1088 de cai 3800 de Nm, si acceleratie de 2.7 suta. Greutatea este decenta pentru o masina electrica, iar autonomia extraordinara. Un mare pas inainte daca lucrurile stau asa cum pretind
nu are nimic in comun cu Tesla .....Bateria e pe Li-Fosfat,4 motoare sincrone cu magneti permanenti si reluctanta variabila sistem de Vectorizare cuplu VS Tesla -1 motor asincron cu rotorul in scurtcircuit si control in fregventa 1 diferential mecanic si pana la 7000 de celule din Li-iOn....motorul la Tesla are aproximativ 416 BHP si 600 N/m cuplu.Tesla a colaborat cu Phanasonic/Garmin/Google/nVidia/si inca ceva producatori vestiti inclusiv si General Electric ...Rimac a cam creat tot aproape singura
performante deloc de neglijat,v-a fi oare o problema pentru producatorii de motoare cu cilindree mare?,ramane de vazut si de ce nu si ceva curse legale si un pret........asteptam filmari cu DOREL SI MASINA ELECTRICA