Top 10 BMW-uri care merita cumparate la mana a doua in Romania Top 10 10 Martie Top 10 BMW-uri care merita cumparate la mana a doua in Romania
Toate comentariile (85):
cretu.viorel22
11 comentarii 11 puncte
o prostie de top unde este e36?
06 mar 2014, 15:12
+4
comentarii puncte
La REMAT!
06 mar 2014, 15:28
+31
246 comentarii 222 puncte
corect :)). inca nu am vazut in tara un E36 curat, neatins, necocalarizat, STOCK! Pacat, pentru ca masina e super.. din pacate sufera de stigmata cocalarismului.
06 mar 2014, 16:22
+14
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Sa stiti ca inca mai sunt astfel de E36-uri in stare buna. Multe chiar. Dar nu doriti sa vedeti decat partea goala a paharului. E adevarat ca sunt multe E36-uri "tiganite", care "sufera de stigmata cocalarismului", insa nu trebuie sa le includem pe toate in aceeasi categorie. Si eu am un E36 stock, fara modificari si eu zic ca arata si functioneaza foarte bine pt. varsta ei de aproape 24 ani. La "REMAT" nu o s-o duc niciodata, am s-o pastrez cat pot de bine cat mai multi ani de acum incolo. F*ck me, right? Sandulescu Andrei...lipsa de respect, imi pare rau... O zi buna!
06 mar 2014, 18:32
+14
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
de unde esti? pe bune ca n-ai vazut?
07 mar 2014, 14:56
+2
246 comentarii 222 puncte
sunt sigur ca exista "pisicute" foarte bine puse la punct. Doar zic, ca sunt rare prin tara, majoritatea sunt super cazane.
08 mar 2014, 09:52
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Nu doresc sa intru in polemici cu nimeni, insa daca va numiti "fan BMW" trebuie sa apreciati fiecare model de BMW. Da, chiar si Isetta(masina in 3 roti si cu "bubble window" cu motor de 10 cai putere, caruia ii lua cam 30 secunde sa ajunga la 50km/h. Da si ala e un BMW). Fiecare model de BMW a pus cate o caramida la ceea ce este BMW acum(si ceea ce va fi), o marca de top, premium, care are vanzari foarte bune si care este foarte apreciata peste tot in lume. Un fan adevarat al acestei marci nu are cum sa considere masinile din generatia E36 ca fiind "resturi". Si inca ceva, in filmuletul dvs. cand mergeati cu 200km/h pe un drum national(unde limita e de 90) conform spuselor dvs. in comentariu, masina dvs. putea sa aiba si o galaxie intreaga la Euro NCAP ca daca intervenea ceva (pe drumurile noastre, mai ales pe un nenorocit de drum national, se putea intampla orice, un animal, o groapa, etcc) puteati cauza un masacru, omorand si persoane nevinovate. Daca eu merg in siguranta in "schrott-ul" meu,am mai multe sanse, chit ca are doar 2 stele conform unor standarde din 1997, masina fiind conceputa cam pe la sfarsitul anilor 80!!! Iar in viata reala, poti da un search pe "goagal" si ai sa vezi, din pacate, niste E36-uri implicate in diverse accidente mai grave. Ideea este ca in unele cazuri, E36-le s-a comportat impecabil. Repet, in unele cazuri, nu in toate. Tin minte perfect, era un caz mai acum cativa ani, cand un E36 a intrat in alte 2 masini. Pasagerii masinilor respective au avut nevoie de ingrijiri, o mana rupta, un picior rupt, nimic foarte grav. Insa cei din E36, desi masina a fost praf facuta, s-au dat jos din masina si au fugit. Ei au fost niste nenorociti pt. faptul ca au fugit de la locul accidentului, dar ideea era ca ei nu au patit mai nimic in acel "schrott". Si aveau viteza, nu mai tin minte cat, dar aveau. Intr-un accident, exista fooarte multe variabile. E adevarat ca nu mai este E36-le cea mai sigura masina si ca sunt muulte alte masini mai sigure, in
10 mar 2014, 14:14
+2
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
insa acest lucru nu trebuie sa sperie pe nimeni. Poti muri "fain-frumos" si intr-un S-class. Nu strica putin respect fata de modelele care au consacrat aceasta marca si care au contribuit fiecare la reputatia BMW-ului de astazi. N-aveti decat sa dati minusuri cat vreti. O zi buna!
10 mar 2014, 14:16
+2
pauladrian
14 comentarii -11 puncte
Mie si a mea mi se pare ca incepe sa duca spre cazan.Vreau F10 :-) Poate sunt eu prea pretentios. Nah gusturile sti cum e ca nu se discuta.Mie seria 3 mi se pare o masina foarte mica si poate altora le place.Nu trebuie sa se supere nimeni.
10 mar 2014, 14:26
-2
11 comentarii 26 puncte
Stai liniștit ca nici F10 nu e asa de mare cum pare. :) E cel mult modesta la capitolul spațiu in interior si in portbagaj, deh, se pierde mult cu capota de 2 metri si cu grupul spate care mănîncă din portbagaj de nu mai are nici loc de roata de rezerva de trebuie sa stau cu ea in portbagaj...
11 mar 2014, 17:10
0
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
asta pt. ca bEAmwE s-a transformat cel putin in Ro in marca pt. COCALARI!! hai cu minusurile sa imi dati dreptateee
13 mar 2014, 23:42
0
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
acolo ajung toate,ca doar nu le duci cu tine :)))
07 mar 2014, 14:58
-3
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
in poza de la articol :D
06 mar 2014, 17:01
-1
ade24ade
80 comentarii 139 puncte
Chiar , in poza articolului sunt 3 masini , dintre care doua sunt E36 :)))
07 mar 2014, 20:57
0
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
La ce preturi sunt carburantii 330i si 760 chiar merita sa cumperi nu? M-urile sau 325i pt pasionatii care au ceva $ prin buzunar iar 320D si 725TDS mai de buget... corectati-ma daca gresesc!
06 mar 2014, 15:15
+16
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
le-as vrea pe toate :)
06 mar 2014, 15:17
+3
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Da; pentru ca romanul da zeci de milioane pe impozit si taxe. Sa fim seriosi, doar 1 % isi permit cu adevarat masinile astea, restul de 99% tot E30 si E36 isi cumpara, si nu cu motoare de 3 si 3.2.. si nu zic peiorativ, pur si simplu asta e realitatea. Cine vrea putere isi baga alt motor mai mare si nu si-l trece in acte si la revedere, cunosc o gramada de exemple.
06 mar 2014, 15:24
+6
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Pentru modelul 725 tds (e38), din cate am citit la vremea respectiva (1995), avea perfoarmante foarte slabe (masina grea si doar 143 cp), asa ca mai degraba l-as inlocui in top cu modelul 730d care avea 193 cp (a aparut in 1998).
06 mar 2014, 15:33
+5
7 comentarii 29 puncte
eu cred ca in acest top putea intra foarte bine si e39 530d facelift. consum bun, performante bune, confort si dotari din plin, masina foarte fiabila si un aspect pe masura.
06 mar 2014, 15:39
+6
naic
24 comentarii 59 puncte
Pentru condus (zi de zi) in timpul sapt un E46 iar in week-end (plimbarea de seara) merge un M5 E39 5.000 cmc 400 cp
06 mar 2014, 15:45
+1
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
sincer toata lumea are ceva cu modelul E36..din cate topuri au fost facute nu cred ca l-am vazut in 15% din ele
06 mar 2014, 15:54
+4
pauladrian
14 comentarii -11 puncte
Toti lauda pe alea vechi pentru ca aia conduc.Mie-mi plac cele noi.Daca pui un M3 botul drept sau urs cum se spune la liniuta cu un 320 nou diesel e mai bun 320 diesel ultimul.Chiar si daca scoti de undeva un M3 nou. La fel si un Golf 2 GTI super intretinut primeste fum de la un Golf 5 sau 6 2.0 TDI. Cele vechi au fost legende,sunt de acord am crescut admirand acele modele si desenam in liceu numai ursi pe toate caietele dar acum in afara celor intretinute sunt cazane care mai sunt bune ca motor inca 10 ani de acum incolo because BMW
10 mar 2014, 05:18
-1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
"Toti lauda pe alea vechi pentru ca aia conduc". Nu chiar toti. :) In familie mai exista un E90 luat de nou din reprezentanta in 2008. Cu toate ca apreciez ce-mi poate oferi masina aia ca dotari si confort, pt. mine tot E36-le are mai mult farmec. Asta sunt eu... De fiecare data cand vad un E30 sedan/coupe sau un E36 pe strada, fie ele si 100% stock dar bine intretinute stau cate 5 minute si le admir, indiferent daca ma grabesc sau daca sunt la plimbare. Nu acelasi lucru se intampla si cand vad vreun E90 sau E60, etc. sau vreun BMW din asta "nou". Le apreciez, s-au vandut bine, sunt masini foarte bune. Insa nu alea ma atrag pe mine in mod deosebit. "Daca pui un M3 botul drept sau urs cum se spune la liniuta cu un 320 nou diesel e mai bun 320 diesel ultimul" - total gresit. Chiar in acest sens pe 4T au fost cateva filmulete, acum cateva luni. Modelele noi cu motorizarile economice de astazi vs. modelele vechi dar cu motorizarile de top la vremea respectiva(ceva de genul asta...). Cand au facut "liniuta" dintre un M3 E30 si un 320d nou, a castigat clar M3-ul. Cat despre evolutie in sine, e si normal sa se intample asa, M3-ul E30 are peste 20 ani vechime, pe cand acel 320d e pe piata de nici 2 ani. E normal ca masinile sa evolueze dpdv. al performantelor. "Cele vechi au fost legende,sunt de acord" - pai ori sunt legende, ori sunt "schrott"...??? :) O zi buna!
10 mar 2014, 14:44
+3
pauladrian
14 comentarii -11 puncte
Sunt faine cele vechi daca sunt in stare foarte buna altfel nu-mi plac dar repet poate altora le plac.Erau mai simple si fiind mai simple cu mai putina electronica erau mai usor de reparat. La mine cuvantul schrott e pe buze tot timpul.Si la a mea daca are o hiba zic ca e schrott :-)))
10 mar 2014, 14:52
+1
LAV77
81 comentarii 103 puncte
Incearca sa-ti faci ordine in ganduri. Eu n-am inteles mare lucru din ceea ce ai vrut sa "comunici". Mi-e imposibil sa inteleg cum poti compara un E30, fie el M sau nu, cu modelelel noi.
12 mar 2014, 13:27
0
psyzc
84 comentarii -32 puncte
328i e36 i-o da rau la 320d(cipat) bah :))) . Dak e golf 2 gti 1.8 kr de 139cp n-are nici o sansa 2.0tdi-u .
12 mar 2014, 22:15
0
37 comentarii 65 puncte
Ai dreptate. Dar gandestete ce figura faci cand te prezinti cu un Golf 2 GTI, si ce figura faci cand te prezinti cu un Golf 6 2.0 TDI. Sa nu mai spunem despre cum suna motorul, despre senzatia de condus si asa mai departe.
21 apr 2014, 20:41
0
2 comentarii 1 puncte
1. Bmw e46 320d berlina. 2. Bmw 36 320i coupe.
06 mar 2014, 15:57
+1
cretu.viorel22
11 comentarii 11 puncte
sandulescu andrei mai bine o duci tu pe a ta la remat ca la cum arata acolo ii este locu
06 mar 2014, 16:13
+5
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Nu fi rau, ca mi se pare ca aveti acelasi "cazan"... Nu? Eventual, le duceti amandoi la Remat!
06 mar 2014, 16:30
+31
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Eu de acolo am luat-o, doar nu ma intorc! :D
06 mar 2014, 17:49
+20
1298 comentarii 3108 puncte
Ce inseamna sa sti sa vorbesti si sa ai cuvintele la tine , felicitari ! Spun asta pt ca multi se luau la **** daca erau intr-o asa discutie ....
06 mar 2014, 18:20
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Noroc24
80 comentarii 262 puncte
NU ai vazut ghilimele folosite de Hondarul probabil. Multi dintre noi avem apelative pentru masini ...asta nu trebuie sa te supere chiar daca e BMW , Merc, sau mai stiu eu ce. Masina aka cazan, Şaica, coteţ, taradaică, tractor, taraboanţa si exemplele pot continua ;)
08 mar 2014, 20:11
+3
Svasti88
42 comentarii -68 puncte
Pana la urma nu merita luat Bmw din Romania punct !!! Toate sunt prost intretinute cu piese ieftine si puse de mantuiala si trase de ele si forjate mai rau ca o caruta. Mai spun ca si drumurile...... ieftine si proaste mai ales cand da omul 50 de lei si trece ITP-u cu orice probleme.
06 mar 2014, 19:23
+10
Svasti88
42 comentarii -68 puncte
Schimbatoare cand gasesti BMW E39 M5 din 2002 cu 10.000 sa imi spui unde e ca vin direct sa il cumpar. Cele facelift incep de la 12.000 Daciotule
06 mar 2014, 19:29
+4
BogdanZ
21 comentarii 72 puncte
Un top foarte prost ! "Top 10 BMW-uri care merita cumparate la mana a 2 a in Romania" IN ROMANIA !! Din start nu ar fi trebuit incluse modelele M din cauza motoarelor mari imposibil de tinut in Romania de o persoana cu un salariu "normal" la noi in tara... Si inca ceva, unde e E36 ??
06 mar 2014, 16:24
+9
Noroc24
80 comentarii 262 puncte
In Suceava impozitul pentru un Bmw M3 cu motor de 3.2 ar fi 4640 de lei pe an . Mult..foarte adevarat . Hai sa facem un calcul..impartit la 365 de zile cat are un an , iese 12,7 lei pe zi. Un fumator plateste minim 14 lei pe un pachet de tigari pe zi. Al naibii...oare cum de isi permit sa fumeze..dar sa aiba o masina buna NU...
08 mar 2014, 20:18
+1
10 comentarii 9 puncte
Iti scapa ceva :) Eu nu as da 12, 7 RON statului roman, pentru simplul fapt ca sta cu mana in cur si cere bani. Daca ar fi sa dai banii aia pe benzina (nu in halul in care e taxata acum) nu ar fi o problema.
08 mar 2014, 22:51
+8
Noroc24
80 comentarii 262 puncte
Ieftin nu este , insa sunt tari unde este MUUULT MAI GRAV vis a vis de taxe vamale , asigurari, impozite si taxe pe cai putere. A se vedea aici Grecia Ukraina , Franta, Anglia si multe altele. Orice am vrea noi nu conteaza..si daca avem nesansa sau norocul sa traim in Romania ce facem..cumparam toti motoare de 0.9 ...si asteptam sa imbatranim ?
09 mar 2014, 11:33
-1
pauladrian
14 comentarii -11 puncte
Eu am calculat in Germania la motor de 5500 benzina e impozit 370€ si la unul de M5 era 311€. La noi e 100 milioane impozitul. Cine e prostul? Au pus un impozit ca pur si simplu chiar daca ai bani nu merita platit.E japca.Poate sunt multi pasionati si inclusiv eu as tine in garaj chiar 2 cu motor de 5000 mai vechi pentru colectie dar e multa prostie in Romania.Au pus oamenii unii impotriva altora cu taxele astea si idiotenia de termen "masina de lux" Ce lux e ala cand cumpar M5 din 2005? Vor striga idiotii ca trebuie sa dau statului 100 milioane pentru ca am vrut BMW cu motor mare chiar daca ma plimb o data pe saptamana in weekend.Poate cu nu am avut bani in 2005 cand a aparut si-mi permit abia acum asa ceva. Multa prostie.
10 mar 2014, 05:26
+5
36 comentarii 5 puncte
spune-mi,te rog tu ce masina detii???marca,motorizare,an de fabricatie?
22 mar 2014, 22:59
0
35 comentarii 33 puncte
Si unul care nu fumeaza, nu bea, nu se duce la curve si isi strange banii ca sa aiba o masina sa se bucure de ea, ti se pare normal sa dea 1000E statului doar asa ca e masina cu motor mare?
11 mar 2014, 18:42
+3
Noroc24
80 comentarii 262 puncte
Nu mi se pare normal sa platim aceste impozite la masini. Daca insa as fi un pasionat al marcii as face un efort. Bineinteles ca aceste impozite sunt cretine. Guvernul nostru nu are coloana vertebrala astfel ca cei de la Renault si Ford dicteaza taxele si impozitele la noi in tara ca sa cumpere prostii motoarele lor de ***** de 1.5 si 1.6
18 apr 2014, 17:51
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
serj_serj
84 comentarii 6 puncte
ce chinuit de ROMANIA pare !!! :((
06 mar 2014, 19:51
+2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
toate masinile prezentate mai sus au fost si sunt facute asa cum trebuiau facute bmw-urile. spre deosebire de modelele de azi, astea o sa rezizste in ca 10 ani, in unele cazuri, inca 15-20, ma refer la cele mai recente din top... oare pe astea de ies acum, seria 3/4, x4, seeria 1, x5 si x3, peste 15-20 de ani, tot asa mult respect o sa avem pt ele? cred ca nu, posibil sa nici nu dureze asa mult.... oricum, sunt curios cum ar arata topul asta cu mercedes, audi, jaguar....
06 mar 2014, 19:36
+1
serj_serj
84 comentarii 6 puncte
totdeauna cand jigneai modelele noi de la bmw nu'ti dadeam dreptate!!! dar cand ma uit la madelele de mai sus de la bmw incep sa fiu de acord cu tine!!! in anii 80 90 bmw a fost BMW!!! cand ma gandesc la un e32 cu un v12 de 5 litri din anii 80 si la un x4 mi se face rusine!!! :D unele modele noi le accept pt ca sunt facute de bmw dar sunt jos de tot!!! :D
06 mar 2014, 19:57
-1
B.M.W.Boo00ooy
84 comentarii -22 puncte
Asentiment ;)
06 mar 2014, 21:05
-4
neymar
423 comentarii 244 puncte
Daca o inmatriculezi in Romania sunt mai scumpe taxele ca masina.... :)
06 mar 2014, 21:08
+3
ven
530 comentarii 1515 puncte
E36 M3 - lipseste, si e o masina extraordinara.
06 mar 2014, 21:33
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
din pacate toata lumea a uitat de 850 CSI, poate cel mai cel BMW dinainte de anul 2000
06 mar 2014, 22:13
+6
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
un csi in conditii bune costa si 50000 de euro... ma indoiesc ca un roman ar fi dispus sa plateasca asemenea bani pt el. plus, din ce am observat eu, seria 8, in romania, nu este prea cunoscut si apreciat... in primul rand datorita motoarelor, care cel mai mic e de 4000 sau 4400, ar mai fi unul de 3000, dar este exagerat de rar, nu prea dai de ele, decat prin germania si costa mult de tot.
07 mar 2014, 13:25
+2
00ScarFace
38 comentarii 61 puncte
Salutare...am un 316 e36 citez " cu puterea lui hilara de 105 cai " si daca 330i E46 Touring consuma doar cu 2 litri in plus eu ma las de condus. Parerea mea ....articolul este doar o mare aberatie si de curiozitate as vrea sa stiu cel care a scris articolul ce logan cu motor de 1.2 conduce si el vorbeste de masini cu sute de cai putere.
06 mar 2014, 22:14
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
35 comentarii 33 puncte
In ce joc ai avut un 2.8?
11 mar 2014, 18:45
0
badjoke.joke
4 comentarii -3 puncte
Au fost masini astea!
07 mar 2014, 01:13
0
48 comentarii 17 puncte
Inca mai sunt
12 mar 2014, 00:15
+1
32 comentarii -6 puncte
e36 e cel mai prost din toate punctele de vedere. Daca e cel mai des intalnit in Romania nu inseamna ca e bun sau ca are ce cauta in topul asta. Nu e Top-Popularitate
07 mar 2014, 10:41
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
lasa ca e usor sa arunci vorbe,sa inteleg ca e mai prost ca e30 si decat e46 ce a urmat...sau? nu stiu care sunt punctele alea de vedere dar parerea mea e ca fiecare masina are avantaje si dezavantaje,asta pentru ca si noi suntem la fel de diferiti,judecand din punctul nostru de vedere!
07 mar 2014, 14:46
-3
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Stimate domn, eu detin un E36 asa "cel mai prost din toate punctele de vedere" de aproape 6 ani. In tot acest timp aproape ca s-a comportat ca o masina noua, neumbland la cardan, diferential, motor, ambreiaj, cutie. Am schimbat amortizoarele, niste piese de la articulatie si am mai schimbat releele de la alternator si de la electromotor. Cam atat in mare. Daca or mai fi fost niste chichite, au fost nesemnificative. Si masina nu mai are 5 ani...nici macar 10...15...ci aproape 24! In pofida varstei, masina porneste imediat indiferent de vremea de afara, merge, zic eu, foarte bine pentru aproape "un sfert de secol" de existenta, nu scoate fum, cei de la RAR chiar mi-au apreciat-o de mai multe ori pt. faptul ca emite noxe "ca o tinerica", nu mananca ulei, nu consuma prea multa benzina. Pe langa E36-le meu, in Romania mai sunt mii de astfel de exemplare care se comporta, inca, impecabil spre dispretul multora. Cunosc multi oameni posesori de E36 care, de asemenea au numai cuvinte de lauda despre masina asta. Evident ca o masina de 24 ani nu are cum sa mai fie "tipla", mai apare rugina, se mai intareste un furtun, mai curge un lichid, insa acestea nu sunt probleme grave. Sunt si masini muuuult mai noi care au probleme muult mai grave si costisitoare(injectoare, turbina, EGR...etc.) decat problemele mele avute pana acum cu E36-le meu. E adevarat si faptul ca sunt multe E36-uri in stare foarte proasta, insa asta depinde foarte mult de cum a fost intretinuta masina respectiva. Dar nu inseamna ca BMW-ul Seria 3 E36 a fost o masina proasta. Deloc. Eu, personal, trag concluzia ca nu e chiar "cel mai prost din toate punctele de vedere"...masurati-va cuvintele, va rog frumos. :) O zi buna!
08 mar 2014, 02:21
+4
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
Statistic vorbind, E 36 a fost cel mai nereusit dpdv stabilitate, crash test, etc...nu ca e o masina proasta, e o mare diferenta.In rest, fiecare cu pasiunea lui, toate sunt atragatoare intr-un fel sau altul.Dar de aici pana la a clasifica o masina ca e cea mai buna, sau cea mai proasta e usor de domeniul prostiei.
10 mar 2014, 13:23
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
e suficient sa te uiti pe strada si poti realiza un top,din pacate cel de fata e de-a dreptul ridicol,fara nici o logica!merita cumparate din punctul cui de vedere?
07 mar 2014, 14:33
-2
10 comentarii 9 puncte
Fara E36 nu se poate vorbi de nici un top. Plus ca E38 725tds...e o gluma nu?
07 mar 2014, 20:21
-3
21 comentarii 14 puncte
Nu, 725 tds nu e o gluma. Daca a fost intretinuta corect, merge foarte bine. Te asigur din proprie experienta (1997 - prezent). Singurele probleme la modelul asta sunt planetarele, bucsele (drumuri proaste in Romania) si rugina la baza usilor si pe la praguri (dar cam toate au buba asta). Hmm, si am mai avut probleme cu capitonajul de pe plafon, s-a lasat din cauza caldurii excesive. In rest, motorul si cutia, in urma unei intretineri corecte dupa cum am mai zis, pur si simplu refuza sa cedeze.
08 mar 2014, 00:15
-4
15 comentarii 14 puncte
topul cred ca a fost facut de unul care are abonament pe 139.topul de fapt nu are nimic in comun cu TOP-ul real.bmw clar a facut masini bune si mai ales motoare ///M in special cel de e36 3.2l poate ce-a mai buna realizare a lor la vremea respectiva. 1. E36 M3 3.2l 2. E30 320is 3. E38 750li Restul e la aprecierea fiecaruia!
08 mar 2014, 03:21
-3
pauladrian
14 comentarii -11 puncte
Si eu as cumpara dar la noi e nebunie cu impozitul.Dai 100 milioane si in Germania e 300€ pentru aceasi masina.Tara de hoti.
08 mar 2014, 08:02
-2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Topul vostru este eronat , unde este bmw m3 e36 , si bmw 850i ?
08 mar 2014, 20:37
-1
4 comentarii 2 puncte
intre e46 320d de 136 si 320d de 150 sunt diferente ca de la cer la pamant.cine stie, cunoaste. e38 725 tds nu poate fi inclusa in vreun top....nici in privinta consumului.am avut una.intr-adevar 730d si e39 530d sunt beton.parerea mea
09 mar 2014, 19:00
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare