bugatti Veyron a atins viteza asa mare cu tractiune integrala, are greutatea de 1888kg (Venom are 1244Kg) si toate astea in timp ce soferul sta intr-un salon regal.
24 feb 2014, 18:24
+15
GTR
719 comentarii 693 puncte
Este foarte adevarat, numai ca "Hennessey will only build 29 Venom GTs, which will sell for $1.2 million — or $1.3 million cheaper than the Bugatti", deci este la sub jumatate de pret.
24 feb 2014, 19:39
+5
mustatageo
279 comentarii 157 puncte
adevarat !
24 feb 2014, 21:41
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1298 comentarii 3108 puncte
Nu inteleg ce atata "frecangeala " ca te duci ca vi ca medie ca plm...adica au facut masina, e de serie ( alti producatori au 5 exemplare si sunt de serie ! ) a atins viteza respectiva , asta e situatia si gata a fost depasita viteza celor de la Bugatti ...ca asa daca ar fi asa de corect ambele masini ar face testul pe aceeasi pista daca tot pun atatea reguli si bla bla bla....si am sti o treaba ...nu tin cu Hennessey si nici Bugatti , dar sa fie ceva fix pt toate masinile care vor acest titlu.....asa e si cu Koenigsegg ca parca nici ei nu au unde sa o testeze ca si asta ar depasi Bugatti ....adica daca tot ne dam mari sa ne dam cu totii in aceleasi conditii !
24 feb 2014, 18:27
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
"Masina americana este propulsata de un motor V8 de 7 litri dotat cu doua turbine. Reteta succesului este insa una clasica: putere mare pe o masina extrem de usoara si aerodinamica" !-----> Iata ce simplu este .... V8 de 7000 cmc si 2 turbine si 1200 + caluti! Pentru ce le-or fi trebuit inginerilor W 16 cilindrii in W,4 turbine si 11 radiatoare ? Chiar nu imi dau seama.... Desigur ca din punct de vedere al confortului cele 2 nu se vor compara niciodata... dar sincer acum...Cine vrea sa mearga cu 450 km/h ( si isi cumpara masina pentru un singur scop) si anume VITEZE "SUPERSONICE" , nu cred ca se uita neaparat la confort!(parerea mea) ps:In aceasta liga a "titanilor" , sincer exista doar 2 masini pentru mine care in afara faptului ca au facut istorie( sau cel putin una din ele)...Arata si extraordinar de bine , si anume Koenigsegg Agera R, si masina minune McLaren F1 ce a atins in 1996 cand a fost scoasa pe portile fabricii incredibila viteza maxima de 391 km/h dintr-un motor aspirat de "doar" 626 cai putere!Asa ceva mai rar !
24 feb 2014, 20:17
+2
1298 comentarii 3108 puncte
Ai dreptate cu McLaren F1 a fost o minunatie de la cea mai mica piulita la cea mai mare :) , dar nu cred ca in McLaren cu acel volan pe mijloc si sunetul foarte puternic in interior ar fi asa placut ( am vazut si pe la tv mai multi posesori care spuneau ca este cam dificil cu sunetul acela si cu pozitionarea soferului si confortul , bine e adevarat nu e nici o masina pt a traversa continente ) ce incerc sa zic este ca toate sunt Hypercar-uri , dar nu toate au aceleasi scopuri , adica astia cu Bugatti au vrut un Hypercar in care sa ai si confort ca intr-un S sau A8 , dar si sa poti merge si sa fi unul din cei mai rapizi , personal ador Koenigsegg de la primul model la ultimul , dar nu cred ca au aceleasi scopuri masinile astea chiar daca toate sunt Hypercar-uri , iar ca tot ai spus de motor , nici eu nu imi pot da seama de ce au pus un asa motor , dar tot ce imi trece prin minte este ca au vrut sa fie fiabil si cel mai mult ...sa il poate folosi acelasi motor chiar si pe modele care vor fi mai puternice doar printr-o resoftare sau ma rog ce mai fac ei acolo , adica sa nu inceapa sa mai dezvolte alt motor , sa fie acelasi doar ca setat pt alta putere , ma rog intelegi tu :) , acum nu stiu ce a fost cu adevarat acolo , si nu e nevoie sa imi spui stiu ca nu iti place Bugatti :) , o seara placuta !
24 feb 2014, 20:33
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
+1 Alex!
24 feb 2014, 20:43
-1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
@YGD-sef Pentru ca fiabilitate si pentru a nu ceda in situatii extreme
24 feb 2014, 20:53
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Eu cred ca 7.000 cmc , sub presiunea a 2 turbine nu cedeaza deloc! ;) (parerea mea)
24 feb 2014, 21:14
0
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
eu ma refeream la bugatti
25 feb 2014, 17:49
0
464 comentarii -309 puncte
Chiar interesant ce boost maxim au aceste 2 masini...
25 feb 2014, 14:53
0
SuperCharger
175 comentarii 248 puncte
O fi avut inginerii aia motivele lor, nu crezi? Pune tu un V8 supraalimentat pe o masina de 2 tone si vezi daca trage la fel, daca ai disponibila puterea si cuplul in acelasi fel, daca iti rezista la fel, daca sofatul ofera aceleasi senzatii etc. Apoi, VW lucra cu tipul asta de motoare. De ce sa nu se foloseasca de tehnologia pe care o avea la dispozitie?
26 feb 2014, 15:25
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
nu sunt fan bugatii, dar sunt un mare fan al istorie facute de bugatti, putini se pot mandrii cu asa ceva.... dar de data asta, voturile mele se duc la veyron... de ce? in primul rand... este o masina construita de la 0(zero) asta este un lotus alungit... imi pare rau, nimic de apreciat, dak ma straduiesc putin (si nu o sa iau foc :)) ) pot face asta si cu zenvo, kooiekjkgjhegg, cativa km in minus, pt o masina eleborata si in care s-au investit multi bani vs o masina alungita si un sasiu lipit cu adeziv... pt ca lotus asta face.... imi pare chiar rau pt venom... plus de asta e americana, construita intr-un garaj... ce curaj pe ala de a testa-o :))))
24 feb 2014, 21:32
0
mustatageo
279 comentarii 157 puncte
:))))))))))) i ai dezamagit pe toti fanii acestei masini :))))))))))) trist dar adevarat
24 feb 2014, 21:44
-2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
n-au de ce sa fie dezamagiti. vazui acum filmarea si se opreste la fix 270 mph.... este oricum impresionant... chiar dak nu este oficial, un record este tot record, pana la urma asta conteza, are creditele care le merita din partea mea... insa... asa cum spuneam.. nu stiu cat de fiabila este, nu stiu cat de sigura este, stiind pe ce este bazata... banii mei s-ar duce pe ceva european... dar, desi am fost "rautacios" in primul comentariu... chiar as vrea sa-mi cer scuze, masina aia accelereaza pana la 270 de mile, fara probleme, atat de usor... rar vezi asa ceva... este impresionant... si cu cat ma gandesc mai mult la detalii si la rivali... cu atat devine mai uimitor ca au reusit... un record e un record, a dat peste nas la mai marii europeni... trebuie s-o acceptam si pe asta.
24 feb 2014, 23:38
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
acum se suparara ailalti :))))))
24 feb 2014, 23:55
+1
Kicsi147
46 comentarii 32 puncte
Bai prietene, tu sti sa scri si romaneste?
24 feb 2014, 23:54
+5
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
vreo problema "te scula"?
24 feb 2014, 23:57
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
uuu nebunule!!!! specifica cu cine ai treaba, ca se pot crea confuzii din cauza aranjamentului de aici... si stai linistit nu de aia ia minusuri, sunt multi mai rau ca el, pana la urma singura "greseala" este inlocuirea cratimei cu spatiul liber... macar nu le scrie legate... cel putin asta vad eu din ce scrisa...
25 feb 2014, 00:09
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
p.s nu e ca-i iau apararea, nu ne "iubim" asa mult... era mai mult o observatie la ce ziceai tu, cel cu faruri de alfa la avatar
25 feb 2014, 00:18
0
mustatageo
279 comentarii 157 puncte
ce rost are sa ti bati capu cu un analfabet care desi el habar nu are sa lege doua cuvinte se leaga de altii. hai sanatate ,ca deja ii dau prea multa importanta !
25 feb 2014, 11:42
-3
8 comentarii 11 puncte
"Bai prietene, tu sti sa scri si romaneste?" Noi stim sa scriem romaneste, dar tu STII sa SCRII? Lasa-te de comentarii, apuca-te de studiat, manca-ti-as. Nu sunt un fan al masinilor americane dar este de apreciat ca au reusit sa faca o masina capabila de astfel de viteze si la asa pret.
25 feb 2014, 02:26
+7
124 comentarii 40 puncte
esti mai analfabet decat el asa ca nu te mai da cunoscator...p.s. scrII, asa e corect.
25 feb 2014, 07:26
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
dar uitati-va cate plusuri a luar :)))) deci, cum spuneam, mai avem multi soimaniti care apreciaza prostia si o incurazeaza... cel putin 11 la numar... grav!
25 feb 2014, 10:59
0
serj_serj
84 comentarii 6 puncte
ai dat'o in balta cu STI si SCRI!!! ;))
25 feb 2014, 11:14
0
mustatageo
279 comentarii 157 puncte
pt Tescula Nicolae: ai probleme psihice ? cand termini scoala generala atunci sa vorbesti . vezi vre o gresala de ortografie la mine in cometariu ? retardatule ! ( dar banuiesc cine esti si nu are rost sa mi bat capu cu tine )
25 feb 2014, 11:40
+1
G55STEYR
51 comentarii -6 puncte
Tu nu intelegi nimic din nimic? Scopul e cai pe tona... o mie. Executati foarte frumos, intr-un stil hot rod Nu-i alungit nimic, monococa e aceeasi, au fost construite cadrele fata si spate de la 0. Evident ca in spatele cabinei e mai lung cu 65cm sa incapa un motor ca lumea, pozitionat corect - longitudinal. Sa fim realisti, masina e pura fascinatie
25 feb 2014, 12:50
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
pai hotaraste-te, e sau nu alungit? masina aia este un lotus, o spune creatorul, nu am tras eu concluzia, masina aia este alungita in spate, pt a acomoda motorul, am spus-o mai jos, ce vrei tu, ca nu te inteleg?
25 feb 2014, 13:10
+1
464 comentarii -309 puncte
De acord aici. Cel putin, nici mie nu-mi place aspectul lui Venom. Însă nu o mai ține una și buna ca "ce e american, e prost facut"...chiar nimeni din noi nu stie cum a fost facuta masina.
25 feb 2014, 14:55
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
exista documentare cu asa ceva, in care explica producatorul, cred ca e texan, dak imi aduc bine aminte... dar, iar asta este un mare DAR, stiind cum lotus produce sasiuri, adica, prin nituri si adeziv, iar desfacerea lor ar insemna distrugerea sasiului... eu chiar tind sa cred ca in timp o sa devina o problema, imbinand "tehnologia" englezilor folosita la lotus, cu precizia unui cowboy.... imi pare rau, dar prea multe laude n-o sa vada de la mine... dar, cum spuneam, desi nu este validat, pt mine, detine acel record si au toata stima pt asta, nimic mai mult! si chiar nu ma deranjeaza cum arata...
25 feb 2014, 20:08
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
p.s @eugen000 chiar sunt masini americane care imi plac, ba chiar foarte mult, masini gen cadillac si cam atat...
25 feb 2014, 20:13
0
464 comentarii -309 puncte
Mai pot fi și documentare false.....oricum eu nu zic nici da nici ba..chiar nu stiu.
26 feb 2014, 00:57
0
127 comentarii 30 puncte
nu comentez despre performantele celor 2 rivali ca as intra in polemica cu una din cele 2 tabere :)) dar in privinta aspectului...americanii au cam copiat de la Lotus si putin de la Porsche Carrera gt..
25 feb 2014, 09:48
-3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
n-au copiat, chiar este un lotus, a fost alungit in spate pt a putea pune motorul de 7 litri...
25 feb 2014, 10:51
+1
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
@ 4tuning : de data asta nu am sa scriu despre articol, ci despre comentariile de mai sus cu "sculat" " maturat la gura" etc. ar trebui sa faceti ceva in privinta lor, caci nu au legatura nici cu masina din articol, nici cu bunul simt.
25 feb 2014, 12:57
0
ovi_atb
132 comentarii 190 puncte
Si ce frumos incepuse toata discutia ....:(
25 feb 2014, 15:23
+1
du0n
135 comentarii 60 puncte
Acum,asteptam replica celor de la Bugatti. Oricum pentru mine,tot Veyron e mai buna.Au fost facute atatea teste publice, si nu conduse de orice sofer.Masina aia e gandita sa functioneze in anumiti parametrii,anumita viteza a vantului,etc pentru a ajunge la viteza respectiva.
25 feb 2014, 15:28
+2
9 comentarii 0 puncte
masina clar e facuta sa doboare recordu de viteza. super usurata , pun pariu ca si soferu era nemancat de vreo 3 zile. si vrajeala ca nu i-a lasat NASA sa faca cursa dus intors sa o creada Tescula. clar la dus aveau vant din spate , probabil de aia n-au facut testu pe un circuit oval.
26 feb 2014, 00:22
+3
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »