Koenigsegg One:1. Totul despre cea mai puternica masina din lume Masini tari 28 Februarie Koenigsegg One:1. Totul despre cea mai puternica masina din lume
Toate comentariile (92):
1 comentarii 6 puncte
Dementional !!!
28 feb 2014, 13:09
+6
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
e SF curat! ...doar atat pot sa zic!
28 feb 2014, 13:09
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Si uite incep minusurile fara cap, doar ca`ti place masina! :))))) Oricine orice zice, masina asta e clar mai frumoasa decat Veyronul, gusturile nu se discuta, dar cand majoritatea zic acelasi lucru .... e un adevar! Ma bucura faptul ca o firma asa mica e in stare de lucruri asa marete! Koenigsegg, Pagani , Gumpert , Ascari etc ne arata ca pasiunea naste adevaratele opere de arta , nu banii si puterea corporatista. Eu sper doar ca acesti oameni sa nu ajunga sa fie cumparate de rechinii mari, ca o sa ajungem sa avem SUV`uri produse si de Pagani.... :))))
04 mar 2014, 11:12
+2
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
nu am mai vazut nici o masina care sa aiba eleronul atat de frumos prins de caroserie
28 feb 2014, 13:11
+25
186 comentarii 83 puncte
perfectiunea perfectionata! :)))
28 feb 2014, 13:24
+3
serj_serj
84 comentarii 6 puncte
din orice aspect si din orice punct de vedere este minunata!!! de s'ar construi macar cateva zeci!!!
28 feb 2014, 13:31
-2
Cirstoiuovidiu
407 comentarii 616 puncte
nu, mai bine ca sunt doar 6, asa se construiesc bijuteriile
28 feb 2014, 14:22
+6
1298 comentarii 3108 puncte
Doamne ....e minunata ....absolut totul este minunat ...interior , exterior , performante ....pur si simplu ...Koenigsegg
28 feb 2014, 13:48
+5
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Degeaba ca nui bemveu
28 feb 2014, 14:00
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Ai dreptate "nu-i" bemveu e mult mai bun si frumos decat "bemveu" :P
28 feb 2014, 14:08
+6
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Eram sigur ca o sa primesc minusuri, eu am vorbit sarcastic......
28 feb 2014, 14:43
-4
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Eu nu ti-am dat... hateri de "bemveu" ti-au dat! da vad ca te-ai scos :) mai pune si tu un smiley nu toata lumea stie ce inseamna sarcasm :P
28 feb 2014, 14:57
+10
robi_jam
32 comentarii 114 puncte
Work of art. Nici un cuvant in plus.
28 feb 2014, 14:15
+10
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Nu stiu de unde a scos autorul articolului 1370Nm... peste tot se stipuleaza ~1340cai si 1340kg, cuplul nu am gasit specificat... niste cifre absolut uimitoare... street legal rocket :P
28 feb 2014, 14:16
+5
51 comentarii 78 puncte
Take it in the face Venom GT! Ce nu mi-a placut la Venom GT este ca nu e o masina facuta complet de cei de la Hennessy, ei doar au pus un motor dopat si au modificat putin caroseria cu ajutorul fibrei de carbon, cnd vor face o masina cap-coada precum Koenigsegg atunci sa aiba pretentii! O super masina care le da peste nas multor constructori cu putere financiara mult mai mare. Ce inseamna pasiunea dusa la limita, sigur va avea un pret precum al lui Lamborghini Veneno, dar cnd te gandesti ca vor fi doar 4 si valoarea lor va creste in timp, este o investitie buna pt miliardari.
28 feb 2014, 14:40
+7
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Lasati fratilor ca Veyron este mai tare! :))))))))))))) Cum sa nu ..... Multi au fost sceptici putin in ceea ce priveste firma asta Koenigsegg ....0-400 km/h in 20 secunde ! Ganditi-va ca Veyron SS are 0-400 km/h in 50 secunde! si 0-300 km/h in 14 secunde! INTERESANT NU ? In plus nu exista termen de comparatie intre forma acestui Koenigsegg si un Venom sau Veyron !Arata extraordinar de bine masina!ACEST "ONE" .... este si va fi de acum incolo un "1" foarte mult timp!!!Nu se stie macar daca se vor mai produce masini cu, cumbustie interna de putere si performantele astea ( street-legal)! Este mai rapida de la 0-300 practic si decat o masina de F1! Incredibila masina! ps" 400 lm/h - 0 in 10 secunde! :| Si totul din ce practic .... ? V8 de 5000 si 2 turbine! Acum ma intreb si vreau sa SUBLINIEZ tampenia si idiotenia celor ce nu au realizat ce prostie a facut W cu Veyron cand le-au trebuit 2 motoare V8 alipite , 16 cilindrii in W , 4 turbine si 11 radiatoare pentru 1200 cai putere ... "Tehnologie" de tot r.ahatu.l ! BRAVO KOENIGSEGG pentru aceasta minunatie de masina!!!
28 feb 2014, 14:56
+5
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
:) gata mai.... treci peste Veyron.. este deja vechi... technologia aia de rahat in 2006 i-a cam suflat mucii la toti producatorii de hypercaruri inclusiv Konifsadsdseeeg :)) acum s-a schimbat placa si avem masini extraordinare precum 928, P1, LaFerrari si acest Agera 1 care pe hartie (inca) este peste toate, peste 10 ani si acest Agera v-a ajunge ca Veyronul de acum 8 ani... oricum se intampla daca si in realitate aceste cifre ale lui Agera 1 sunt exacte atunci avem un nou KING (benchmark) de mentionat.
28 feb 2014, 15:34
+9
Cirstoiuovidiu
407 comentarii 616 puncte
Nu mai poți compara Veyron cu Koenisegesegnesengn One, sunt prea multi ani de tehnologie avansată între ele. Cat despre motorul Veyron-ului nu sunt doua V8-uri "alipite"(urat cuvant) este un W16 dintr-un singur bloc de aluminiu, așa cum e si W12. Ohhh urat suna "alipite"
28 feb 2014, 16:10
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Da ! Un bloc motor cu 16 pistoane + 4 turbocompresoare din care scoate o armata de ingineri exact atîta lucru ce scoate UN AMATOR NORVEGIAN dintr-un bloc de serie din Detroit cu 8 pisoane si un singur turbocompresor si ca sa fie tacîmu complet au montat toata aberatia V 16 într-un broscoi chior cu capac de buda-n bot deoarece li s-o terminat cota de inspiratie si acum, de 8 ani de zile nu fac alt ceva decît sa-i schimbe culoarea numind-o îmbunatatire si mai si vor 2 milioane de euro pt. el. Al naibi evolutie tehnica la Bugatti asta :-) ))))) Astia saracii de la Bugatti n-au auzit cînd s-or tras clopotele sau mai bine zis au primit portie dubla cînd dumnezeu a împartit prostia la oameni :-) )))))
04 mar 2014, 21:27
+3
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
George stim cu totii ca ai ceva cu Veyron, si fiecare are gusturile lui in domeniul auto. Si mie imi plac masinile sport usoare, dar sa nu exageram sa comparam o masina aparuta acum 8 ani si facuta parerea mea pentru arabi cu aceasta masina noua, de altfel o bijuterie. Drumuri bune !
28 feb 2014, 17:26
+5
NTeodor
583 comentarii 561 puncte
ideea de Bugatti Veyron ca ar fi cea mai smechera masina de pe planeta a fost din cauza ca in anul in care s-a produs primul Veyron (in 2006, sper sa nu ma insel) nu mai exista NIMIC asemanator sau apropiat ca putere si lux. Si din cauza asta s-a creat un urias mit in jurul lui Bugatti, ca nu va fi niciodata egalat si multe altele. Parerea mea este ca intradevar Bugatti a fost ceva revolutionar la timpul lui, la fel ca si McLaren F1. Insa exista ceva numit ""evolutie"", in care iti bagi Bugatti-ul in muzeu si il tii acolo si treci la ceva mai nou, mai puternic, mai luxos, mai frumos, ceva ce se numeste Koenigsegg ONE :) SI de cand am auzit eu prima data de marca aceasta de masini am stiut ca va reusi sa depaseasca modelele existente si sa isi impuna un loc fruntas. Dupa parerea mea Agera R a facut deja asta. Iar ONE este pur si simplu.....totul, viitorul supercar-urilor!
28 feb 2014, 17:29
+2
Cirstoiuovidiu
407 comentarii 616 puncte
Probabil, probabil, ca Bugatti vor reveni in forța cu un nou model in maxim 3-4 ani, o alta revolutie. E normal, in orice domeniu din lume exista evoluție.
28 feb 2014, 19:56
-2
2947 comentarii 2978 puncte
@ Natea Teodor Trebuie sa te contrazic. DIN PACATE exista. Atunci exista deja Trans Am-ul lui POLLY DIN NORVEGEA, ce a scos 1407 CP dintr-un V8 iar viteza maxima atinsa era de 407 km/h, de la 0 la 100 km/h în 2,23 sec. vezi aici: http://www.pollymotorsport.no/index.php?mapping=2 Ok. Interiorul nu e luxury class dar vorbim de puteri de motor si nu de confort. Practic ce a facut VW cu Bugatti Veyron, o echipa întreaga, a facut aici UN SINGUR OM într-o vechitura din 1989 si mai e si street legal. Conform relatarilor lui Polly în interviuri, costurile lui se ridica pe undeva pe la 400.000 EURO. Cît costa un Veyron? 2 Milioane de euro? :-) ))))) Ma bufneste rîsu. În afara de asta, Polly a scos 1407 CP dintr-un V8 cu un singur turbo si nu-i trebuie un V 12 sau V 16 ca la Bugatti. PS Daca nu ma însel Polly a fost si primul tunist ce a reusit astfel de performante cu un motor standard. Un pionier în domeniu care practic a dat startul acestui stil de tuning cu superputeri de peste 1000 CP în sectorul particular de amatorism. AICI ÎN VIDEO la minutul 1.05 vezi filmat din masina cum e cu o amerricana V8 cu 1407 CP la 400 km/h: http://www.youtube.com/watch?v=eEKpw9H9u1A
04 mar 2014, 11:00
+2
464 comentarii -309 puncte
Eu cred că ăstia de la Bugatti au vrut sa para originali. Să impresioneze prin "W16 și 4 turbine"...
01 mar 2014, 13:49
-2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Eugen, Bugatti a mai avut si in trecut motoare quad turbo, deci pentru ei dupa parerea mea nu era ceva nou, doar isi continuau o idee care facea oarecum parte din ADN-ul lor
01 mar 2014, 17:10
+3
464 comentarii -309 puncte
Cum spuneam mai jos...am o impresie ca firma Buagtti va da faliment.
01 mar 2014, 20:26
+4
2947 comentarii 2978 puncte
@ George George O fi ca Veyron o fi mai tare dar din punct de vedere optic, comparativ cu asta, Veyron-ul e urît cu spume. Veyron arata ca un broscoi unde nu sti daca vine sau se duce iar masca de la radiator zici ca-i un capac de WC.
03 mar 2014, 12:54
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
47 comentarii 61 puncte
cand vb de F1 vorbesti de varf in tot!! nu se stie timpii pentru 0-300 si poate atinge si 400 daca se vrea.. conteaza de setarile monopostului se pot atinge timpi de necrezut daca se vrea dar monopostul nu e facut pt asta el trebuie setat pt o cursa.. singurii timpi intr un test sunt facuti pe masina Ferrari din 2004 MC... si ca si reper sa sti pe viitor ce inseamna F1.. 0-200-0.... 4,7 secunde!cel mai mult timp a fost pierdut pana la 100 km/h apoi totul a fost usor..:)) crezi ca poate fi batut timpul asta? si tu imi spui ca supercarul asta e mai rapid decat F1? WTF...!!! tu ai dreptate in rest! dar te ai grabit la afirmatia legata de masina F1
03 mar 2014, 23:00
+3
mustatageo
279 comentarii 157 puncte
ma uit cum baieti care au cat de cat habar si comenteaza numai lucruri bune despre aceasta masina si nu numai la acest articol, primesc minusuri. oare cine o fi retardatul sau retardatii care dau minusuri doar asa sa se afle in treaba ?
28 feb 2014, 15:16
+5
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Pot sa adaugi la retardati si termenul de las.... unii dau minusuri fara sa-si argumenteze deciziile, probabil sunt vreo 2 hateri care cred ca pot schimba opinia oamenilor dandule minusuri sau chiar cum spuneai tu niste retarzi care nu au ce face...
28 feb 2014, 15:27
+6
2947 comentarii 2978 puncte
Eu cred ca e unul singur cu mai multe clone user name si nu face alt ceva decît sa dea minusuri pîna systemul începe sa ascunda comentariile, lasînd vizibil numai ce vrea el. Cred ca e hobbyul lui ca peste tot se repeta aceasi procedura. Eu banuiesc cine e dar îmi tin gura ca n-am dovezi.
04 mar 2014, 11:54
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Sa stiti ca sunt niste redardati pe aici care cred ca nu stiu ce inseamna semnele alea din dreapta unui comentariu
28 feb 2014, 21:52
+2
Gibbly
45 comentarii 38 puncte
Din orice punct ai privi aceasta capodopera inginereasca ,,, este perfecta tehnic si estetic ,God Touch on this car ;)
28 feb 2014, 17:25
+3
2 comentarii -1 puncte
S.F. TOTAL
28 feb 2014, 19:02
-1
Katta92
82 comentarii 276 puncte
Doamne deci masina asta e pornografie pe 4 roti, este pur si simplu superba din toate punctele de vedere.
28 feb 2014, 19:41
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
464 comentarii -309 puncte
Să nu ne dăm cu presupusul...
01 mar 2014, 13:52
+1
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
Da nui de presupus , este clar !
01 mar 2014, 14:10
-1
464 comentarii -309 puncte
Luind in consideratie ca in ultima vreme masinile nu le pot vinde...și luind in consideratie ca o sa se gaseasca FOARTE PUTINI doritori de 1600CP , eu ma gindesc ca firma asta o sa dispara, mai devreme sau mai tirziu. Dar totusi, daca ei o sa scoata 1600CP tot ziceau ca o sa aiba raport masa/putere de 1:1. Deci mare scofală nu o să facă. Dar daca o sa fie ȘI MAI RAPID, ăștialalți o sa faca 1700-1800-2000CP ---- o intrecere stupidă și inutile intre producatorii auto...poate deja lasa masinile si construiesc rachete ??
01 mar 2014, 20:24
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Nu tati ! Cine îsi permite, vrea 1600 CP. Problema însa se pune alt fel ! 1600 CP se poate scoata si dintr-un Nissan sau un S.B. în V8 american si nu numai ca cosuma mai putin decît broscoiul asta de la VW cu capac de WC în bot dar nici nu costa 1,5 milioane de Euro si daca vrei sa vedem si .......... "cealalta parte a medaliei", nici bogatanii nu au bani de aruncat pe asa ceva. Daca de ex. mergi în Monaco si întrebi bogatanii ce au vaporase de lux de 15 milioane de euro în port daca si-ar cumpara Veyron, ca raspuns, te întreaba daca mai esti normal sau daca nu cumva ai baut gaz si încep sa rîda.
03 mar 2014, 14:29
-1
464 comentarii -309 puncte
Depinde totusi ce vrei sa faci cu masina... Daca vrei sa te dai cu nasu pe sus ca uite am avut bani si mi-am permis luxul ăsta PLUS inca și o putere de 1600CP - e clar. Dar daca vreai sa participi la curse , alegi altceva.
04 mar 2014, 22:22
0
2947 comentarii 2978 puncte
Nici una si nici alta. Mergem pe considerentul ca exista si colectionari de masini de genul JAY LENO care le pun acolo la dospit, le scot la cîte o întîlnire de club din an în paste ca sa se scuture praful de pe ea, le colectioneaza asa cum noi, muritorii de rînd, colectionam machete la scara 1:18, pt. ca n-au ce face cu banii. N-are rost sa cautam dupa argumente logice în ceea ce priveste achizitionarea unui astfel de exot pt. ca nu exista.
04 mar 2014, 22:34
0
464 comentarii -309 puncte
Ok, intra si ideea colecționării sau a fenomenului "de a nu avea ce face cu banii".
05 mar 2014, 13:56
0
2947 comentarii 2978 puncte
Pai gîndestete si tu.... TU daca ai avea vreo 250 Milioane de Euro, vila, iaht, avion personal si te-ai plictisi ca ai vazut tot în lumea asta, ce ai face? Nu te-ai apuca de colectionat supercaruri? Eu da. Garantat! Ba mai mult de atît, mi-as mai pune si vreun tanc sau locomotiva cu aburi în curte pt. ca-i cool :-) ))))
05 mar 2014, 16:29
0
464 comentarii -309 puncte
eu m-as rezuma la un test-drive....
05 mar 2014, 16:47
0
2947 comentarii 2978 puncte
Dar sper ca pe lacul de sare secat din Utah, asa frumos, speed limit, "pedal on the metal" pîna plîng pistoanele.
05 mar 2014, 17:24
0
Bakena
693 comentarii 323 puncte
Eu nu stiu ce sa zic de acel Veyron de 1600 cp,avand in vedere ca ei pierd o gramada de bani atunci cand produc masinile incat nu cred ca va mai aparea un model nou.... Aceasta masina este foarte impresionanta.Cu siguranta NR.1 in acest moment.
01 mar 2014, 15:06
+1
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
Osa vezi !
01 mar 2014, 18:17
-1
andreitaugner
12 comentarii 43 puncte
din pacate nul mai lanseaza presupusul super-veyron https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&ved=0CDcQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.autoblog.com%2F2013%2F08%2F20%2Fveyron-replacement-coming-no-successor%2F&ei=qyQSU5ebM4uBywPpooCoCg&usg=AFQjCNH_M-KGG3D5UjF_bfxXmt11cv5zbQ&sig2=5ETpEzdnJ8yYXZfJJihEGQ
01 mar 2014, 20:21
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Da !!!! Super Veyron care arata la fel ca cel vechi un........ SUPER BROSCOI chior cu capacul de WC în bot :-) )))) Coooool..... !!!! :-) )))))
03 mar 2014, 14:20
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
ma lake...respecta in p.l.m. si gusturile altora, daca tu il vezi broscoi si eu pe tine prost, nu inseamna ca e universal valabila teoria.Fiecare are dreptul la o opinie, nu la verdicte universal valabile
03 mar 2014, 16:07
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Pai eu respect parerea si gusturile altora ! Eu mi-am expus numai gustul si parerea asa ca respecta-mi SI TU parerea si gustul.... "lake" :-) ))) Indiferent cîte negative îmi dai, pt. mine "veioza" (veyronul) tot broscoi chior cu capac de buda-n bot ramîne si nici pe gratis nu l-as lua, nici daca ar fi tras în aur si sa aibe 3000 CP.
03 mar 2014, 16:52
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS În ceea ce priveste Koenigsegg One:1, asta e asa cool si are asa o personalitate, de asi fi în stare sa-l parchez în camera de zi, sa-l am permanent lînga mine, mai rau ca pe propriul copil.
03 mar 2014, 18:13
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2947 comentarii 2978 puncte
Ce calificative puerile? Ca am spus ca-i un broscoi chior cu capac de buda în bot? Pai asta vad eu si asa ceva pt. mine nu e design. Hai sa comparam Bugatti cu ce facea înainte de a fi preluat de VW si ce face dupa, la capitolul Design. VW a facut numai broaste de pe vremea de cînd mai era Ferdinand Porsche la ei. Daca stau sa ma gîndesc, înca de pe vremea lui Hitler si nici acum nu se lasa de forma asta idiotica de broasca indiferent ca e VW, Porsche sau Bugatti. Ceva mai plictisitor cred ca nici nu poate sa existe. La un astfel se supercar trebuie sa simti adrenalina nu numai cînd esti la volan ci trebuie s-o simti în momentul cînd te uiti la el dar cînd ma uit la un Veyron, în loc de adrenalina, ma fura somnu. Vorba celora de la Top Gear USA: - STUPID CAR !
03 mar 2014, 22:50
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
bine ma
03 mar 2014, 23:04
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Traiesc cu impresia ca pe tine te deranjeaza daca eu îmi justific (argumentez) parerile DE CE îmi place ceva sau nu-mi place si nu înteleg de ce te deranjeaza.
04 mar 2014, 11:57
-1
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
Vorba mea , tu esti stupid! Cind bugatti veyron alerga cu 407 km/h Koenigsegg se odihnea alaturi de altele! Ai zis ca nici pe gratis nu lai lua? pai clar ma tu un logan amarit nu poti sal conduci si tu vrei Veyron? veyron e pt oameni care se respecta ma , si plus la asta ai fost tu la mocano sa intrebi oamenii? nu mai vorbi prostii! Veyron cit timp a tinut recordul nimeni nu a tinut ! si da fati un GTR de 1600 cai sa vedem care atrage mai multe priviri si care rupe mai bine. Osa scoata nissan 1600 de cai dintr-o masina de serie cind or zbura porcii!
04 mar 2014, 22:53
-1
2947 comentarii 2978 puncte
@ Florea.vasea Ma confunzi cu sefu garii sau care-i treaba? Ce are sula cu prefectura? Înainte de a alerga veioza cu 407 km/h au alergat altii mai saraci în buzunar dar tari în cap si.... cine se respecta? Un posesor de Bugatti? Hai sa fim seriosi. Un om ce se respecta investeste 2 milioane de euro într-o afacere rentabila care sa produca bani si nu într-o tinichea aberanta si... ca ai adus vorba de Logan, hai sa facem un test: Tu mergi la piata lu Veyron, eu merg la piata cu Logan si hai sa veden care dintre noi doi încarca mai multe cumparaturi? Tu sau eu :-) ))))) Ah, era sa uit !!!! Eu n-am fost la mocano sa întreb oamenii ci am fost la MONACO :-) )))) si asta nu o data. Da!!! Koenigsegg so fi odihnind fata de altele cînd veyronu îsi facea rondul pe pistele de test, exact asa ca tine care pe vremea cînd eu am pus prima data mîna pe volanul unui CORVETTE STINGRAY tu cred ca înca mai foloseai PAMPERS si uite asa merge istoria maideparte. PS Fi convins ca pot conduce mai mult decît un logan amarît :-) ))))) Apropo: Cînd ai fost ultima data pe NURBURGRING cu propria masina? Eu am fost saptamîna trecuta :-) )))
05 mar 2014, 00:16
0
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
eu nam comparat masinile Logan sau Veyron eu tam zis de tine, o faci pe marele cind defapt nu stii nimic! nimic real nu poti sa ne spui. Ai fost tu la Nurburgring? arata ceva real ,ca de spus pot spune si eu multe! Ai pus tu mina pe Corvette Stingray? da si eu am condus un Aventador, ma crezi? nu nu ma crezi, apai nu mai da asa exemple , arata ceva real.... va maninca ideiea ca Veyron osa faca de ris Koenigsegg....
05 mar 2014, 19:27
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Tati tu esti pierdut în timp. Cauta pe forum la AMERICANE dupa CyberCSX. Acolo ma vezi în persoana cu una din masinile mele, un Pontiac Firebird TransAm alb, un oldie din '89. OK. poza e ceva mai vechie dar e acolo. În afara de asta eu nu mai traiesc în România din 1990 ci sînt în localitatea Düsseldorf. Pîna în 2013 am stat în Duisburg und am avut propriul meu service de americane + import de masini americane pe care l-am vîndut în 2013 cînd am iesit la pensie si m-am retras din afacere. În afara de asta sînt multi pe forumul asta care ma cunosc personal deoarece i-am aprovizionat cu piese de schimb pt. americanele pe care le detin în tara deoarece am destule surse de piese US CARS la preturi accesibile si nu catastrofa ce se practica în RO, oameni care au cumparat piese personal de la mine si nu prin posta. Vad ca tu esti cam nou si n-ai de unde sa sti. PS VINERI dimineata am plecat la GENF la salonul auto ce se deschide mîine pe 06.03 si e deschis pîna pe 16.03 si stau pîna Duminica seara. Acolo am sa vad Koenigseggul despre care se discuta alici, LIVE.
05 mar 2014, 21:34
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
bai nene, esti plictisitor din cale afara.Esti singurul de pe forumul asta care ma face sa nu am rabdare sa citesc tot ce scrie
06 mar 2014, 10:16
0
2947 comentarii 2978 puncte
Da cine te pune? Adevarul e ca aici ori se scrie la unison, ori e circ. E suficient ca unul singur sa nu fie deacord cu TURMA, ca-i circ fara bani :-) )))) Între timp chiar ca ma întreb despre ce se discuta aici? Despre C.V.-ul personal, despre Bugatti Veyron sau despre Koenigsegg si articolul de mai sus ? Voi stiti ce vreti defapt sau a luat-o razna cerebelul la unii din lipsa de alta ocupatie?
06 mar 2014, 12:04
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS Si înca o treaba: CORECTEAZA-MA DACA GRESESC ! Din cîte înteleg, aici se afla un articol despre Koenigsegg One:1 iar comentariile de aici tin de acest articol, da ? OK ! Din pacate, mai mult de jumatate din comentarii sînt CEARTA CURATA despre BUGATTI VEYRON, da ? OK ! Pai daca voua nu va place Koenigsegg One:1, ati spus de ce, e OK dar atunci carabaniti-va în p**a calului la articolele de BUGGATI VEYRON si ridicati-l în slavi ACOLO pîna faceti bataturi în degete sau vi se strica tastatura dar nu aici. Lasati-ne pe noi astia ce avem ALTE GUSTURI în pace, aici discutam de Koenigsegg One:1 si nu de BROSCOI CHIOR CU CAPAC DE BUDA-N BOT Made in Germany by VW.
06 mar 2014, 12:39
+1
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
Bai berbecule nu vorbi urit , **** calului tu! Am impresia ca tu esti perdut in timp! Sa te lasam in pace ? cine esti tu pina la urma? aici comenteaza cine vrea, la ce ora vrea ! **** off sa nu te aud cu comenturile tale stupide ! Broscoi chior ce esti!
06 mar 2014, 18:42
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
:)))de acord
06 mar 2014, 22:49
-1
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Florea, stai frumos in banca ta nu mai incerca sa inveti lumea cand nici tu nu tare ai habar de categoriile de masini de care vorbesti. Apropo de recorduri, ai auzit de McLaren F1? Documenteaza-te! Habar nu am cati ani ai, dar asa vorbesti aici de masini de parca ai avea licenta de pilot. Asta e problema in tara, oamenii ca tine, te dai stiutor fara macar sa fi incercat ceva la viata ta(presupun asta , concluzii din stilul tau de mahala). Pune-te frumos, invata sa scrii cat de cat, cumpara o masina proprie, intretine-o din banii tai si vorbim peste 100.000km. Asa ca sfat prietensc. :)
06 mar 2014, 09:47
+1
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
De unde plm te-ai luat ma si tu? nu de ajuns ca am aici unu ca tine? luativa in mani, vorbiti sa va aflati in tema asta si voi! Tu imi zici de McLaren F1? esti penibil , daca tu nai auzit de asa masina nu inseamna ca lumea nu stie ce masina e , si ce recorduri are. Tineti parerile acasa ca nu intereseaza pe nimeni! Sfat parintesc dai lu feciortu!
06 mar 2014, 18:45
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Ba tu esti neam cu JOSEF FRANZ sau sînteti una si aceasi persoana? Te pomenesti ca s-o umflat ovazu-n tine :-) )))) Vezi sa nu faci popcorn la creier :-) ))))) Din partea mea comenteaza ce vrei pîna ti s-or tabaci unghiile de la degete. De aia nu mai pot eu :-) )))
06 mar 2014, 21:13
0
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
Cu **** is neam, boschetarule
06 mar 2014, 23:00
-4
2947 comentarii 2978 puncte
Nu stiu care dintre noi doi e mai boschetar. :-) )))))) La halul în care scri se vede clar ca-ti lipseste o doaga ( sau mai bine zis tot setul) Cînd dumnezeu o împartit prostia la oameni, se pare ca tie ti-a dat portie tripla. :-) ))))))))) PS Vezi ca o aparut si FRATE-TU, FRANZ ! :-) ))))) Ia-te de mîna cu el :-) ))))))
06 mar 2014, 23:44
+1
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Saracul om, mie chiar mi-e mila de el. E mai rau ca oricare cu care am avut discutii pe aici sincer sa fiu... :|
07 mar 2014, 11:09
0
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
**** tiganilor ce sunteti!
07 mar 2014, 11:28
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
:))) Eu zic sa te calmezi, te faci doar de rusine. Nu cred ca te plateste Bugatti sa le faci reclama, nu inteleg de ce te ataci asa. Da niste argumente, dam si noi , tragem o concluzie si cu asta basta.
07 mar 2014, 11:36
0
464 comentarii -309 puncte
Cînd nu mai ai argumente ( fiindca nici nu sunt) în loc să accepti realitatea, deja o incepu cu injuraturile la adresa altora da? Vorbim despre persoane sau despre mașini?
07 mar 2014, 13:01
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Pai prostul tot timpul incearca sa te coboare la nivelul lui...stii cum e. Eu nu am treaba cu Veyronul, e o masina super scumpa pentru o categorie anume de oameni cu niste performante notabile. Dar sa fim sinceri, Koenigsegg inseamna mult mai mult decat o masina pentru bogati, desi scopul producerii pare asemanatoare cu al Veyronului, e din alta liga. VAG are o strategie de marketing asemanatoare cu Apple, daca excludem batalia stupida pentru patente... pur si simplu eu nu pot sa-i pretuiesc, dar asta nu inseamna ca fac produse neaparat slabe sau proaste.
07 mar 2014, 13:42
0
2947 comentarii 2978 puncte
Sa vinaaa !!!!! Sa vinaaaa !!!! CA SA SE FACA DE RÎS !!!! :-) )))) îl face de cacao la proxima liniuta un CAMARO din anii 60 cu 2000 CP ce nu costa nici pe un sfert ca el :-) )))) Ia de aici ca sa te calmezi..... veyronistule :-) ))))) 2000 HP Supercar Attacks Malibu! Nelson Racing Engines. NRE http://www.youtube.com/watch?v=arrELslh57U PS Retine ca video-ul cu Camaro de 2000 CP e din 2010 iar tu vorbesti în 2014 (PATRU ANI MAI TÎRZIU) de NUMAI 1600 CP la Bugatti Veyron. Gluma zilei tatii !!!! Gluma zilei !!!! :-) )))) Asta a fost acuma de la mine pt. ca va place sa vorbiti de Bugatti Veyron la un articol ce n-are treaba cu el de parca ar fi dumnezeu (dar din pacate A IESIT LA PENSIE).
06 mar 2014, 16:52
+1
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
Bai in plm de retarzi, ce puneti ma masini care au suferit modificatii maxime cu o masina de serie? Gluma zilei e ca te-ai laudat ca stii tot , si nu stii nici o **** ca ma si enervezi deacum!
06 mar 2014, 18:49
0
2947 comentarii 2978 puncte
Cei bai ? Ti s-or terminat argumentele? Nu conteaza daca de serie sau nu. Conteaza raportul INVESTITIE / RANDAMENT / PRET dar asta nu prea întelegi tu ca nu te duce bibilica. E al 2-lea exemplu pe care ti-l dau ca sa pricepi ca exista masini mai tari ca Bugatti, dinainte de Bugatti si mai ieftine ca Bugatti dar vad ca nu te duce capu. În loc sa gîndesti, te înervezi ca magaru pe sac. :-) ))))))
06 mar 2014, 21:18
+2
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
Cum adica nu conteaza? esti nebun? adica cum sa pui tu unu de 2000 de cai putere cu 1001 sau 1200? Nai nici o logica in ceea ce vorbesti!
06 mar 2014, 22:58
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Nu te supara dar................ tu faci pe prostu sau întradevar ai probleme? La Bugatti, este o ARMATA DE INGINERI care lucreaza + o ditamai fabrica cu sute de angajati. La Camaro de ex (si la transAm-ul lui polly din Norvegia)., este UN ATELIER cu 5 OAMENI care fac ce face Bugatti în Fabrica cu o ARMATA DE INGINERI. Nu crezi ca e o mica / mare diferenta? Din moment ce o mîna de oameni sînt capabili sa faca ce face O ARMATA DE INGINERI ÎNTR-O DITAMAI FABRICA CU SUTE DE ANGAJATI, unde palaria mea este LOGICA si UNDE se justifica pretul de 1,5 sau 2 milioane de Euro si sa nu uitam ca BUGATTI A FALIMENTAT de mult fiind preluat de VOLKSWAGEN? Sa nu mai vorbim de MOTOARE. Celora de la VOLKSWAGEN le trebuie un V 16 pt. Bugatti Veyron ca sa scoata din el ce scoate o mîna de oameni dintr-un V8. Deci ei au nevoie de 16 PISTOANE pt. a scoate 1600 CP iar celorlalti le trebuie jumatate, 8 PISTOANE pentru 2000 CP, 400 CP MAI MULT ca la Bugatti. Nu realizezi ca asa ceva e DE RÎSUL CURULUI ? PS Daca vrei sa mai discuti cu mine, ai rabdare lîna LUNI. Eu ma duc sa-mi fac bagajul si sa trag un pui de somn ca mîine trebuie sa ma scol dimineata la 4 ca plec la Genf la salonul auto. Într-e timp mai pune mîna si documenteazate si mai calmeazate ca o iei razna.
07 mar 2014, 00:20
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS 2 Ce am vrut eu defapt sa-ti spun cu comentariul de mai sus este, ca în ziua de azi cu tehnica de azi, FIECARE BOU poate sa faca un motor ( o masina) cu peste 1000 CP sau peste 1500 CP. În consecinta o tinichea gen Bugatti Veyron nu este o grozavie si nici o filozofie ci simpla treaba de BIBILICA SI BUGET indiferent de marca si indiferent nume si renume.
07 mar 2014, 01:01
+2
464 comentarii -309 puncte
Cyber : Aici nu e chestia in numarul de cilindri ca atare. Cum ziceam au pus W16 să impresioneze lumea necunoscătoare. Cu toate astea, un numar mai mare de cilindri face ca motoru sa lucreze mai lin. Adică asupra arborelui actioneaza 16 forte mai mici, dar care au loc mai des. La Camaro are loc o explozie, iar in timpu ăsta la veyron sunt 2 ( la aceeasi turatie).Adica nu sunt 8 explozii foarte puternice( ca la Camaro) ci 16 mai mici - care vin pe rînd. Totuși, Camaro de la Nelson Racing Engines e un 572 Big Block - adică are 9.3 litri volum. În rest sunt de acord cu tine. Să faci motor de peste 1500CP nu mai e o dificultate pentru ingineri.
07 mar 2014, 12:57
0
464 comentarii -309 puncte
auzi tu? Masina de serie are modificari din fabrica de-odata.
06 mar 2014, 22:39
+2
464 comentarii -309 puncte
ooo...il stiu pe acel Camaro :D
06 mar 2014, 22:42
+1
Florea.vasea
15 comentarii -12 puncte
Oamenii care se respecta stiu ce sa aleaga! asa ca respect pentru fanii Bugatti , ca stiu ce-i bun!
04 mar 2014, 22:54
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Pai am înteles ca si tu te respecti. Tu ce ai ales? Dacia 1300, Logan, Tico sau Veyron la scara 1:18 ?
05 mar 2014, 00:29
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Nu asa se pune problema. Respect pentru oamenii care au facut bani pentru ca au ceva in cap, si`si aleg produsele cumparate cu gust si cap nu din simplu snobism. Este o mare diferenta, totusi. Florea e prea copil sa inteleaga ce inseamna sa te respecti cand ai bani in buzunar.
06 mar 2014, 14:38
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Exact asa vad si eu lucrurile! Nu scrie nici unde ca un om care se respecta, trebuie "volomusai" sa-si cumpere o masina de 2 milioane de euro. Daca ne uitam putin în jurul nostru, ca exemplu VARA ÎN MANGALIA e plin de copilandri cocalari de bani gata ce au primit o masina cadou de la taticu, care se învîrt cu un Ferrari, Aston-Martin, Maserati, Lamborghini sau chiar Bugatti în jurul hotelului în speranta s-o agate mai usor pe piti. Astia cu siguranta nu sînt oameni ce se respecta. Un om care se respecta, poate foarte simplu de ex. sa investeasca 2 milioane de Euro într-o CASA DE COPII - ORFELINAT si sa umble cu o masina mai modesta si nu într-un Buggati Veyron sau naiba mai stie ce masina. Trist însa ca exista unele specimene ca.... Florea asta (sau chiar ca Franz), care vad numai cît ajunge în lungul nasului, încep sa se certe din nimic deoarece se bazeaza numai pe imagine-ul tipizat pe care-l vad în jurul lor sau traiesc în propria lor fantezie NFS petrecînd zi-lumina numai în fata monitorului cu ochii în forumuri sau facebook departe de realitate fiind incapabili sa accepte pareri si gusturi ce difera de a le lor.
06 mar 2014, 15:01
+2
2947 comentarii 2978 puncte
În loc sa ne certam interminabil cu tema Veyron vs. Koenigsegg One:1, hai sa mergem sa-l vedem LIVE în salonul auto de la Genf ce se deschide pe 06.03.2014 pîna pe 16.03.2014. Care merge ? Eu merg !
05 mar 2014, 09:54
0
1 comentarii 0 puncte
Cea mai puternica nu este Devel Sixteen?
07 mar 2014, 14:18
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »