imi place cum se reinventeaza cei de la AMG vis a vis motoare. La inceputul anilor 2000 erau 5.5 Kompressor, apoi au trecut la 6.2 aspirat, iar acum au trecut la turbo in 3 variante: 2.0 pt A si CLA si GLA, 5.5 biturbo pentru baietii mari (sl, e, cl, etc) si acuma acest V8 de 4 litrii pentru C (nu mai bag in calcul 6.0 biturbo de pe 65-uri, alea au ramas relativ nemodificate). Sper intr-o zi sa ajung sa am o bijuterie de la ei. Poate daca invatam mai mult la scoala :(....
55 AMG Kompressor... ce motor, exceptional. L-as pune pe orice masina banala, asa de dragul sleeperului. Putere de 476 cp (mai mult nu ai nevoie) si un cuplu de tractor,700nm; iar sunetul scos ramane piesa de rezistenta.
Slaba motorizarea. Infiniti Q50 Eau Rogue promite 560 cp din V6 iar astia deabia 470 din v8 ? Slabut, iar motoarele astea de masini de tuns iarba nu ma impaca.
momentan q50 e concept, nici nu stiu daca o sa il faca, si daca o sa fie cu acea specificatie.... intre timp benzul e pe strada ;) Plus ca prefer un V8 totusi ;) Mai ales ca, cuplul e identic..
Infiniti foloseste motorizarea de la GT-R si are cilindree apropiata (3.8 Infiniti vs 4.0 C63AMG)...asta o spun asa ca fapt divers, Mercedes trebuie sa mentina o putere intre A 45 AMG si E 63 AMG , adica intre 360 si 557 CP, daca ar face-o prea puternica s-ar numi canibalism, cine se pricepe cat de cat la domeniul auto intelege!
ai dreptate, trebuie sa aibe grija sa nu saboteze vanzarile fratilor mai mari. Si pe vremea lui 6.2 aspirat, cel de pe C avea 450 si cel de pe E,S,SL,CL etc avea 514 exact din acest motiv.